Dit ja, net als bij de livestream!quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:25 schreef Momo het volgende:
Toch gaaf dat we dit zo kunnen zien, toch een beetje het gevoel alsof ik wel in de zaal ben.
Ben benieuwd! Echt tof dat je dit bijhoudtquote:Op woensdag 12 mei 2021 10:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]RIP Doolhof Ruurlo
Ik heb er nu 21 uit mijn lijstje, en van sommigen hadden we nog geen hele duidelijke bevestiging (behalve een teksttweetje of zo) dus mooi dat nu bevestigd kan worden!
Ik houd de kaart trouwens live bijBehalve zometeen even, ik moet een aftertest doen voor corona van mijn Racoon concert.
Ik krijg nu pas echt een beetje een idee van hoe F-ing groot die deuren zijn. Met schermen erop en lampen erin en alles moet daar best wat gewicht aan het rondtollen zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:34 schreef Greys het volgende:
Hier gewoon ook hard werken haha, tijd uittellen want max paar seconden filmen per act en totaal 2 minuten over hele dag.
Maar voor jullie:
KIJK HOE SNEL DIE DEUREN KUNNEN!!!
[ afbeelding ]
En het extra scherm:
[ afbeelding ]
Wow, die deuren lijken in het niets te verdwijnen! Heel mooi gemaakt.quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:34 schreef Greys het volgende:
Hier gewoon ook hard werken haha, tijd uittellen want max paar seconden filmen per act en totaal 2 minuten over hele dag.
Maar voor jullie:
[ afbeelding ]
En het extra scherm:
[ afbeelding ]
Tof he!quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik krijg nu pas echt een beetje een idee van hoe F-ing groot die deuren zijn. Met schermen erop en lampen erin en alles moet daar best wat gewicht aan het rondtollen zijn.
Er zijn al zekere Youtube kanalen die gewoon alles erop pleurenquote:Op woensdag 12 mei 2021 10:34 schreef Greys het volgende:
Maar voor jullie:
[ afbeelding ]
En het extra scherm:
[ afbeelding ]
Ziet er heel tof uit!quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:34 schreef Greys het volgende:
Maar voor jullie:
[ afbeelding ]
En het extra scherm:
[ afbeelding ]
Terwijl je dit post komen er hier mensen de tribune op met WAAR ZIT ESC NATION en er riep een man in de verte YES OVER HERE SORRY I DELETED IT ALREADY en die kreeg daarna een laatste waarschuwing. Die zat gewoon lange stukken te filmen en te posten. Mag gewoon niet. En terecht, anders heeft iedereen straks het hele Songfestival al gezien voor het begint.quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:38 schreef Viv het volgende:
[..]
Wow, die deuren lijken in het niets te verdwijnen! Heel mooi gemaakt.
En wat streng joh, 2 minuten op een hele dag.![]()
Beetje a la ambilight?quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:23 schreef Greys het volgende:
Hm je ziet het zo niet. Ze knipperen en bewegen mee!
Wel goed dat ze daar zo streng op zijnquote:Op woensdag 12 mei 2021 10:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Terwijl je dit post komen er hier mensen de tribune op met WAAR ZIT ESC NATION en er riep een man in de verte YES OVER HERE SORRY I DELETED IT ALREADY en die kreeg daarna een laatste waarschuwing. Die zat gewoon lange stukken te filmen en te posten. Mag gewoon niet. En terecht, anders heeft iedereen straks het hele Songfestival al gezien voor het begint.
Zou dat ook gelden voor ons als toeschouwers bij de Jury/Family shows?quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Terwijl je dit post komen er hier mensen de tribune op met WAAR ZIT ESC NATION en er riep een man in de verte YES OVER HERE SORRY I DELETED IT ALREADY en die kreeg daarna een laatste waarschuwing. Die zat gewoon lange stukken te filmen en te posten. Mag gewoon niet. En terecht, anders heeft iedereen straks het hele Songfestival al gezien voor het begint.
Noem ze eens? Wie post een hele repetitie? Als het minder dan 2 min is maar dat is dan meteen hun daglimiet voor de hele dag.quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Er zijn al zekere Youtube kanalen die gewoon alles erop pleuren
Kan me van eerdere jaren herinneren dat dit wel mocht? Maar beter van niet hoor, want dan is de verrassing er wel af.quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeker.quote:
Beide filmpjes van ESCnation waren ons opgevallen. Of het breder dan dat is weet ik niet.quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Noem ze eens? Wie post een hele repetitie? Als het minder dan 2 min is maar dat is dan meteen hun daglimiet voor de hele dag.
Je mag daar de schermen sowieso niet filmen want dat zijn de camerabeelden. En waarom zou je er live heen gaan om vervolgens alles door je telefoonscherm te bekijken.quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:44 schreef Viv het volgende:
[..]
Zou dat ook gelden voor ons als toeschouwers bij de Jury/Family shows?
Scherm + frame zit volgens de specs op ongeveer 44 kilo per vierkante meter, en het hele videoscherm (dus meer dan alleen de deuren) is 556 vierkante meter groot. Dat wil je dus niet op je tenen krijgenquote:Op woensdag 12 mei 2021 10:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik krijg nu pas echt een beetje een idee van hoe F-ing groot die deuren zijn. Met schermen erop en lampen erin en alles moet daar best wat gewicht aan het rondtollen zijn.
Wow idd, dan gaat een standaard veiligheidsschoentje je ook niet meer helpen, gok ik.quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Scherm + frame zit volgens de specs op ongeveer 44 kilo per vierkante meter, en het hele videoscherm (dus meer dan alleen de deuren) is 556 vierkante meter groot. Dat wil je dus niet op je tenen krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |