jaaaaaaaaaquote:
Dat hele vaccin gedoe. Het beleid zwalkt alle kanten op, en ik wil gewoon zonder issues de tweede AZ spuit eind mei.quote:
Kakquote:Op donderdag 8 april 2021 20:28 schreef Momo het volgende:
AZ helemaal stop gezet voor onder de 60 jaar Voorlopig helemaal geen prik denk ik
Klote Moquote:Op donderdag 8 april 2021 20:28 schreef Momo het volgende:
AZ helemaal stop gezet voor onder de 60 jaar Voorlopig helemaal geen prik denk ik
Ik vrees het ook niet. Wel beter dat dit niet tussen jouw twee prikken is besloten, dat zou nog vervelender zijn geweest.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:28 schreef Momo het volgende:
quote:Op donderdag 8 april 2021 20:31 schreef Aoibhin het volgende:
* Aoibhin zet Rusland op
Mams:
[ afbeelding ]
Een halve minuut later:
Oh nee, heeft toch wel iets
Ja. Het is een klotezooiquote:Op donderdag 8 april 2021 20:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat hele vaccin gedoe. Het beleid zwalkt alle kanten op, en ik wil gewoon zonder issues de tweede AZ spuit eind mei.
Ze vindt het een 'Guilty pleasure'. Wel mee eens nuquote:
Gender equality!quote:Op donderdag 8 april 2021 20:34 schreef Momo het volgende:
Snap ook niet dat ze het ook voor mannen stil leggen als al die gevallen die er wel waren bij vrouwen waren.
Die krijg je toch ook? (Als ik het fake News nos journaal mag geloven tenminste).quote:Op donderdag 8 april 2021 20:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat hele vaccin gedoe. Het beleid zwalkt alle kanten op, en ik wil gewoon zonder issues de tweede AZ spuit eind mei.
Kwam dat niet omdat veel zorgpersoneel vrouw is en daarom meer vrouwen tot nu toe die prik hebben gehad? Dat ze het nog niet zeker wetenquote:Op donderdag 8 april 2021 20:34 schreef Momo het volgende:
Snap ook niet dat ze het ook voor mannen stil leggen als al die gevallen die er wel waren bij vrouwen waren.
Ik hoop dat ze alsnog binnen nu en een maand iets anders kunnen regelen, we krijgen in mei/juni 6 miljoen Janssen prikken als het goed is, en daar hoef je er maar 1 van.quote:Op donderdag 8 april 2021 21:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kwam dat niet omdat veel zorgpersoneel vrouw is en daarom meer vrouwen tot nu toe die prik hebben gehad? Dat ze het nog niet zeker weten
Wel balen dat je nu langer moet wachten.. er stond wel bij dat het niet veel invloed gaat hebben, dus misschien krijg je al snel een andere?
Ja ik hoop dat je dan vooraan staat! Je zou toch denken van welquote:Op donderdag 8 april 2021 21:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze alsnog binnen nu en een maand iets anders kunnen regelen, we krijgen in mei/juni 6 miljoen Janssen prikken als het goed is, en daar hoef je er maar 1 van.
Ik hoorde Hugo op het nieuws zeggen dat we de komende weken wekelijks een half miljoen Pfizertjes binnen krijgen dus ik kreeg weer even hoop maar daarna dacht ik meteenquote:Op donderdag 8 april 2021 21:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze alsnog binnen nu en een maand iets anders kunnen regelen, we krijgen in mei/juni 6 miljoen Janssen prikken als het goed is, en daar hoef je er maar 1 van.
Dit had ik precies ook de eerste keerquote:Op donderdag 8 april 2021 20:31 schreef Aoibhin het volgende:
* Aoibhin zet Rusland op
Mams:
[ afbeelding ]
Een halve minuut later:
Oh nee, heeft toch wel iets
Momentje welquote:Op donderdag 8 april 2021 19:26 schreef Aoibhin het volgende:
Mams en ik gaan na het eten de afspeellijst aanzetten en dan komen alle nummers voorbij![]()
Het is imo niet 100% zeker van finale hoorquote:Op donderdag 8 april 2021 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu ben wel benieuwd naar dat nummer van Rusland.
Kwartaal 3....Dat is niet voor de zomer.quote:
Dan moet ik de halve finale ook maar gaan kijken.quote:Op donderdag 8 april 2021 22:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het is imo niet 100% zeker van finale hoor(ok waarschijnlijk wel, maar jury gaat dit niet leuk vinden denk ik en het is al een zware halve finale)
Ja, ik vind hem ook leukquote:Op donderdag 8 april 2021 21:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit had ik precies ook de eerste keerIk dacht eerst wtf, is dit de favoriet? Anderhalve minuut later, als het etnische "tragere" stuk begint, DIT IS TOF
Ja, dat idd.quote:Op donderdag 8 april 2021 22:15 schreef Redefine het volgende:
Had je 2 - 0 voor moeten staan (eigenlijk 3 - 0 met die kans daarvoor), wordt het 1 -1
Oh dus je hebt nog steeds een deel niet gehoordquote:Op donderdag 8 april 2021 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, ik vind hem ook leukEn bij mams momenteel een van de favorieten, maar we hebben nog maar driekwart gehoord nu.
Kwartaal 3 begint in juliquote:Op donderdag 8 april 2021 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kwartaal 3....Dat is niet voor de zomer.
Juli is ook al zomer dan.quote:Op donderdag 8 april 2021 22:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kwartaal 3 begint in juli![]()
Nog steeds hoop voor de zomer
Nee.quote:Op donderdag 8 april 2021 22:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh dus je hebt nog steeds een deel niet gehoord
Dan heb je augustus nog en september nog om genoeg leuke dingen te doen.quote:
Dan heb ik geen vakantie meer.quote:Op donderdag 8 april 2021 22:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan heb je augustus nog en september nog om genoeg leuke dingen te doen.
Ajax roept het over zichzelf af.quote:Op donderdag 8 april 2021 22:45 schreef ijs_beer het volgende:
Wat een enorme mazzelaars die Romeinen.
Mijn vakantie is in juliquote:Op donderdag 8 april 2021 22:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan heb je augustus nog en september nog om genoeg leuke dingen te doen.
Dat is helaas het hele seizoen al.quote:Op donderdag 8 april 2021 22:46 schreef Redefine het volgende:
Roma mist de helft van de basisspelers, daardoor had je al moeten winnen. Dan zijn ze ook nog eens veel beter en krijgen ze ook heel veel kansen. Zo zonde om er dan maar n te maken
Dan maar te hopen dat je met een negatieve test erheen mag. Liever natuurlijk met vaccinatie.quote:
Tegen Lille niet. In de CL vooral wel ja. In de competitie komen ze dan weer steeds goed weg.quote:Op donderdag 8 april 2021 22:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat is helaas het hele seizoen al.
Ja, daar zat een beetje frustratie bij die ballenjongen.quote:Op donderdag 8 april 2021 22:52 schreef Redefine het volgende:
Dit was een onterechte gele kaart voor die Romein. Dit was geen tijdrekken, maar gewoon een achterlijke ballenjongen
Dat kan echt niet. Vrij schandalig eigenlijk. En dan krijgt die speler nog geel ookquote:Op donderdag 8 april 2021 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daar zat een beetje frustratie bij die ballenjongen.
Ja, dat is helemaal gek natuurlijk. Maar blijkbaar had de scheids niet gezien hoe de bal naar die speler werd gegooid.quote:Op donderdag 8 april 2021 22:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat kan echt niet. Vrij schandalig eigenlijk. En dan krijgt die speler nog geel ook
Denk inderdaad dat die dat niet gezien heeft. En ook niet dat die ballenjongen daarna nog een keer ging lopen klooien met een bal die de speler wilde pakken.quote:Op donderdag 8 april 2021 22:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is helemaal gek natuurlijk. Maar blijkbaar had de scheids niet gezien hoe de bal naar die speler werd gegooid.
Aan beide kanten een hele matige keeper. Al was het bij Roma dan vooral een slechte dag, want die kan er normaal wel wat van.quote:
Idd. En die ballenjongen kan morgen bij z'n vriendjes stoer gaan vertellen dat ie een speler van Roma een gele kaart heeft aangenaaid.quote:Op donderdag 8 april 2021 23:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Denk inderdaad dat die dat niet gezien heeft. En ook niet dat die ballenjongen daarna nog een keer ging lopen klooien met een bal die de speler wilde pakken.
Weten we ook gelijk weer dat George fan is van Roma (of anti-Ajax) .quote:
quote:Op donderdag 8 april 2021 22:54 schreef Redefine het volgende:
Die ballenjongen nodigen ze geen tweede keer meer uit
[ afbeelding ]
Je ziet aan de manier waarop dat het met opzet is. Slechte ballenjongen dus.quote:Op vrijdag 9 april 2021 06:04 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Was dit met opzet of dacht hij dat hij verder weg was ofzo
Ik vind het wel mooi hoe die speler zich net op tijd realiseert dat op de grond gaan liggen hier niets helptquote:Op vrijdag 9 april 2021 08:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je ziet aan de manier waarop dat het met opzet is. Slechte ballenjongen dus.
En weet de mol hier ook van en er is toestemming voor gegeven?quote:Op vrijdag 9 april 2021 10:00 schreef Meridiaan het volgende:
Goedemorgen.
Ik ben aan De Molbegonnen en het is genietooon
Hebben ze ook een keer een gelukkie, met die onoverwinnelijke Gallirs hebben ze het al zwaar genoeg gehadquote:Op donderdag 8 april 2021 22:45 schreef ijs_beer het volgende:
Wat een enorme mazzelaars die Romeinen.
Sjerrie Kroket de meest elitaire narcist van Nederland gaat de elite in Nederland kapot maken!quote:
Ik heb de tafel inmiddels terug gezet op z'n plek.quote:Op donderdag 8 april 2021 21:12 schreef Dave het volgende:
[..]
Die krijg je toch ook? (Als ik het fake News nos journaal mag geloven tenminste).
goed bezig.quote:Op vrijdag 9 april 2021 11:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb de tafel inmiddels terug gezet op z'n plek.
Werken?quote:Op vrijdag 9 april 2021 11:30 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ga vandaag iets doen wat ik al maanden niet gedaan heb.
Hoe kun je mij nou verwarren met die nep Spanjool?quote:Op vrijdag 9 april 2021 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, ik verwarde je even met @:Strani
Hij wil niet op de grond gaan liggen. Anders had die wel gedaan, want dan kon die tijdrekken.quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi hoe die speler zich net op tijd realiseert dat op de grond gaan liggen hier niets helpt
quote:Op vrijdag 9 april 2021 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, ik verwarde je even met @:Strani
Ik ga zo m'n derde call van de dag in joh, ik ben kapt!quote:Op vrijdag 9 april 2021 11:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hoe kun je mij nou verwarren met die nep Spanjool?
Nah je ziet duidelijk dat hij ineens stopt met overdreven reagerenquote:Op vrijdag 9 april 2021 11:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij wil niet op de grond gaan liggen. Anders had die wel gedaan, want dan kon die tijdrekken.
Het is vooral een reactie van schrik. Hij verwacht dat natuurlijk niet.
Tijd voor een dubbele sista.quote:Op vrijdag 9 april 2021 11:49 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ik ga zo m'n derde call van de dag in joh, ik ben kapt!
Waddan?quote:Op vrijdag 9 april 2021 11:30 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ga vandaag iets doen wat ik al maanden niet gedaan heb.
Dat betekent dus dat we nog even niet gaan versoepelen verder, toch fijn dat Hugo alsnog dit inzicht heeft gekregen!quote:
Oke.quote:
Goed zo! Brul_beer.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:00 schreef ijs_beer het volgende:
Ik word er echt schijtziek dat ze meer bezig zijn met hou het overkomt en dat ze moeten leunen op semantiek IPV DAT JE HET GODVERDOMME EENS GEOD REGELT BOKKELUL.
Zo dat moest er uit.![]()
De toon van deze post bevalt me totaal niet. Als je zo boos bent ga je maar langs de Hofvijver boos doenquote:Op vrijdag 9 april 2021 12:00 schreef ijs_beer het volgende:
Ik word er echt schijtziek vann dat ze meer bezig zijn met hoe het overkomt en dat ze moeten leunen op semantiek IPV DAT JE HET GODVERDOMME EENS GEOD REGELT BOKKELUL.
De incassobureaus hebben je geheime nummer ontdekt, ja?quote:Op vrijdag 9 april 2021 11:49 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ik ga zo m'n derde call van de dag in joh, ik ben kapt!
*Zet de microfoon van @ijs_beer wat zachter en laat voor iedereen oorzalf komen, tegen het bloeden.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:00 schreef ijs_beer het volgende:
Ik word er echt schijtziek vann dat ze meer bezig zijn met hoe het overkomt en dat ze moeten leunen op semantiek IPV DAT JE HET GODVERDOMME EENS GEOD REGELT BOKKELUL.
Je gaat na de avondklok pas naar huis?quote:
STEUN!!!!quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:00 schreef ijs_beer het volgende:
Dat het qua fysiek niet erg was is wel logisch. En mooi dat die de ballenjongen niks kwalijk neemt.quote:Op vrijdag 9 april 2021 11:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nah je ziet duidelijk dat hij ineens stopt met overdreven reageren![]()
En zo erg is het nou ook weer niet, las dat hij zelf ook al aangaf dat hij het wel snapte.
quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:16 schreef Hamlapjes het volgende:
Zonde dat de 100 hem net niet gegund was, maar hij zag er de laatste tijd ook al wel heel slecht uit. Benieuwd hoe ze dat gaan doen met de begrafenis.
https://thenewdaily.com.a(...)ration-forth-bridge/quote:Being the Queen’s husband, the Duke of Edinburgh is entitled to a full state funeral, similar to Princess Diana in 1997, and the Queen Mother in 2002.
But the Duke is famously uncomfortable with fuss and attention, and has requested a more discreet, intimate funeral.
Rather than ‘lying in state’, where mourners can pay their respects at Westminster Abbey before the St George’s Chapel burial, the Prince has requested a private service.
Only friends, family and heads of state from other Commonwealth countries will be invited to the funeral, though given the current coronavirus pandemic it is unclear who will be actually able to attend.
The military-style funeral will be held at St George's Chapel in Windsor, followed by a burial at Frogmore Gardens.
Ik was toevallig zelf ook al even aan het zoeken en dit artikel aan het lezenquote:Op vrijdag 9 april 2021 13:23 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
https://thenewdaily.com.a(...)ration-forth-bridge/
Prima SEO-manager bij thenewdaily.com.auquote:Op vrijdag 9 april 2021 13:24 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik was toevallig zelf ook al even aan het zoeken en dit artikel aan het lezen
Probleem lost zichzelf wel aardig op wat dat betreft
Als Meghan niet komt, dan is ze egostisch ipv dat ze zwanger is.quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:25 schreef Em31 het volgende:
Britse media die zich natuurlijk een week gaan afvragen of Harry en Meghan wel komen.
Werk jij soms voor de Daily Mail?quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als Meghan niet komt, dan is ze egostisch ipv dat ze zwanger is.
Zou best kunnenquote:
Dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je gaat na de avondklok pas naar huis?
Tijdens de avondklok?quote:
De klok slaat 22 keer, maar ik denk toch dat het krap wordt.quote:
Ik moet Ferd erbij roepenquote:Op vrijdag 9 april 2021 13:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De klok slaat 22 keer, maar ik denk toch dat het krap wordt.
quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb wel eens indirect voor de Daily Mail gewerkt
Je bent hierbij gecanceld.quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij was de anonieme bron?quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee, het bedrijf waar ik voor werk leverde voor een eindtoernooi (voetbal dus) data en live tekstcommentaar, en ik was verantwoordelijk voor het coordineren van dat tekstcommentaar.quote:
Iets met SCANDALOUS statistics?quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee, het bedrijf waar ik voor werk leverde voor een eindtoernooi (voetbal dus) data en live tekstcommentaar, en ik was verantwoordelijk voor het coordineren van dat tekstcommentaar.
In dat tekstcommentaar staat zeker maanaquote:Op vrijdag 9 april 2021 13:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee, het bedrijf waar ik voor werk leverde voor een eindtoernooi (voetbal dus) data en live tekstcommentaar, en ik was verantwoordelijk voor het coordineren van dat tekstcommentaar.
Moet je early access kosten betalen naast de abbokosten van disney+quote:
Dat moet je sowieso!quote:
And there's Rooney with a SCANDALOUS header DESTROYING the opposing goalkeeper!!!quote:
Dat je hier nou je maandelijkse maana-grap aan opmaaktquote:Op vrijdag 9 april 2021 13:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In dat tekstcommentaar staat zeker maana
Begin pas deze maandquote:Op vrijdag 9 april 2021 13:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat je hier nou je maandelijkse maana-grap aan opmaaktIs toch zonde!
You're hired!quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:57 schreef Strani het volgende:
[..]
And there's Rooney with a SCANDALOUS header DESTROYING the opposing goalkeeper!!!
Nee, het was heel normaal tekstcommentaar gelukkig
Nee, dat kan echt niet hoor. Ik heb nog te veel series te kijken.quote:Op vrijdag 9 april 2021 14:00 schreef Cyan9 het volgende:
Trouwens, als iemand nog op zoek is naar een interessante Netflix serie, ik ben begonnen met The Irregulars en ik vind het geweldig.
Waar is Amy?quote:
Waarschijnlijk omdat iedereen het over Narcos: Mexico heeft en men denkt dat hij het vast ook leuk zal vinden omdat het Mexicaans is.quote:
Rusland & Marokko zijn met iets anders bezig.quote:
Asterix bemoeit zich ermee? Nu komt alles goedquote:
Heel goed gespot, we hebben haar meteen vervangen met iemand die capabeler is:quote:Op vrijdag 9 april 2021 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die Zweedse wist niet meer precies welk vlaggetje nou van henzelf is, dus die heeft er maar een aantal neergezet.
Door de schoenmaker laten oprekken.quote:Op vrijdag 9 april 2021 15:01 schreef H_T het volgende:
Het is te hopen dat mijn nieuwe schoenen nog wat gaan oprekken, want ze zaten net niet bepaald prettigTerugbrengen/sturen is geen optie, want ik heb ze maanden geleden al gekocht (samen met een ander paar) omdat ik dan geen verzendkosten hoefde te betalen
Nooit gedacht dat die ook goed zijn met Reeboks. Het gaat overigens vooral om de breedte. Anyway, bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 9 april 2021 15:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Door de schoenmaker laten oprekken.
Oeh tof! Ik ga meteen kijkenquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2021 14:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel goed gespot, we hebben haar meteen vervangen met iemand die capabeler is:
[ afbeelding ]
Doet ze ook zaken omtrent volksgezondheid? @Straniquote:
Ze doet alles! Weliswaar zonder toestemming van haar ouders, maar dat zien we dan maar door de vingers.quote:Op vrijdag 9 april 2021 15:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Doet ze ook zaken omtrent volksgezondheid? @:strani
Even natte kranten erin en dan nachtje in de vriezer. Je bent een paar dagen daarna nog kranten eruit aan het pulleken, maar dan heb je wel wat.quote:Op vrijdag 9 april 2021 15:01 schreef H_T het volgende:
Het is te hopen dat mijn nieuwe schoenen nog wat gaan oprekken, want ze zaten net niet bepaald prettigTerugbrengen/sturen is geen optie, want ik heb ze maanden geleden al gekocht (samen met een ander paar) omdat ik dan geen verzendkosten hoefde te betalen
Ik zie je nu echt zo voor mequote:Op vrijdag 9 april 2021 15:01 schreef H_T het volgende:
Zit de pony onder de tafel?quote:
Hoezeeeeequote:Op vrijdag 9 april 2021 18:31 schreef Cyan9 het volgende:
Zie mensen, niks aan de hand, ik ben alweer thuis.
Details willen we ALLESquote:
Het valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 9 april 2021 17:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zie je nu echt zo voor me![]()
[ afbeelding ]
Dank voor de tipquote:Op vrijdag 9 april 2021 16:27 schreef dollce het volgende:
[..]
Even natte kranten erin en dan nachtje in de vriezer. Je bent een paar dagen daarna nog kranten eruit aan het pulleken, maar dan heb je wel wat.
Hoe was het op circusrepetitie?quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:31 schreef Cyan9 het volgende:
Zie mensen, niks aan de hand, ik ben alweer thuis.
Gewoon nog even inlopen misschien? Maar veel mensen hebben ook wat asymmetrische voetenquote:Op vrijdag 9 april 2021 18:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Het valt wel mee hoorDe linker is wat te smal, verder gaat het prima
Hij is alleen smal genoeg om niet helemaal lekker te loep
Ohhquote:Op vrijdag 9 april 2021 18:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De echte is leuker dan de poster variant.
quote:
Ik wist niet eens dat ze dood was.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:54 schreef Strani het volgende:
Hiervoor woon je dan GVD in Spanje, zodat de buren (toeristen) keihard Rosanne van Nick & Simon kunnen opzetten (en meezingen)
Fredquote:
quote:Op donderdag 8 april 2021 23:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Weten we ook gelijk weer dat George fan is van Roma (of anti-Ajax) .
Klinkt als ondergrondse afvalcontainer.quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:04 schreef Momo het volgende:
Oh jongens ik ga helemaal stuk hier. Vanochtend werd een stuk van de stoep eruit gehaald hier en een stuk van het tuintje voor de flat afgegraven door werklui hier, ik dacht dat ze weer bij de leidingen moesten. Komt er vanmiddag ineens een grote metalendoos aan, die ze daar in stoppen tot op grondniveau. Wij in de appgroep van de flat vroegen ons af wat het was en hadden dus de vastgoedmakelaar en terreinbeheer gevraagd wat het was. Krijgen wij nu een dringend mailtje op boze toon van hun wie die bak daar neer heeft gezet en wie hier meer van weet van de bewoners![]()
![]()
#mysterieuzebak
quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:04 schreef Momo het volgende:
Oh jongens ik ga helemaal stuk hier. Vanochtend werd een stuk van de stoep eruit gehaald hier en een stuk van het tuintje voor de flat afgegraven door werklui hier, ik dacht dat ze weer bij de leidingen moesten. Komt er vanmiddag ineens een grote metalendoos aan (ongeveer 3 bij 2 meter), die ze daar in stopte tot op grondniveau. Wij in de appgroep van de flat vroegen ons af wat het was en hadden dus de vastgoedmakelaar en terreinbeheer gevraagd wat het was. Krijgen wij nu een dringend mailtje op boze toon van hun wie die bak daar neer heeft gezet en wie hier meer van weet van de bewoners![]()
![]()
#mysterieuzebak
Een buurtzwembadjequote:Op vrijdag 9 april 2021 19:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij is 3 bij 2 meter ongeveer en een meter diep dus dat denk ik niet
quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:06 schreef Momo het volgende:
[..]
quote:Beste bewoners, er is behoefte aan duidelijkheid omtrent deze stalen bak in de grond op de rechterhoek voor gebouw x. Als iemand hier meer over weet, horen wij het graag zo snel mogelijk. Dit komt niet bij ons vandaan. Het is ook niet toegestaan objecten te plaatsen bij of rond de flat.
Ik heb net who killed Sara afgekeken, Mexicaanse serie, ook goed te doen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 14:00 schreef Cyan9 het volgende:
Trouwens, als iemand nog op zoek is naar een interessante Netflix serie, ik ben begonnen met The Irregulars en ik vind het geweldig.
Dit was slechts een eerste kennismaking die niet zo heel lang duurde, calm down.quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:07 schreef Meke het volgende:
Omegot @:cyan9 leeuuuk!!
Je hebt toch niet braaf 1,5m afstand gehouden h?
Maar leuk dat je een fijne eerste date hadquote:Op vrijdag 9 april 2021 19:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dit was slechts een eerste kennismaking die niet zo heel lang duurde, calm down.
En jij gaat nu zeker keihard Loona met Bailando draaien toch?quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:54 schreef Strani het volgende:
Hiervoor woon je dan GVD in Spanje, zodat de buren (toeristen) keihard Rosanne van Nick & Simon kunnen opzetten (en meezingen)
Stomquote:Op vrijdag 9 april 2021 19:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dit was slechts een eerste kennismaking die niet zo heel lang duurde, calm down.
Spannendquote:Op vrijdag 9 april 2021 19:04 schreef Momo het volgende:
Oh jongens ik ga helemaal stuk hier. Vanochtend werd een stuk van de stoep eruit gehaald hier en een stuk van het tuintje voor de flat afgegraven door werklui hier, ik dacht dat ze weer bij de leidingen moesten. Komt er vanmiddag ineens een grote metalendoos aan (ongeveer 3 bij 2 meter), die ze daar in stopte tot op grondniveau. Wij in de appgroep van de flat vroegen ons af wat het was en hadden dus de vastgoedmakelaar en terreinbeheer gevraagd wat het was. Krijgen wij nu een dringend mailtje op boze toon van hun wie die bak daar neer heeft gezet en wie hier meer van weet van de bewoners![]()
![]()
#mysterieuzebak
Je bent nog een keer langs de poster gelopen?quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is een ondergrondse 5G afluisterdingquote:
Ohh ik vind dat prachtigquote:Op vrijdag 9 april 2021 19:11 schreef Dave het volgende:
@:cee , had je niet kunnen waarschuwen dat Coco zo emosjoneel is?
Nog rode ogen.
Je draait wel knap om de vraag van @Meke heen hequote:Op vrijdag 9 april 2021 19:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee de politie bellen wegens een vast wel illegaal feestjequote:Op vrijdag 9 april 2021 19:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
En jij gaat nu zeker keihard Loona met Bailando draaien toch?
Neeheeee we stuiteren, allesquote:Op vrijdag 9 april 2021 19:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
En jij gaat nu zeker keihard Loona met Bailando draaien toch?
Wordt dat de volgende tattoo?quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh ik vind dat prachtig![]()
Ik moet nu altijd als er bij een wachtwoord 'remember me' onder staat, denken aan die film![]()
Wel een manier om de buren weg te jagenquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:06 schreef Momo het volgende:
[..]
In dat geval moeten we even snel een Red-Momo projectje opzettenquote:
Bruiloftoptreden?quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:18 schreef Aoibhin het volgende:
@:molloot200 WAT DOE JE nu heb ik dat vutnummer in mijn hoofd
Mol dit kan je niet menen. Kunnen we nog preventief scheiden?quote:
OMG op de ene pols "always" en op de andere "remember me"quote:
Ja het past nog best mooi ookquote:Op vrijdag 9 april 2021 19:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
OMG op de ene pols "always" en op de andere "remember me"
Dat past schitterend!
Ohh it's a sin spookt nog steeds door m'n hoofdquote:Op vrijdag 9 april 2021 19:19 schreef Dave het volgende:
Oh, er schijnt een reboots te komen van Queer as folk. Met bemoeienis van de maker van de originele serie, die ook It’s a sin heeft gemaakt.
Die serie is ook best gay.quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh it's a sin spookt nog steeds door m'n hoofd![]()
Queer as Folk ken ik niet
Je bent zelf een poster.quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:13 schreef Dave het volgende:
[..]
Je bent nog een keer langs de poster gelopen?
Ja maar ik zoek nog naar iemand die 'forever' op z'n pols heeft en dat wordt dan wel gedoe als daar ook nog remember me bij moet passenquote:Op vrijdag 9 april 2021 19:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
OMG op de ene pols "always" en op de andere "remember me"
Dat past schitterend!
Oh grappig, haal je echt niet uit de titelquote:
Absoluutquote:Op vrijdag 9 april 2021 19:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik hoor het al, meer actie is gewenst. Staat genoteerd.
Scherpquote:
Het had nog erger gekund. Hij had iets van Tatjana kunnen plaatsen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:18 schreef Aoibhin het volgende:
@:molloot200 WAT DOE JE nu heb ik dat vutnummer in mijn hoofd
Is toch superhip, allemaal verschillende lettertypes en dan van die mooie gevoelige termenquote:Op vrijdag 9 april 2021 19:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar ik zoek nog naar iemand die 'forever' op z'n pols heeft en dat wordt dan wel gedoe als daar ook nog remember me bij moet passen![]()
EN ik kan me niet voorstellen dat Remember Me daarbij mooi is qua afmetingen, dan moet je echt klein gaan schrijven
WAS HET WAT WAS HET WAT WAS HET WATquote:Op vrijdag 9 april 2021 19:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik denk dat de rim scne uit HTGAWM op deze serie is gebaseerd. Er is trouwens een US en UK variant.quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh grappig, haal je echt niet uit de titel![]()
Maar ik zie ook dat 'ie oud is
Er is vast wel ergens een posterboy die dat heeftquote:Op vrijdag 9 april 2021 19:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar ik zoek nog naar iemand die 'forever' op z'n pols heeft
Hee beetje uitkijken h voor je perongeluk mijn echte tattoo belachelijk gaat zitten te lopen te makenquote:Op vrijdag 9 april 2021 19:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is toch superhip, allemaal verschillende lettertypes en dan van die mooie gevoelige termen
Ik ben volgens mij heel blij dat ik dit niet kenquote:Op vrijdag 9 april 2021 19:24 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het had nog erger gekund. Hij had iets van Tatjana kunnen plaatsen.
Over foute spaanse nummers gesproken.
Oh jij had een dubbeldate?quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mol dit kan je niet menen. Kunnen we nog preventief scheiden?
Het dringt nu pas door dat Mall wel heel erg op mol lijktquote:Op vrijdag 9 april 2021 19:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou wel 20 keer Mall willen posten om het goed te maken maar ik ben bang dat ik de mods daar niet blij mee maak
OEH OEH OEHquote:
Meant to bequote:Op vrijdag 9 april 2021 19:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het dringt nu pas door dat Mall wel heel erg op mol lijkt
quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou wel 20 keer Mall willen posten om het goed te maken maar ik ben bang dat ik de mods daar niet blij mee maak
Jij hebt zoietsquote:Op vrijdag 9 april 2021 19:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Hee beetje uitkijken h voor je perongeluk mijn echte tattoo belachelijk gaat zitten te lopen te maken
De bovenste reactie onder Boom Boom Bailando baart me zorgen en maakt me blij dat ik niet in de Tiktokgeneratie zitquote:ik die dit nu luistert omdat iedereen dit liedje doet op tiktok en het nu steeds in mijn hoofd zit
Haha nee maar wel echt Always op m'n polsquote:Op vrijdag 9 april 2021 19:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij hebt zoiets? (Want daar zat ik aan te denken
)
[ afbeelding ]
Kan niet meer misgaan dit!quote:
Ja nou hij bedoelt niet jou, want jouw dag kan natuurlijk niet meer stukquote:
Dan ben ik juist strenger.quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja nou hij bedoelt niet jou, want jouw dag kan natuurlijk niet meer stuk
quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij hebt zoiets? (Want daar zat ik aan te denken
)
[ afbeelding ]
Wat een volgerquote:Op vrijdag 9 april 2021 19:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De bovenste reactie onder Boom Boom Bailando baart me zorgen en maakt me blij dat ik niet in de Tiktokgeneratie zit
Nou voor jou ben ik niet bang hoorquote:
* Aoibhin annuleert de preventieve scheidingquote:
Ik werd eerder onpasselijk van het feit dat jonge tienertjes losgaan en vrijwillig dansen op Jan Smit-muziekquote:
Ja daar ga ik gewoon even aan voorbij nu, want dat is voor nu even te moeilijkquote:Op vrijdag 9 april 2021 19:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik werd eerder onpasselijk van het feit dat jonge tienertjes losgaan en vrijwillig dansen op Jan Smit-muziek
Is dat dezelfde persoon?quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:37 schreef Dave het volgende:
Dit wist ik niet! Ik dacht bij Game of Thrones altijd al, waar ken ik die van!
[ afbeelding ]
Rechts met het haar van linksquote:
Was dat Jamie? Ik ging net even googlen maar kon niet vinden wie wie wasquote:Op vrijdag 9 april 2021 19:37 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Ah daar is 'ie alquote:
Mooi toch, als dat voor jou een betekenis heeftquote:Op vrijdag 9 april 2021 19:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha nee maar wel echt Always op m'n pols
Onofficieel?quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:39 schreef molloot200 het volgende:
Nog een halfuurtje en dan onofficieel weekend
Ja heeft echt een unieke betekenis, ben denk ik de enige daarmeequote:Op vrijdag 9 april 2021 19:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mooi toch, als dat voor jou een betekenis heeft![]()
Tenminste, ik neem niet aan dat je random voor dat woord hebt gekozen
Officieel heb ik al weekendquote:
Bij mij was het andersom, ik dacht gisteren bij het zien van Bohemian Rhapsody, waar ken ik die van.quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:37 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom hebben ze haar niet uitgenodigd voor de verraders.quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:42 schreef Strani het volgende:
Dan ook Jamie Kazan, voor de balans:
[ afbeelding ]
Die heb ik nog niet gezien.quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:42 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Bij mij was het andersom, ik dacht gisteren bij het zien van Bohemian Rhapsody, waar ken ik die van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |