Frits liep haar zo op te hemelen.quote:Op zondag 21 maart 2021 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom loopt iedereen zo weg met Jolijn?
Dat jaquote:
De melk/nougat is op!quote:
Jaaaaquote:Op zondag 21 maart 2021 21:54 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ] voelt niet als falen[ afbeelding ]
Volgens mij is dat ook de zin.quote:Op zondag 21 maart 2021 21:54 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ] voelt niet als falen[ afbeelding ]
Anouk is ook wel goed, maar heeft meer een klassieke stem. Op zich past die wel bij de nummers uit The Sound of Music. Maar ze heeft een paar weken echt nummers gekregen die niet bij haar passen.quote:
Dit nummer was m.i. absoluut geen falenquote:Op zondag 21 maart 2021 21:55 schreef Vicky het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook de zin.
De eerst zong voelt nu als falen.. de rest voelt niet als falen
Zeker nietquote:Op zondag 21 maart 2021 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
Dit nummer was m.i. absoluut geen falen
Echt mijn favorietquote:
Ja 2 eruit vandaagquote:Op zondag 28 maart 2021 19:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Echt mijn favoriet![]()
Maar, vanavond twee afvallers of met vier naar de finale??
Ja het is gelijk al de halve finalequote:Op zondag 28 maart 2021 20:16 schreef Guanabana het volgende:
Oja twee eruit
Maar hoop ook sowieso Jolijn eruit, ja.
Dacht ik ook meteenquote:
quote:Op zondag 28 maart 2021 20:30 schreef H_T het volgende:
Pia heeft een behoorlijk ingetogen outfit aan voor haar doen
Zeiden wij ook alquote:Op zondag 28 maart 2021 20:30 schreef H_T het volgende:
En vrij normaal haar.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:30 schreef H_T het volgende:
Zij is wel echt een goede "ruwe diamant" sowiesoquote:
Wat leuk!quote:Op zondag 28 maart 2021 20:35 schreef Vicky het volgende:
Oud klasgenoot zijn kind heeft een rol als 1 van de Von Trapp kinderen. Zijn kind wil graag Nandi
Kan ik helaas niet zeggenquote:
Ja!quote:
1991 in Carré was de eerste keer.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:35 schreef H_T het volgende:
Les MisEerste keer dat ik dit hoor in het Nederlands
Oh die vorige wel, deze herinner ik me nietquote:Op zondag 28 maart 2021 20:37 schreef Guanabana het volgende:
Moet nu denken aan die versie uit Glee(Bij het vorige nummer trouwens ook
)
quote:
Had jij ook bips gezegd ?quote:
Ja dat waren er echt te veelquote:Op zondag 28 maart 2021 20:39 schreef MadMaster het volgende:
Die kreetjes aan het eind van elke zin...
en zo fake ookquote:Op zondag 28 maart 2021 20:39 schreef MadMaster het volgende:
Die kreetjes aan het eind van elke zin...
Dit denk ik ook welquote:Op zondag 28 maart 2021 20:40 schreef H_T het volgende:
Jolijn lijkt wel wat losser dan aan het begin van de reeks
Bij eerdere seizoenen (in ieder geval vanaf Joseph) hadden ze wel eens filmpjes online over dat de nummers werden uitgedeeld en ik kreeg de indruk dat het echt voor ze werd bepaald. Wel dat er af en toe echt een week met eigen keuze was, op basis van een lijst die ze eerder in konden leven.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:43 schreef Meke het volgende:
Oeh die kritiek van Pia was best pittig, over de interpretatie van Jolijn. Ik ben ook altijd benieuwd in hoeverre ze die dingen zelf mogen kiezen
Maar wel correct. Het komt totaal niet aan. Smeerlappen hier zitten alleen maar naar haar reet te kijken. Als het indruk maakte, dan hadden ze daar geen aandacht voor.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:43 schreef Meke het volgende:
Oeh die kritiek van Pia was best pittig, over de interpretatie van Jolijn. Ik ben ook altijd benieuwd in hoeverre ze die dingen zelf mogen kiezen
quote:Op zondag 28 maart 2021 20:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Smeerlappen hier zitten alleen maar naar haar reet te kijken. Als het indruk maakte, dan hadden ze daar geen aandacht voor.
Die kont was niet te missen en dat maakt mij geen smeerlapquote:Op zondag 28 maart 2021 20:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Maar wel correct. Het komt totaal niet aan. Smeerlappen hier zitten alleen maar naar haar reet te kijken. Als het indruk maakte, dan hadden ze daar geen aandacht voor.
quote:Op zondag 28 maart 2021 20:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Maar wel correct. Het komt totaal niet aan. Smeerlappen hier zitten alleen maar naar haar reet te kijken. Als het indruk maakte, dan hadden ze daar geen aandacht voor.
Nee volgens mij mogen ze de nummers niet zelf kiezenquote:Op zondag 28 maart 2021 20:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij eerdere seizoenen (in ieder geval vanaf Joseph) hadden ze wel eens filmpjes online over dat de nummers werden uitgedeeld en ik kreeg de indruk dat het echt voor ze werd bepaald. Wel dat er af en toe echt een week met eigen keuze was, op basis van een lijst die ze eerder in konden leven.
Maar goed, kan dit jaar natuurlijk helemaal anders zijn
quote:Op zondag 28 maart 2021 20:48 schreef Aoibhin het volgende:
Dit nummer kende ik niet, maar wel mooi gebracht door Tessa
Oh nee dat zeker nietquote:Op zondag 28 maart 2021 20:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee volgens mij mogen ze de nummers niet zelf kiezenMaar vermoed ook niet dat ze choreo en arrangement enzo zelf hoeven te bedenken en daar zit ook al wel veel in
Hij stond bij ons vroeger op het cassettebandje in de autoquote:Op zondag 28 maart 2021 20:48 schreef Aoibhin het volgende:
Dit nummer kende ik niet, maar wel mooi gebracht door Tessa
Mij ook. Voegen niks toe.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:49 schreef potjecreme het volgende:
Die beelden na afloop irriteren mij. Al weken lang.
Ik vind er ook geen reet aan...quote:Op zondag 28 maart 2021 20:49 schreef potjecreme het volgende:
Maar ook het fijne "gevoel" dat ze in de armen lagquote:Op zondag 28 maart 2021 20:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Hij stond bij ons vroeger op het cassettebandje in de auto![]()
Vind het echt een mooi nummer, maar Tessa kon de wanhoop niet echt overbrengen
Ah ben benieuwd, ga ik hem later nog een keer luisterenquote:Op zondag 28 maart 2021 20:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Hij stond bij ons vroeger op het cassettebandje in de auto![]()
Vind het echt een mooi nummer, maar Tessa kon de wanhoop niet echt overbrengen
Ik ook!quote:
Ze zijn wel handig om de nieuwe Maria tijd te geven klaar te gaan staanquote:Op zondag 28 maart 2021 20:49 schreef potjecreme het volgende:
Ja die twee inderdaad hier ookquote:
Ik vind Tessa zo'n oude zielquote:Op zondag 28 maart 2021 20:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja die twee inderdaad hier ookNandi het meest voor Maria, maar Natascha wel echt een ontdekking. Tessa vind ik ook goed, maar wat minder Maria
Als sidekick van Andre van Duin.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Nandi is met haar expressie super geschikt voor de Maria rol.
Absoluut mee eensquote:Op zondag 28 maart 2021 20:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Nandi is met haar expressie super geschikt voor de Maria rol.
Nandi een hork??quote:
Het is geen Mary Poppins...quote:Op zondag 28 maart 2021 20:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hoop eigenlijk dat Nandi eruit vliegt vanavond.....
Maria heeft humor. Dat heeft Nandi ook en mis ik bij Tessa.quote:
quote:Op zondag 28 maart 2021 20:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
mag van mij ook welquote:Op zondag 28 maart 2021 20:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Eensquote:
Maria heeft geen Andre van Duin humor. Nandi heeft dat wel.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Maria heeft humor. Dat heeft Nandi ook en mis ik bij Tessa.
Ik moest net aan hetzelfde denkenquote:
Ja er komt zelden echt wat power uit. Jolene vond ik haar beste optreden, maar ze heeft ergens ook wel een beetje een countrystem vind ikquote:Op zondag 28 maart 2021 21:00 schreef Guanabana het volgende:
Sorry maar nee, ik vind Jolijn altijd dunnetjes inderdaad. Echt duidelijk minder dan de rest.
Eenschquote:Op zondag 28 maart 2021 21:02 schreef ikmoetdrieten het volgende:
ik vindt het wel wennen zon donker gezicht bi de nannie
Als er ooit een musical over Ilse DeLange komt, dan weten we haar te vinden...quote:Op zondag 28 maart 2021 21:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja er komt zelden echt wat power uit. Jolene vond ik haar beste optreden, maar ze heeft ergens ook wel een beetje een countrystem vind ik
Ja preciesquote:Op zondag 28 maart 2021 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als er ooit een musical over Ilse DeLange komt, dan weten we haar te vinden...
Haha ja wel mee eens hoorquote:
Ja!quote:Op zondag 28 maart 2021 21:07 schreef Aoibhin het volgende:
@:Meke dat is onze escape gevangenis toch?
Eindelijk ook weer het woord pezzazzz (hoe schrijf je dat) in op zoek naarquote:
Jaaaaaa echt leukquote:Op zondag 28 maart 2021 21:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Eindelijk ook weer het woord pezzazzz (hoe schrijf je dat) in op zoek naar
Is kennelijk van Simone Kleinsmaquote:
Dan had ik het toch goed gezienquote:
hahaquote:
ik dacht ook al wat bedoeld zequote:
Ik kom er ook lekker niet uit.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
Dit deed ze toch mooi hoor![]()
Ik blijf in mijn tunnel
ja ja we weten hetquote:
Rare lijst dan. Er kwamen nummers voorbij waarvan je je niet kan voorstellen dat iemand die graag wil doen.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
Ohh ze konden dus een lijst inleveren met nummers waaruit gekozen wordt!
Nee precies, maar je weet nooit wat iemands redenen ervoor een beetje zijnquote:Op zondag 28 maart 2021 21:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Rare lijst dan. Er kwamen nummers voorbij waarvan je je niet kan voorstellen dat iemand die graag wil doen.
Ik denk dat het een beetje van hunzelf en een beetje van Maggi is.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Rare lijst dan. Er kwamen nummers voorbij waarvan je je niet kan voorstellen dat iemand die graag wil doen.
gaat ook heel snelquote:
Of dat ze uit verschillende groepen een X aantal liedjes mogen kiezen en zelf nog een paar aandragenquote:Op zondag 28 maart 2021 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat het een beetje van hunzelf en een beetje van Maggi is.
Ze moeten ook dingen buiten hun comfortzone kunnen zingen...
Oh vandaar dat gehijg steedsquote:
Ja zoiets denk ikquote:Op zondag 28 maart 2021 21:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Of dat ze uit verschillende groepen een X aantal liedjes mogen kiezen en zelf nog een paar aandragen
Aangezien er drie naar de finale gaan, zou ik dan nu kiezen voor Tessa als derdequote:Op zondag 28 maart 2021 21:21 schreef Guanabana het volgende:
Jolijn, Valerie of Tessa mogen van mij alledrie naar huis.
Viel ons ook opquote:Op zondag 28 maart 2021 21:22 schreef thealterego1 het volgende:
Wat haalt ze opvallend adem hier... Ik denk toch dat een van de na...s gaat winnen, maar wie gaat er mee naar de finale?
Haha, ja verrek!quote:
Yepquote:Op zondag 28 maart 2021 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Natascha, Nandi en Tessa gaan door en Nandi wint...
Precies wat ik ook denk en hoopquote:Op zondag 28 maart 2021 21:24 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zondag 28 maart 2021 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Lijkt mij ook. Maar kan er ook prima mee leven als Natascha wintquote:Op zondag 28 maart 2021 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Doe maar een jus'tje en een portie bittergarnituurquote:
Anita Witzier (Verslaggever), Rob Dekay (Judas), Leo Alkemade (Petrus), Freek Bartels (Jezus), Trijntje Oosterhuis (Maria), Humberto Tan (Verteller) en Tygo Gernandt (Pilatus) spelen de hoofdrollen in The Passion 2021quote:Op zondag 28 maart 2021 21:29 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb niks meegekregen van The Passion, Freek is Jezus?
witte wijn graag en wat franse kaas, dank uquote:
Ja best leuke cast.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:30 schreef Vicky het volgende:
[..]
Anita Witzier (Verslaggever), Rob Dekay (Judas), Leo Alkemade (Petrus), Freek Bartels (Jezus), Trijntje Oosterhuis (Maria), Humberto Tan (Verteller) en Tygo Gernandt (Pilatus) spelen de hoofdrollen in The Passion 2021
Ik ben niet zo'n fan van Trijntjequote:
quote:Op zondag 28 maart 2021 21:29 schreef Vicky het volgende:
[..]
Doe maar een jus'tje en een portie bittergarnituur
Witte wijn en jus lukte wel, verder waren er alleen petit fours, zakjes met nootjes en Ben & Jerry's ijsjes...quote:Op zondag 28 maart 2021 21:31 schreef just me het volgende:
[..]
witte wijn graag en wat franse kaas, dank u
B&J dan maar🙃quote:Op zondag 28 maart 2021 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Witte wijn en jus lukte wel, verder waren er alleen petit fours, zakjes met nootjes en Ben & Jerry's ijsjes...
Ohh echt zin inquote:Op zondag 28 maart 2021 21:30 schreef Vicky het volgende:
[..]
Anita Witzier (Verslaggever), Rob Dekay (Judas), Leo Alkemade (Petrus), Freek Bartels (Jezus), Trijntje Oosterhuis (Maria), Humberto Tan (Verteller) en Tygo Gernandt (Pilatus) spelen de hoofdrollen in The Passion 2021
Nootjes alsjeblieftquote:Op zondag 28 maart 2021 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Witte wijn en jus lukte wel, verder waren er alleen petit fours, zakjes met nootjes en Ben & Jerry's ijsjes...
Jaaaaaquote:Op zondag 28 maart 2021 21:29 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb niks meegekregen van The Passion, Freek is Jezus?
Oeh die ken ik niet...quote:Op zondag 28 maart 2021 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geinspireerd door Jolijn:
[ afbeelding ]
Ik vind de Passion normaal nogalquote:Op zondag 28 maart 2021 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaaaaaEcht zin in! Is donderdag
![]()
Zou zo passend zijn als hij dan Gethsemane gaat doen, maar zal wel niet
quote:Op zondag 28 maart 2021 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, red ik niet meer, de bel is al gegaan...
Ze gaan nu ook buitenlandse nummers erbij nemen (wel vertaald denk ik), wat ik ook wel verfrissend vind.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind de Passion normaal nogal, maar nu heb ik er wel zin in.
Oh die was echt bizar goedquote:Op zondag 28 maart 2021 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaaaaaEcht zin in! Is donderdag
![]()
Zou zo passend zijn als hij dan Gethsemane gaat doen, maar zal wel niet
Alles bij elkaar nog geen 10 minuten per persoon...quote:Op zondag 28 maart 2021 21:40 schreef Guanabana het volgende:
Ze moesten wel veel instuderen deze week ja.
Nee vind ik niet. Of een Brigitte met Het Is Over. Dat waren echt van die optredens waarvan je gewoon daarna wist "oké, die gaan gewoon winnen"quote:Op zondag 28 maart 2021 21:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh die was echt bizar goed![]()
Zo'n optreden hebben we hier nog niet echt gehad toch?
50 shades of Piaquote:Op zondag 28 maart 2021 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die hangt volgens mij regelmatig in de kettingen...
Ja daar moest ik ook aan denkenquote:Op zondag 28 maart 2021 21:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee vind ik niet. Of een Brigitte met Het Is Over. Dat waren echt van die optredens waarvan je gewoon daarna wist "oké, die gaan gewoon winnen"![]()
Maar Freek als Jezus nu ook, het zou zó tof zijn
Wekelijkse kotsmomentje is ook weer geweestquote:
Nee inderdaad. Wel had Noortje veel goede optredens, maar niet echt zo'n "moment" inderdaad. Tommie ook niet, van wat ik me herinner.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja daar moest ik ook aan denkenIk kwam alleen niet op de titel.
Maargoed, Noortje heeft volgens mij ook niet echt zo'n optreden gehad
Snel doorposten danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |