quote:Op zondag 28 maart 2021 20:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Smeerlappen hier zitten alleen maar naar haar reet te kijken. Als het indruk maakte, dan hadden ze daar geen aandacht voor.
Die kont was niet te missen en dat maakt mij geen smeerlapquote:Op zondag 28 maart 2021 20:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Maar wel correct. Het komt totaal niet aan. Smeerlappen hier zitten alleen maar naar haar reet te kijken. Als het indruk maakte, dan hadden ze daar geen aandacht voor.
quote:Op zondag 28 maart 2021 20:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Maar wel correct. Het komt totaal niet aan. Smeerlappen hier zitten alleen maar naar haar reet te kijken. Als het indruk maakte, dan hadden ze daar geen aandacht voor.
Nee volgens mij mogen ze de nummers niet zelf kiezenquote:Op zondag 28 maart 2021 20:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij eerdere seizoenen (in ieder geval vanaf Joseph) hadden ze wel eens filmpjes online over dat de nummers werden uitgedeeld en ik kreeg de indruk dat het echt voor ze werd bepaald. Wel dat er af en toe echt een week met eigen keuze was, op basis van een lijst die ze eerder in konden leven.
Maar goed, kan dit jaar natuurlijk helemaal anders zijn
quote:Op zondag 28 maart 2021 20:48 schreef Aoibhin het volgende:
Dit nummer kende ik niet, maar wel mooi gebracht door Tessa
Oh nee dat zeker nietquote:Op zondag 28 maart 2021 20:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee volgens mij mogen ze de nummers niet zelf kiezenMaar vermoed ook niet dat ze choreo en arrangement enzo zelf hoeven te bedenken en daar zit ook al wel veel in
Hij stond bij ons vroeger op het cassettebandje in de autoquote:Op zondag 28 maart 2021 20:48 schreef Aoibhin het volgende:
Dit nummer kende ik niet, maar wel mooi gebracht door Tessa
Mij ook. Voegen niks toe.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:49 schreef potjecreme het volgende:
Die beelden na afloop irriteren mij. Al weken lang.
Ik vind er ook geen reet aan...quote:Op zondag 28 maart 2021 20:49 schreef potjecreme het volgende:
Die beelden na afloop irriteren mij. Al weken lang.
Maar ook het fijne "gevoel" dat ze in de armen lagquote:Op zondag 28 maart 2021 20:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Hij stond bij ons vroeger op het cassettebandje in de auto![]()
Vind het echt een mooi nummer, maar Tessa kon de wanhoop niet echt overbrengen
Ah ben benieuwd, ga ik hem later nog een keer luisterenquote:Op zondag 28 maart 2021 20:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Hij stond bij ons vroeger op het cassettebandje in de auto![]()
Vind het echt een mooi nummer, maar Tessa kon de wanhoop niet echt overbrengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |