Viel ons ook opquote:Op zondag 28 maart 2021 21:22 schreef thealterego1 het volgende:
Wat haalt ze opvallend adem hier... Ik denk toch dat een van de na...s gaat winnen, maar wie gaat er mee naar de finale?
Haha, ja verrek!quote:
Yepquote:Op zondag 28 maart 2021 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Natascha, Nandi en Tessa gaan door en Nandi wint...
Precies wat ik ook denk en hoopquote:Op zondag 28 maart 2021 21:24 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zondag 28 maart 2021 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Lijkt mij ook. Maar kan er ook prima mee leven als Natascha wintquote:Op zondag 28 maart 2021 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Doe maar een jus'tje en een portie bittergarnituurquote:
Anita Witzier (Verslaggever), Rob Dekay (Judas), Leo Alkemade (Petrus), Freek Bartels (Jezus), Trijntje Oosterhuis (Maria), Humberto Tan (Verteller) en Tygo Gernandt (Pilatus) spelen de hoofdrollen in The Passion 2021quote:Op zondag 28 maart 2021 21:29 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb niks meegekregen van The Passion, Freek is Jezus?
witte wijn graag en wat franse kaas, dank uquote:
Ja best leuke cast.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:30 schreef Vicky het volgende:
[..]
Anita Witzier (Verslaggever), Rob Dekay (Judas), Leo Alkemade (Petrus), Freek Bartels (Jezus), Trijntje Oosterhuis (Maria), Humberto Tan (Verteller) en Tygo Gernandt (Pilatus) spelen de hoofdrollen in The Passion 2021
Ik ben niet zo'n fan van Trijntjequote:
quote:Op zondag 28 maart 2021 21:29 schreef Vicky het volgende:
[..]
Doe maar een jus'tje en een portie bittergarnituur
Witte wijn en jus lukte wel, verder waren er alleen petit fours, zakjes met nootjes en Ben & Jerry's ijsjes...quote:Op zondag 28 maart 2021 21:31 schreef just me het volgende:
[..]
witte wijn graag en wat franse kaas, dank u
B&J dan maar🙃quote:Op zondag 28 maart 2021 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Witte wijn en jus lukte wel, verder waren er alleen petit fours, zakjes met nootjes en Ben & Jerry's ijsjes...
Ohh echt zin inquote:Op zondag 28 maart 2021 21:30 schreef Vicky het volgende:
[..]
Anita Witzier (Verslaggever), Rob Dekay (Judas), Leo Alkemade (Petrus), Freek Bartels (Jezus), Trijntje Oosterhuis (Maria), Humberto Tan (Verteller) en Tygo Gernandt (Pilatus) spelen de hoofdrollen in The Passion 2021
Nootjes alsjeblieftquote:Op zondag 28 maart 2021 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Witte wijn en jus lukte wel, verder waren er alleen petit fours, zakjes met nootjes en Ben & Jerry's ijsjes...
Jaaaaaquote:Op zondag 28 maart 2021 21:29 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb niks meegekregen van The Passion, Freek is Jezus?
Oeh die ken ik niet...quote:Op zondag 28 maart 2021 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geinspireerd door Jolijn:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |