Is kennelijk van Simone Kleinsmaquote:
Dan had ik het toch goed gezienquote:
hahaquote:
ik dacht ook al wat bedoeld zequote:
Ik kom er ook lekker niet uit.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
Dit deed ze toch mooi hoor![]()
Ik blijf in mijn tunnel
ja ja we weten hetquote:
Rare lijst dan. Er kwamen nummers voorbij waarvan je je niet kan voorstellen dat iemand die graag wil doen.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
Ohh ze konden dus een lijst inleveren met nummers waaruit gekozen wordt!
Nee precies, maar je weet nooit wat iemands redenen ervoor een beetje zijnquote:Op zondag 28 maart 2021 21:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Rare lijst dan. Er kwamen nummers voorbij waarvan je je niet kan voorstellen dat iemand die graag wil doen.
Ik denk dat het een beetje van hunzelf en een beetje van Maggi is.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Rare lijst dan. Er kwamen nummers voorbij waarvan je je niet kan voorstellen dat iemand die graag wil doen.
gaat ook heel snelquote:
Of dat ze uit verschillende groepen een X aantal liedjes mogen kiezen en zelf nog een paar aandragenquote:Op zondag 28 maart 2021 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat het een beetje van hunzelf en een beetje van Maggi is.
Ze moeten ook dingen buiten hun comfortzone kunnen zingen...
Oh vandaar dat gehijg steedsquote:
Ja zoiets denk ikquote:Op zondag 28 maart 2021 21:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Of dat ze uit verschillende groepen een X aantal liedjes mogen kiezen en zelf nog een paar aandragen
Aangezien er drie naar de finale gaan, zou ik dan nu kiezen voor Tessa als derdequote:Op zondag 28 maart 2021 21:21 schreef Guanabana het volgende:
Jolijn, Valerie of Tessa mogen van mij alledrie naar huis.
Viel ons ook opquote:Op zondag 28 maart 2021 21:22 schreef thealterego1 het volgende:
Wat haalt ze opvallend adem hier... Ik denk toch dat een van de na...s gaat winnen, maar wie gaat er mee naar de finale?
Haha, ja verrek!quote:
Yepquote:Op zondag 28 maart 2021 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Natascha, Nandi en Tessa gaan door en Nandi wint...
Precies wat ik ook denk en hoopquote:Op zondag 28 maart 2021 21:24 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zondag 28 maart 2021 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Lijkt mij ook. Maar kan er ook prima mee leven als Natascha wintquote:Op zondag 28 maart 2021 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Doe maar een jus'tje en een portie bittergarnituurquote:
Anita Witzier (Verslaggever), Rob Dekay (Judas), Leo Alkemade (Petrus), Freek Bartels (Jezus), Trijntje Oosterhuis (Maria), Humberto Tan (Verteller) en Tygo Gernandt (Pilatus) spelen de hoofdrollen in The Passion 2021quote:Op zondag 28 maart 2021 21:29 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb niks meegekregen van The Passion, Freek is Jezus?
witte wijn graag en wat franse kaas, dank uquote:
Ja best leuke cast.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:30 schreef Vicky het volgende:
[..]
Anita Witzier (Verslaggever), Rob Dekay (Judas), Leo Alkemade (Petrus), Freek Bartels (Jezus), Trijntje Oosterhuis (Maria), Humberto Tan (Verteller) en Tygo Gernandt (Pilatus) spelen de hoofdrollen in The Passion 2021
Ik ben niet zo'n fan van Trijntjequote:
quote:Op zondag 28 maart 2021 21:29 schreef Vicky het volgende:
[..]
Doe maar een jus'tje en een portie bittergarnituur
Witte wijn en jus lukte wel, verder waren er alleen petit fours, zakjes met nootjes en Ben & Jerry's ijsjes...quote:Op zondag 28 maart 2021 21:31 schreef just me het volgende:
[..]
witte wijn graag en wat franse kaas, dank u
B&J dan maar🙃quote:Op zondag 28 maart 2021 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Witte wijn en jus lukte wel, verder waren er alleen petit fours, zakjes met nootjes en Ben & Jerry's ijsjes...
Ohh echt zin inquote:Op zondag 28 maart 2021 21:30 schreef Vicky het volgende:
[..]
Anita Witzier (Verslaggever), Rob Dekay (Judas), Leo Alkemade (Petrus), Freek Bartels (Jezus), Trijntje Oosterhuis (Maria), Humberto Tan (Verteller) en Tygo Gernandt (Pilatus) spelen de hoofdrollen in The Passion 2021
Nootjes alsjeblieftquote:Op zondag 28 maart 2021 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Witte wijn en jus lukte wel, verder waren er alleen petit fours, zakjes met nootjes en Ben & Jerry's ijsjes...
Jaaaaaquote:Op zondag 28 maart 2021 21:29 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb niks meegekregen van The Passion, Freek is Jezus?
Oeh die ken ik niet...quote:Op zondag 28 maart 2021 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geinspireerd door Jolijn:
[ afbeelding ]
Ik vind de Passion normaal nogalquote:Op zondag 28 maart 2021 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaaaaaEcht zin in! Is donderdag
![]()
Zou zo passend zijn als hij dan Gethsemane gaat doen, maar zal wel niet
quote:Op zondag 28 maart 2021 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, red ik niet meer, de bel is al gegaan...
Ze gaan nu ook buitenlandse nummers erbij nemen (wel vertaald denk ik), wat ik ook wel verfrissend vind.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind de Passion normaal nogal, maar nu heb ik er wel zin in.
Oh die was echt bizar goedquote:Op zondag 28 maart 2021 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaaaaaEcht zin in! Is donderdag
![]()
Zou zo passend zijn als hij dan Gethsemane gaat doen, maar zal wel niet
Alles bij elkaar nog geen 10 minuten per persoon...quote:Op zondag 28 maart 2021 21:40 schreef Guanabana het volgende:
Ze moesten wel veel instuderen deze week ja.
Nee vind ik niet. Of een Brigitte met Het Is Over. Dat waren echt van die optredens waarvan je gewoon daarna wist "oké, die gaan gewoon winnen"quote:Op zondag 28 maart 2021 21:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh die was echt bizar goed![]()
Zo'n optreden hebben we hier nog niet echt gehad toch?
50 shades of Piaquote:Op zondag 28 maart 2021 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die hangt volgens mij regelmatig in de kettingen...
Ja daar moest ik ook aan denkenquote:Op zondag 28 maart 2021 21:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee vind ik niet. Of een Brigitte met Het Is Over. Dat waren echt van die optredens waarvan je gewoon daarna wist "oké, die gaan gewoon winnen"![]()
Maar Freek als Jezus nu ook, het zou zó tof zijn
Wekelijkse kotsmomentje is ook weer geweestquote:
Nee inderdaad. Wel had Noortje veel goede optredens, maar niet echt zo'n "moment" inderdaad. Tommie ook niet, van wat ik me herinner.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja daar moest ik ook aan denkenIk kwam alleen niet op de titel.
Maargoed, Noortje heeft volgens mij ook niet echt zo'n optreden gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |