Is kennelijk van Simone Kleinsmaquote:
Dan had ik het toch goed gezienquote:
hahaquote:
ik dacht ook al wat bedoeld zequote:
Ik kom er ook lekker niet uit.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
Dit deed ze toch mooi hoor![]()
Ik blijf in mijn tunnel
ja ja we weten hetquote:
Rare lijst dan. Er kwamen nummers voorbij waarvan je je niet kan voorstellen dat iemand die graag wil doen.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
Ohh ze konden dus een lijst inleveren met nummers waaruit gekozen wordt!
Nee precies, maar je weet nooit wat iemands redenen ervoor een beetje zijnquote:Op zondag 28 maart 2021 21:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Rare lijst dan. Er kwamen nummers voorbij waarvan je je niet kan voorstellen dat iemand die graag wil doen.
Ik denk dat het een beetje van hunzelf en een beetje van Maggi is.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Rare lijst dan. Er kwamen nummers voorbij waarvan je je niet kan voorstellen dat iemand die graag wil doen.
gaat ook heel snelquote:
Of dat ze uit verschillende groepen een X aantal liedjes mogen kiezen en zelf nog een paar aandragenquote:Op zondag 28 maart 2021 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat het een beetje van hunzelf en een beetje van Maggi is.
Ze moeten ook dingen buiten hun comfortzone kunnen zingen...
Oh vandaar dat gehijg steedsquote:
Ja zoiets denk ikquote:Op zondag 28 maart 2021 21:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Of dat ze uit verschillende groepen een X aantal liedjes mogen kiezen en zelf nog een paar aandragen
Aangezien er drie naar de finale gaan, zou ik dan nu kiezen voor Tessa als derdequote:Op zondag 28 maart 2021 21:21 schreef Guanabana het volgende:
Jolijn, Valerie of Tessa mogen van mij alledrie naar huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |