Die kont was niet te missen en dat maakt mij geen smeerlapquote:Op zondag 28 maart 2021 20:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Maar wel correct. Het komt totaal niet aan. Smeerlappen hier zitten alleen maar naar haar reet te kijken. Als het indruk maakte, dan hadden ze daar geen aandacht voor.
quote:Op zondag 28 maart 2021 20:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Maar wel correct. Het komt totaal niet aan. Smeerlappen hier zitten alleen maar naar haar reet te kijken. Als het indruk maakte, dan hadden ze daar geen aandacht voor.
Nee volgens mij mogen ze de nummers niet zelf kiezenquote:Op zondag 28 maart 2021 20:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij eerdere seizoenen (in ieder geval vanaf Joseph) hadden ze wel eens filmpjes online over dat de nummers werden uitgedeeld en ik kreeg de indruk dat het echt voor ze werd bepaald. Wel dat er af en toe echt een week met eigen keuze was, op basis van een lijst die ze eerder in konden leven.
Maar goed, kan dit jaar natuurlijk helemaal anders zijn
quote:Op zondag 28 maart 2021 20:48 schreef Aoibhin het volgende:
Dit nummer kende ik niet, maar wel mooi gebracht door Tessa
Oh nee dat zeker nietquote:Op zondag 28 maart 2021 20:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee volgens mij mogen ze de nummers niet zelf kiezenMaar vermoed ook niet dat ze choreo en arrangement enzo zelf hoeven te bedenken en daar zit ook al wel veel in
Hij stond bij ons vroeger op het cassettebandje in de autoquote:Op zondag 28 maart 2021 20:48 schreef Aoibhin het volgende:
Dit nummer kende ik niet, maar wel mooi gebracht door Tessa
Mij ook. Voegen niks toe.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:49 schreef potjecreme het volgende:
Die beelden na afloop irriteren mij. Al weken lang.
Ik vind er ook geen reet aan...quote:Op zondag 28 maart 2021 20:49 schreef potjecreme het volgende:
Maar ook het fijne "gevoel" dat ze in de armen lagquote:Op zondag 28 maart 2021 20:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Hij stond bij ons vroeger op het cassettebandje in de auto![]()
Vind het echt een mooi nummer, maar Tessa kon de wanhoop niet echt overbrengen
Ah ben benieuwd, ga ik hem later nog een keer luisterenquote:Op zondag 28 maart 2021 20:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Hij stond bij ons vroeger op het cassettebandje in de auto![]()
Vind het echt een mooi nummer, maar Tessa kon de wanhoop niet echt overbrengen
Ik ook!quote:
Ze zijn wel handig om de nieuwe Maria tijd te geven klaar te gaan staanquote:Op zondag 28 maart 2021 20:49 schreef potjecreme het volgende:
Ja die twee inderdaad hier ookquote:
Ik vind Tessa zo'n oude zielquote:Op zondag 28 maart 2021 20:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja die twee inderdaad hier ookNandi het meest voor Maria, maar Natascha wel echt een ontdekking. Tessa vind ik ook goed, maar wat minder Maria
Als sidekick van Andre van Duin.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Nandi is met haar expressie super geschikt voor de Maria rol.
Absoluut mee eensquote:Op zondag 28 maart 2021 20:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Nandi is met haar expressie super geschikt voor de Maria rol.
Nandi een hork??quote:
Het is geen Mary Poppins...quote:Op zondag 28 maart 2021 20:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hoop eigenlijk dat Nandi eruit vliegt vanavond.....
Maria heeft humor. Dat heeft Nandi ook en mis ik bij Tessa.quote:
quote:Op zondag 28 maart 2021 20:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
mag van mij ook welquote:Op zondag 28 maart 2021 20:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Eensquote:
Maria heeft geen Andre van Duin humor. Nandi heeft dat wel.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Maria heeft humor. Dat heeft Nandi ook en mis ik bij Tessa.
Ik moest net aan hetzelfde denkenquote:
Ja er komt zelden echt wat power uit. Jolene vond ik haar beste optreden, maar ze heeft ergens ook wel een beetje een countrystem vind ikquote:Op zondag 28 maart 2021 21:00 schreef Guanabana het volgende:
Sorry maar nee, ik vind Jolijn altijd dunnetjes inderdaad. Echt duidelijk minder dan de rest.
Eenschquote:Op zondag 28 maart 2021 21:02 schreef ikmoetdrieten het volgende:
ik vindt het wel wennen zon donker gezicht bi de nannie
Als er ooit een musical over Ilse DeLange komt, dan weten we haar te vinden...quote:Op zondag 28 maart 2021 21:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja er komt zelden echt wat power uit. Jolene vond ik haar beste optreden, maar ze heeft ergens ook wel een beetje een countrystem vind ik
Ja preciesquote:Op zondag 28 maart 2021 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als er ooit een musical over Ilse DeLange komt, dan weten we haar te vinden...
Haha ja wel mee eens hoorquote:
Ja!quote:Op zondag 28 maart 2021 21:07 schreef Aoibhin het volgende:
@:Meke dat is onze escape gevangenis toch?
Eindelijk ook weer het woord pezzazzz (hoe schrijf je dat) in op zoek naarquote:
Jaaaaaa echt leukquote:Op zondag 28 maart 2021 21:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Eindelijk ook weer het woord pezzazzz (hoe schrijf je dat) in op zoek naar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |