Ik vind de Passion normaal nogalquote:Op zondag 28 maart 2021 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaaaaaEcht zin in! Is donderdag
![]()
Zou zo passend zijn als hij dan Gethsemane gaat doen, maar zal wel niet
quote:Op zondag 28 maart 2021 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, red ik niet meer, de bel is al gegaan...
Ze gaan nu ook buitenlandse nummers erbij nemen (wel vertaald denk ik), wat ik ook wel verfrissend vind.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind de Passion normaal nogal, maar nu heb ik er wel zin in.
Oh die was echt bizar goedquote:Op zondag 28 maart 2021 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaaaaaEcht zin in! Is donderdag
![]()
Zou zo passend zijn als hij dan Gethsemane gaat doen, maar zal wel niet
Alles bij elkaar nog geen 10 minuten per persoon...quote:Op zondag 28 maart 2021 21:40 schreef Guanabana het volgende:
Ze moesten wel veel instuderen deze week ja.
Nee vind ik niet. Of een Brigitte met Het Is Over. Dat waren echt van die optredens waarvan je gewoon daarna wist "oké, die gaan gewoon winnen"quote:Op zondag 28 maart 2021 21:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh die was echt bizar goed![]()
Zo'n optreden hebben we hier nog niet echt gehad toch?
50 shades of Piaquote:Op zondag 28 maart 2021 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die hangt volgens mij regelmatig in de kettingen...
Ja daar moest ik ook aan denkenquote:Op zondag 28 maart 2021 21:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee vind ik niet. Of een Brigitte met Het Is Over. Dat waren echt van die optredens waarvan je gewoon daarna wist "oké, die gaan gewoon winnen"![]()
Maar Freek als Jezus nu ook, het zou zó tof zijn
Wekelijkse kotsmomentje is ook weer geweestquote:
Nee inderdaad. Wel had Noortje veel goede optredens, maar niet echt zo'n "moment" inderdaad. Tommie ook niet, van wat ik me herinner.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja daar moest ik ook aan denkenIk kwam alleen niet op de titel.
Maargoed, Noortje heeft volgens mij ook niet echt zo'n optreden gehad
Snel doorposten danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |