Frits liep haar zo op te hemelen.quote:Op zondag 21 maart 2021 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom loopt iedereen zo weg met Jolijn?
Dat jaquote:
De melk/nougat is op!quote:
Jaaaaquote:Op zondag 21 maart 2021 21:54 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ] voelt niet als falen[ afbeelding ]
Volgens mij is dat ook de zin.quote:Op zondag 21 maart 2021 21:54 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ] voelt niet als falen[ afbeelding ]
Anouk is ook wel goed, maar heeft meer een klassieke stem. Op zich past die wel bij de nummers uit The Sound of Music. Maar ze heeft een paar weken echt nummers gekregen die niet bij haar passen.quote:
Dit nummer was m.i. absoluut geen falenquote:Op zondag 21 maart 2021 21:55 schreef Vicky het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook de zin.
De eerst zong voelt nu als falen.. de rest voelt niet als falen
Zeker nietquote:Op zondag 21 maart 2021 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
Dit nummer was m.i. absoluut geen falen
Echt mijn favorietquote:
Ja 2 eruit vandaagquote:Op zondag 28 maart 2021 19:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Echt mijn favoriet![]()
Maar, vanavond twee afvallers of met vier naar de finale??
Ja het is gelijk al de halve finalequote:Op zondag 28 maart 2021 20:16 schreef Guanabana het volgende:
Oja twee eruit
Maar hoop ook sowieso Jolijn eruit, ja.
Dacht ik ook meteenquote:
quote:Op zondag 28 maart 2021 20:30 schreef H_T het volgende:
Pia heeft een behoorlijk ingetogen outfit aan voor haar doen
Zeiden wij ook alquote:Op zondag 28 maart 2021 20:30 schreef H_T het volgende:
En vrij normaal haar.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:30 schreef H_T het volgende:
Zij is wel echt een goede "ruwe diamant" sowiesoquote:
Wat leuk!quote:Op zondag 28 maart 2021 20:35 schreef Vicky het volgende:
Oud klasgenoot zijn kind heeft een rol als 1 van de Von Trapp kinderen. Zijn kind wil graag Nandi
Kan ik helaas niet zeggenquote:
Ja!quote:
1991 in Carré was de eerste keer.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:35 schreef H_T het volgende:
Les MisEerste keer dat ik dit hoor in het Nederlands
Oh die vorige wel, deze herinner ik me nietquote:Op zondag 28 maart 2021 20:37 schreef Guanabana het volgende:
Moet nu denken aan die versie uit Glee(Bij het vorige nummer trouwens ook
)
quote:
Had jij ook bips gezegd ?quote:
Ja dat waren er echt te veelquote:Op zondag 28 maart 2021 20:39 schreef MadMaster het volgende:
Die kreetjes aan het eind van elke zin...
en zo fake ookquote:Op zondag 28 maart 2021 20:39 schreef MadMaster het volgende:
Die kreetjes aan het eind van elke zin...
Dit denk ik ook welquote:Op zondag 28 maart 2021 20:40 schreef H_T het volgende:
Jolijn lijkt wel wat losser dan aan het begin van de reeks
Bij eerdere seizoenen (in ieder geval vanaf Joseph) hadden ze wel eens filmpjes online over dat de nummers werden uitgedeeld en ik kreeg de indruk dat het echt voor ze werd bepaald. Wel dat er af en toe echt een week met eigen keuze was, op basis van een lijst die ze eerder in konden leven.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:43 schreef Meke het volgende:
Oeh die kritiek van Pia was best pittig, over de interpretatie van Jolijn. Ik ben ook altijd benieuwd in hoeverre ze die dingen zelf mogen kiezen
Maar wel correct. Het komt totaal niet aan. Smeerlappen hier zitten alleen maar naar haar reet te kijken. Als het indruk maakte, dan hadden ze daar geen aandacht voor.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:43 schreef Meke het volgende:
Oeh die kritiek van Pia was best pittig, over de interpretatie van Jolijn. Ik ben ook altijd benieuwd in hoeverre ze die dingen zelf mogen kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |