Zonde, geen van je standpunten zullen gehoor krijgen in de 2e kamer. Je had beter FvD kunnen stemmen.quote:
Als rasechte Haag kan @Haags niet anders natuurlijkquote:Op woensdag 17 maart 2021 08:21 schreef Sammeyzes het volgende:
[..]
Zonde, geen van je standpunten zullen gehoor krijgen in de 2e kamer. Je had beter FvD kunnen stemmen.
Dus als TS zet je jouw eigen keuze niet in je eigen poll?quote:
Keuzes maken, denk dat er uiteindelijk meer mensen Volt en Ja21 stemmen dan Splinter (helaas).quote:Op woensdag 17 maart 2021 08:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dus als TS zet je jouw eigen keuze niet in je eigen poll?
Ik ga ook voor Splinter trouwens.
Als iedereen zo dacht, haalde niemand het.quote:Op woensdag 17 maart 2021 08:21 schreef Sammeyzes het volgende:
[..]
Zonde, geen van je standpunten zullen gehoor krijgen in de 2e kamer. Je had beter FvD kunnen stemmen.
Een partij voor elektriciensquote:
Nou als er een paar partijen aardig genoemd waren zaten zij er toch echt wel bij hoor afgelopen wekenquote:
Voor of tegen?quote:Op woensdag 17 maart 2021 09:53 schreef Fok-it het volgende:
En ook hier gestemd, mocht nog eens extra op een plaatselijk referendum juichen
Tegenquote:
Dat leidse sportgebeuren?quote:Op woensdag 17 maart 2021 09:53 schreef Fok-it het volgende:
Tegen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 09:57 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Dat leidse sportgebeuren?
Ik ben voor sport, maar weet hier te weinig van? Advies?
Nee de Arnhemse afvalsportheffingquote:Op woensdag 17 maart 2021 09:57 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Wil je meer of minder huisvuil?quote:Op woensdag 17 maart 2021 09:53 schreef Fok-it het volgende:
Minder minder minderquote:
Ik ben niet zo pro-mijn stad dus het zal me allemaal aan mijn reet roesten wat er gebeurt hierquote:Op woensdag 17 maart 2021 10:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen verandering
Dus nu wordt de dorpskerk niet opgeknapt?
quote:Op woensdag 17 maart 2021 09:16 schreef Nattekat het volgende:
Waarom zou je in godsnaam meerdere populaire partijen onder anders schuiven
Je kunt maar maximaal 15 opties invullen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 09:25 schreef Scooteraar het volgende:
Waarom staan de Piraten er niet bij?
Ik ben ook wel heel erg benieuwd hoe afvalverwerking ooit relevant kan zijnquote:Op woensdag 17 maart 2021 10:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben niet zo pro-mijn stad dus het zal me allemaal aan mijn reet roesten wat er gebeurt hier
Goede sterke one-liners man, ben helemaal overtuigd.quote:Op woensdag 17 maart 2021 10:17 schreef Bocaj het volgende:
Volt is een gevaar voor Nederland als land zijnde...
Volt ziet landen binnen Europa als zuilen...
Ik mag hopen dat ze eindigen in een grote korstsluiting!
Waarom is dat verbazingwekkend? Je kent mij niet eens.quote:Op woensdag 17 maart 2021 10:01 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Uiterst verbazingwekkend. Maar goed bezig.
quote:Op woensdag 17 maart 2021 10:18 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Goede sterke one-liners man, ben helemaal overtuigd.
Zo kunnen we alle mogelijke 'entiteiten' wel aanmerken als zuilen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 10:17 schreef Bocaj het volgende:
Afgaande op je posts hier lig je geregeld op één lijn met sterk linksgeoriënteerde-en progressieve usersquote:Op woensdag 17 maart 2021 10:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom is dat verbazingwekkend? Je kent mij niet eens.
Vier jaar geleden stemde ik ook VVD. Ik gok dat jij toen nog te jong was om te stemmen.
Als je een VVDer al links vindt moet je je afvragen hoe ver je niet naar rechts bent opgeschoven.quote:Op woensdag 17 maart 2021 10:22 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Afgaande op je posts hier lig je geregeld op één lijn met sterk linksgeoriënteerde-en progressieve users.
Ik ben benieuwd hoe dit groepje corpsballen het vol gaat houden.quote:Op woensdag 17 maart 2021 10:17 schreef Bocaj het volgende:
Economische discussies worden nou eenmaal zelden gevoerd op dit forum. Op dat vlak ben ik een 'rechtser' dan de gemiddelde FOK!ker.quote:Op woensdag 17 maart 2021 10:22 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Afgaande op je posts hier lig je geregeld op één lijn met sterk linksgeoriënteerde-en progressieve users.
Inmiddels zijn er plannen zat... In Nieuwsweekend was er wel een leuk onderwerpje over.quote:Op woensdag 17 maart 2021 10:31 schreef Puddington het volgende:
De woningmarkt is compleet vernacheld door Rutte en consorten en daar mag wel eens drastisch ingegrepen worden.
Je bent net zo erg als al dat D66 volk dat een paar maanden geleden nog die partij had afgezworen wegens gebroken beloftes, en nu als een verliefd huppelkutje weer D66 stemmen omdat Kaag het zo goed doet.quote:Op woensdag 17 maart 2021 10:38 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Inmiddels zijn er plannen zat... In Nieuwsweekend was er wel een leuk onderwerpje over.
Seniorenflats of juist starterswoning tegen woningnood... wie het weet mag het zeggen.
Zat ook bij mijn favorieten... van mij mogen ze in de kamer komen!quote:
Mij koppelen aan D66quote:Op woensdag 17 maart 2021 10:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent net zo erg als al dat D66 volk dat een paar maanden geleden nog die partij had afgezworen wegens gebroken beloftes, en nu als een verliefd huppelkutje weer D66 stemmen omdat Kaag het zo goed doet.
Partijen kunnen zo veel beloven, maar het staat praktisch vast dat VVD en D66 hier helemaal niets aan gaan doen.
Woningbouw is dan ook vooral een lokaal thema.quote:Op woensdag 17 maart 2021 10:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent net zo erg als al dat D66 volk dat een paar maanden geleden nog die partij had afgezworen wegens gebroken beloftes, en nu als een verliefd huppelkutje weer D66 stemmen omdat Kaag het zo goed doet.
Partijen kunnen zo veel beloven, maar het staat praktisch vast dat VVD en D66 hier helemaal niets aan gaan doen.
Ik stem zelf ook VVD. Dus dit hele punt gaat niet op.quote:Op woensdag 17 maart 2021 10:23 schreef Puddington het volgende:
[..]
Als je een VVDer al links vindt moet je je afvragen hoe ver je niet naar rechts bent opgeschoven.
Tweede keer! Prima gegaan eigenlijk, was rustig op het stembureauquote:Op woensdag 17 maart 2021 10:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Economische discussies worden nou eenmaal zelden gevoerd op dit forum. Op dat vlak ben ik een 'rechtser' dan de gemiddelde FOK!ker.
Maar hoe was het om voor het eerst te mogen stemmen?
Idem. Maar de partij die het beste bij me past zat sowieso niet in Rutte III.quote:Op woensdag 17 maart 2021 10:31 schreef Puddington het volgende:
Geen coalitiepartij hier, in ieder geval. De woningmarkt is compleet vernacheld door Rutte en consorten en daar mag wel eens drastisch ingegrepen worden.
Woningbouw is helemaal geen lokaal thema. Waar en hoe woningen gebouwd worden is een lokaal thema.quote:Op woensdag 17 maart 2021 10:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Woningbouw is dan ook vooral een lokaal thema.
Gemeenten wijzen woningbouwlocaties aan en maken met ontwikkelaars afspraken over het type huizen dat er wordt gebouwd.
En aan je foto te zien was je eerst voor de Jonge?quote:
Ik heb graag de draak met Hugo. Staat symbool voor het irrationele corona faalbeleid.quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:35 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En aan je foto te zien was je eerst voor de Jonge?![]()
Mijn punt is vooral dat landelijke partijen heel hard kunnen roepen dat er meer huizen gebouwd moeten worden, maar dat zij daar uiteindelijk weinig over hebben te zeggen. De Tweede Kamer bepaalt niet dat er een nieuwe wijk wordt gebouwd in mijn stad, dat doet de gemeenteraad.quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Woningbouw is helemaal geen lokaal thema. Waar en hoe woningen gebouwd worden is een lokaal thema.
Een tweede kamer kan wel zeggen tegen jouw stad dat er gewoon gebouwd moet gaan worden, voor 2025 zo veel huizen, en jouw stad heeft zich daar maar aan te houden. Dat gedoe in Utrecht heeft ook de landelijke politiek bereikt.quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn punt is vooral dat landelijke partijen heel hard kunnen roepen dat er meer huizen gebouwd moeten worden, maar dat zij daar uiteindelijk weinig over hebben te zeggen. De Tweede Kamer bepaalt niet dat er een nieuwe wijk wordt gebouwd in mijn stad, dat doet de gemeenteraad.
De Tweede Kamer kan hooguit een dringend signaal afgeven. De beslissingsbevoegdheid ligt echter bij het gemeentebestuur. En terecht.quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een tweede kamer kan wel zeggen tegen jouw stad dat er gewoon gebouwd moet gaan worden, voor 2025 zo veel huizen, en jouw stad heeft zich daar maar aan te houden. Dat gedoe in Utrecht heeft ook de landelijke politiek bereikt.
Als ik geen SGP-stemmer zou zijn, zou ik wel sympathie hebben voor Eerdmans. Een nette versie van Baudet, mag ik dat zo zeggen?quote:
Ik heb niet op Eerdmans zelf gestemdquote:Op woensdag 17 maart 2021 11:58 schreef Gunner het volgende:
[..]
Als ik geen SGP-stemmer zou zijn, zou ik wel sympathie hebben voor Eerdmans. Een nette versie van Baudet, mag ik dat zo zeggen?
Maakt me niet uit, maar heb ik hem zo goed getypeerd? ben benieuwd.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb niet op Eerdmans zelf gestemd![]()
Het CDA loopt een beetje achter nu...quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:39 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ik heb graag de draak met Hugo. Staat symbool voor het irrationele corona faalbeleid.
Veel mensen die zelf aan de goede kant staan, als het ware, en het daarom allemaal wel best vinden?quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:50 schreef Revanches het volgende:
Hoop mensen die de steeds grotere kloof tussen arm en rijk stimuleren hier.
Wat mij betreft wel.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:01 schreef Gunner het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, maar heb ik hem zo goed getypeerd? ben benieuwd.
Het CDA mag van mij de grootste verliezer van deze verkiezingen zijn. Onder geen beding moet je deze partij nog laten deelnemen aan het nieuwe kabinet.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:01 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het CDA loopt een beetje achter nu...
Hun opperhoofd sowieso niet.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:06 schreef Nia het volgende:
[..]
Het CDA mag van mij de grootste verliezer van deze verkiezingen zijn. Onder geen beding moet je deze partij nog laten deelnemen aan het nieuwe kabinet.
Wees maar blij met een nieuw gebouw... mijn schooltje (nouja, in mijn beleving was het geen schooltje) is inmiddels een weiland geworden met koeien!quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:04 schreef Cyan9 het volgende:
Leuk om 12 jaar later weer eens een keer op de locatie van m'n middelbare school te komen, al staat er nu een nieuw gebouw.
BBB zal er blij mee zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:15 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wees maar blij met een nieuw gebouw... mijn schooltje (nouja, in mijn beleving was het geen schooltje) is inmiddels een weiland geworden met koeien!
Zonder het CDA is er geen nieuw kabinet te maken. Je denkt toch niet dat de VVD met allemaal linkse partijen gaat regeren ?quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:06 schreef Nia het volgende:
[..]
Het CDA mag van mij de grootste verliezer van deze verkiezingen zijn. Onder geen beding moet je deze partij nog laten deelnemen aan het nieuwe kabinet.
Veel te weinig?quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben wel diep teleurgesteld in het aantal FOK!ers dat nog Baudet stemt.
Misschien stemmen ze wel Van Haga of Jansenquote:Op woensdag 17 maart 2021 12:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben wel diep teleurgesteld in het aantal FOK!ers dat nog Baudet stemt.
Code Oranjequote:Op woensdag 17 maart 2021 12:28 schreef leolinedance het volgende:
Ik ben nog zwevend tussen PVV en FVD. Wie helpt?
Ik woon naast een stembureau en heb een Volt-poster achter het raam geplakt. Op Discord (ja, daar zitten ze ook) kreeg ik nog de tip om buiten boxen neer te zetten en het Europese volkslied te laten schallen. Dat heb ik maar niet gedaanquote:Op woensdag 17 maart 2021 11:21 schreef Bocaj het volgende:
Volt houdt het lang vol na 181 stemmen...
Ja21 anders PVVquote:Op woensdag 17 maart 2021 12:28 schreef leolinedance het volgende:
Stem Geert.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:28 schreef leolinedance het volgende:
Maak 2 vakjes roodquote:Op woensdag 17 maart 2021 12:28 schreef leolinedance het volgende:
Waar kies jij voor?quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:52 schreef cherrycoke het volgende:
Veel die toch weer voor vvd gaan, kansloos.
Das wel een mooie keuze!quote:
Volt doet het heel goed bij de poll hier. Ook op social media hoor je heel veel over deze partij. Deze partij gaat een knallend debuut maken gok ikquote:
Anders krijg je trollen die 100x op hun partij gaan stemmen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:16 schreef nietzman het volgende:
Hoezo kan ik maar een keer stemmen op die poll ik had ook een machtiging mee.
Waarom in hemelsnaam.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:28 schreef leolinedance het volgende:
Ik zie op twitter helemaal niks over volt, behalve wat negatieve en kritische geluiden, ik zal wel in de "verkeerde bubbel" zitten. Of op de verkeerde socials. Volt is zoals ik het zie gewoon CDA met een jong hip jasje (en blijkbaar een hoog social advertentie budget) dat nul oplossingen biedt voor de problemen die er echt toe doen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Volt doet het heel goed bij de poll hier. Ook op social media hoor je heel veel over deze partij. Deze partij gaat een knallend debuut maken gok ik
Ik vond het meevallen, scheelt ook wel dat ik hem niet helemaal open hoefde te vouwenquote:Op woensdag 17 maart 2021 13:35 schreef Bocaj het volgende:
Trouwens wat een onhandig stuk papier is het...
Je bent langer bezig om het papier weer goed te vouwen dan een kruisje zetten...
Die negativiteit is iets van de laatste dagen, nu ze dreigen toch wat zetels te krijgen. En ik vind het wel best ver van het CDA af staan. Op de socials zijn ze al lang actief, met weinig budget. Ze weten goed hoe ze gratis gebruik kunnen maken van volgers en hoe ze dat het beste kunnen organiseren. Er zijn verschillende virtuele 'flash mobs' geweest de afgelopen weken. Gratis en voor niks.quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:28 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik zie op twitter helemaal niks over volt, behalve wat negatieve en kritische geluiden, ik zal wel in de "verkeerde bubbel" zitten. Of op de verkeerde socials. Volt is zoals ik het zie gewoon CDA met een jong hip jasje (en blijkbaar een hoog social advertentie budget) dat nul oplossingen biedt voor de problemen die er echt toe doen.
quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:41 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik vond het meevallen, scheelt ook wel dat ik hem niet helemaal open hoefde te vouwen4e partij op de lijst genot
Bij1?quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik moest ergens in het midden zijn...![]()
Volt klinkt als een energiedrankje... Lekker hip!quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:28 schreef Farenji het volgende:
Ik zie op twitter helemaal niks over volt, behalve wat negatieve en kritische geluiden, ik zal wel in de "verkeerde bubbel" zitten.
Jammer, maar ze hebben ook veel concurrentie.quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Weinig GroenLinks hier vooralsnog.
quote:
Ome Richard de Mos...quote:
Ik vraag me eigenlijk af of je niet nog een extra poll kunt maken, en de code die je krijgt na invoeren, (bv. poll=...), kunt kopieren, en nadat je bij het originele bericht op wijzigen hebt geklikt, die code daaronder kunt plakken, en dan op invoeren klikken, zodat je eronder de andere partijen nog kunt toevoegen die je in de 2e poll hebt staan. Of zou dat niet werken?quote:Op woensdag 17 maart 2021 08:11 schreef pussycatdoll het volgende:
Laten we eens kijken hoe FOK! stemt tegenover de samenleving
Laat hier weten wat je hebt gestemd (poll sluit om 21:00). Kon helaas niet meer nieuwe partijen toevoegen dus bij gebrek aan beter, de optie "anders, namelijk". Volt en Ja21 zijn toegevoegd omdat die consequent meerdere zetels peilen van de nieuwe partijen.
[poll=2014]
Veel plezier met stemmen!
Mocht je "anders, namelijk" hebben gestemd, laat het dan weten dan neem ik die mee in de resultaten na 21:00!
dat laatste is meer richting #Denk, of PvdDquote:Op woensdag 17 maart 2021 13:19 schreef Aurelius het volgende:
Natuurlijk is VVD #1 op Fok! Hier heeft iedereen ¤ 200k op de bank, een tweede huis in Frankrijk en een lul van 30 cm.
Goeie werkt!quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:55 schreef chatlander het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af of je niet nog een extra poll kunt maken, en de code die je krijgt na invoeren, (bv. poll=...), kunt kopieren, en nadat je bij het originele bericht op wijzigen hebt geklikt, die code daaronder kunt plakken, en dan op invoeren klikken, zodat je eronder de andere partijen nog kunt toevoegen die je in de 2e poll hebt staan. Of zou dat niet werken?
Bij de PvdD hebben ze geen lullen van 30cm maar alleen compostwormen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:56 schreef byah het volgende:
[..]
dat laatste is meer richting #Denk, of PvdD
Het beste is misschien om aan 1 van de admins te vragen dit topic te deleten en een nieuwe aan te maken, want nu krijg je een vertekend beeld...quote:
Ja zat ik ook al aan te denken!quote:Op woensdag 17 maart 2021 14:03 schreef chatlander het volgende:
Het beste is misschien om aan 1 van de admins te vragen dit topic te deleten en een nieuwe aan te maken, want nu krijg je een vertekend beeld...
Sowieso zijn ze gesticht door een clubje bankiers en zakenlieden.... zegt genoeg!quote:Op woensdag 17 maart 2021 10:17 schreef Bocaj het volgende:
Het zou nog beter zijn als je bij 1 poll tot 40 antwoorden in kon voeren, want nu kan ik niet zien hoe Fok!kers in de andere poll hebben gestemd, zonder zelf eerst een optie te kiezen. Mensen die dat wel willen zien gaan daar mogelijk ook een antwoord kiezen om de resultaten te kunnen zien, en dat krijg je toch onjuiste resultaten.quote:Op woensdag 17 maart 2021 14:04 schreef pussycatdoll het volgende:
J
[..]
Ja zat ik ook al aan te denken!
Heb ook PvdD gestemd.quote:Op woensdag 17 maart 2021 14:29 schreef Kreator het volgende:
PvdD, omdat het goed is dat die partij een kleine stem heeft in de 2e kamer. Hopelijk krijgen ze niet meer dan 5 zetels, dat is wel genoeg.
Dit is natuurlijk niet echt representatief, want er zitten waarschijnlijk vooral veel jongeren op Fok! die hier oververtegenwoordigd zijn en minder ouderen en andere groepen, dus de uiteindelijke uitslag is misschien heel anders...quote:Op woensdag 17 maart 2021 14:30 schreef Zorro het volgende:
PVV-FvD-JA21 inmiddels 67 zie ik. FOK!
Zou wat zijn als dat echt die kant op ging en dan nog een beetje meer. Komen ze over de 75 dan MOET er eentje meedoen tenzij minderheidskabinet waar deze drie dan samen alles kunnen afschieten
No shit Sherlockquote:Op woensdag 17 maart 2021 14:33 schreef chatlander het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk niet echt representatief, want er zitten waarschijnlijk vooral veel jongeren op Fok! die hier oververtegenwoordigd zijn en minder ouderen en andere groepen, dus de uiteindelijke uitslag is misschien heel anders...
Dat lukt helaas niet, ik kon niet eens twee polls in 1x maken (heb jouw suggestie gebruikt). Ik hield het bij d.n.v. de reacties maar niet iedereen die anders stemde reageerde. Ach er komt wel wat uit. Sowieso is de poll niet tepresentatief en is te manipuleren als je het echt wil.quote:Op woensdag 17 maart 2021 14:27 schreef chatlander het volgende:
[..]
Het zou nog beter zijn als je bij 1 poll tot 40 antwoorden in kon voeren, want nu kan ik niet zien hoe Fok!kers in de andere poll hebben gestemd, zonder zelf eerst een optie te kiezen. Mensen die dat wel willen zien gaan daar mogelijk ook een antwoord kiezen om de resultaten te kunnen zien, en dat krijg je toch onjuiste resultaten.
Daar staat ook weer 'anders' welke anders anders zou dat dan nou nog moeten zijn?quote:UPDATE 14:00 mocht je eerder al op "anders, namelijk" hebben gestemd kun je hier het nogmaals invoeren op de partij die je hebt gestemd.
Het is onmogelijk om alle partijen te noemen in elke poll. Vanochtend, toen ik het topic opende was alleen de eerste poll daar, de tweede heb ik om 14:00 via een omweg toegevoegd. Normaalgesproken kun je niet eens twee polls toevoegen omdat de knop om een poll toe te voegen verdween nadat de eerste gemaakt was. Als de partij er niet in de tweede poll staat kun je "anders" stemmen e.g. als je voor "De Groenen" hebt gestemd.quote:Op woensdag 17 maart 2021 14:46 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Daar staat ook weer 'anders' welke anders anders zou dat dan nou nog moeten zijn?
Is ook waar... was even vergeten dat er ontzettend veel partijen zijn...quote:Op woensdag 17 maart 2021 14:52 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Het is onmogelijk om alle partijen te noemen in elke poll. Vanochtend, toen ik het topic opende was alleen de eerste poll daar, de tweede heb ik om 14:00 via een omweg toegevoegd. Normaalgesproken kun je niet eens twee polls toevoegen omdat de knop om een poll toe te voegen verdween nadat de eerste gemaakt was. Als de partij er niet in de tweede poll staat kun je "anders" stemmen e.g. als je voor "De Groenen" hebt gestemd.
Fok is niet geheel representatief natuurlijk. Als de socials representatief waren had Forum in zijn eentje kunnen regeren.quote:
Uiteraard, maar wilt wel zeggen dat JA21 niet onbekend is.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fok is niet geheel representatief natuurlijk. Als de socials representatief waren had Forum in zijn eentje kunnen regeren.
Zeker niet. Ja21 aan de rechterkant en Volt aan de linkerkant snoepen beide flink wat zetels af van andere partijenquote:Op woensdag 17 maart 2021 15:32 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar wilt wel zeggen dat JA21 niet onbekend is.
Beide ook echt pas laatste maand echt bekend geworden.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker niet. Ja21 aan de rechterkant en Volt aan de linkerkant snoepen beide flink wat zetels af van andere partijen
Groenlinks doet het bar slecht. Vind ik wel opvallend ondanks dat het wel in de lijn der verwachtingen lag!quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:40 schreef Pvt.Webster het volgende:
D66 en VOLT hier samen groter dan PVV, FvD en JA21 samen. Had ik eigenlijk niet verwacht. Verder prima, geeft wellicht een beter beeld van de mogelijke uitslagen dan andere blogs/sites.
Tsja, voor een hoop Nederlanders pakten de kabinetten Rutte nou eenmaal niet slecht uit. Van mij hoeft het roer dan ook niet radicaal om.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:27 schreef KwakusKwebbel het volgende:
Nu nog VVD stemmen
Schrikbarend veel mensen met een kronkel in hun kop.
Very nice.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:40 schreef Pvt.Webster het volgende:
D66 en VOLT hier samen groter dan PVV, FvD en JA21 samen.
Blijkt maar weer eens dat een aantal bijzonder fanatiek-politiek-postende users voor een vertekend beeld kunnen zorgen op een forum als Fok.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:40 schreef Pvt.Webster het volgende:
D66 en VOLT hier samen groter dan PVV, FvD en JA21 samen. Had ik eigenlijk niet verwacht. Verder prima, geeft wellicht een beter beeld van de mogelijke uitslagen dan andere blogs/sites.
quote:Op woensdag 17 maart 2021 14:29 schreef Kreator het volgende:
PvdD, omdat het goed is dat die partij een kleine stem heeft in de 2e kamer. Hopelijk krijgen ze niet meer dan 5 zetels, dat is wel genoeg.
Thuisblijven.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:28 schreef leolinedance het volgende:
Is ook niet bepaald een doorsnee van de bevolking hier: relatief veel jonge en hoogopgeleide mensen, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Blijkt maar weer eens dat een aantal bijzonder fanatiek-politiek-postende users voor een vertekend beeld kunnen zorgen op een forum als Fok.
Hoogopgeleid: best vaak. Jong: volgens mij relatief veel boven de 35.quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is ook niet bepaald een doorsnee van de bevolking hier: relatief veel jonge en hoogopgeleide mensen, bijvoorbeeld.
Gewoonlijk stem ik op de kleinere partijen, maar dit jaar wordt we helemaal de tyfus in genakt, dus lijkt me zaak op strategisch het Corona beleid te herstellen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 09:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als iedereen zo dacht, haalde niemand het.
Weer weinig 60+ volgens mij..quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:05 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Hoogopgeleid: best vaak. Jong: volgens mij relatief veel boven de 35.
Doe maar ja.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:28 schreef leolinedance het volgende:
Vooral ook heel erg knap volk met mega inkomen en als het mannen zijn: een hele grote lul.quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is ook niet bepaald een doorsnee van de bevolking hier: relatief veel jonge en hoogopgeleide mensen, bijvoorbeeld.
Ik herken me wel in dat profiel ja.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vooral ook heel erg knap volk met mega inkomen en als het mannen zijn: een hele grote lul.
Tenminste, dat doet iedereen elkaar geloven hier.
Dus of je stemt FvD, of je stemt VVD.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:06 schreef Sammeyzes het volgende:
[..]
Gewoonlijk stem ik op de kleinere partijen, maar dit jaar wordt we helemaal de tyfus in genakt, dus lijkt me zaak op strategisch het Corona beleid te herstellen.
Ik stem fvd dit jaar, wat ik over 4jr stem zie ik dan wel. Wss woon ik hier dan niet eens meer als het Corona beleid niet heel gauw wordt hersteld.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus of je stemt FvD, of je stemt VVD.
Dus een partij die geen enkel verschil gaat maken.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:39 schreef Sammeyzes het volgende:
[..]
Ik stem fvd dit jaar, wat ik over 4jr stem zie ik dan wel. Wss woon ik hier dan niet eens meer als het Corona beleid niet heel gauw wordt hersteld.
Regressief, onbetrouwbaarquote:Op woensdag 17 maart 2021 18:41 schreef BlackLining het volgende:
Het is D66 geworden. Sigrid Kaag.
Progressief, pro-Europees, sterk op klimaat.
Vertel? Heb ik verkeerd gestemd?quote:
Er zijn hele hordes D66 stemmers die zich echt zwaar genaaid voelden over hun bijdrage de afgelopen 4 jaar. Redelijk terecht, want de zorg en onderwijs zijn nog verder uitgekleed en ook het referendum moest eraan geloven.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Vertel? Heb ik verkeerd gestemd?
Ze hebben één enorme fout gemaakt: het progressieve van GL overnemen in plaats van hun eigen linkse geluid leidend maken. En het verval van GL laat zien dat niemand dat nog ziet zitten.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vermoed (dus een gok met enige intelligentie) dat de PvdA net zoals de poll slecht gaat scoren.
En de extremen gaan PvdA inhalen zelfs.
Eigenlijk is het extreem kut wat PvdA de laatste jaren aan het knoeien is geweest. De arbeiderspartij ooit.
PvdA lijkt nu beide kanten in het programma te hebben. In hoeverre de kiezer die combinatie vreet is weer een ander verhaal.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze hebben één enorme fout gemaakt: het progressieve van GL overnemen in plaats van hun eigen linkse geluid leidend maken. En het verval van GL laat zien dat niemand dat nog ziet zitten.
Wat hij zegt is gewoon onzin en zinloze stemmingmakerij. Gewoon laten gaan, mijn problemen met D66 gaan dieper dan dat.quote:
Die gekozen premier gaat inderdaad de komende 100 jaar niet lukken.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:10 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Da's maar goed ook. Je moet landsbeleid niet reduceren tot losse ja/nee vragen.
Ik ben ook zeer tegen dat correctief referendumstandpunt van ze. Evenals van de direct gekozen Minister President. Ik heb echter goede hoop dat ze dat niet rond krijgen. En utieindelijk moet je toch iets, ik ben het met geen enkele partij volledig eens.
Da's meestal wel een goed teken hequote:Op woensdag 17 maart 2021 19:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die gekozen premier gaat inderdaad de komende 100 jaar niet lukken.
Maar wat betreft het referendum zijn vooral PVV/FvD stemmers boos.
"Als ik het zelf maar goed heb."quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:36 schreef FL_Freak het volgende:
VVD stemmers vinden het blijkbaar prima dat de toeslagenaffaire heeft plaatsgevonden.
quote:
Net zoals we bij coronamaatregelen zien, zo lang het de mensen zelf financieel maar niet raakt. Boeie dat het café op de hoek failliet gaat, boeie dat mijn buurtbewoner slachtoffer is van de toeslagen affaire. Ik stem gewoon VVD want ik heb het goed.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:36 schreef FL_Freak het volgende:
VVD stemmers vinden het blijkbaar prima dat de toeslagenaffaire heeft plaatsgevonden.
Geertgod gekozenquote:Op woensdag 17 maart 2021 18:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Doe maar ja.
Ietswat normaler volk. Of als je strategisch wil stemmen tegen d'666 wat ik me ook kan voorstellen pvv.
Die vinden toeslagen toch onzin.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:36 schreef FL_Freak het volgende:
Haten op Code Oranjequote:Op woensdag 17 maart 2021 19:49 schreef TomWaits het volgende:
[..]
Toch niet Richard de Mos, hè?
[ afbeelding ]
Hebben ze geen last van gehad, dus dan bestaat het ook niet.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:36 schreef FL_Freak het volgende:
Doet me denken aan Job Cohen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:10 schreef Eightyone het volgende:
[..]
PvdA lijkt nu beide kanten in het programma te hebben. In hoeverre de kiezer die combinatie vreet is weer een ander verhaal.
Ploumen vind ik wel een type dat bij de 'ouderwetse' arbeiderskant past, maar ze verkoopt zichzelf niet echt.
Daar woon ik ook maar ik heb daar niet voor gestemd..het zei me weinigquote:Op woensdag 17 maart 2021 09:57 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
En die stem haalt ook een stuk overwicht weg.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:51 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Doet me denken aan Job Cohen.
Past qua uitstraling gewoon niet op televisie.
PvdA is altijd progressief geweest, zie ook het homohuwelijk, softdrugs, abortus, vrouwenrechten, multiculturele samenleving, dekolonisatie etc.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze hebben één enorme fout gemaakt: het progressieve van GL overnemen in plaats van hun eigen linkse geluid leidend maken. En het verval van GL laat zien dat niemand dat nog ziet zitten.
Een aardige overstap zie ik.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:30 schreef Leonos het volgende:
Zo uiteindelijk op de partij van de dieren gestemd
Helderziend.quote:Op woensdag 17 maart 2021 14:29 schreef Kreator het volgende:
Ik had ooit verwacht dat we veel van hem zouden gaan horen, maar ik vind 'm zo onzichtbaar in de Kamer.quote:
FvD en PVV doen het wel goed op Twitter.quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:28 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik zie op twitter helemaal niks over volt, behalve wat negatieve en kritische geluiden, ik zal wel in de "verkeerde bubbel" zitten. Of op de verkeerde socials. Volt is zoals ik het zie gewoon CDA met een jong hip jasje (en blijkbaar een hoog social advertentie budget) dat nul oplossingen biedt voor de problemen die er echt toe doen.
Idem.quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:33 schreef Eightyone het volgende:
Het is nu wel heel stilletjes rond de PvdA. Die zijn vast hun wonden aan het likken.
Ik heb er iig op gestemd, al betrof het dan niet Ploumen maar een volkomen onbekende.
Waarom dat dan, Baudet is vrijwel nooit in de 2e kamer te vinden.quote:Op woensdag 17 maart 2021 08:21 schreef Sammeyzes het volgende:
[..]
Voor een keer ben ik het volledig met jou eens. Ridicuul gewoon, gelukkig hoefde ik alleen de eerste pagina maar te hebbenquote:Op woensdag 17 maart 2021 13:35 schreef Bocaj het volgende:
Trouwens wat een onhandig stuk papier is het...
Je bent langer bezig om het papier weer goed te vouwen dan een kruisje zetten...
Niemand boeit FvD of Baudet iets. Sommige mensen, waaronder ik, zijn blij dat er wat meer tegengeluid komt tegen het Corona beleid. Dus ik ben zeer tevreden met het resultaat, ook dat JA21 sterk uit de hoek is gekomen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waarom dat dan, Baudet is vrijwel nooit in de 2e kamer te vinden.
Dus eerst geef je aan dat hij beter Fvd had kunnen stemmen en vervolgens boeit niemand Fvd wat?quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:20 schreef Sammeyzes het volgende:
[..]
Niemand boeit FvD of Baudet iets. Sommige mensen, waaronder ik, zijn blij dat er wat meer tegengeluid komt tegen het Corona beleid. Dus ik ben zeer tevreden met het resultaat, ook dat JA21 sterk uit de hoek is gekomen.
Beetje interessant proberen te doen? Het gaat om tegengeluid tegen het huidige beleid. Door FvD te stemmen was je daar verzekerd van. Bij de kleine partijtjes onzeker. De code oranje stemmen waar betreft Corona nutteloos en hadden beter op FvD of ja21 kunnen stemmen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus eerst geef je aan dat hij beter Fvd had kunnen stemmen en vervolgens boeit niemand Fvd wat?
Ja en als je op Code Oranje stemt ipv Forum ben je geen corona wappie en stem je alsnog tegen het beleid. Wees nou maar blij met de 8 zetels. Is al een godswonderquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:24 schreef Sammeyzes het volgende:
[..]
Beetje interessant proberen te doen? Het gaat om tegengeluid tegen het huidige beleid. Door FvD te stemmen was je daar verzekerd van. Bij de kleine partijtjes onzeker. De code oranje stemmen waar betreft Corona nutteloos en hadden beter op FvD of ja21 kunnen stemmen.
Code Oranje heeft geen zetels, dus geen impact. En ja heel blij met 8 zetels. Ik tel er 12, ja21 en FvD bij elkaar opgesteld.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja en als je op Code Oranje stemt ipv Forum ben je geen corona wappie en stem je alsnog tegen het beleid. Wees nou maar blij met de 8 zetels. Is al een godswonder
Forum heeft ook geen impact. Alleen dat moet bij de aanhang nog binnenkomen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:33 schreef Sammeyzes het volgende:
[..]
Code Oranje heeft geen zetels, dus geen impact. En ja heel blij met 8 zetels. Ik tel er 12, ja21 en FvD bij elkaar opgesteld.
[ afbeelding ]
Impact op Baudet zijn portemonnee.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Forum heeft ook geen impact. Alleen dat moet bij de aanhang nog binnenkomen.
Tegengeluid in de vorm van samenzweringstheorieen aanhangen en wetenschaps ontkenning is toch wel erg zielig, hoor.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:24 schreef Sammeyzes het volgende:
[..]
Beetje interessant proberen te doen? Het gaat om tegengeluid tegen het huidige beleid. Door FvD te stemmen was je daar verzekerd van. Bij de kleine partijtjes onzeker. De code oranje stemmen waar betreft Corona nutteloos en hadden beter op FvD of ja21 kunnen stemmen.
Welnee, die harkt gewoon dik 3 ton totaal binnen als Kamerlid en van zijn Renaissance instituut.quote:
Ja dat is waar ie het voor doet. Net als Wilders.. af en toe wat roepen en verder lekker genieten van de easy cash.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Welnee, die harkt gewoon dik 3 ton totaal binnen als Kamerlid en van zijn Renaissance instituut.
Ik ben op z’n zachtst gezegd geen fan van Wilders, maar al jaren streng beveiligd worden en honderden fatwa’s over je heen is niet echt wat je noemt ‘relaxed leven’.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat is waar ie het voor doet. Net als Wilders.. af en toe wat roepen en verder lekker genieten van de easy cash.
Hij kiest er zelf voor en verdient er goed aan. En zijn partij heeft geen zier bereikt de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:51 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ik ben op z’n zachtst gezegd geen fan van Wilders, maar al jaren streng beveiligd worden en honderden fatwa’s over je heen is niet echt wat je noemt ‘relaxed leven’.
Ga je mij vertellen dat al het tegengeluid mbt huidig Corona beleid daaruit bestaat?quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tegengeluid in de vorm van samenzweringstheorieen aanhangen en wetenschaps ontkenning is toch wel erg zielig, hoor.
Anti mensheid nog wel.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:43 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:
Volt, heb ik nog nooit van gehoord. Kreeg erg weinig aandacht. En toch doen ze het beter dan FvD of PvdD toen zij net begonnen. Merkwaardig.
Ook merkwaardig dat vvd en d66 heel toevallig pro EU en anti-mensheid zijn.
Nog merkwaardiger is dan dat al die mensen daarop stemmen. Maar dat kan ook komen omdat ze denken dat jij ongelijk hebt, natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:43 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:
Volt, heb ik nog nooit van gehoord. Kreeg erg weinig aandacht. En toch doen ze het beter dan FvD of PvdD toen zij net begonnen. Merkwaardig.
Ook merkwaardig dat vvd en d66 heel toevallig pro EU en anti-mensheid zijn.
Bijzonder campagnethema wel, zou leuke debatten opleveren.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |