Ik ben benieuwd hoe dit groepje corpsballen het vol gaat houden.quote:Op woensdag 17 maart 2021 10:17 schreef Bocaj het volgende:
Volt is een gevaar voor Nederland als land zijnde...
Volt ziet landen binnen Europa als zuilen...
Ik mag hopen dat ze eindigen in een grote korstsluiting!
Economische discussies worden nou eenmaal zelden gevoerd op dit forum. Op dat vlak ben ik een 'rechtser' dan de gemiddelde FOK!ker.quote:Op woensdag 17 maart 2021 10:22 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Afgaande op je posts hier lig je geregeld op één lijn met sterk linksgeoriënteerde-en progressieve users.
Inmiddels zijn er plannen zat... In Nieuwsweekend was er wel een leuk onderwerpje over.quote:Op woensdag 17 maart 2021 10:31 schreef Puddington het volgende:
De woningmarkt is compleet vernacheld door Rutte en consorten en daar mag wel eens drastisch ingegrepen worden.
Je bent net zo erg als al dat D66 volk dat een paar maanden geleden nog die partij had afgezworen wegens gebroken beloftes, en nu als een verliefd huppelkutje weer D66 stemmen omdat Kaag het zo goed doet.quote:Op woensdag 17 maart 2021 10:38 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Inmiddels zijn er plannen zat... In Nieuwsweekend was er wel een leuk onderwerpje over.
Seniorenflats of juist starterswoning tegen woningnood... wie het weet mag het zeggen.
Zat ook bij mijn favorieten... van mij mogen ze in de kamer komen!quote:
Mij koppelen aan D66quote:Op woensdag 17 maart 2021 10:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent net zo erg als al dat D66 volk dat een paar maanden geleden nog die partij had afgezworen wegens gebroken beloftes, en nu als een verliefd huppelkutje weer D66 stemmen omdat Kaag het zo goed doet.
Partijen kunnen zo veel beloven, maar het staat praktisch vast dat VVD en D66 hier helemaal niets aan gaan doen.
Woningbouw is dan ook vooral een lokaal thema.quote:Op woensdag 17 maart 2021 10:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent net zo erg als al dat D66 volk dat een paar maanden geleden nog die partij had afgezworen wegens gebroken beloftes, en nu als een verliefd huppelkutje weer D66 stemmen omdat Kaag het zo goed doet.
Partijen kunnen zo veel beloven, maar het staat praktisch vast dat VVD en D66 hier helemaal niets aan gaan doen.
Ik stem zelf ook VVD. Dus dit hele punt gaat niet op.quote:Op woensdag 17 maart 2021 10:23 schreef Puddington het volgende:
[..]
Als je een VVDer al links vindt moet je je afvragen hoe ver je niet naar rechts bent opgeschoven.
Tweede keer! Prima gegaan eigenlijk, was rustig op het stembureauquote:Op woensdag 17 maart 2021 10:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Economische discussies worden nou eenmaal zelden gevoerd op dit forum. Op dat vlak ben ik een 'rechtser' dan de gemiddelde FOK!ker.
Maar hoe was het om voor het eerst te mogen stemmen?
Idem. Maar de partij die het beste bij me past zat sowieso niet in Rutte III.quote:Op woensdag 17 maart 2021 10:31 schreef Puddington het volgende:
Geen coalitiepartij hier, in ieder geval. De woningmarkt is compleet vernacheld door Rutte en consorten en daar mag wel eens drastisch ingegrepen worden.
Woningbouw is helemaal geen lokaal thema. Waar en hoe woningen gebouwd worden is een lokaal thema.quote:Op woensdag 17 maart 2021 10:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Woningbouw is dan ook vooral een lokaal thema.
Gemeenten wijzen woningbouwlocaties aan en maken met ontwikkelaars afspraken over het type huizen dat er wordt gebouwd.
En aan je foto te zien was je eerst voor de Jonge?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |