Code Oranjequote:Op woensdag 17 maart 2021 12:28 schreef leolinedance het volgende:
Ik ben nog zwevend tussen PVV en FVD. Wie helpt?
Ik woon naast een stembureau en heb een Volt-poster achter het raam geplakt. Op Discord (ja, daar zitten ze ook) kreeg ik nog de tip om buiten boxen neer te zetten en het Europese volkslied te laten schallen. Dat heb ik maar niet gedaanquote:Op woensdag 17 maart 2021 11:21 schreef Bocaj het volgende:
Volt houdt het lang vol na 181 stemmen...
Ja21 anders PVVquote:Op woensdag 17 maart 2021 12:28 schreef leolinedance het volgende:
Stem Geert.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:28 schreef leolinedance het volgende:
Maak 2 vakjes roodquote:Op woensdag 17 maart 2021 12:28 schreef leolinedance het volgende:
Waar kies jij voor?quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:52 schreef cherrycoke het volgende:
Veel die toch weer voor vvd gaan, kansloos.
Volt doet het heel goed bij de poll hier. Ook op social media hoor je heel veel over deze partij. Deze partij gaat een knallend debuut maken gok ikquote:
Anders krijg je trollen die 100x op hun partij gaan stemmen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:16 schreef nietzman het volgende:
Hoezo kan ik maar een keer stemmen op die poll ik had ook een machtiging mee.
Waarom in hemelsnaam.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:28 schreef leolinedance het volgende:
Ik zie op twitter helemaal niks over volt, behalve wat negatieve en kritische geluiden, ik zal wel in de "verkeerde bubbel" zitten. Of op de verkeerde socials. Volt is zoals ik het zie gewoon CDA met een jong hip jasje (en blijkbaar een hoog social advertentie budget) dat nul oplossingen biedt voor de problemen die er echt toe doen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Volt doet het heel goed bij de poll hier. Ook op social media hoor je heel veel over deze partij. Deze partij gaat een knallend debuut maken gok ik
Ik vond het meevallen, scheelt ook wel dat ik hem niet helemaal open hoefde te vouwenquote:Op woensdag 17 maart 2021 13:35 schreef Bocaj het volgende:
Trouwens wat een onhandig stuk papier is het...
Je bent langer bezig om het papier weer goed te vouwen dan een kruisje zetten...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |