Ik heb graag de draak met Hugo. Staat symbool voor het irrationele corona faalbeleid.quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:35 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En aan je foto te zien was je eerst voor de Jonge?![]()
Mijn punt is vooral dat landelijke partijen heel hard kunnen roepen dat er meer huizen gebouwd moeten worden, maar dat zij daar uiteindelijk weinig over hebben te zeggen. De Tweede Kamer bepaalt niet dat er een nieuwe wijk wordt gebouwd in mijn stad, dat doet de gemeenteraad.quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Woningbouw is helemaal geen lokaal thema. Waar en hoe woningen gebouwd worden is een lokaal thema.
Een tweede kamer kan wel zeggen tegen jouw stad dat er gewoon gebouwd moet gaan worden, voor 2025 zo veel huizen, en jouw stad heeft zich daar maar aan te houden. Dat gedoe in Utrecht heeft ook de landelijke politiek bereikt.quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn punt is vooral dat landelijke partijen heel hard kunnen roepen dat er meer huizen gebouwd moeten worden, maar dat zij daar uiteindelijk weinig over hebben te zeggen. De Tweede Kamer bepaalt niet dat er een nieuwe wijk wordt gebouwd in mijn stad, dat doet de gemeenteraad.
De Tweede Kamer kan hooguit een dringend signaal afgeven. De beslissingsbevoegdheid ligt echter bij het gemeentebestuur. En terecht.quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een tweede kamer kan wel zeggen tegen jouw stad dat er gewoon gebouwd moet gaan worden, voor 2025 zo veel huizen, en jouw stad heeft zich daar maar aan te houden. Dat gedoe in Utrecht heeft ook de landelijke politiek bereikt.
Als ik geen SGP-stemmer zou zijn, zou ik wel sympathie hebben voor Eerdmans. Een nette versie van Baudet, mag ik dat zo zeggen?quote:
Ik heb niet op Eerdmans zelf gestemdquote:Op woensdag 17 maart 2021 11:58 schreef Gunner het volgende:
[..]
Als ik geen SGP-stemmer zou zijn, zou ik wel sympathie hebben voor Eerdmans. Een nette versie van Baudet, mag ik dat zo zeggen?
Maakt me niet uit, maar heb ik hem zo goed getypeerd? ben benieuwd.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb niet op Eerdmans zelf gestemd![]()
Het CDA loopt een beetje achter nu...quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:39 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ik heb graag de draak met Hugo. Staat symbool voor het irrationele corona faalbeleid.
Veel mensen die zelf aan de goede kant staan, als het ware, en het daarom allemaal wel best vinden?quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:50 schreef Revanches het volgende:
Hoop mensen die de steeds grotere kloof tussen arm en rijk stimuleren hier.
Wat mij betreft wel.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:01 schreef Gunner het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, maar heb ik hem zo goed getypeerd? ben benieuwd.
Het CDA mag van mij de grootste verliezer van deze verkiezingen zijn. Onder geen beding moet je deze partij nog laten deelnemen aan het nieuwe kabinet.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:01 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het CDA loopt een beetje achter nu...
Hun opperhoofd sowieso niet.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:06 schreef Nia het volgende:
[..]
Het CDA mag van mij de grootste verliezer van deze verkiezingen zijn. Onder geen beding moet je deze partij nog laten deelnemen aan het nieuwe kabinet.
Wees maar blij met een nieuw gebouw... mijn schooltje (nouja, in mijn beleving was het geen schooltje) is inmiddels een weiland geworden met koeien!quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:04 schreef Cyan9 het volgende:
Leuk om 12 jaar later weer eens een keer op de locatie van m'n middelbare school te komen, al staat er nu een nieuw gebouw.
BBB zal er blij mee zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:15 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wees maar blij met een nieuw gebouw... mijn schooltje (nouja, in mijn beleving was het geen schooltje) is inmiddels een weiland geworden met koeien!
Zonder het CDA is er geen nieuw kabinet te maken. Je denkt toch niet dat de VVD met allemaal linkse partijen gaat regeren ?quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:06 schreef Nia het volgende:
[..]
Het CDA mag van mij de grootste verliezer van deze verkiezingen zijn. Onder geen beding moet je deze partij nog laten deelnemen aan het nieuwe kabinet.
Veel te weinig?quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben wel diep teleurgesteld in het aantal FOK!ers dat nog Baudet stemt.
Misschien stemmen ze wel Van Haga of Jansenquote:Op woensdag 17 maart 2021 12:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben wel diep teleurgesteld in het aantal FOK!ers dat nog Baudet stemt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |