No shit Sherlockquote:Op woensdag 17 maart 2021 14:33 schreef chatlander het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk niet echt representatief, want er zitten waarschijnlijk vooral veel jongeren op Fok! die hier oververtegenwoordigd zijn en minder ouderen en andere groepen, dus de uiteindelijke uitslag is misschien heel anders...
Dat lukt helaas niet, ik kon niet eens twee polls in 1x maken (heb jouw suggestie gebruikt). Ik hield het bij d.n.v. de reacties maar niet iedereen die anders stemde reageerde. Ach er komt wel wat uit. Sowieso is de poll niet tepresentatief en is te manipuleren als je het echt wil.quote:Op woensdag 17 maart 2021 14:27 schreef chatlander het volgende:
[..]
Het zou nog beter zijn als je bij 1 poll tot 40 antwoorden in kon voeren, want nu kan ik niet zien hoe Fok!kers in de andere poll hebben gestemd, zonder zelf eerst een optie te kiezen. Mensen die dat wel willen zien gaan daar mogelijk ook een antwoord kiezen om de resultaten te kunnen zien, en dat krijg je toch onjuiste resultaten.
Daar staat ook weer 'anders' welke anders anders zou dat dan nou nog moeten zijn?quote:UPDATE 14:00 mocht je eerder al op "anders, namelijk" hebben gestemd kun je hier het nogmaals invoeren op de partij die je hebt gestemd.
Het is onmogelijk om alle partijen te noemen in elke poll. Vanochtend, toen ik het topic opende was alleen de eerste poll daar, de tweede heb ik om 14:00 via een omweg toegevoegd. Normaalgesproken kun je niet eens twee polls toevoegen omdat de knop om een poll toe te voegen verdween nadat de eerste gemaakt was. Als de partij er niet in de tweede poll staat kun je "anders" stemmen e.g. als je voor "De Groenen" hebt gestemd.quote:Op woensdag 17 maart 2021 14:46 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Daar staat ook weer 'anders' welke anders anders zou dat dan nou nog moeten zijn?
Is ook waar... was even vergeten dat er ontzettend veel partijen zijn...quote:Op woensdag 17 maart 2021 14:52 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Het is onmogelijk om alle partijen te noemen in elke poll. Vanochtend, toen ik het topic opende was alleen de eerste poll daar, de tweede heb ik om 14:00 via een omweg toegevoegd. Normaalgesproken kun je niet eens twee polls toevoegen omdat de knop om een poll toe te voegen verdween nadat de eerste gemaakt was. Als de partij er niet in de tweede poll staat kun je "anders" stemmen e.g. als je voor "De Groenen" hebt gestemd.
Fok is niet geheel representatief natuurlijk. Als de socials representatief waren had Forum in zijn eentje kunnen regeren.quote:
Uiteraard, maar wilt wel zeggen dat JA21 niet onbekend is.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fok is niet geheel representatief natuurlijk. Als de socials representatief waren had Forum in zijn eentje kunnen regeren.
Zeker niet. Ja21 aan de rechterkant en Volt aan de linkerkant snoepen beide flink wat zetels af van andere partijenquote:Op woensdag 17 maart 2021 15:32 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar wilt wel zeggen dat JA21 niet onbekend is.
Beide ook echt pas laatste maand echt bekend geworden.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker niet. Ja21 aan de rechterkant en Volt aan de linkerkant snoepen beide flink wat zetels af van andere partijen
Groenlinks doet het bar slecht. Vind ik wel opvallend ondanks dat het wel in de lijn der verwachtingen lag!quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:40 schreef Pvt.Webster het volgende:
D66 en VOLT hier samen groter dan PVV, FvD en JA21 samen. Had ik eigenlijk niet verwacht. Verder prima, geeft wellicht een beter beeld van de mogelijke uitslagen dan andere blogs/sites.
Tsja, voor een hoop Nederlanders pakten de kabinetten Rutte nou eenmaal niet slecht uit. Van mij hoeft het roer dan ook niet radicaal om.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:27 schreef KwakusKwebbel het volgende:
Nu nog VVD stemmen
Schrikbarend veel mensen met een kronkel in hun kop.
Very nice.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:40 schreef Pvt.Webster het volgende:
D66 en VOLT hier samen groter dan PVV, FvD en JA21 samen.
Blijkt maar weer eens dat een aantal bijzonder fanatiek-politiek-postende users voor een vertekend beeld kunnen zorgen op een forum als Fok.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:40 schreef Pvt.Webster het volgende:
D66 en VOLT hier samen groter dan PVV, FvD en JA21 samen. Had ik eigenlijk niet verwacht. Verder prima, geeft wellicht een beter beeld van de mogelijke uitslagen dan andere blogs/sites.
quote:Op woensdag 17 maart 2021 14:29 schreef Kreator het volgende:
PvdD, omdat het goed is dat die partij een kleine stem heeft in de 2e kamer. Hopelijk krijgen ze niet meer dan 5 zetels, dat is wel genoeg.
Thuisblijven.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:28 schreef leolinedance het volgende:
Ik ben nog zwevend tussen PVV en FVD. Wie helpt?
Is ook niet bepaald een doorsnee van de bevolking hier: relatief veel jonge en hoogopgeleide mensen, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Blijkt maar weer eens dat een aantal bijzonder fanatiek-politiek-postende users voor een vertekend beeld kunnen zorgen op een forum als Fok.
Hoogopgeleid: best vaak. Jong: volgens mij relatief veel boven de 35.quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is ook niet bepaald een doorsnee van de bevolking hier: relatief veel jonge en hoogopgeleide mensen, bijvoorbeeld.
Gewoonlijk stem ik op de kleinere partijen, maar dit jaar wordt we helemaal de tyfus in genakt, dus lijkt me zaak op strategisch het Corona beleid te herstellen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 09:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als iedereen zo dacht, haalde niemand het.
Weer weinig 60+ volgens mij..quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:05 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Hoogopgeleid: best vaak. Jong: volgens mij relatief veel boven de 35.
Doe maar ja.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:28 schreef leolinedance het volgende:
Ik ben nog zwevend tussen PVV en FVD. Wie helpt?
Vooral ook heel erg knap volk met mega inkomen en als het mannen zijn: een hele grote lul.quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is ook niet bepaald een doorsnee van de bevolking hier: relatief veel jonge en hoogopgeleide mensen, bijvoorbeeld.
Ik herken me wel in dat profiel ja.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vooral ook heel erg knap volk met mega inkomen en als het mannen zijn: een hele grote lul.
Tenminste, dat doet iedereen elkaar geloven hier.
Dus of je stemt FvD, of je stemt VVD.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:06 schreef Sammeyzes het volgende:
[..]
Gewoonlijk stem ik op de kleinere partijen, maar dit jaar wordt we helemaal de tyfus in genakt, dus lijkt me zaak op strategisch het Corona beleid te herstellen.
Ik stem fvd dit jaar, wat ik over 4jr stem zie ik dan wel. Wss woon ik hier dan niet eens meer als het Corona beleid niet heel gauw wordt hersteld.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus of je stemt FvD, of je stemt VVD.
Dus een partij die geen enkel verschil gaat maken.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:39 schreef Sammeyzes het volgende:
[..]
Ik stem fvd dit jaar, wat ik over 4jr stem zie ik dan wel. Wss woon ik hier dan niet eens meer als het Corona beleid niet heel gauw wordt hersteld.
Regressief, onbetrouwbaarquote:Op woensdag 17 maart 2021 18:41 schreef BlackLining het volgende:
Het is D66 geworden. Sigrid Kaag.
Progressief, pro-Europees, sterk op klimaat.
Vertel? Heb ik verkeerd gestemd?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |