Omdat diertjes lief zijnquote:Op maandag 15 maart 2021 19:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Waarom heb je een PvdD profiel ?
Denk je dat ik Pechtold ben?quote:Op maandag 15 maart 2021 19:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Maar blijkbaar vind je D66 beter bij je passen
quote:
Daar is niets randoms aan. Ik heb bewust voor de nummer 22 gekozenquote:Op woensdag 17 maart 2021 09:41 schreef Dejannn het volgende:
Waarom juist op de nummer 22? Komt een beetje random over
quote:Als eerste transgender Tweede Kamerlid wil ik werken aan een inclusieve samenleving, waarin vertrouwen in mensen belangrijker is dan regels en waarin mensen meer invloed hebben. Iedereen telt mee en iedereen doet mee.
https://d66.nl/mensen/lisa-van-ginneken/
Man man man. Alle reden om juist niet te stemmen voor zo'n figuur.quote:Op woensdag 17 maart 2021 09:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Daar is niets randoms aan. Ik heb bewust voor de nummer 22 gekozen![]()
De reden is dikgedrukt:
[..]
Zo, woke hoorquote:Op woensdag 17 maart 2021 09:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De reden is dikgedrukt:
[..]
Waarom is dat juist een reden om niet op haar te stemmen?quote:Op woensdag 17 maart 2021 09:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Man man man. Alle reden om juist niet te stemmen voor zo'n figuur.
Als je met voorkeurstemmen iemand wilt kiezen, dan is het effectiefst om iemand te nemen die op een normaliter onverkiesbare plek staat.... en bij D66 stemmers spelen zaken als (voormalig) geslacht en huidskleur een belangrijke rol, dus kiezen ze het liefst voor iemand vanwege diversiteitsredenenquote:Op woensdag 17 maart 2021 09:41 schreef Dejannn het volgende:
Waarom juist op de nummer 22? Komt een beetje random over
Haar?quote:Op woensdag 17 maart 2021 09:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom is dat juist een reden om niet op haar te stemmen?
Tja, ik ben bij D66 uitgekomen. Ik vind het leuk om verder te kijken dan de nummer 1 en ik denk dat zij wel van toegevoegde waarde kan zijn in de kamer.
Ik voel mij helemaal niet woke hoorquote:Op woensdag 17 maart 2021 09:52 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Zo, woke hoor. Heel erg opmerkelijk dat dit soort identiteitspolitiek voor jou doorslaggevend is. Maar ieder z'n ding natuurlijk
.
Wat een achterlijke reden.quote:Op woensdag 17 maart 2021 09:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De reden is dikgedrukt:
[..]
Heel erg apart, het gaat natuurlijk om de inhoud van een politicus, niet om onbelangrijke aspecten van iemand zijn identiteit. Maar blijkbaar vallen er toch genoeg progressievelingen voor deze belachelijke identiteitspolitiek vanuit de VS.quote:Op woensdag 17 maart 2021 09:53 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als je met voorkeurstemmen iemand wilt kiezen, dan is het effectiefst om iemand te nemen die op een normaliter onverkiesbare plek staat.... en bij D66 stemmers spelen zaken als (voormalig) geslacht en huidskleur een belangrijke rol, dus kiezen ze het liefst voor iemand vanwege diversiteitsredenen
Haar ja. Dit is dan blijkbaar een man, die denkt dat hij een vrouw is, iets dat tegenwoordig steeds meer sociaal geaccepteerd is. En uit respect voor zo iemand gebruik je daarom de vrouwelijke voornaamwoorden. Ik heb daar zelf ook totaal geen problemen mee, mensen moeten wat dit betreft kunnen zijn wie ze willen. De grens ligt bij mij als dit soort figuren op agressieve wijze bij anderen het idee door de strot willen douwen dat biologische seks niet bestaat en alles subjectief is.quote:Op woensdag 17 maart 2021 09:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Haar?
Omdat het helemaal niks met kwaliteit te maken heeft, maar puur omdat hij dan niet zeker is over zijn identiteit.
Ja, het is een vrouw.quote:Op woensdag 17 maart 2021 09:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Haar?
Omdat het helemaal niks met kwaliteit te maken heeft, maar puur omdat hij dan niet zeker is over zijn identiteit.
Want mensen mogen hier niet anders over denken dat jij? Het is natuurlijk prima dat jij dit allemaal omarmd, steun vooral je idealen, mijn zegen heb je, maar niet iedereen deelt nu eenmaal jouw meningquote:Op woensdag 17 maart 2021 10:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja, het is een vrouw.
Waarom heeft het niets met kwaliteit te maken? Jij denkt dat zij geen kwaliteiten heeft omdat ze een transgender is? Het is een vrouw met kwaliteiten. Je hebt je duidelijk niet verdiept in haar.
En gezien alle negatieve reacties hier is het hard nodig dat zij of een andere transgender in de tweede kamer komt.
Tuurlijk mag dat, maar het gaat mij te ver om te roepen dat transgenders geen kwaliteiten hebben. Dan lijkt het mij juist niet verkeerd dat ze de kans krijgt om het tegendeel te bewijzenquote:Op woensdag 17 maart 2021 10:08 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Want mensen mogen hier niet anders over denken dat jij? Het is natuurlijk prima dat jij dit allemaal omarmd, steun vooral je idealen, mijn zegen heb je, maar niet iedereen deelt nu eenmaal jouw mening.
quote:Op woensdag 17 maart 2021 08:32 schreef Starhopper het volgende:
Ik was om 07:45 de eerste bij het stembureau hier![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 maart 2021 10:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja, het is een vrouw.
Waarom heeft het niets met kwaliteit te maken? Jij denkt dat zij geen kwaliteiten heeft omdat ze een transgender is? Het is een vrouw met kwaliteiten. Je hebt je duidelijk niet verdiept in haar.
En gezien alle negatieve reacties hier is het hard nodig dat zij of een andere transgender in de tweede kamer komt.
oke bedankt, dat is Helder.quote:Op maandag 15 maart 2021 19:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik vind Lilian Helder een goed kamerlid !
Kies dan een lekker wijfquote:Op woensdag 17 maart 2021 09:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De reden is dikgedrukt:
[..]
quote:
Je geeft zelf als reden om op haar te stemmen omdat ze de "eerste transgender Tweede Kamerlid" is. Kwaliteit is dus niet het belangrijkste, zoals vaak bij D66. Dat ze transgender is is totaal niet boeiend.quote:Op woensdag 17 maart 2021 10:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja, het is een vrouw.
Ik trap niet in de desinformatie van de fakenews. Jij kennelijk nog wel. Sterkte.quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:40 schreef VoMy het volgende:
[..]
Lekker vrouwen meppen en tot prostitutie dwingen. Normen en waarden, wat is dat?
Lekker toch, je eigen vrouwtje verhoeren omdat je te lam bent om geld uit te geven. Succes man, misschien krijg je wel een uitnodiging volgende keer als je deze foto laat zien!quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik trap niet in de desinformatie van de fakenews. Jij kennelijk nog wel. Sterkte.
Dat is te kort door de bocht. Ik heb niet alleen naar haar transgender gekeken. Dat ze transgender is vind ik een leuk en heel positief extraatje. Uiteindelijk gaf dat wel de doorslag bij de keuze tussen verschillende personen op de lijst van D66, een transgender hebben we namelijk nog niet in de tweede kamer.quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:32 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Je geeft zelf als reden om op haar te stemmen omdat ze de "eerste transgender Tweede Kamerlid" is. Kwaliteit is dus niet het belangrijkste, zoals vaak bij D66. Dat ze transgender is is totaal niet boeiend.
Jezus Christus man. Een leuk en positief extraatje zegt ie.quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat is te kort door de bocht. Ik heb niet alleen naar haar transgender gekeken. Dat ze transgender is vind ik een leuk en heel positief extraatje. Uiteindelijk gaf dat wel de doorslag bij de keuze tussen verschillende personen op de lijst van D66, een transgender hebben we namelijk nog niet in de tweede kamer.
ZIEDENDquote:Op woensdag 17 maart 2021 11:44 schreef VoMy het volgende:
[..]
Lekker toch, je eigen vrouwtje verhoeren omdat je te lam bent om geld uit te geven. Succes man, misschien krijg je wel een uitnodiging volgende keer als je deze foto laat zien!
Hoe kan dit? Je had maandag toch al 1x op Wilders en 2x op Bosma gestemd?quote:
Dat vind ik wel ja.quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:45 schreef 1991 het volgende:
[..]
Jezus Christus man. Een leuk en positief extraatje zegt ie.
Niks ziedend, ik ben gewoon opgegroeid in een cultuur waar je vrouwen niet mag misbruiken en zou dus nooit op zo'n man stemmen. Jij wel blijkbaar, is het toch ergens op je levenspad misgegaan.quote:
Extreem rechts heeft opgeroepen om stemmen te ronselen, dus dit is niet zo vreemd. En hij heeft natuurlijk gelijk dat vrouwen vaker geslagen moeten worden. Helemaal als ze de keuken uitkomen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoe kan dit? Je had maandag toch al 1x op Wilders en 2x op Bosma gestemd?
Van het internet geplukt.quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoe kan dit? Je had maandag toch al 1x op Wilders en 2x op Bosma gestemd?
Is er aangifte gedaan?quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:48 schreef VoMy het volgende:
[..]
Niks ziedend, ik ben gewoon opgegroeid in een cultuur waar je vrouwen niet mag misbruiken en zou dus nooit op zo'n man stemmen. Jij wel blijkbaar, is het toch ergens op je levenspad misgegaan.
Er is aangifte gedaan ja. Er loopt ook een onderzoek. Het feit dat je trots bent op een stem op een vrouwenmisbruiker geeft toch wel aan dat je in de Nederlandse cultuur eigenlijk niets te zoeken hebt.quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Van het internet geplukt.
[..]
Is er aangifte gedaan?
Wanneer is de rechtszaak?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |