Omdat diertjes lief zijnquote:Op maandag 15 maart 2021 19:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Waarom heb je een PvdD profiel ?
Denk je dat ik Pechtold ben?quote:Op maandag 15 maart 2021 19:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Maar blijkbaar vind je D66 beter bij je passen
quote:
Daar is niets randoms aan. Ik heb bewust voor de nummer 22 gekozenquote:Op woensdag 17 maart 2021 09:41 schreef Dejannn het volgende:
Waarom juist op de nummer 22? Komt een beetje random over
quote:Als eerste transgender Tweede Kamerlid wil ik werken aan een inclusieve samenleving, waarin vertrouwen in mensen belangrijker is dan regels en waarin mensen meer invloed hebben. Iedereen telt mee en iedereen doet mee.
https://d66.nl/mensen/lisa-van-ginneken/
Man man man. Alle reden om juist niet te stemmen voor zo'n figuur.quote:Op woensdag 17 maart 2021 09:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Daar is niets randoms aan. Ik heb bewust voor de nummer 22 gekozen![]()
De reden is dikgedrukt:
[..]
Zo, woke hoorquote:Op woensdag 17 maart 2021 09:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Daar is niets randoms aan. Ik heb bewust voor de nummer 22 gekozen![]()
De reden is dikgedrukt:
[..]
Waarom is dat juist een reden om niet op haar te stemmen?quote:Op woensdag 17 maart 2021 09:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Man man man. Alle reden om juist niet te stemmen voor zo'n figuur.
Als je met voorkeurstemmen iemand wilt kiezen, dan is het effectiefst om iemand te nemen die op een normaliter onverkiesbare plek staat.... en bij D66 stemmers spelen zaken als (voormalig) geslacht en huidskleur een belangrijke rol, dus kiezen ze het liefst voor iemand vanwege diversiteitsredenenquote:Op woensdag 17 maart 2021 09:41 schreef Dejannn het volgende:
Waarom juist op de nummer 22? Komt een beetje random over
Haar?quote:Op woensdag 17 maart 2021 09:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom is dat juist een reden om niet op haar te stemmen?
Tja, ik ben bij D66 uitgekomen. Ik vind het leuk om verder te kijken dan de nummer 1 en ik denk dat zij wel van toegevoegde waarde kan zijn in de kamer.
Ik voel mij helemaal niet woke hoorquote:Op woensdag 17 maart 2021 09:52 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Zo, woke hoor. Heel erg opmerkelijk dat dit soort identiteitspolitiek voor jou doorslaggevend is. Maar ieder z'n ding natuurlijk
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |