Er zijn hele hordes D66 stemmers die zich echt zwaar genaaid voelden over hun bijdrage de afgelopen 4 jaar. Redelijk terecht, want de zorg en onderwijs zijn nog verder uitgekleed en ook het referendum moest eraan geloven.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Vertel? Heb ik verkeerd gestemd?
Ze hebben één enorme fout gemaakt: het progressieve van GL overnemen in plaats van hun eigen linkse geluid leidend maken. En het verval van GL laat zien dat niemand dat nog ziet zitten.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vermoed (dus een gok met enige intelligentie) dat de PvdA net zoals de poll slecht gaat scoren.
En de extremen gaan PvdA inhalen zelfs.
Eigenlijk is het extreem kut wat PvdA de laatste jaren aan het knoeien is geweest. De arbeiderspartij ooit.
PvdA lijkt nu beide kanten in het programma te hebben. In hoeverre de kiezer die combinatie vreet is weer een ander verhaal.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze hebben één enorme fout gemaakt: het progressieve van GL overnemen in plaats van hun eigen linkse geluid leidend maken. En het verval van GL laat zien dat niemand dat nog ziet zitten.
Wat hij zegt is gewoon onzin en zinloze stemmingmakerij. Gewoon laten gaan, mijn problemen met D66 gaan dieper dan dat.quote:
Die gekozen premier gaat inderdaad de komende 100 jaar niet lukken.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:10 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Da's maar goed ook. Je moet landsbeleid niet reduceren tot losse ja/nee vragen.
Ik ben ook zeer tegen dat correctief referendumstandpunt van ze. Evenals van de direct gekozen Minister President. Ik heb echter goede hoop dat ze dat niet rond krijgen. En utieindelijk moet je toch iets, ik ben het met geen enkele partij volledig eens.
Da's meestal wel een goed teken hequote:Op woensdag 17 maart 2021 19:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die gekozen premier gaat inderdaad de komende 100 jaar niet lukken.
Maar wat betreft het referendum zijn vooral PVV/FvD stemmers boos.
"Als ik het zelf maar goed heb."quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:36 schreef FL_Freak het volgende:
VVD stemmers vinden het blijkbaar prima dat de toeslagenaffaire heeft plaatsgevonden.
quote:
Net zoals we bij coronamaatregelen zien, zo lang het de mensen zelf financieel maar niet raakt. Boeie dat het café op de hoek failliet gaat, boeie dat mijn buurtbewoner slachtoffer is van de toeslagen affaire. Ik stem gewoon VVD want ik heb het goed.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:36 schreef FL_Freak het volgende:
VVD stemmers vinden het blijkbaar prima dat de toeslagenaffaire heeft plaatsgevonden.
Geertgod gekozenquote:Op woensdag 17 maart 2021 18:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Doe maar ja.
Ietswat normaler volk. Of als je strategisch wil stemmen tegen d'666 wat ik me ook kan voorstellen pvv.
Die vinden toeslagen toch onzin.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:36 schreef FL_Freak het volgende:
Haten op Code Oranjequote:Op woensdag 17 maart 2021 19:49 schreef TomWaits het volgende:
[..]
Toch niet Richard de Mos, hè?
[ afbeelding ]
Hebben ze geen last van gehad, dus dan bestaat het ook niet.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:36 schreef FL_Freak het volgende:
Doet me denken aan Job Cohen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:10 schreef Eightyone het volgende:
[..]
PvdA lijkt nu beide kanten in het programma te hebben. In hoeverre de kiezer die combinatie vreet is weer een ander verhaal.
Ploumen vind ik wel een type dat bij de 'ouderwetse' arbeiderskant past, maar ze verkoopt zichzelf niet echt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |