Forum heeft ook geen impact. Alleen dat moet bij de aanhang nog binnenkomen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:33 schreef Sammeyzes het volgende:
[..]
Code Oranje heeft geen zetels, dus geen impact. En ja heel blij met 8 zetels. Ik tel er 12, ja21 en FvD bij elkaar opgesteld.
[ afbeelding ]
Impact op Baudet zijn portemonnee.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Forum heeft ook geen impact. Alleen dat moet bij de aanhang nog binnenkomen.
Tegengeluid in de vorm van samenzweringstheorieen aanhangen en wetenschaps ontkenning is toch wel erg zielig, hoor.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:24 schreef Sammeyzes het volgende:
[..]
Beetje interessant proberen te doen? Het gaat om tegengeluid tegen het huidige beleid. Door FvD te stemmen was je daar verzekerd van. Bij de kleine partijtjes onzeker. De code oranje stemmen waar betreft Corona nutteloos en hadden beter op FvD of ja21 kunnen stemmen.
Welnee, die harkt gewoon dik 3 ton totaal binnen als Kamerlid en van zijn Renaissance instituut.quote:
Ja dat is waar ie het voor doet. Net als Wilders.. af en toe wat roepen en verder lekker genieten van de easy cash.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Welnee, die harkt gewoon dik 3 ton totaal binnen als Kamerlid en van zijn Renaissance instituut.
Ik ben op z’n zachtst gezegd geen fan van Wilders, maar al jaren streng beveiligd worden en honderden fatwa’s over je heen is niet echt wat je noemt ‘relaxed leven’.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat is waar ie het voor doet. Net als Wilders.. af en toe wat roepen en verder lekker genieten van de easy cash.
Hij kiest er zelf voor en verdient er goed aan. En zijn partij heeft geen zier bereikt de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:51 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ik ben op z’n zachtst gezegd geen fan van Wilders, maar al jaren streng beveiligd worden en honderden fatwa’s over je heen is niet echt wat je noemt ‘relaxed leven’.
Ga je mij vertellen dat al het tegengeluid mbt huidig Corona beleid daaruit bestaat?quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tegengeluid in de vorm van samenzweringstheorieen aanhangen en wetenschaps ontkenning is toch wel erg zielig, hoor.
Anti mensheid nog wel.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:43 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:
Volt, heb ik nog nooit van gehoord. Kreeg erg weinig aandacht. En toch doen ze het beter dan FvD of PvdD toen zij net begonnen. Merkwaardig.
Ook merkwaardig dat vvd en d66 heel toevallig pro EU en anti-mensheid zijn.
Nog merkwaardiger is dan dat al die mensen daarop stemmen. Maar dat kan ook komen omdat ze denken dat jij ongelijk hebt, natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:43 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:
Volt, heb ik nog nooit van gehoord. Kreeg erg weinig aandacht. En toch doen ze het beter dan FvD of PvdD toen zij net begonnen. Merkwaardig.
Ook merkwaardig dat vvd en d66 heel toevallig pro EU en anti-mensheid zijn.
Bijzonder campagnethema wel, zou leuke debatten opleveren.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |