SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Da t is waar, maar voor je bij het vliegveld bent en voor je in het vliegtuig zitquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Achja, vliegen is sneller dan met paard en wagenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Voor het vliegveld zit ik in een taxi en voor het vliegtuig hang ik in de lounge rondquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Da t is waar, maar voor je bij het vliegveld bent en voor je in het vliegtuig zit
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor het vliegveld zit ik in een taxi en voor het vliegtuig hang ik in de lounge rondLekker ontspannend
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben een groot voorstander van comfortquote:
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik ben al heel lang niet op reis geweest.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Nou helemaal top toch als je dat kan combineren met je werkquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben een groot voorstander van comfort
Ik ook niet, maar ik hou er ook niet van.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:38 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben al heel lang niet op reis geweest.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zou best wel weer eens willen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik hou er ook niet van.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Zekers. Al mag ik van mijn huidige werkgever in principe geen business class vliegenquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou helemaal top toch als je dat kan combineren met je werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
Een echte huismus dusquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik hou er ook niet van.
Ik heb een oom die voor zover ik weet nog nooit meer dan 50km van huis is geweest in heel zijn leven «ik heb het prima hier» zegt ie.I'm surrounded by morons!
Waar zou je heen willen SBE?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb niet echt een voorkeur.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Valkenburgquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een voorkeur.
Alsie gelukkig is prima tochquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een echte huismus dus
Ik heb een oom die voor zover ik weet nog nooit meer dan 50km van huis is geweest in heel zijn leven «ik heb het prima hier» zegt ie.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik heb nooit geld gehad om op vakantie tegaan. IK had het er niet voor over om een heel jaar alles te moeten ontzeggen om 2 weken per een jaar op vakantie te kunnen en dan ook nog zonder al te veel zakgeld.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een echte huismus dus
Ik heb een oom die voor zover ik weet nog nooit meer dan 50km van huis is geweest in heel zijn leven «ik heb het prima hier» zegt ie.
Nu wil mijn lijf niet meer, dan blijf ik liever in mijn eigenhuis.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zekers, ieder zijn ding hoor.quote:I'm surrounded by morons!
Daar ben ik al eens geweest, lang geledenquote:.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Nee ok, dat snap ik. Maar ook bv een weekendje weg in eigen land vind je niks?quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nooit geld gehad om op vakantie tegaan. IK had het er niet voor over om een heel jaar alles te moeten ontzeggen om 2 weken per een jaar op vakantie te kunnen en dan ook nog zonder al te veel zakgeld.
Nu wil mijn lijf niet meer, dan blijf ik liever in mijn eigenhuis.I'm surrounded by morons!
O ja dat heb ik wel gedaan. Maar sinds ik in een scootmobiel zit niet echt meer.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee ok, dat snap ik. Maar ook bv een weekendje weg in eigen land vind je niks?
Ben een paar jaar geleden naar Belgie geweest, werd helemaal door elkaar geschud met die kinderkopjes,.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan is het wel lastiger als je afhankelijk bent van een scootmobiel.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Scootmobiel met all-terrainbanden en dikke veri g aanschaffen
Ik heb zo kleintje die je uit elkaar kan halen en zo in de kofferbak van d e auto kan doenquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Dan is het wel lastiger als je afhankelijk bent van een scootmobiel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vroemmmmmmmm vroemmmmmmmmmmmmquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:57 schreef Fogel het volgende:
Scootmobiel met all-terrainbanden en dikke veri g aanschaffenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wij zitten er over te denken deze zomer met de auto naar afgelegen gebieden in Zwitserland en Noord-Italië te gaan reizen. Beetje zelfde als onze vakantie in Frankrijk afgelopen jaar; in the middle of nowhere, in een hutje ver weg van andere mensen en van daaruit wat rondtoeren en kijken wat er in die omgeving te zien is. Niet die vreselijk drukke steden enzo.
Maar goed; er zullen natuurlijk nog steeds scheepsladingen mensen zijn die ons daarvoor willen stenigen omdat het onverantwoord is enzo,![]()
Condoms prevent minivans :’)I'm surrounded by morons!
Ik houd ook niet zo van de toeristische drukte.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:57 schreef ToT het volgende:
Wij zitten er over te denken deze zomer met de auto naar afgelegen gebieden in Zwitserland en Noord-Italië te gaan reizen. Beetje zelfde als onze vakantie in Frankrijk afgelopen jaar; in the middle of nowhere, in een hutje ver weg van andere mensen en van daaruit wat rondtoeren en kijken wat er in die omgeving te zien is. Niet die vreselijk drukke steden enzo.
Maar goed; er zullen natuurlijk nog steeds scheepsladingen mensen zijn die ons daarvoor willen stenigen omdat het onverantwoord is enzo,Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Reizen mag niet en veel landen laten mensen ook nog niet toequote:Op donderdag 4 maart 2021 15:57 schreef ToT het volgende:
Maar goed; er zullen natuurlijk nog steeds scheepsladingen mensen zijn die ons daarvoor willen stenigen omdat het onverantwoord is enzo,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, ff tussen massa's mensen flink afgezet worden door lokale lui om daar naar wat gebouwen te gaan kijken die al miljoenen keren op de foto zijn gezet door ladingen andere toeristen, waar je een haastig babbeltje krijgt door een totaal verveelde gids die het praatje al ontelbare keren heeft uitgekotst met dezelfde humorloze grapjes er in die zo monotoon worden opgedreund dat het gewoonweg storend is i.p.v. dat het op de lachspieren zou werken.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik houd ook niet zo van de toeristische drukte.![]()
![]()
Ach we zien tegen die tijd wel weer.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Reizen mag niet en veel landen laten mensen ook nog niet toe![]()
![]()
Hey Nine, hij had ergens een topic er over geopend, alleen ik weet niet waarquote:
VKZ / Wie zijn de knapste kandidaten?quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Nine, hij had ergens een topic er over geopend, alleen ik weet niet waarActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Het is ook nog niet zover en volgens de Jonge gaan we een redelijk normale zomer tegemoedquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In de Filipijnen hadden ze een extreem strenge lockdown; je moest in je eigen huis blijven en 1x per dag mocht 1 persoon even naar buiten om wat te eten te halen. Bij aankomst vanuit het buitenland of vanuit een grote stad moest je eerst 3 weken in quarantaine.
Nu zijn zelfs de overdekte winkelcentra weer open en van quarantaine is geen sprake meer tenzij er lokaal ergens weer een uitbraak is.![]()
Dat hadden ze hier ook moeten doen, beter even streng en dan weer openquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:04 schreef ToT het volgende:
In de Filipijnen hadden ze een extreem strenge lockdown; je moest in je eigen huis blijven en 1x per dag mocht 1 persoon even naar buiten om wat te eten te halen. Bij aankomst vanuit het buitenland of vanuit een grote stad moest je eerst 3 weken in quarantaine.
Nu zijn zelfs de overdekte winkelcentra weer open en van quarantaine is geen sprake meer tenzij er lokaal ergens weer een uitbraak is.
Maar ja mensen hier ( InNederland) hebben geen geduld en moeten altijd wat te zeiken hebben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat vind ik nog te vroeg om te voorspellen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook nog niet zover en volgens de Jonge gaan we een redelijk normale zomer tegemoedActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Is ook niet mijn voorspellingquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vind ik nog te vroeg om te voorspellen.
Hij gaat er van uit dat het grootste deel van de mensen geent is tegen die tijdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik verwacht pas na september een keer weer weg te kunnen.I'm surrounded by morons!
Ik zou het niet weten, laat ik eerst maar eens werk vinden.
Dan kan het nooit tegen vallen. (hoop ik )quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:08 schreef Fogel het volgende:
Ik verwacht pas na september een keer weer weg te kunnen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk juist dat velen vinden dat de regering in het begin veel te laks is geweest.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hadden ze hier ook moeten doen, beter even streng en dan weer open
Maar ja mensen hier ( InNederland) hebben geen geduld en moeten altijd wat te zeiken hebben.![]()
Ja en als ze dan doorpakken dan gaan mensen demonstreren en de boel op zijn kop zettenquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk juist dat velen vinden dat de regering in het begin veel te laks is geweest.
Achterlijke wappies en complotdenkers.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ja, die hebben echt veel kapot gemaakt en voor meer besmettingen gezorgd. Ben benieuwd wat ze zondag weer gaan doenquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:12 schreef Superbadeendje het volgende:
Achterlijke wappies en complotdenkers.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zijn ze nog steedsquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk juist dat velen vinden dat de regering in het begin veel te laks is geweest.![]()
Ja, dat zou wel fijn zijn hequote:Op donderdag 4 maart 2021 16:09 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik zou het niet weten, laat ik eerst maar eens werk vinden.
Hoe lang zit je nu zonder werk?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Al ruim een jaar.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel fijn zijn he
Hoe lang zit je nu zonder werk?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:nu dit weer.
Gewoon colloïdaal zilver innemen tegen dat dure zilver dat in die wegwerpmondkapjes zit!quote:
En ze beschermen jouzelf niet, maar ze beschermen anderen (marginaal) tegen jouw virussen.![]()
O echt net voor corona zonder werk komen te zitten. Flink balen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mar ze verwachten wel dat artsen en verpleegkundige ze dragen als ze hun helpen natuurlijkquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon colloïdaal zilver innemen tegen dat dure zilver dat in die wegwerpmondkapjes zit!
En ze beschermen jouzelf niet, maar ze beschermen anderen (marginaal) tegen jouw virussen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor maximaal 20 minuten.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon colloïdaal zilver innemen tegen dat dure zilver dat in die wegwerpmondkapjes zit!
En ze beschermen jouzelf niet, maar ze beschermen anderen (marginaal) tegen jouw virussen.![]()
Hallo aloa, werkdag er weer opzittenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jepquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hallo aloa, werkdag er weer opzitten![]()
Lekker, nog een dag en dan weer weekend.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, nog een dag en dan weer weekend.![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe verzinnen ze het.quote:
Zo vinden ze iedere keer wel iets andersquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Idd, stelletje mafketels.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo vinden ze iedere keer wel iets andersActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
En dat soort lui komt er goed mee weg, die worden niet ziekquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zijn ze al in hun hoofd.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat soort lui komt er goed mee weg, die worden niet ziek
Nudit weer
EU blokkeert export van AstraZeneca-vaccin naar AustraliëSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is waar, maar daar blijf je vrij mee rond lopenquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zijn ze al in hun hoofd.
Opsluiten in een inrichting.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, maar daar blijf je vrij mee rond lopen
Als ze dat moeten doen komen ze inrichtingen te kortquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Opsluiten in een inrichting.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:33 schreef Dotteke het volgende:
Nudit weer
EU blokkeert export van AstraZeneca-vaccin naar AustraliëJa we kregen eerst al 60% minder dan besteld en van die overige 40% krijgen we ook lang niet alles, en dan zouden we mee moeten werken aan de export er van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het wordt steeds gekker ToTquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja we kregen eerst al 60% minder dan besteld en van die overige 40% krijgen we ook lang niet alles, en dan zouden we mee moeten werken aan de export er van?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Compleet gestoordquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zijn ze al in hun hoofd.![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:33 schreef Dotteke het volgende:
Nudit weer
EU blokkeert export van AstraZeneca-vaccin naar AustraliëAustralië had zelf ook een vaccin gemaakt, maar die maakte dat de mensen die ermee ingeënt waren antistoffen tegen HIV aan maaktenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
o o o o en het volk maar denken dat ze beschermd tegen Corona waren?quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Australië had zelf ook een vaccin gemaakt, maar die maakte dat de mensen die ermee ingeënt waren antistoffen tegen HIV aan maaktenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
completeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaat het nog steeds over het vaccin?
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Daar werkte het goed voor, maar als die mensen zich lieten testen op AIDS dan kregen ze een positieve test omdat die kijkt naar antistoffen voor HIVquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
o o o o en het volk maar denken dat ze beschermd tegen Corona waren?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Jaaaquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Gaat het nog steeds over het vaccin?![]()
![]()
Hhmm, kom ik zo wel weer terugquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar werkte het goed voor, maar als die mensen zich lieten testen op AIDS dan kregen ze een positieve test omdat die kijkt naar antistoffen voor HIVHet is wat
Het ging ook over wappies en mondkappies
En babes van PVDDquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:47 schreef Dotteke het volgende:
Het ging ook over wappies en mondkappiesWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nee, daar heb jij het over, wij nietquote:![]()
Waarom ga je niet in real live een vrouw zoeken ipv internet plaatjes, dames, vrouwenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben die lui helemaal zat.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:47 schreef Dotteke het volgende:
Het ging ook over wappies en mondkappies![]()
Kan je er weer even tegenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, daar heb jij het over, wij niet![]()
Waarom ga je niet in real live een vrouw zoeken ipv internet plaatjes, dames, vrouwenIN REAL LIFE ??????????
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Samen met corona naar een wiet waait verlaten eiland verbannenquote:
En dan een atoombom eropquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Samen met corona naar een wiet waait verlaten eiland verbannen![]()
![]()
Napalm zal ook wel werken, heb je wat minder nucleaire bijwerkingen vanquote:
Bij mij helpt een dag of 2 en dan is het alweer foute boelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zou ook het liefst elke dag gaan, maar dan kan ik hem beter in huis nemenquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij mij helpt een dag of 2 en dan is het alweer foute boel
Met jou kan ik praten.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Napalm zal ook wel werken, heb je wat minder nucleaire bijwerkingen van
Dat is waarquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Napalm zal ook wel werken, heb je wat minder nucleaire bijwerkingen van![]()
![]()
Nee.quote:I'm surrounded by morons!
In Nieuw-Zeeland is het vanmiddag tot een zware aardbeving gekomen. De beving met een kracht van 7,2 op de schaal van Richter schudde Nieuw-Zeeland op. Het epicentrum lag in de zee, ongeveer 180 kilometer ten noordoosten van de stad Gisborne. Volgens de eerste berichten waren de trillingen tot in de wijde omtrek voelbaar. Zo ook in de grote steden als Auckland, Wellington en Christchurch.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Eens.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik heb hapotherapie dat is op zich wel een fijne behandeling maar je voelt het zo goed daarne. I heb soms net het idee dat er een hondenbot door mijn schouder zweeftquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou ook het liefst elke dag gaan, maar dan kan ik hem beter in huis nemenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja en de kans op een tsunami is gelukkig voorbijquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:56 schreef Mrsloveable het volgende:
In Nieuw-Zeeland is het vanmiddag tot een zware aardbeving gekomen. De beving met een kracht van 7,2 op de schaal van Richter schudde Nieuw-Zeeland op. Het epicentrum lag in de zee, ongeveer 180 kilometer ten noordoosten van de stad Gisborne. Volgens de eerste berichten waren de trillingen tot in de wijde omtrek voelbaar. Zo ook in de grote steden als Auckland, Wellington en Christchurch.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is wel fijnquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en de kans op een tsunami is gelukkig voorbij“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
De eerste (van de pvdd) en de een na laatste (wie is dat en van welke partij?) zijn wel leuk ja.quote:![]()
Ja, daar moet je niet aan denken.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en de kans op een tsunami is gelukkig voorbijActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Al die natuurrampenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zit je niet op te wachten, buiten af en toe een zware storm hebben we gelukkig geen aardbevingen tsunamiesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar ben ik ook wel blij om.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Alleen lichte aardbevingen in het noorden.. maar veel hebben daar wel schade door gekregenquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:06 schreef Dotteke het volgende:
Ja zit je niet op te wachten, buiten af en toe een zware storm hebben we gelukkig geen aardbevingen tsunamies
Is ook zoveel gedoe over“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Wat ik altijd mooi vind om te zien is de uitbarsting van een vulkaan. Mits het geen dorpen en mensen bereikt natuurlijk,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt maar dat zijn geen aardebevingen waardoor hele gebouwen instorten en mensen onder het puin liggen gelukkigquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Alleen lichte aardbevingen in het noorden.. maar veel hebben daar wel schade door gekregen
Is ook zoveel gedoe overWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat niet neequote:Op donderdag 4 maart 2021 17:09 schreef Dotteke het volgende:
K
[..]
lopt maar dat zijn geen aardebevingen waardoor hele gebouwen instorten en mensen onder het puin liggen gelukkig“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Zijn allemaal babes van de PVDDquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:59 schreef Nine. het volgende:
[..]
De eerste (van de pvdd) en de een na laatste (wie is dat en van welke partij?) zijn wel leuk ja.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Zit die Babbette van Veen ook in de politiek? DIe zag ik er ook tussen staan net. Je hebt ze weer verwijderd zie ikquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
heb ik ze verwijderd?quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit die Linda Dekker ook in de politiek? DIe zag ik er ook tussen staan net. Je hebt ze weer verwijderd zie ikheb ik weer op verkeerdeknopjes gedrukt
O nee ze staan er nog, dacht dat za als eerste post stondenquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:12 schreef Paul het volgende:
[..]
heb ik ze verwijderd?heb ik weer op verkeerdeknopjes gedrukt
Is inderdaad die Babbette van VeenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Amai dat klopt heequote:Op donderdag 4 maart 2021 17:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee ze staan er nog, dacht dat za als eerste post stonden
Is inderdaad die Babbette van VeenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
PAUL ER IS EEN AMSTERDAMMER DOODquote:![]()
![]()
NWS / Ajaxhooligan en moordenaar Martin van de P. doodgeschoten in AmsterdamZonder wrijving geen glans![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:18 schreef Haags het volgende:
[..]
PAUL ER IS EEN AMSTERDAMMER DOOD![]()
![]()
NWS / Ajaxhooligan en moordenaar Martin van de P. doodgeschoten in Amsterdam![]()
![]()
![]()
![]()
Had ik het toch goed gezienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:18 schreef Haags het volgende:
[..]
PAUL ER IS EEN AMSTERDAMMER DOOD![]()
![]()
NWS / Ajaxhooligan en moordenaar Martin van de P. doodgeschoten in AmsterdamOngepastquote:
In dit geval niet.quote:
Ik ben tegen doodstraf maar als dat tuig elkaar afmaakt ben ik voor zolang er geen anderen bij betrokken zijn.![]()
Hey Jippiequote:Op donderdag 4 maart 2021 17:19 schreef Jippie het volgende:
Hij komt onderhand al weer terug!
Goedemiddag!
Het haalt het niet bij de rellen in Beverwijk destijds, dat was veel mooier.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:20 schreef m1st1g het volgende:
[..]
In dit geval niet.
Ik ben tegen doodstraf maar als dat tuig elkaar afmaakt ben ik voor zolang er geen anderen bij betrokken zijn.Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:19 schreef Jippie het volgende:
Hij komt onderhand al weer terug!
Goedemiddag!![]()
![]()
Daar waren inderdaad ook geen buitenstaanders bij betrokken.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Het haalt het niet bij de rellen in Beverwijk destijds, dat was veel mooier.![]()
Alles goed Jippiequote:
Hi M1st1gquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:23 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
Kolere wat een dom gelul... het schijnt dat die man net z'n dochtertje van school had gehaald en daarmee over straat liep.
![]()
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Ik blijf het vreemd vinden dat het blijkbaar slechts bij een sport ‘nodig’ is om hooligans te hebben.
Boos worden omdat andere mensen tegen een bal aan hebben getrapt... en dat op aanhangers van de andere club botvieren. Dan ben je niet goed bij je hoofd.
Of gaan huilen omdat je team verliest, echt serieus he.I'm surrounded by morons!
Dat is vreselijk, nog een reden waarom de scholen beter dicht hadden moeten blijven.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:27 schreef Straatverlichting het volgende:
Kolere wat een dom gelul... het schijnt dat die man net z'n dochtertje van school had gehaald en daarmee over straat liep.
![]()
![]()
Ja, zijn gangetjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eerder een reden om voetbal af te schaffen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:29 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat is vreselijk, nog een reden waarom de scholen beter dicht hadden moeten blijven.I'm surrounded by morons!
Dat snap ik ook niet, hier springen ze zomers wel eens het water in als hun favo club wint, das alles.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:28 schreef Fogel het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat het blijkbaar slechts bij een sport ‘nodig’ is om hooligans te hebben.
Boos worden omdat andere mensen tegen een bal aan hebben getrapt... en dat op aanhangers van de andere club botvieren. Dan ben je niet goed bij je hoofd.
Of gaan huilen omdat je team verliest, echt serieus he.![]()
Ja hoorde ook dat hij was neergeschoten in het bijzijn van zijn kind. Ik vind dat in en in triest, wat een trauma voor zo klein kindquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:27 schreef Straatverlichting het volgende:
Kut zegquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nee.
Maar dan ook helemaal niet.
Het ziet er mooi uit maar functioneel is het niet.![]()
![]()
Badkamertje laten verbouwen?quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nee.
Maar dan ook helemaal niet.
Het ziet er mooi uit maar functioneel is het niet.Zonder wrijving geen glans![]()
Heb je ook volkoren puntjes?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Punten posten?I'm surrounded by morons!
Top, kom ik ze over een half uurtje ophalen!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Worstloze worstenbroodjes datquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Top, kom ik ze over een half uurtje ophalen!![]()
![]()
Hema heeft nog wel een lekkere rookworst om tussen je kadetjes te leggenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Goed je best doen Marioquote:
Dat is het zeker.quote:
De verwarming hangt zodanig dat bij haren kammen of scheren of als dame je opmaken, elke keer je linker elleboog tegen de verwarming aankomt.
2e punt van die verwarming, hangt tegenover de douchekop dus alle spetters komen ook achter de verwarming terecht en is niet droog te maken. Ook kan je geen handdoek daardoor erop hangen.
Stopcontact zit naast de deur en niet in de buurt van de spiegel-wasbak waardoor je met verlengsnoeren moet werken voor een föhn of scheerapparaat.
Geen verlichting bij de wasbak alleen een lamp aan het plafond. Ook os dit door de verkeerde plaatsing van het stopcontact niet simpel op te lossen.![]()
Hoeveel puntjes wil je? Dan haal ik ze voor je op bij jippiequote:
quote:Het gaat over punten of over poep. Het kan niet anders dan dat je hem bent of familie
105quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoeveel puntjes wil je? Dan haal ik ze voor je op bij jippie![]()
Ich vind deze ein scheisse opmerkingquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]Het gaat over punten of over poep. Het kan niet anders dan dat je hem bent of familie
Ik heb het aan de koerier doorgegevenquote:
Dat is niet goed doordacht, niet meer te veranderen door een andere radiator?quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:37 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat is het zeker.
De verwarming hangt zodanig dat bij haren kammen of scheren of als dame je opmaken, elke keer je linker elleboog tegen de verwarming aankomt.
2e punt van die verwarming, hangt tegenover de douchekop dus alle spetters komen ook achter de verwarming terecht en is niet droog te maken. Ook kan je geen handdoek daardoor erop hangen.
Stopcontact zit naast de deur en niet in de buurt van de spiegel-wasbak waardoor je met verlengsnoeren moet werken voor een föhn of scheerapparaat.
Geen verlichting bij de wasbak alleen een lamp aan het plafond. Ook os dit door de verkeerde plaatsing van het stopcontact niet simpel op te lossen.![]()
Dank daarvoorquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het aan de koerier doorgegeven![]()
![]()
Veeg je reet er maar mee afquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ich vind deze ein scheisse opmerking
Ik gebruik liever vochtige doekjes voor mijn tere billetjesquote:
mag ook.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik gebruik liever vochtige doekjes voor mijn tere billetjes
Dan moet er ook weer betegeld worden. Dus eigenlijk niet.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat is niet goed doordacht, niet meer te veranderen door een andere radiator?
Wasbak zou ook 10 centimeter moeten opschuiven.
ALs ik dit had geweten, zou de huisbaas nooit zijn gang hebben mogen gaan.![]()
Zo lekker noodles met groentjes en Über pittige curry
Pfff dat is echt drama dan.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan moet er ook weer betegeld worden. Dus eigenlijk niet.
Wasbak zou ook 10 centimeter moeten opschuiven.
ALs ik dit had geweten, zou de huisbaas nooit zijn gang hebben mogen gaan.![]()
Waarom?quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:42 schreef Jippie het volgende:
Ik overweeg om de badkamer te veranderen, maar ben bang dat ik er spijt van krijgZonder wrijving geen glans![]()
Omdat een prutser het verneuktquote:
Eetse alvastquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik bami )gekocht) met kip in een sausje.(zelf gemaakt)![]()
![]()
Tijd voor een derde badkamer.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:44 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De 2e badkamer zit de douche boven het bad dus dat is helemaal rotI'm surrounded by morons!
Nu douche en bad in de badkamer, wasmachine en droger staan beneden in de bijkeuken.
Nou overweeg ik om het bad uit de badkamer te halen, en een grote douche op doe plaats te maken en de wasmachine en droger in de nis van de huidige douche neer te zetten.![]()
Dat is altijd lastig douchen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:44 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De 2e badkamer zit de douche boven het bad dus dat is helemaal rot![]()
Ik begrijp het niet.. Je hebt een huisbaas maar je laat wel zelf je badkamer verbouwen? En je hebt een 2e badkamer?quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:44 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De 2e badkamer zit de douche boven het bad dus dat is helemaal rot* Contra principia negantem disputari non potest *
Vooral handig als er veel mensen in huis zijn.quote:I'm surrounded by morons!
Mijn pc-kabeltje is er.
Gebeurt wel vaker als mensen langdurig in het zelfde huurhuis wonen. Ff overleggen met de huisbaas en je mag de veranderingen maken die je wil. Soms moet je het bij vertrek weer terugbrengen in de staat hoe het was, maar soms mag je het zo laten als het een duidelijke verbetering is. (Afhankelijk van de woningbouwvereniging waar je van huurt.)quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:47 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet.. Je hebt een huisbaas maar je laat wel zelf je badkamer verbouwen? En je hebt een 2e badkamer?
Ikzelf zou het in ieder geval niet doen, tenzij je van plan ooit in dat huis te gaan sterven.![]()
Dat kan niet. Je mag maar 1 gast per dag hebben.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vooral handig als er veel mensen in huis zijn.![]()
![]()
Een bad is wat ik nu wel heel erg misquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Bang dat ik toch mijn bad ga missen, ook al ga ik amper in bad.
Overleggen is wel verstandig idd en op papier laten zetten.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker als mensen langdurig in het zelfde huurhuis wonen. Ff overleggen met de huisbaas en je mag de veranderingen maken die je wil. Soms moet je het bij vertrek weer terugbrengen in de staat hoe het was, maar soms mag je het zo laten als het een duidelijke verbetering is. (Afhankelijk van de woningbouwvereniging waar je van huurt.)
Ikzelf zou het in ieder geval niet doen, tenzij je van plan ooit in dat huis te gaan sterven.![]()
Ik heb geen gekraak meer.quote:
De hele verbouwing kostte ¤ 150 euro eigen bijdrage.Het plan was niet te veranderen alleen de kleur.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker als mensen langdurig in het zelfde huurhuis wonen. Ff overleggen met de huisbaas en je mag de veranderingen maken die je wil. Soms moet je het bij vertrek weer terugbrengen in de staat hoe het was, maar soms mag je het zo laten als het een duidelijke verbetering is. (Afhankelijk van de woningbouwvereniging waar je van huurt.)
Ok, die fiets. Dan ben ik blij dat ik eigen baas ben.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, m'n omaatje had dat ook toen ze ging verhuizen.* Contra principia negantem disputari non potest *
Ik heb geen geduld om in bad te liggen.I'm surrounded by morons!
Okee dan!quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:51 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De hele verbouwing kostte ¤ 150 euro eigen bijdrage.Het plan was niet te veranderen alleen de kleur.![]()
![]()
Kutkat.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Mijn telefoonlader was laatst kapoet.
Kat van me had eraan geknaagt.
Wtf. Tis je gegund hoor maar damn.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:51 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De hele verbouwing kostte ¤ 150 euro eigen bijdrage.Het plan was niet te veranderen alleen de kleur.* Contra principia negantem disputari non potest *
quote:Heeft hij ook nog wat in zijn mond gekregen?
Ik ben zo blij dat ik nooit heb hoeven huren.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Door die bijdrage geen huurverhoging de komende 3 jaarZonder wrijving geen glans![]()
Ow dan is die ¤150 helemaal een schijntje!quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Door die bijdrage geen huurverhoging de komende 3 jaar![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Heeft hij ook nog wat in zijn mond gekregen?
Wel wat, ja!
![]()
![]()
Helaas kon ik een paar jaar geleden niet anders.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik nooit heb hoeven huren.![]()
Die pretoogjes zijn wel geweldig.quote:
Echt he!quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die pretoogjes zijn wel geweldig.Het is zo'n blij kind!
![]()
![]()
Hoe lang heb je daar op gewacht?quote:“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Nou hier geen lekker weer, koud en bewolktquote:“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Een week of 4.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoe lang heb je daar op gewacht?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Maar geen harde woei.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou hier geen lekker weer, koud en bewolkt![]()
Wel een beetje woei en een koude woeiquote:
Koud idd.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wel een beetje woei en een koude woei![]()
Idd, Dinsdag lekker weer, en dag daarna ineens een stuk frisserquote:
Hij straalt gewoon.quote:Idd, er waren er 3 op voorraad toen ik hem bestelde kreeg ik een bevestiging dat die eind feb verstuurd zou worden. Gelukkig had ik hem niet snel nodig.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Zo danquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik vond het gister helemaal eeg! Er was mij 16 graden beloofd, maar er was een koude wind an ook nog wolken voor de zon. Wtf, ik had al helemaal uitgekeken naar luieren in het gras.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Idd, Dinsdag lekker weer, en dag daarna ineens een stuk frisser![]()
![]()
ja ik had ze snellerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier kan ik in een pak sneeuw gaan liggen.I'm surrounded by morons!
Dan baal je idd wel, dan het ineens een stuk frisser is enzquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:03 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja ik vond het gister helemaal eeg! Er was mij 16 graden beloofd, maar er was een koude wind an ook nog wolken voor de zon. Wtf, ik had al helemaal uitgekeken naar luieren in het gras.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Yeeh!quote:Het lijkt mij wel fijn om niet steeds met alle was naar beneden te slepen en weer omhoogquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een bad is wat ik nu wel heel erg mis![]()
![]()
Dat wil ik ook.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:04 schreef Fogel het volgende:
Hier kan ik in een pak sneeuw gaan liggen.![]()
Was hier gisteren stralend mooi weer. Heb in de middag nog lekker even buiten gezetenquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Idd, Dinsdag lekker weer, en dag daarna ineens een stuk frisserWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
IN de badkamer roest je machine wel eerder. Ik heb ze daarom uit de badkamer gehaaldquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:04 schreef Jippie het volgende:
[..]
Yeeh!
[..]
Het lijkt mij wel fijn om niet steeds met alle was naar beneden te slepen en weer omhoogWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zonde van je pakquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:04 schreef Fogel het volgende:
Hier kan ik in een pak sneeuw gaan liggen.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Das op zich netjes, wel tekening gezien van te voren?quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:51 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De hele verbouwing kostte ¤ 150 euro eigen bijdrage.Het plan was niet te veranderen alleen de kleur.![]()
Hier niet helaasquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was hier gisteren stralend mooi weer. Heb in de middag nog lekker even buiten gezeten
Ik heb ze ook in een aparte ruimte staan.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IN de badkamer roest je machine wel eerder. Ik heb ze daarom uit de badkamer gehaaldActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Wasmachine gaat roesten in de douche/badkamer?
Heerlijk kind ❤️quote:Toch fijn dat je in ieder geval iets kon hurenquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:55 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Helaas kon ik een paar jaar geleden niet anders.![]()
![]()
Komt volgens mij niet vaak voor. Vooral als-ie direct op de grond in het water staat, maar verder?quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Wasmachine gaat roesten in de douche/badkamer?![]()
Hier staat ie ook in de badkamer gelijk om de hoek als je binnen komtquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Komt volgens mij niet vaak voor. Vooral als-ie direct op de grond in het water staat, maar verder?
Ja, zou moeten kunnen. Zit muurtje tussen maar wel goed om bij stil te staan. Dank jequote:Op donderdag 4 maart 2021 18:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Wasmachine gaat roesten in de douche/badkamer?![]()
![]()
Als roestvrij staal roest zou ik met de wasmachinefabrikant gaan praten
Je quote de verkeerde denk ikquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:09 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, zou moeten kunnen. Zit muurtje tussen maar wel goed om bij stil te staan. Dank je
Ik las het net, dat is wel een goede tipquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IN de badkamer roest je machine wel eerder. Ik heb ze daarom uit de badkamer gehaald![]()
![]()
RVS roest ook als je het maar lang genoeg aan zuurstof bloot steltquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:10 schreef Fogel het volgende:
Als roestvrij staal roest zou ik met de wasmachinefabrikant gaan praten
Roestvrij staal bestaat niet, RVS roest ook.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:10 schreef Fogel het volgende:
Als roestvrij staal roest zou ik met de wasmachinefabrikant gaan pratenActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Straks zeggen ze dat je er gen stroom op mag zetten, omdat iedereen weet dat stroom en water geen goede combinatie is!quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:10 schreef Fogel het volgende:
Als roestvrij staal roest zou ik met de wasmachinefabrikant gaan praten![]()
![]()
Ja mijn planning, wat doen ze?quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan baal je idd wel, dan het ineens een stuk frisser is enz![]()
![]()
Hoe durven ze.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Nee hoorquote:ik heb nu een nis tussen twee muurtjes waar ik douche, dacht dan kan ik daar de wasmachine en droger op elkaar plaatsen. Dan staan ze gelijk uit het zicht. Is al soort van inloopdouche. Maar eigenlijk een luxe probleem
![]()
![]()
Snelllll de knokploeg erheen!quote:![]()
![]()
En wat doe je er straks in?quote:
Pizza zeker
Nee dat klopt niet, rvs spoelbak roest ook nooit.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
RVS roest ook als je het maar lang genoeg aan zuurstof bloot stelt![]()
Wel.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:16 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee dat klopt niet, rvs spoelbak roest ook nooit.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Oh dan kan ze daar wel plaatsen iddquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:15 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee hoorik heb nu een nis tussen twee muurtjes waar ik douche, dacht dan kan ik daar de wasmachine en droger op elkaar plaatsen. Dan staan ze gelijk uit het zicht. Is al soort van inloopdouche. Maar eigenlijk een luxe probleem
Laat het maar eens 500 jaar blootgesteld aan zuurstof, dan begint het wel te roesten!quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:16 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee dat klopt niet, rvs spoelbak roest ook nooit.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: