SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Da t is waar, maar voor je bij het vliegveld bent en voor je in het vliegtuig zitquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Achja, vliegen is sneller dan met paard en wagenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Voor het vliegveld zit ik in een taxi en voor het vliegtuig hang ik in de lounge rondquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Da t is waar, maar voor je bij het vliegveld bent en voor je in het vliegtuig zit
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor het vliegveld zit ik in een taxi en voor het vliegtuig hang ik in de lounge rondLekker ontspannend
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben een groot voorstander van comfortquote:
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik ben al heel lang niet op reis geweest.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Nou helemaal top toch als je dat kan combineren met je werkquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben een groot voorstander van comfort
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook niet, maar ik hou er ook niet van.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:38 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben al heel lang niet op reis geweest.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zou best wel weer eens willen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik hou er ook niet van.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Zekers. Al mag ik van mijn huidige werkgever in principe geen business class vliegenquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou helemaal top toch als je dat kan combineren met je werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
Een echte huismus dusquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik hou er ook niet van.
Ik heb een oom die voor zover ik weet nog nooit meer dan 50km van huis is geweest in heel zijn leven «ik heb het prima hier» zegt ie.I'm surrounded by morons!
Waar zou je heen willen SBE?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb niet echt een voorkeur.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Valkenburgquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een voorkeur.
Alsie gelukkig is prima tochquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een echte huismus dus
Ik heb een oom die voor zover ik weet nog nooit meer dan 50km van huis is geweest in heel zijn leven «ik heb het prima hier» zegt ie.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik heb nooit geld gehad om op vakantie tegaan. IK had het er niet voor over om een heel jaar alles te moeten ontzeggen om 2 weken per een jaar op vakantie te kunnen en dan ook nog zonder al te veel zakgeld.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een echte huismus dus
Ik heb een oom die voor zover ik weet nog nooit meer dan 50km van huis is geweest in heel zijn leven «ik heb het prima hier» zegt ie.
Nu wil mijn lijf niet meer, dan blijf ik liever in mijn eigenhuis.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zekers, ieder zijn ding hoor.quote:I'm surrounded by morons!
Daar ben ik al eens geweest, lang geledenquote:.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Nee ok, dat snap ik. Maar ook bv een weekendje weg in eigen land vind je niks?quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nooit geld gehad om op vakantie tegaan. IK had het er niet voor over om een heel jaar alles te moeten ontzeggen om 2 weken per een jaar op vakantie te kunnen en dan ook nog zonder al te veel zakgeld.
Nu wil mijn lijf niet meer, dan blijf ik liever in mijn eigenhuis.I'm surrounded by morons!
O ja dat heb ik wel gedaan. Maar sinds ik in een scootmobiel zit niet echt meer.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee ok, dat snap ik. Maar ook bv een weekendje weg in eigen land vind je niks?
Ben een paar jaar geleden naar Belgie geweest, werd helemaal door elkaar geschud met die kinderkopjes,.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan is het wel lastiger als je afhankelijk bent van een scootmobiel.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Scootmobiel met all-terrainbanden en dikke veri g aanschaffen
Ik heb zo kleintje die je uit elkaar kan halen en zo in de kofferbak van d e auto kan doenquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Dan is het wel lastiger als je afhankelijk bent van een scootmobiel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: