Eetse alvastquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik bami )gekocht) met kip in een sausje.(zelf gemaakt)
Tijd voor een derde badkamer.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:44 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De 2e badkamer zit de douche boven het bad dus dat is helemaal rot
Dat is altijd lastig douchen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:44 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet.. Je hebt een huisbaas maar je laat wel zelf je badkamer verbouwen? En je hebt een 2e badkamer?quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:44 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Vooral handig als er veel mensen in huis zijn.quote:
Gebeurt wel vaker als mensen langdurig in het zelfde huurhuis wonen. Ff overleggen met de huisbaas en je mag de veranderingen maken die je wil. Soms moet je het bij vertrek weer terugbrengen in de staat hoe het was, maar soms mag je het zo laten als het een duidelijke verbetering is. (Afhankelijk van de woningbouwvereniging waar je van huurt.)quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:47 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet.. Je hebt een huisbaas maar je laat wel zelf je badkamer verbouwen? En je hebt een 2e badkamer?
Dat kan niet. Je mag maar 1 gast per dag hebben.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vooral handig als er veel mensen in huis zijn.
Een bad is wat ik nu wel heel erg misquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Bang dat ik toch mijn bad ga missen, ook al ga ik amper in bad.
Overleggen is wel verstandig idd en op papier laten zetten.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker als mensen langdurig in het zelfde huurhuis wonen. Ff overleggen met de huisbaas en je mag de veranderingen maken die je wil. Soms moet je het bij vertrek weer terugbrengen in de staat hoe het was, maar soms mag je het zo laten als het een duidelijke verbetering is. (Afhankelijk van de woningbouwvereniging waar je van huurt.)
Ikzelf zou het in ieder geval niet doen, tenzij je van plan ooit in dat huis te gaan sterven.
Ik heb geen gekraak meer.quote:
De hele verbouwing kostte ¤ 150 euro eigen bijdrage.Het plan was niet te veranderen alleen de kleur.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker als mensen langdurig in het zelfde huurhuis wonen. Ff overleggen met de huisbaas en je mag de veranderingen maken die je wil. Soms moet je het bij vertrek weer terugbrengen in de staat hoe het was, maar soms mag je het zo laten als het een duidelijke verbetering is. (Afhankelijk van de woningbouwvereniging waar je van huurt.)
Ikzelf zou het in ieder geval niet doen, tenzij je van plan ooit in dat huis te gaan sterven.
Ok, die fiets. Dan ben ik blij dat ik eigen baas ben.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:51 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De hele verbouwing kostte ¤ 150 euro eigen bijdrage.Het plan was niet te veranderen alleen de kleur.
Kutkat.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Mijn telefoonlader was laatst kapoet.
Kat van me had eraan geknaagt.
Wtf. Tis je gegund hoor maar damn.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:51 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De hele verbouwing kostte ¤ 150 euro eigen bijdrage.Het plan was niet te veranderen alleen de kleur.
quote:
Ik ben zo blij dat ik nooit heb hoeven huren.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Door die bijdrage geen huurverhoging de komende 3 jaar
Ow dan is die ¤150 helemaal een schijntje!quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Door die bijdrage geen huurverhoging de komende 3 jaar
quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Heeft hij ook nog wat in zijn mond gekregen?
Helaas kon ik een paar jaar geleden niet anders.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik nooit heb hoeven huren.
Die pretoogjes zijn wel geweldig.quote:
Echt he!quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die pretoogjes zijn wel geweldig.
Een week of 4.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoe lang heb je daar op gewacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |