105quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoeveel puntjes wil je? Dan haal ik ze voor je op bij jippie
Ich vind deze ein scheisse opmerkingquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]Het gaat over punten of over poep. Het kan niet anders dan dat je hem bent of familie
Ik heb het aan de koerier doorgegevenquote:
Dat is niet goed doordacht, niet meer te veranderen door een andere radiator?quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:37 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat is het zeker.
De verwarming hangt zodanig dat bij haren kammen of scheren of als dame je opmaken, elke keer je linker elleboog tegen de verwarming aankomt.
2e punt van die verwarming, hangt tegenover de douchekop dus alle spetters komen ook achter de verwarming terecht en is niet droog te maken. Ook kan je geen handdoek daardoor erop hangen.
Stopcontact zit naast de deur en niet in de buurt van de spiegel-wasbak waardoor je met verlengsnoeren moet werken voor een föhn of scheerapparaat.
Geen verlichting bij de wasbak alleen een lamp aan het plafond. Ook os dit door de verkeerde plaatsing van het stopcontact niet simpel op te lossen.
Dank daarvoorquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het aan de koerier doorgegeven
Veeg je reet er maar mee afquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ich vind deze ein scheisse opmerking
Ik gebruik liever vochtige doekjes voor mijn tere billetjesquote:
mag ook.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik gebruik liever vochtige doekjes voor mijn tere billetjes
Dan moet er ook weer betegeld worden. Dus eigenlijk niet.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat is niet goed doordacht, niet meer te veranderen door een andere radiator?
Pfff dat is echt drama dan.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan moet er ook weer betegeld worden. Dus eigenlijk niet.
Wasbak zou ook 10 centimeter moeten opschuiven.
ALs ik dit had geweten, zou de huisbaas nooit zijn gang hebben mogen gaan.
Waarom?quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:42 schreef Jippie het volgende:
Ik overweeg om de badkamer te veranderen, maar ben bang dat ik er spijt van krijg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |