Ja, zijn gangetjequote:
Eerder een reden om voetbal af te schaffen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:29 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat is vreselijk, nog een reden waarom de scholen beter dicht hadden moeten blijven.
Dat snap ik ook niet, hier springen ze zomers wel eens het water in als hun favo club wint, das alles.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:28 schreef Fogel het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat het blijkbaar slechts bij een sport ‘nodig’ is om hooligans te hebben.
Boos worden omdat andere mensen tegen een bal aan hebben getrapt... en dat op aanhangers van de andere club botvieren. Dan ben je niet goed bij je hoofd.
Of gaan huilen omdat je team verliest, echt serieus he.
Ja hoorde ook dat hij was neergeschoten in het bijzijn van zijn kind. Ik vind dat in en in triest, wat een trauma voor zo klein kindquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:27 schreef Straatverlichting het volgende:
Kolere wat een dom gelul... het schijnt dat die man net z'n dochtertje van school had gehaald en daarmee over straat liep.
![]()
Kut zegquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nee.
Maar dan ook helemaal niet.
Het ziet er mooi uit maar functioneel is het niet.
Badkamertje laten verbouwen?quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nee.
Maar dan ook helemaal niet.
Het ziet er mooi uit maar functioneel is het niet.
Heb je ook volkoren puntjes?quote:
Top, kom ik ze over een half uurtje ophalen!quote:
Worstloze worstenbroodjes datquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Top, kom ik ze over een half uurtje ophalen!
Hema heeft nog wel een lekkere rookworst om tussen je kadetjes te leggenquote:
Goed je best doen Marioquote:
Dat is het zeker.quote:
Hoeveel puntjes wil je? Dan haal ik ze voor je op bij jippiequote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |