Zijn allemaal babes van de PVDDquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:59 schreef Nine. het volgende:
[..]
De eerste (van de pvdd) en de een na laatste (wie is dat en van welke partij?) zijn wel leuk ja.
Zit die Babbette van Veen ook in de politiek? DIe zag ik er ook tussen staan net. Je hebt ze weer verwijderd zie ikquote:
heb ik ze verwijderd?quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit die Linda Dekker ook in de politiek? DIe zag ik er ook tussen staan net. Je hebt ze weer verwijderd zie ik
O nee ze staan er nog, dacht dat za als eerste post stondenquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:12 schreef Paul het volgende:
[..]
heb ik ze verwijderd?heb ik weer op verkeerdeknopjes gedrukt
Amai dat klopt heequote:Op donderdag 4 maart 2021 17:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee ze staan er nog, dacht dat za als eerste post stonden
Is inderdaad die Babbette van Veen
PAUL ER IS EEN AMSTERDAMMER DOODquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:18 schreef Haags het volgende:
[..]
PAUL ER IS EEN AMSTERDAMMER DOOD![]()
![]()
NWS / Ajaxhooligan en moordenaar Martin van de P. doodgeschoten in Amsterdam
quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:18 schreef Haags het volgende:
[..]
PAUL ER IS EEN AMSTERDAMMER DOOD![]()
![]()
NWS / Ajaxhooligan en moordenaar Martin van de P. doodgeschoten in Amsterdam
Ongepastquote:
In dit geval niet.quote:
Hey Jippiequote:Op donderdag 4 maart 2021 17:19 schreef Jippie het volgende:
Hij komt onderhand al weer terug!
Goedemiddag!
Het haalt het niet bij de rellen in Beverwijk destijds, dat was veel mooier.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:20 schreef m1st1g het volgende:
[..]
In dit geval niet.
Ik ben tegen doodstraf maar als dat tuig elkaar afmaakt ben ik voor zolang er geen anderen bij betrokken zijn.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:19 schreef Jippie het volgende:
Hij komt onderhand al weer terug!
Goedemiddag!
Daar waren inderdaad ook geen buitenstaanders bij betrokken.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Het haalt het niet bij de rellen in Beverwijk destijds, dat was veel mooier.
Alles goed Jippiequote:
Hi M1st1gquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:23 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat is vreselijk, nog een reden waarom de scholen beter dicht hadden moeten blijven.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:27 schreef Straatverlichting het volgende:
Kolere wat een dom gelul... het schijnt dat die man net z'n dochtertje van school had gehaald en daarmee over straat liep.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |