En dan een atoombom eropquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Samen met corona naar een wiet waait verlaten eiland verbannen
Napalm zal ook wel werken, heb je wat minder nucleaire bijwerkingen vanquote:
Bij mij helpt een dag of 2 en dan is het alweer foute boelquote:
Ik zou ook het liefst elke dag gaan, maar dan kan ik hem beter in huis nemenquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij mij helpt een dag of 2 en dan is het alweer foute boel
Met jou kan ik praten.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Napalm zal ook wel werken, heb je wat minder nucleaire bijwerkingen van
Dat is waarquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Napalm zal ook wel werken, heb je wat minder nucleaire bijwerkingen van
Nee.quote:
Eens.quote:
Ik heb hapotherapie dat is op zich wel een fijne behandeling maar je voelt het zo goed daarne. I heb soms net het idee dat er een hondenbot door mijn schouder zweeftquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou ook het liefst elke dag gaan, maar dan kan ik hem beter in huis nemen
Ja en de kans op een tsunami is gelukkig voorbijquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:56 schreef Mrsloveable het volgende:
In Nieuw-Zeeland is het vanmiddag tot een zware aardbeving gekomen. De beving met een kracht van 7,2 op de schaal van Richter schudde Nieuw-Zeeland op. Het epicentrum lag in de zee, ongeveer 180 kilometer ten noordoosten van de stad Gisborne. Volgens de eerste berichten waren de trillingen tot in de wijde omtrek voelbaar. Zo ook in de grote steden als Auckland, Wellington en Christchurch.
Dat is wel fijnquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en de kans op een tsunami is gelukkig voorbij
De eerste (van de pvdd) en de een na laatste (wie is dat en van welke partij?) zijn wel leuk ja.quote:
Ja, daar moet je niet aan denken.quote:
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en de kans op een tsunami is gelukkig voorbij
Al die natuurrampenquote:
Daar ben ik ook wel blij om.quote:
Alleen lichte aardbevingen in het noorden.. maar veel hebben daar wel schade door gekregenquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:06 schreef Dotteke het volgende:
Ja zit je niet op te wachten, buiten af en toe een zware storm hebben we gelukkig geen aardbevingen tsunamies
lopt maar dat zijn geen aardebevingen waardoor hele gebouwen instorten en mensen onder het puin liggen gelukkigquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Alleen lichte aardbevingen in het noorden.. maar veel hebben daar wel schade door gekregen
Is ook zoveel gedoe over
Dat niet neequote:Op donderdag 4 maart 2021 17:09 schreef Dotteke het volgende:
K
[..]
lopt maar dat zijn geen aardebevingen waardoor hele gebouwen instorten en mensen onder het puin liggen gelukkig
Zijn allemaal babes van de PVDDquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:59 schreef Nine. het volgende:
[..]
De eerste (van de pvdd) en de een na laatste (wie is dat en van welke partij?) zijn wel leuk ja.
Zit die Babbette van Veen ook in de politiek? DIe zag ik er ook tussen staan net. Je hebt ze weer verwijderd zie ikquote:
heb ik ze verwijderd?quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit die Linda Dekker ook in de politiek? DIe zag ik er ook tussen staan net. Je hebt ze weer verwijderd zie ik
O nee ze staan er nog, dacht dat za als eerste post stondenquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:12 schreef Paul het volgende:
[..]
heb ik ze verwijderd?heb ik weer op verkeerdeknopjes gedrukt
Amai dat klopt heequote:Op donderdag 4 maart 2021 17:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee ze staan er nog, dacht dat za als eerste post stonden
Is inderdaad die Babbette van Veen
PAUL ER IS EEN AMSTERDAMMER DOODquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:18 schreef Haags het volgende:
[..]
PAUL ER IS EEN AMSTERDAMMER DOOD![]()
![]()
NWS / Ajaxhooligan en moordenaar Martin van de P. doodgeschoten in Amsterdam
quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:18 schreef Haags het volgende:
[..]
PAUL ER IS EEN AMSTERDAMMER DOOD![]()
![]()
NWS / Ajaxhooligan en moordenaar Martin van de P. doodgeschoten in Amsterdam
Ongepastquote:
In dit geval niet.quote:
Hey Jippiequote:Op donderdag 4 maart 2021 17:19 schreef Jippie het volgende:
Hij komt onderhand al weer terug!
Goedemiddag!
Het haalt het niet bij de rellen in Beverwijk destijds, dat was veel mooier.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:20 schreef m1st1g het volgende:
[..]
In dit geval niet.
Ik ben tegen doodstraf maar als dat tuig elkaar afmaakt ben ik voor zolang er geen anderen bij betrokken zijn.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:19 schreef Jippie het volgende:
Hij komt onderhand al weer terug!
Goedemiddag!
Daar waren inderdaad ook geen buitenstaanders bij betrokken.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Het haalt het niet bij de rellen in Beverwijk destijds, dat was veel mooier.
Alles goed Jippiequote:
Hi M1st1gquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:23 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat is vreselijk, nog een reden waarom de scholen beter dicht hadden moeten blijven.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:27 schreef Straatverlichting het volgende:
Kolere wat een dom gelul... het schijnt dat die man net z'n dochtertje van school had gehaald en daarmee over straat liep.
![]()
Ja, zijn gangetjequote:
Eerder een reden om voetbal af te schaffen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:29 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat is vreselijk, nog een reden waarom de scholen beter dicht hadden moeten blijven.
Dat snap ik ook niet, hier springen ze zomers wel eens het water in als hun favo club wint, das alles.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:28 schreef Fogel het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat het blijkbaar slechts bij een sport ‘nodig’ is om hooligans te hebben.
Boos worden omdat andere mensen tegen een bal aan hebben getrapt... en dat op aanhangers van de andere club botvieren. Dan ben je niet goed bij je hoofd.
Of gaan huilen omdat je team verliest, echt serieus he.
Ja hoorde ook dat hij was neergeschoten in het bijzijn van zijn kind. Ik vind dat in en in triest, wat een trauma voor zo klein kindquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:27 schreef Straatverlichting het volgende:
Kolere wat een dom gelul... het schijnt dat die man net z'n dochtertje van school had gehaald en daarmee over straat liep.
![]()
Kut zegquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nee.
Maar dan ook helemaal niet.
Het ziet er mooi uit maar functioneel is het niet.
Badkamertje laten verbouwen?quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nee.
Maar dan ook helemaal niet.
Het ziet er mooi uit maar functioneel is het niet.
Heb je ook volkoren puntjes?quote:
Top, kom ik ze over een half uurtje ophalen!quote:
Worstloze worstenbroodjes datquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Top, kom ik ze over een half uurtje ophalen!
Hema heeft nog wel een lekkere rookworst om tussen je kadetjes te leggenquote:
Goed je best doen Marioquote:
Dat is het zeker.quote:
Hoeveel puntjes wil je? Dan haal ik ze voor je op bij jippiequote:
quote:
105quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoeveel puntjes wil je? Dan haal ik ze voor je op bij jippie
Ich vind deze ein scheisse opmerkingquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]Het gaat over punten of over poep. Het kan niet anders dan dat je hem bent of familie
Ik heb het aan de koerier doorgegevenquote:
Dat is niet goed doordacht, niet meer te veranderen door een andere radiator?quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:37 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat is het zeker.
De verwarming hangt zodanig dat bij haren kammen of scheren of als dame je opmaken, elke keer je linker elleboog tegen de verwarming aankomt.
2e punt van die verwarming, hangt tegenover de douchekop dus alle spetters komen ook achter de verwarming terecht en is niet droog te maken. Ook kan je geen handdoek daardoor erop hangen.
Stopcontact zit naast de deur en niet in de buurt van de spiegel-wasbak waardoor je met verlengsnoeren moet werken voor een föhn of scheerapparaat.
Geen verlichting bij de wasbak alleen een lamp aan het plafond. Ook os dit door de verkeerde plaatsing van het stopcontact niet simpel op te lossen.
Dank daarvoorquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het aan de koerier doorgegeven
Veeg je reet er maar mee afquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ich vind deze ein scheisse opmerking
Ik gebruik liever vochtige doekjes voor mijn tere billetjesquote:
mag ook.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik gebruik liever vochtige doekjes voor mijn tere billetjes
Dan moet er ook weer betegeld worden. Dus eigenlijk niet.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat is niet goed doordacht, niet meer te veranderen door een andere radiator?
Pfff dat is echt drama dan.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan moet er ook weer betegeld worden. Dus eigenlijk niet.
Wasbak zou ook 10 centimeter moeten opschuiven.
ALs ik dit had geweten, zou de huisbaas nooit zijn gang hebben mogen gaan.
Waarom?quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:42 schreef Jippie het volgende:
Ik overweeg om de badkamer te veranderen, maar ben bang dat ik er spijt van krijg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |