Ja, dat zou wel fijn zijn hequote:Op donderdag 4 maart 2021 16:09 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik zou het niet weten, laat ik eerst maar eens werk vinden.
Al ruim een jaar.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel fijn zijn he
Hoe lang zit je nu zonder werk?
quote:
Gewoon colloïdaal zilver innemen tegen dat dure zilver dat in die wegwerpmondkapjes zit!quote:
O echt net voor corona zonder werk komen te zitten. Flink balen.quote:
Mar ze verwachten wel dat artsen en verpleegkundige ze dragen als ze hun helpen natuurlijkquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon colloïdaal zilver innemen tegen dat dure zilver dat in die wegwerpmondkapjes zit!
En ze beschermen jouzelf niet, maar ze beschermen anderen (marginaal) tegen jouw virussen.
Voor maximaal 20 minuten.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon colloïdaal zilver innemen tegen dat dure zilver dat in die wegwerpmondkapjes zit!
En ze beschermen jouzelf niet, maar ze beschermen anderen (marginaal) tegen jouw virussen.
Hallo aloa, werkdag er weer opzittenquote:
Jepquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hallo aloa, werkdag er weer opzitten
Lekker, nog een dag en dan weer weekend.quote:
quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, nog een dag en dan weer weekend.
Hoe verzinnen ze het.quote:
Zo vinden ze iedere keer wel iets andersquote:
Idd, stelletje mafketels.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo vinden ze iedere keer wel iets anders
En dat soort lui komt er goed mee weg, die worden niet ziekquote:
Dat zijn ze al in hun hoofd.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat soort lui komt er goed mee weg, die worden niet ziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Dat is waar, maar daar blijf je vrij mee rond lopenquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zijn ze al in hun hoofd.
Opsluiten in een inrichting.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, maar daar blijf je vrij mee rond lopen
Als ze dat moeten doen komen ze inrichtingen te kortquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Opsluiten in een inrichting.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:33 schreef Dotteke het volgende:
Nudit weer
EU blokkeert export van AstraZeneca-vaccin naar AustraliëJa we kregen eerst al 60% minder dan besteld en van die overige 40% krijgen we ook lang niet alles, en dan zouden we mee moeten werken aan de export er van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het wordt steeds gekker ToTquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja we kregen eerst al 60% minder dan besteld en van die overige 40% krijgen we ook lang niet alles, en dan zouden we mee moeten werken aan de export er van?
Compleet gestoordquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zijn ze al in hun hoofd.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:33 schreef Dotteke het volgende:
Nudit weer
EU blokkeert export van AstraZeneca-vaccin naar AustraliëAustralië had zelf ook een vaccin gemaakt, maar die maakte dat de mensen die ermee ingeënt waren antistoffen tegen HIV aan maaktenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
o o o o en het volk maar denken dat ze beschermd tegen Corona waren?quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Australië had zelf ook een vaccin gemaakt, maar die maakte dat de mensen die ermee ingeënt waren antistoffen tegen HIV aan maakten
Daar werkte het goed voor, maar als die mensen zich lieten testen op AIDS dan kregen ze een positieve test omdat die kijkt naar antistoffen voor HIVquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
o o o o en het volk maar denken dat ze beschermd tegen Corona waren?
Jaaaquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Gaat het nog steeds over het vaccin?
quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar werkte het goed voor, maar als die mensen zich lieten testen op AIDS dan kregen ze een positieve test omdat die kijkt naar antistoffen voor HIV
En babes van PVDDquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:47 schreef Dotteke het volgende:
Het ging ook over wappies en mondkappies
Nee, daar heb jij het over, wij nietquote:
Ik ben die lui helemaal zat.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:47 schreef Dotteke het volgende:
Het ging ook over wappies en mondkappies
Kan je er weer even tegenquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, daar heb jij het over, wij niet![]()
Waarom ga je niet in real live een vrouw zoeken ipv internet plaatjes, dames, vrouwen
Samen met corona naar een wiet waait verlaten eiland verbannenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |