En dan een atoombom eropquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Samen met corona naar een wiet waait verlaten eiland verbannen
Napalm zal ook wel werken, heb je wat minder nucleaire bijwerkingen vanquote:
Bij mij helpt een dag of 2 en dan is het alweer foute boelquote:
Ik zou ook het liefst elke dag gaan, maar dan kan ik hem beter in huis nemenquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij mij helpt een dag of 2 en dan is het alweer foute boel
Met jou kan ik praten.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Napalm zal ook wel werken, heb je wat minder nucleaire bijwerkingen van
Dat is waarquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Napalm zal ook wel werken, heb je wat minder nucleaire bijwerkingen van
Nee.quote:
Eens.quote:
Ik heb hapotherapie dat is op zich wel een fijne behandeling maar je voelt het zo goed daarne. I heb soms net het idee dat er een hondenbot door mijn schouder zweeftquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou ook het liefst elke dag gaan, maar dan kan ik hem beter in huis nemen
Ja en de kans op een tsunami is gelukkig voorbijquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:56 schreef Mrsloveable het volgende:
In Nieuw-Zeeland is het vanmiddag tot een zware aardbeving gekomen. De beving met een kracht van 7,2 op de schaal van Richter schudde Nieuw-Zeeland op. Het epicentrum lag in de zee, ongeveer 180 kilometer ten noordoosten van de stad Gisborne. Volgens de eerste berichten waren de trillingen tot in de wijde omtrek voelbaar. Zo ook in de grote steden als Auckland, Wellington en Christchurch.
Dat is wel fijnquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en de kans op een tsunami is gelukkig voorbij
De eerste (van de pvdd) en de een na laatste (wie is dat en van welke partij?) zijn wel leuk ja.quote:
Ja, daar moet je niet aan denken.quote:
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en de kans op een tsunami is gelukkig voorbij
Al die natuurrampenquote:
Daar ben ik ook wel blij om.quote:
Alleen lichte aardbevingen in het noorden.. maar veel hebben daar wel schade door gekregenquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:06 schreef Dotteke het volgende:
Ja zit je niet op te wachten, buiten af en toe een zware storm hebben we gelukkig geen aardbevingen tsunamies
lopt maar dat zijn geen aardebevingen waardoor hele gebouwen instorten en mensen onder het puin liggen gelukkigquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Alleen lichte aardbevingen in het noorden.. maar veel hebben daar wel schade door gekregen
Is ook zoveel gedoe over
Dat niet neequote:Op donderdag 4 maart 2021 17:09 schreef Dotteke het volgende:
K
[..]
lopt maar dat zijn geen aardebevingen waardoor hele gebouwen instorten en mensen onder het puin liggen gelukkig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |