Maar geen harde woei.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou hier geen lekker weer, koud en bewolkt
Koud idd.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wel een beetje woei en een koude woei
Idd, Dinsdag lekker weer, en dag daarna ineens een stuk frisserquote:
Hij straalt gewoon.quote:
Idd, er waren er 3 op voorraad toen ik hem bestelde kreeg ik een bevestiging dat die eind feb verstuurd zou worden. Gelukkig had ik hem niet snel nodig.quote:
Zo danquote:
Ja ik vond het gister helemaal eeg! Er was mij 16 graden beloofd, maar er was een koude wind an ook nog wolken voor de zon. Wtf, ik had al helemaal uitgekeken naar luieren in het gras.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Idd, Dinsdag lekker weer, en dag daarna ineens een stuk frisser
Dan baal je idd wel, dan het ineens een stuk frisser is enzquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:03 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja ik vond het gister helemaal eeg! Er was mij 16 graden beloofd, maar er was een koude wind an ook nog wolken voor de zon. Wtf, ik had al helemaal uitgekeken naar luieren in het gras.
Yeeh!quote:
Het lijkt mij wel fijn om niet steeds met alle was naar beneden te slepen en weer omhoogquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een bad is wat ik nu wel heel erg mis
Dat wil ik ook.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:04 schreef Fogel het volgende:
Hier kan ik in een pak sneeuw gaan liggen.
Was hier gisteren stralend mooi weer. Heb in de middag nog lekker even buiten gezetenquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Idd, Dinsdag lekker weer, en dag daarna ineens een stuk frisser
IN de badkamer roest je machine wel eerder. Ik heb ze daarom uit de badkamer gehaaldquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:04 schreef Jippie het volgende:
[..]
Yeeh!
[..]
Het lijkt mij wel fijn om niet steeds met alle was naar beneden te slepen en weer omhoog
Zonde van je pakquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:04 schreef Fogel het volgende:
Hier kan ik in een pak sneeuw gaan liggen.
Das op zich netjes, wel tekening gezien van te voren?quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:51 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De hele verbouwing kostte ¤ 150 euro eigen bijdrage.Het plan was niet te veranderen alleen de kleur.
Hier niet helaasquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was hier gisteren stralend mooi weer. Heb in de middag nog lekker even buiten gezeten
Ik heb ze ook in een aparte ruimte staan.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IN de badkamer roest je machine wel eerder. Ik heb ze daarom uit de badkamer gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |