Heerlijk kind ❤️quote:
Toch fijn dat je in ieder geval iets kon hurenquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:55 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Helaas kon ik een paar jaar geleden niet anders.
Komt volgens mij niet vaak voor. Vooral als-ie direct op de grond in het water staat, maar verder?quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Wasmachine gaat roesten in de douche/badkamer?
Hier staat ie ook in de badkamer gelijk om de hoek als je binnen komtquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Komt volgens mij niet vaak voor. Vooral als-ie direct op de grond in het water staat, maar verder?
Ja, zou moeten kunnen. Zit muurtje tussen maar wel goed om bij stil te staan. Dank jequote:Op donderdag 4 maart 2021 18:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Wasmachine gaat roesten in de douche/badkamer?
Je quote de verkeerde denk ikquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:09 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, zou moeten kunnen. Zit muurtje tussen maar wel goed om bij stil te staan. Dank je
Ik las het net, dat is wel een goede tipquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IN de badkamer roest je machine wel eerder. Ik heb ze daarom uit de badkamer gehaald
RVS roest ook als je het maar lang genoeg aan zuurstof bloot steltquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:10 schreef Fogel het volgende:
Als roestvrij staal roest zou ik met de wasmachinefabrikant gaan praten
Roestvrij staal bestaat niet, RVS roest ook.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:10 schreef Fogel het volgende:
Straks zeggen ze dat je er gen stroom op mag zetten, omdat iedereen weet dat stroom en water geen goede combinatie is!quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:10 schreef Fogel het volgende:
Ja mijn planning, wat doen ze?quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan baal je idd wel, dan het ineens een stuk frisser is enz
Hoe durven ze.quote:
Nee hoorquote:
Snelllll de knokploeg erheen!quote:
Nee dat klopt niet, rvs spoelbak roest ook nooit.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
RVS roest ook als je het maar lang genoeg aan zuurstof bloot stelt
Wel.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:16 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee dat klopt niet, rvs spoelbak roest ook nooit.
Oh dan kan ze daar wel plaatsen iddquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:15 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee hoorik heb nu een nis tussen twee muurtjes waar ik douche, dacht dan kan ik daar de wasmachine en droger op elkaar plaatsen. Dan staan ze gelijk uit het zicht. Is al soort van inloopdouche. Maar eigenlijk een luxe probleem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |