Waarom is de terechte vraag van @Solotovski verwijderd?quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:05 schreef Haags het volgende:
Jongens doe dit aub in een SC maar niet hier. Dank!
topic is sticky gemacht.
Die TT is niet iets om je druk om te maken.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:11 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Waarom is de terechte vraag van @:Solotovski verwijderd?
Doe eens een normale TT joh.
Als @:phoenyx er op geilt om dit soort onzin te verspreiden dan kan dat wel via de donatieticker of zo.
Respect dat je deze suggestie hebt opgevolgd @phoenyx kneusquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:11 schreef spinazieruiker het volgende:
Als @:phoenyx er op geilt om dit soort onzin te verspreiden dan kan dat wel via de donatieticker of zo.
Het is goed duidelijk dat de policy niet toelaat. Dus laten we ermee stoppen voordat hij wat volgelingen gaat krijgenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:33 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Waarom wordt er niet gepost waarom Erasmus een ban heeft? Nogal raar dat een mod (en een geliefde) een ban heeft gekregen. Wij eisen uitleg!
Bij deze meld ik mij aan als volgeling van Erasmus.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:34 schreef Plompzakker het volgende:
Dus laten we ermee stoppen voordat hij wat volgelingen gaat krijgen
Leuke dreiging weer en stop aub met berichten verwijderen wat volgens jouw spam is terwijl je zelf net zo goed loop te spammen, en dat als crew zijnde.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:34 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het is goed duidelijk dat de policy niet toelaat. Dus laten we ermee stoppen voordat hij wat volgelingen gaat krijgen
Daadwerkelijke feedback wordt niet verwijderd.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:35 schreef JochemSjakie het volgende:
Bij wie kan ik klagen dat feedback-berichten hier onbeantwoord verwijderd worden?
Als jij stopt met posts waarvan je weet dat ze verwijderd worden dan hoef ik niks te verwijderenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:36 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Leuke dreiging weer en stop aub met berichten verwijderen wat volgens jouw spam is terwijl je zelf net zo goed loop te spammen, en dat als crew zijnde.
De vraag waarom bepaalde mensen hier de boel kunnen blijven verzieken is een terechte vraag. Ik heb geen namen genoemd, en heb geen antwoord gehad.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:37 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Daadwerkelijke feedback wordt niet verwijderd.
Continu gezuig en het zoeken naar een grens wel
Nogal logisch dat mensen pissig zijn als een mod een ban krijgt zonder uitleg.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:38 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Als jij stopt met posts waarvan je weet dat ze verwijderd worden dan hoef ik niks te verwijderen
De post die ik verwijderde had een andere strekking, maargoed.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:39 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
De vraag waarom bepaalde mensen hier de boel kunnen blijven verzieken is een terechte vraag. Ik heb geen namen genoemd, en heb geen antwoord gehad.
het kan natuurlijk ook zijn dat de beste man zelf een tijdelijke vakantie heeft aangevraagd omdat hij de uitlogknop niet kon vindenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:40 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Nogal logisch dat mensen pissig zijn als een mod een ban krijgt zonder uitleg.
Waarschijnlijk heeft de persoon in kwestie wel een uitleg gehad.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:40 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Er zijn er twee verwijderd, eentje die er al sinds gisteravond stond.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:42 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
De post die ik verwijderde had een andere strekking, maargoed.
Als wij vinden dat iemand hier de boel verziekt dan modereren we daarop.
We modereren er daarnaast ook op als users continu de confrontatie met andere users blijven opzoeken.
Het is ook echt niet dat hier helemaal niks mag, hou het alleen een beetje in balans
Dat klopt. Mijn antwoord staat hierbovenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:43 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Er zijn er twee verwijderd, eentje die er al sinds gisteravond stond.
Op het Vivaforum is een openbaar banmeld topic waarin de lengte en reden van iemands ban staat vermeld. Ik zal eens navragen wat hun beweegredenen zijn en het daarna met je delen, zodat je in het vervolg wel weet waarom uitleg aan andere users nuttig zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:43 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft de persoon in kwestie wel een uitleg gehad.
Waarom andere users recht op een uitleg zouden moeten hebben dat zou ik niet weten
Omdat niet iedereen hier een robot / botte lul is en leden elkaar ook DMen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:43 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft de persoon in kwestie wel een uitleg gehad.
Waarom andere users recht op een uitleg zouden moeten hebben dat zou ik niet weten
Dat is het viva forum. Hier geldt een andere policyquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:46 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Op het Vivaforum is een openbaar banmeld topic waarin de lengte en reden van iemands ban staat vermeld. Ik zal eens navragen wat hun beweegredenen zijn en het daarna met je delen, zodat je in het vervolg wel weet waarom uitleg aan andere users nuttig zou kunnen zijn.
Dat is mijn punt niet. Jij geeft aan bepaalde kennis te ontberen, ik bied aan die leemte op te vullen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:51 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat is het viva forum. Hier geldt een andere policy
Ik volg de forumpolicy. Het is verder niet aan mij om mijn eigen policy te makenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:52 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Dat is mijn punt niet. Jij geeft aan bepaalde kennis te ontberen, ik bied aan die leemte op te vullen.
Maar dan is het toch ook niet relevant te vermelden wat je wel of niet weet qua redenen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:54 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik volg de forumpolicy. Het is verder niet aan mij om mijn eigen policy te maken
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:54 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik volg de forumpolicy. Het is verder niet aan mij om mijn eigen policy te maken
Graag antwoord waarom mijn eerste bericht van mij verwijderd is, zonder antwoord op die legitieme vraag die daarin gesteld werd.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:44 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat klopt. Mijn antwoord staat hierboven
Terechte ban.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:40 schreef Verbruikersnaam het volgende:
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:43 schreef Pharkus het volgende:
Erasmus is bezig met zijn afstudeeronderzoek en komt over een maandje terug, gewoon weer als moderator. Dawast.Oh en dan moeten jullie hem vast met een moeilijke titel aanspreken, meneer en u zeggen, jeweetzelf.
Vroegah was er trouwens wel een ban-meldingstopic topic.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:51 schreef Plompzakker het volgende:
Dat is het viva forum. Hier geldt een andere policy
Dat was altijd wel leuk om te volgen ja. Alleen is besloten om dat niet meer te doenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:45 schreef Nine. het volgende:
[..]
Vroegah was er trouwens wel een ban-meldingstopic topic.
had iets met AVG te maken oid.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:51 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat was altijd wel leuk om te volgen ja. Alleen is besloten om dat niet meer te doen
Seker omdat hij dan ineens eens of andere school hep gedaan waar wij allemaal voor moete betalen is hij ineens helemaal eletair enzo en praat hij met een aardappel in ze keel denk maar niet dat ik meewerk aan dat gezeik groetenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:43 schreef Pharkus het volgende:
Erasmus is bezig met zijn afstudeeronderzoek en komt over een maandje terug, gewoon weer als moderator. Dawast.Oh en dan moeten jullie hem vast met een moeilijke titel aanspreken, meneer en u zeggen, jeweetzelf.
Was toch al veel eerder dat dat niet meer gedaan werd? Ik dacht dat het was omdat het dan een sport werd om in het banmeldtopic te komen en mensen dus extra gingen kloten.quote:
Einde van het prachtige banmeldtopic is al meer dan 10 jaar geleden.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:20 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Was toch al veel eerder dat dat niet meer gedaan werd? Ik dacht dat het was omdat het dan een sport werd om in het banmeldtopic te komen en mensen dus extra gingen kloten.
Ik mis het vooral rond sinterklaas, wanneer de banmeldingen op rijm gedaan werden.
En hoe heb jij hier last van?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:00 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja niet om het eoa maar ik word ernstig lastiggevallen door een reptiel dat bij jullie werkzaam zou zijn
KLB / God tering wat een pech
Graag actie ondernemen
@Plompzakkerquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:06 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Graag antwoord waarom mijn eerste bericht van mij verwijderd is, zonder antwoord op die legitieme vraag die daarin gesteld werd.
Met het verwijderen van mijn tweede bericht ben ik het eens. Nu graag antwoord op mijn vraag. Daar heb je nu geen antwoord op gegeven.
quote:
Ten eerste stond er niet eens een vraag in het verwijderde bericht.quote:
Oh niet gezien.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:43 schreef Pharkus het volgende:
Ten eerste heb je twee berichten van mij verwijderd, waarvan er één een vraag was.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:45 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
[..]
Ten eerste stond er niet eens een vraag in het verwijderde bericht.
Ten tweede heb ik inmiddels wel duidelijk gemaakt wat ik duidelijk te maken heb
Bans worden niet besproken maar heiligschennisquote:
Dit inderdaad. Hij heeft Abid beledigdquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken maar heiligschennis
Daarom krijgt hij tijdelijk een ban om dat aan te geven?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:43 schreef Pharkus het volgende:
Het is dat hij niet naar de klaagmuur mag reizen....quote:
Gebeurt wel vaker op verzoek. Normaal valt het dan ook minder op.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:51 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Daarom krijgt hij tijdelijk een ban om dat aan te geven?
Thug life, Pharkiequote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het is dat hij niet naar de klaagmuur mag reizen....
Is het heel gek dat ik het raar vind als een moderator weigert een antwoord te geven op de vraag waarom een feedback-vraag verwijderd wordt? Ik heb al aangegeven dat ik de verwijdering van mijn tweede post terecht vond, maar dat ik nog steeds geen antwoord gekregen heb op de vraag (waar ik nu nog steeds geen antwoord op gekregen heb) waarom mijn eerste post verwijderd isquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het is dat hij niet naar de klaagmuur mag reizen....
Mensen kunnen wel van allerlei onzindingen vragen maar dat betekent niet dat een ander daar altijd zijn tijd in hoeft te stekenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:26 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Is het heel gek dat ik het raar vind als een moderator weigert een antwoord te geven op de vraag waarom een feedback-vraag verwijderd wordt? Ik heb al aangegeven dat ik de verwijdering van mijn tweede post terecht vond, maar dat ik nog steeds geen antwoord gekregen heb op de vraag (waar ik nu nog steeds geen antwoord op gekregen heb) waarom mijn eerste post verwijderd is
Is dat niet de bedoeling van dit hele topic? Om feedback te geven en om onduidelijkheden uit de wereld te helpen?
Ik las een sneer en geen vraag.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:26 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Is het heel gek dat ik het raar vind als een moderator weigert een antwoord te geven op de vraag waarom een feedback-vraag verwijderd wordt? Ik heb al aangegeven dat ik de verwijdering van mijn tweede post terecht vond, maar dat ik nog steeds geen antwoord gekregen heb op de vraag (waar ik nu nog steeds geen antwoord op gekregen heb) waarom mijn eerste post verwijderd is
Is dat niet de bedoeling van dit hele topic? Om feedback te geven en om onduidelijkheden uit de wereld te helpen?
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik las een sneer en geen vraag.
Terecht verwijderd. Verder is er geen regel dat er tegen narcisten anders moet worden opgetreden.
Is dat ook waarom een zekere bekende fokker en youtuber om de haverklap een ban heeft?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker op verzoek. Normaal valt het dan ook minder op.
Daar mag ik dan weer niks over zeggen, mocht hij ooit wederkeren moet je hem zelf dat vragen. Van Erasmus had ik toestemming.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:45 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Is dat ook waarom een zekere bekende fokker en youtuber om de haverklap een ban heeft?
Interessant, “narcisten” is nu geen sneer maar een op DSM-FOK gebaseerde analyse door een gekwalificeerd persoon? Indrukwekkend, daar moet zeker niet tegen worden opgetreden maar worden beloond.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik las een sneer en geen vraag.
Terecht verwijderd. Verder is er geen regel dat er tegen narcisten anders moet worden opgetreden.
Jij leest wel vaker dingen half met een mislukte interpretatie als gevolg. Volgende keer beter.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:51 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Interessant, “narcisten” is nu geen sneer maar een op DSM-FOK gebaseerde analyse door een gekwalificeerd persoon? Indrukwekkend, daar moet zeker niet tegen worden opgetreden maar worden beloond.
Wat een indrukwekkende interpretatie weer, ik vergeet soms dat jij alles weet!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 07:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jij leest wel vaker dingen half met een mislukte interpretatie als gevolg. Volgende keer beter.
Ik van jouw uiquote:Op maandag 8 maart 2021 15:55 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Kan iemand de tt wijzigen? Ik krijg braakneigingen van narcisme.
Ik wou je post liken maar hij was verwijdert.quote:
Achterlijkquote:Op maandag 8 maart 2021 19:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik wou je post liken maar hij was verwijdert.
-stop eens met continu bemoeien/pseudomodden in fb-quote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:37 schreef okselzweet het volgende:
Beste moderators, een stukje serieuze feedback. Waarom is het toegestaan om een titel als ''PhoenyxGod'' te hebben in een neutraal topic, bestemd voor feedback? Dat dit in ONZ gebeurt snap ik, aangezien feedback daar alleen maar kontlikken is, hier niet.
Zo heel groot probleem is het allemaal ook weer niet tochquote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:37 schreef okselzweet het volgende:
Beste moderators, een stukje serieuze feedback. Waarom is het toegestaan om een titel als ''PhoenyxGod'' te hebben in een neutraal topic, bestemd voor feedback? Dat dit in ONZ gebeurt snap ik, aangezien feedback daar alleen maar kontlikken is, hier niet.
Nouuuu, vind het allemaal maar een beetje vreemd. Neutrale titel lijkt me toch wat geschikter.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:10 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zo heel groot probleem is het allemaal ook weer niet toch
Eens.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:37 schreef okselzweet het volgende:
Er is al lang antwoord op gegeven. En dat hield in dat het allemaal niet zo wereldschokkend is. Accepteer dat eens en laat het rusten in plaats van continu door te blijven drammen om het drammenquote:
Drammen om het drammen?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:01 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Er is al lang antwoord op gegeven. En dat hield in dat het allemaal niet zo wereldschokkend is. Accepteer dat eens en laat het rusten in plaats van continu door te blijven drammen om het drammen
Drammen om het drammen ja.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:09 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Drammen om het drammen?_____!
Modwaardige opmerking, wel.
Jullie scheppen op deze manier een precedent, waar je niet meer vanaf komt.
Je kunt er nu al vanuit gaan dat er een lapo-hunt komt, en dat de volgende TT nog triester is. Maar goed, er is hiermee een precedent geschept en dus moeten jullie die ook goedkeuren.
Yep, alles is mijn schuld. Altijd makkelijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:13 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Drammen om het drammen ja.
Het halve fb topic is ongeveer gevuld met discussies waarin jij door blijft gaan op selectieve details waarop je eerder al een antwoord hebt gekregen wat je niet beviel.
Laten we daarmee ophouden
Mooi. Dan verklaren we hierbij het onderwerp TT voor geslotenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:17 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Yep, alles is mijn schuld. Altijd makkelijk.
Ik heb het niet eerder over de TT gehad, maar goed.
Nou, zet die note maar neer, dan kunnen we weer verder
miemiemiemiemiemiequote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:17 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Yep, alles is mijn schuld. Altijd makkelijk.
Nee.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:06 schreef pferdfahrer het volgende:
Kan er iets gedaan worden aan de TT? Erasmus had dit tenminste sportief opgepakt.
Bans worden niet besprokenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:18 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Nogal raar dat ik (en een paar andere) een ban had(den) gekregen terwijl de desbetreffende user steeds aan het zuigen was (en nog steeds is) en mij notabene nog uitschold ook, en daar wordt dan weer niets aan gedaan... Walgelijke taferelen, wees er maar trots op. Ik dacht dat zulk hypocriet gedrag alleen voorkwam op de FP maar hier wordt ook duidelijk met 2 maten gemeten.
Het is wel duidelijk dat bepaalde users een voorkeursbehandeling krijgen en/of in bescherming worden genomenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:18 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Nogal raar dat ik (en een paar andere) een ban had(den) gekregen terwijl de desbetreffende user steeds aan het zuigen was (en nog steeds is) en mij notabene nog uitschold ook, en daar wordt dan weer niets aan gedaan... Walgelijke taferelen, wees er maar trots op. Ik dacht dat zulk hypocriet gedrag alleen voorkwam op de FP maar hier wordt ook duidelijk met 2 maten gemeten.
Belachelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:52 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat bepaalde users een voorkeursbehandeling krijgen en/of in bescherming worden genomen
De reden wat er werd gegeven is ronduit belachelijk en niet banwaardig zoals Okselzweet al zei, sommige krijgen een voorkeursbehandeling, ik heb na de 'uitleg' van mijn ban geen antwoorden meer gekregen op mijn vragen. Op sommige users mag je niet terug reageren als ze je zomaar uitschelden.quote:
Als er dan ook gekapt wordt met die schijnheilige act dat dat niet zo is wen ik er prima aan. Tot die tijd zal ik van me laten horen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:16 schreef Solotovski het volgende:
Het is gewoon selectief en natte vinger werk
Wen er maar aan jongens
En je verwacht dat we in de klb fb je wel uitleg gaan geven over bans die niet besproken worden?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:00 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
De reden wat er werd gegeven is ronduit belachelijk en niet banwaardig zoals Okselzweet al zei, sommige krijgen een voorkeursbehandeling, ik heb na de 'uitleg' van mijn ban geen antwoorden meer gekregen op mijn vragen. Op sommige users mag je niet terug reageren als ze je zomaar uitschelden.![]()
Op zijn minst een vervolgreactie via PM... Dat is wel zo netjes.quote:Op woensdag 10 maart 2021 08:11 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
En je verwacht dat we in de klb fb je wel uitleg gaan geven over bans die niet besproken worden?
Ik heb geen pm van je gezienquote:Op woensdag 10 maart 2021 08:57 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Op zijn minst een vervolgreactie via PM... Dat is wel zo netjes.
Ik denk dat je voor jouw vraag beter een mail naar forum@fok.nl kunt sturen.quote:
Daar krijg ik ook geen reactie daarom post ik in dit topic.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:34 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik denk dat je voor jouw vraag beter een mail naar forum@fok.nl kunt sturen.
Hier kunnen we je in ieder geval ook niet helpenquote:Op woensdag 10 maart 2021 11:35 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Daar krijg ik ook geen reactie daarom post ik in dit topic.
Als diegene mij hier kan bannen om onzin dingen kan die ook zo vriendelijk zijn om terug te reageren.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:38 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Hier kunnen we je in ieder geval ook niet helpen
Dan zul je de rest van de avond wel druk zijn met de rest van soortgelijke topics te sluiten aangezien KLB er vol mee staat.quote:
Ligt eraan wie de TS is.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dan zul je de rest van de avond wel druk zijn met de rest van soortgelijke topics te sluiten aangezien KLB er vol mee staat.
Hoezo is dit een trolltopic? Ik vind het belachelijk dat uberhaupt al dit idee wordt gewekt. Het gaat hier om een serieuse kandidaatquote:Op zondag 14 maart 2021 21:17 schreef Pharkus het volgende:
Probeer in vkz maar een niet troll topic te openen.
Als je bijvoorbeeld alleen haar naam in de titel had gezet ipv haar huidskleur, geloof en handicap te benoemen.quote:Op zondag 14 maart 2021 21:18 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Hoezo is dit een trolltopic? Ik vind het belachelijk dat uberhaupt al dit idee wordt gewekt. Het gaat hier om een serieuse kandidaat
https://bij1.org/kandidaten/jeanette-chedda/
Dit komt letterlijk uit de beschrijving die BIJ1 bij haar op de site heeft gezet en dit zegt waarschijnlijk meer dan haar naam, aangezien de meeste haar naam niet zullen kennenquote:Op zondag 14 maart 2021 21:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld alleen haar naam in de titel had gezet ipv haar huidskleur, geloof en handicap te benoemen.
Wil je een discussie over de persoon of over bijzaken?quote:Op zondag 14 maart 2021 21:25 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Dit komt letterlijk uit de beschrijving die BIJ1 bij haar op de site heeft gezet en dit zegt waarschijnlijk meer dan haar naam, aangezien de meeste haar naam niet zullen kennen
Over of het nodig is om ervaringsdeskundigen in de kamer te hebben. Het is makkelijk om over een bepaalde groep te praten dan metquote:Op zondag 14 maart 2021 21:32 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wil je een discussie over de persoon of over bijzaken?
Nee jij bent een aanwinstquote:Op maandag 15 maart 2021 20:10 schreef Solotovski het volgende:
Janken als een bitch omdat een mod een mikey topic sluit
Achterlijke mongool
quote:Op maandag 15 maart 2021 20:10 schreef Solotovski het volgende:
Janken als een bitch omdat een mod een mikey topic sluit
Achterlijke mongool
Zet tr danquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:07 schreef Domme_Gans het volgende:
Die ranzige foto's van pieterdegallier, gaan die nog verwijderd worden
Dit neem ik terug trouwensquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:05 schreef Solotovski het volgende:
@:Chevycaprice
Ontzettend bedankt, wat een topmod ben jij. Snel en adequaat handelen is jou niet vreemd.
Bedankt voor dit sympathieke complimentquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:05 schreef Solotovski het volgende:
@:Chevycaprice
Ontzettend bedankt, wat een topmod ben jij. Snel en adequaat handelen is jou niet vreemd.
Is nu weg als het goed is, als ergens nog iets staat zet dan even een TR.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:07 schreef Domme_Gans het volgende:
Die ranzige foto's van pieterdegallier, gaan die nog verwijderd worden
TR gezetquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is nu weg als het goed is, als ergens nog iets staat zet dan even een TR.
Thanks!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is nu weg als het goed is, als ergens nog iets staat zet dan even een TR.
Dat ligt eraan of je wel of geen dm ban hebtquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:32 schreef JochemSjakie het volgende:
@:plompzakker Kan ik een DM sturen?
Waarom moet die dicht danquote:
quote:Desondanks permitteren de JFVD-leden zich veel. Eén lid pleit voor 'nazi-achtige rechten' en financiële bijstand voor moeders om het Nederlandse geboortecijfer op te krikken. 'Als God links was zouden we overal ter wereld armoede hebben', schrijft een ander. 'Dan zou iedereen een homoseksuele, kreupele, transgender neger zijn. Want dat is divers.'
Is dit het beleid? Gewoon mensen negeren? Als ik niet krijg te horen waarom deze topics zijn gesloten behalve dan dat het 'kuttopics' zijn hoe moet ik dan weten hoe ik het beter moet doen habibos. Die rotzooi van MikeyTT blijft gewoon open de hele tijd.quote:Op zondag 14 maart 2021 21:56 schreef Boze_Eend het volgende:
KLB / Niet opgegroeid tussen TsjetsjenenSerieus? Je zet dat neer als kuttopic? Wat is deze.
Dat hele nazivergelijk steeds voegt niet veel toequote:Op woensdag 17 maart 2021 22:14 schreef Boze_Eend het volgende:
Het valt me op dat @:Plompzakker altijd topics sluit met een hele kort sluiting als okay of kuttopic maar vervolgens wanneer je vragen stelt je gewoon glashard doet negeren.
[..]
Is dit het beleid? Gewoon mensen negeren? Als ik niet krijg te horen waarom deze topics zijn gesloten behalve dan dat het 'kuttopics' zijn hoe moet ik dan weten hoe ik het beter moet doen habibos. Die rotzooi van MikeyTT blijft gewoon open de hele tijd.
En Plompzakker reageert gewoon niet.
Maar is dat zo moeilijk om dat even te laten weten? Tsjetsjenen topic heb je ook nooit op gereageerd. Valt mij gewoon op dat je wel graag slotjes zet met een korte kut opmerking maar als je dan vragen krijgt ben je niet thuis.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:21 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat hele nazivergelijk steeds voegt niet veel toe
Moeten zij wetenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:40 schreef pferdfahrer het volgende:
Waarom worden al mijn reacties verwijderd?
Deze zie ik gewoon staan?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:40 schreef pferdfahrer het volgende:
Moeten wij weten.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:45 schreef BasEnAad het volgende:
Laten we KLB gezellig houden. De 'moeten zij weten' act is nou wel weer leuk geweest.
Wat vervelend voor je dat je dit hebt moeten meemaken.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:45 schreef BasEnAad het volgende:
Laten we KLB gezellig houden. De 'moeten zij weten' act is nou wel weer leuk geweest.
Moet hij weten.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:46 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Wat vervelend voor je dat je dit hebt moeten meemaken.
hahahaha superwormjim hahhaaquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:46 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Wat vervelend voor je dat je dit hebt moeten meemaken.
Het is even iets teveel met steeds dezelfde nietszeggende postsquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:40 schreef pferdfahrer het volgende:
Zeg maar het repertoire van oa mikey en superwormjim op KLB?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:31 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het is even iets teveel met steeds dezelfde nietszeggende posts
Jij hebt er wel kijk op maatquote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zeg maar het repertoire van oa mikey en superwormjim op KLB?
Wat wel blijft staan
Ik ben niet 24/7 aanwezig om te blijven vegenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zeg maar het repertoire van oa mikey en superwormjim op KLB?
Wat wel blijft staan
Ik dacht hetzelfde dus ik heb jouw post een like gegeven!!!quote:
Met of zonder sarcastische ondertoonquote:Op zaterdag 20 maart 2021 18:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde dus ik heb jouw post een like gegeven!!!
Je bedoelt replies zoals 'gtwv' ?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:31 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het is even iets teveel met steeds dezelfde nietszeggende posts
Als het teveel is dan welquote:Op zondag 21 maart 2021 16:08 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Je bedoelt replies zoals 'gtwv' ?
Persoonlijke info delen gebeurt nooit onbestraftquote:Op zondag 21 maart 2021 18:33 schreef JochemSjakie het volgende:
Hoezo mogen bepaalde lieden ongestraft zwaar persoonlijke dingen in KLB plaatsen en dreigen dat hij/zij belastende informatie hebben gekregen die ze openbaar kunnen maken, en worden anderen gebanned omdat ze zogenaamd iemand 'persoonlijk aanvallen' door tegen een bepaald persoon proost te zeggen?
De persoon in kwestie post hier nog steeds volop.quote:Op maandag 22 maart 2021 14:45 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Persoonlijke info delen gebeurt nooit onbestraft
Namen, rugnummers en de link(s) naar de topic(s).quote:Op maandag 22 maart 2021 14:50 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
De persoon in kwestie post hier nog steeds volop.
Zijn de betreffende posts weggehaald?quote:Op maandag 22 maart 2021 14:50 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
De persoon in kwestie post hier nog steeds volop.
Bedankt, er is ondertussen actie ondernomenquote:Op maandag 22 maart 2021 16:51 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zijn de betreffende posts weggehaald?
Zo nee: link even
Zo ja: ik heb gedaan wat ik kon
Eens. Tijd dat pendule en mikeytt weer op de vingers worden getikt.quote:Op maandag 22 maart 2021 19:15 schreef FlippingCoin het volgende:
Het niveau van de topics daalt in KLB ernstig
Is het weer 2016.quote:Op maandag 22 maart 2021 19:15 schreef FlippingCoin het volgende:
Het niveau van de topics daalt in KLB ernstig
Waarom ben je altijd zo streng, zit je in een keurslijf? (oprechte vraag)quote:Op maandag 22 maart 2021 19:16 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Eens. Tijd dat pendule en mikeytt weer op de vingers worden getikt.
Ja.quote:Op maandag 22 maart 2021 20:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom ben je altijd zo streng, zit je in een keurslijf? (oprechte vraag)
quote:Op maandag 22 maart 2021 20:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom ben je altijd zo streng, zit je in een keurslijf? (oprechte vraag)
Jongens kappen met die slowchat.quote:
Meesteres ik durf u niet te vragen geen slowchat te doen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:48 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Zal ik die keurslijf nog strakker voor je aantrekken dan
quote:Op zondag 21 maart 2021 16:08 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Je bedoelt replies zoals 'gtwv' ?
VBL / [WK kwalificatie Qatar 2022] Turkije - Nederland 18:00 #3quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:12 schreef Socios het volgende:
Flauw, had die topics even tot einde wedstrijd opengelaten. Zo hebben users nog wat lol tijdens deze wedstrijd. Totaal niet aanvoelen van KLB dit; offline zijn en wanneer men zich meldt in alle paniek 'de boel' sluiten.
Stel je voor dat je eens gewoon reageert op iemandquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:17 schreef Haags het volgende:
[..]
VBL / [WK kwalificatie Qatar 2022] Turkije - Nederland 18:00 #3
Gewoon @iemandquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Stel je voor dat je eens gewoon reageert op iemand
Geef hem gewoon max 1 topic per dag en de rest meteen sluiten.quote:Op zondag 28 maart 2021 19:35 schreef datismijnmening het volgende:
Kan er misschien iets gedaan worden aan al die verzonnen kutklachten van mikeytt?
Wordt er een beetje moe van.
quote:Op zondag 28 maart 2021 19:35 schreef datismijnmening het volgende:
Kan er misschien iets gedaan worden aan al die verzonnen kutklachten van mikeytt?
Dan ga je toch lekker slapen johquote:Op zondag 28 maart 2021 19:35 schreef datismijnmening het volgende:
We leven in het nuquote:Op zondag 28 maart 2021 20:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Geef hem gewoon max 1 topic per dag en de rest meteen sluiten.
Heeft in t verleden ook gewerkt
Vergeleken met vroeger wel ja.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:21 schreef skidzor het volgende:
Klacht: De kwaliteit van KLB-topics is sterk gedaald.
Dit is FB. Als je een klacht hebt open je maar lekker een topic!!!quote:Op maandag 29 maart 2021 22:21 schreef skidzor het volgende:
Klacht: De kwaliteit van KLB-topics is sterk gedaald.
Hoe is dit een FB zelden een mod die hier zijn gezicht laat zien.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:25 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Dit is FB. Als je een klacht hebt open je maar lekker een topic!!!
Dit. Een FA die ook daadwerkelijk zijn DM's leest zou ook fijn zijn.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:35 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Hoe is dit een FB zelden een mod die hier zijn gezicht laat zien.
Bringback Erasmus.
Het is toch al lang duidelijk dat er niet consequent wordt gemod. Beetje willekeurig slotjes zetten en kritiek verwijderen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:51 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dit. Een FA die ook daadwerkelijk zijn DM's leest zou ook fijn zijn.
DiT iS gEeN SlOwCHatquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:35 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Bringback Erasmus.
Vergeet de ban zonder uitleg niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Het is toch al lang duidelijk dat er niet consequent wordt gemod. Beetje willekeurig slotjes zetten en kritiek verwijderen.
Lekker man
Als dit al crewbash isquote:
Die heeft het te druk met zelfverrijking.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:35 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Bringback Erasmus.
Waarom zou je jezelf niet verrijken als ditquote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Die heeft het te druk met zelfverrijking.
Kan je niks van op aan
aan de hand is? Dan zou ik ook liever mijn eigen leven beter maken dan een hopeloze zaak te blijven helpen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Het is toch al lang duidelijk dat er niet consequent wordt gemod. Beetje willekeurig slotjes zetten en kritiek verwijderen.
Lekker man
Ik zou eerst kijken of ik een ruggengraat heb en bij een positief antwoord weigeren crew te worden.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:08 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf niet verrijken als dit
[..]
aan de hand is? Dan zou ik ook liever mijn eigen leven beter maken dan een hopeloze zaak te blijven helpen.
Omdat je blijkbaar niet over een youtuber mag praten die helemaal niet actief is op dit forum.quote:
Welke YouTuber?quote:Op vrijdag 2 april 2021 21:23 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Omdat je blijkbaar niet over een youtuber mag praten die helemaal niet actief is op dit forum.
Echt een gezellige show altijd vooral zijn shows met zijn medesoortquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:35 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Nooit van gehoord maar ik volg wel graag het Het Marc Show.
Ahla wa sahla.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:37 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Echt een gezellige show altijd vooral zijn shows met zijn medesoort
Ja ik snap het ook niet, er is schijnbaar toch gewoon behoefte aan en dat wordt gewoon afgekapt.quote:Op vrijdag 2 april 2021 21:23 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Omdat je blijkbaar niet over een youtuber mag praten die helemaal niet actief is op dit forum.
Het is heel simpel.quote:Op zaterdag 3 april 2021 08:34 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet, er is schijnbaar toch gewoon behoefte aan en dat wordt gewoon afgekapt.
Beetje raar
???quote:Op zaterdag 3 april 2021 09:38 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het is heel simpel.
Topics over andere users, voornamelijk om ze belachelijk te maken, waar ze zelf niet bij zijn zijn nou eenmaal niet chique. Gaan we niet toestaan dus.
Vooral ook vanwege het rijke verleden met bepaalde users waar het altijd weer dezelfde richting op is gegaan. Het zorgt keer op keer alleen maar voor een hoop gezeik, een hoop werk voor de mods en niemand wordt er beter van.
En dat er behoefte is om iemand belachelijk te maken is ook geen reden om het toe te staan.
Ik hoop dat het bij deze duidelijk is en dat we de slowchat weer in de sc kunnen doen.
BradgeTV is net zo min een user als Abid of welke beroemd persoon dan ook die wordt beklaagd in KLB.quote:Op zaterdag 3 april 2021 09:38 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het is heel simpel.
Topics over andere users, voornamelijk om ze belachelijk te maken, waar ze zelf niet bij zijn zijn nou eenmaal niet chique. Gaan we niet toestaan dus.
Vooral ook vanwege het rijke verleden met bepaalde users waar het altijd weer dezelfde richting op is gegaan. Het zorgt keer op keer alleen maar voor een hoop gezeik, een hoop werk voor de mods en niemand wordt er beter van.
En dat er behoefte is om iemand belachelijk te maken is ook geen reden om het toe te staan.
Ik hoop dat het bij deze duidelijk is en dat we de slowchat weer in de sc kunnen doen.
Goed punt.quote:Op zaterdag 3 april 2021 09:55 schreef okselzweet het volgende:
[..]
???
Bradgetv is hier helemaal niet actief, dus hoe kan het topic van @:rozevla een usertopic zijn? Als het topic overenzo kol
was gegaan hadden jullie er niets mee gedaan.
Je weet prima dat de reden dat hij hier zo interessant is is omdat hij hier een rijk verleden aan gezeik heeft wat de neiging heeft om nogal snel uit de hand te lopen. Gaan we niet meer faciliteren, vooral niet achter zijn rug om.quote:Op zaterdag 3 april 2021 09:55 schreef okselzweet het volgende:
[..]
???
Bradgetv is hier helemaal niet actief, dus hoe kan het topic van @:rozevla een usertopic zijn? Als het topic overenzo kol
Doe eens niet zo fucking simpel, je weet prima dat het niet gewenst is. Dat gedram steeds kap daar eens mee en zoek een andere obsessie ofzo.quote:Op zaterdag 3 april 2021 09:55 schreef okselzweet het volgende:
[..]
???
Dat klopt niet helemaal, desbetreffende topics gaan over zijn youtube video's, niet over zijn geschiedenis.quote:Op zaterdag 3 april 2021 11:28 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je weet prima dat de reden dat hij hier zo interessant is is omdat hij hier een rijk verleden aan gezeik heeft wat de neiging heeft om nogal snel uit de hand te lopen. Gaan we niet meer faciliteren, vooral niet achter zijn rug om.
Met zijn video's is de link naar zijn persoon natuurlijk snel gemaakt.quote:Op zaterdag 3 april 2021 11:36 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal, desbetreffende topics gaan over zijn youtube video's, niet over zijn geschiedenis.
Je tweede argument is ook tegenstrijdig of weten bijvoorbeeld Koning, Baudet, Simons, Klaver, over dit soort topics?:
KLB / Kansloze Martijn koning
KLB / Sylvana Simons
KLB / Te weinig waardering voor Jesse Klaver
Nou ja dan kan je het beste ook dat soort topics opschonen want aan de hand van alleen al dat topic weet ik nu binnen 15 minuten waar hij woont. Ook doordat hij zelf erg nalatig is maar goed. Die verantwoordelijkheid ligt ook niet bij jullie maar ja als jullie er zo over denken dan is het misschien wel een idee om het gewoon op te schonen dan.quote:Op zaterdag 3 april 2021 11:57 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Met zijn video's is de link naar zijn persoon natuurlijk snel gemaakt.
En het verschil met jouw voorbeelden is dat dat publiek bekende figuren zijn en niet iemand die alleen bekend is op dit forum doordat hij keer op keer een spoor van sensatie met een hoop gezeik en een hele meute ramptoeristen aantrekt.
Die hele cyclus zijn we inmiddels wel een keer of honderd doorgeweest en telkens is er hetzelfde patroon te zien waarbij het persoonlijk wordt en van kwaad tot erger gaat. Eigen schuld of niet, dat is iets wat we niet meer willen faciliteren omdat het voor niemand goed is behalve misschien voor de ramptoeristen die er een lolletje uit halen om volledig anoniem iemand keer op keer volledig belachelijk te maken en te pesten tot zelfs allemaal politie aangelegenheden aan toe.
Dat gaan we in ieder geval vanuit klb niet meer faciliteren. Het begint misschien telkens leuk met wat video's maar de geschiedenis heeft wel bewezen dat de aandacht snel omslaat naar pizza's, stalking en weet ik wat voor gezeik nog meer. En dat weten jullie ook best.
Ik denk dat het nu wel duidelijk is waarom we het niet willen
Terechte klacht!quote:Op zaterdag 3 april 2021 13:11 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind het jammer en hypocriet dat ik overalles mag klagen behalve als het te linken valt aan FOK!. Ik stoor mij hier al uren aan.
Kan jij je eens een keer niet als een volslagen randdebiel gedragen en praktisch elk serieus topic waar jij in reageert verpesten met je totaal niet grappige reacties?quote:
Ik vind dit wel een belediging, Braddie is hard op weg om een BV te worden (Bekende Vlogger) en die vallen tegenwoordig ook onder 'bekende Nederlanders'.quote:Op zaterdag 3 april 2021 11:57 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Met zijn video's is de link naar zijn persoon natuurlijk snel gemaakt.
En het verschil met jouw voorbeelden is dat dat publiek bekende figuren zijn en niet iemand die alleen bekend is op dit forum doordat hij keer op keer een spoor van sensatie met een hoop gezeik en een hele meute ramptoeristen aantrekt.
Die hele cyclus zijn we inmiddels wel een keer of honderd doorgeweest en telkens is er hetzelfde patroon te zien waarbij het persoonlijk wordt en van kwaad tot erger gaat. Eigen schuld of niet, dat is iets wat we niet meer willen faciliteren omdat het voor niemand goed is behalve misschien voor de ramptoeristen die er een lolletje uit halen om volledig anoniem iemand keer op keer volledig belachelijk te maken en te pesten tot zelfs allemaal politie aangelegenheden aan toe.
Dat gaan we in ieder geval vanuit klb niet meer faciliteren. Het begint misschien telkens leuk met wat video's maar de geschiedenis heeft wel bewezen dat de aandacht snel omslaat naar pizza's, stalking en weet ik wat voor gezeik nog meer. En dat weten jullie ook best.
Ik denk dat het nu wel duidelijk is waarom we het niet willen
Daar kan je toch niets mee.quote:Op zaterdag 3 april 2021 19:18 schreef spinazieruiker het volgende:
Het is maar goed dat dit forum niet democratisch is want dan had ik nu een motie van afkeuring ingediend
Nu @Kluun1985 nogquote:Op maandag 5 april 2021 19:48 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
ErasmusGOD is eindelijk #free.
Oh wa danquote:Op maandag 5 april 2021 21:16 schreef Modus het volgende:
Doek dat hele KLB gewoon op joh, met al die mongolen en 85 miljard kloontjes die met elkaar lullen.
Flikker op, idiootquote:Op maandag 5 april 2021 21:16 schreef Modus het volgende:
Doek dat hele KLB gewoon op joh, met al die mongolen en 85 miljard kloontjes die met elkaar lullen.
hahaha leuke kloon weer braddie!quote:Op maandag 5 april 2021 21:16 schreef Modus het volgende:
85 miljardquote:Op maandag 5 april 2021 21:16 schreef Modus het volgende:
Niks mis met uber!quote:Op maandag 5 april 2021 21:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Ah de uberkneus komt ook weer ff langsfietsen.
Nee dat kun je niet concluderenquote:Op dinsdag 6 april 2021 10:36 schreef Boze_Eend het volgende:
KLB / Fugue
Kan ik hieruit concluderen dat naamtopics vanaf nu mogen?
Kan jij als mod ook eens gewoon iemand fatsoenlijk te woord staan. Want een beetje tekst en uitleg waarom jij wel tegen de policy mag ingaan en andere niet lijkt mij wel op zijn plek.quote:
Dat kan ik.quote:Op dinsdag 6 april 2021 10:41 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Kan jij als mod ook eens gewoon iemand fatsoenlijk te woord staan. Want een beetje tekst en uitleg waarom jij wel tegen de policy mag ingaan en andere niet lijkt mij wel op zijn plek.
Ik vind dit onzin. Op deze manier krijg je juist kritiek op de crew door extreem onduidelijk beleid, en de kritiekgever kan daar gewoon een ban voor krijgen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 10:53 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat kan ik.
In klb is er soms net wat meer ruimte binnen de grenzen van de policy. Het is alleen niet de bedoeling dat continu hetzelfde gebagger oid de overhand krijgt, daar zit een bepaalde balans in. Daarom is het modden in klb vaak voor een gedeelte ook context en situatie afhankelijk. Gisteren was er een spontane baggeraanval/ontgroening, wat moet kunnen en hoort ook bij klb, en daar was het fugue topic onderdeel van.
Nu is dat topic gisteren toevallig niet gesloten. Maar dat wil niet zeggen dat dit betekent dat naamtopics, waarvan de hoofdzakelijke reden dat dit over het algemeen niet mag is dat deze vaker negatief dan positief zijn, opeens mogen.
Het fugue topic kan ook wel dicht, dat is het probleem niet. Ik vond het eigenlijk alleen meer een klusje voor erasmus of fugue, gezien de context waarbinnen dat topic was gemaakt.
Zo onduidelijk is het allemaal niet.quote:Op dinsdag 6 april 2021 11:21 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik vind dit onzin. Op deze manier krijg je juist kritiek op de crew door extreem onduidelijk beleid, en de kritiekgever kan daar gewoon een ban voor krijgen.
Bedreigingen uiten, dat mag dan schijnbaar weer wel.
Vandaar dat ik een paar weken geleden een ban kreeg (zondef uitleg) voor toen ik hier kritiek uitte.quote:Op dinsdag 6 april 2021 11:45 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zo onduidelijk is het allemaal niet.
En niemand krijgt ook een ban voor kritiek geven mits dat op een normale manier gebeurt
Ik denk dat je de modjes op een verkeerd moment trof. Bijv. tijdens een ongesteldheid of tijdens een verlieswedstrijd van PSV (het zijn allemaal PSV-ers hier he)quote:Op dinsdag 6 april 2021 11:56 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Vandaar dat ik een paar weken geleden een ban kreeg (zondef uitleg) voor toen ik hier kritiek uitte.
Hoe is dit duidelijk? Je hebt regels maar dan heb je weer uitzonderingen op bepaalde regels maar alleen tijdens een bepaalde context en het moet bepaalde inhoudt bevatten + de juiste mod moet online zijn en je moet een bepaalde user zijn VOORDAT je een bepaald topic mag openen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 11:45 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zo onduidelijk is het allemaal niet.
En niemand krijgt ook een ban voor kritiek geven mits dat op een normale manier gebeurt
Quoted for waarheidquote:Op dinsdag 6 april 2021 12:07 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Hoe is dit duidelijk? Je hebt regels maar dan heb je weer uitzonderingen op bepaalde regels maar alleen tijdens een bepaalde context en het moet bepaalde inhoudt bevatten + de juiste mod moet online zijn en je moet een bepaalde user zijn VOORDAT je een bepaald topic mag openen.
Prima, maar ban en geef dan geen notes de volgende keer of wees wat duidelijk zonder dat je een @:handleiding door moet lezen om überhaupt te mogen posten, ik mij nog herinneren dat een spontane baggeraanval (een maand geleden?) bans heeft gegeven.
Ten eerste weet je heel goed dat we bans niet op het forum besproken worden.quote:Op dinsdag 6 april 2021 11:56 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Vandaar dat ik een paar weken geleden een ban kreeg (zondef uitleg) voor toen ik hier kritiek uitte.
Klb is geen tweakers en dat willen we er ook niet van maken.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:07 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Hoe is dit duidelijk? Je hebt regels maar dan heb je weer uitzonderingen op bepaalde regels maar alleen tijdens een bepaalde context en het moet bepaalde inhoudt bevatten + de juiste mod moet online zijn en je moet een bepaalde user zijn VOORDAT je een bepaald topic mag openen.
Prima, maar ban en geef dan geen notes de volgende keer of wees wat duidelijk zonder dat je een @:handleiding door moet lezen om überhaupt te mogen posten, ik mij nog herinneren dat een spontane baggeraanval (een maand geleden?) bans heeft gegeven.
Geen idee wat dat moet betekenen, ik kom niet op Tweakers.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:13 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Klb is geen tweakers en dat willen we er ook niet van maken.
Ik had hier toen kritiek in deze thread geuit, en 5 minuten later een ban... zonder enkele uitlegquote:Op dinsdag 6 april 2021 12:12 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ten eerste weet je heel goed dat we bans niet op het forum besproken worden.
Voor precieze uitleg moet je bij de FA's zijn maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat het vanwege kritiek geven was
Strakke richtlijnen en dito moderatie.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:14 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Geen idee wat dat moet betekenen, ik kom niet op Tweakers.
Op het forum kan dit dus niet besproken worden maar je krijgt geen ban voor alleen maar kritiek hebben.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:21 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik had hier toen kritiek in deze thread geuit, en 5 minuten later een ban... zonder enkele uitleg
dus gewoon toegeven dat je fouten hebt gemaakt en dat je ervan geleerd hebtquote:Op dinsdag 6 april 2021 12:22 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Strakke richtlijnen en dito moderatie.
Alles volgens een strikt regime waar direct ingegrepen wordt als iets ook maar een beetje afwijkt.
Ik probeer klb zoveel mogelijk leuk te houden voor alle users. Dat betekent dat er soms eens net even iets toegelaten wordt omdat dat leuk gevonden wordt en users daar plezier uit halen en daardoor hier ook graag posten. En soms wat minder als het wat doorslaat en het irritatie opwekt en users daardoor minder graag posten.
Daarin is context en de situatie vaak ook belangrijk. En soms dan zien wij ook niet alles of hebben we het druk of net wat waardoor er niet direct gemodereerd wordt. Wij zijn (muv haags dan) nou eenmaal ook geen bots.
Wat denk jij, dat gebeurt wel degelijk.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:25 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Op het forum kan dit dus niet besproken worden maar je krijgt geen ban voor alleen maar kritiek hebben.
En toch is dat gebeurd.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:25 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Op het forum kan dit dus niet besproken worden maar je krijgt geen ban voor alleen maar kritiek hebben.
Of het is misschien niet zo zwart wit als dat jij stelt. DM er eens een FA over. Die zullen het wel wetenquote:
Ik wacht nog steeds op antwoord van een FA.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:42 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Of het is misschien niet zo zwart wit als dat jij stelt. DM er eens een FA over. Die zullen het wel weten
Dat is niet waar. Maar aan jouw beleving kan ik ook niks doenquote:Op dinsdag 6 april 2021 12:44 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op antwoord van een FA.
Maar ik vind het wel prima. Sommige mensen hier zijn nu eenmaal wat gelijker dan anderen.
Hoe is dat niet waar? Het is toch weldegelijk gebeurd en andere kregen toch geen ban?quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:52 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Maar aan jouw beleving kan ik ook niks doen
Ik zeg dan ook niet dat jij dit doet, maar dat het gebeurd, dat is een ding dat zeker is.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:52 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Maar aan jouw beleving kan ik ook niks doen
Wat er precies gebeurd is daar kun jij sowieso geen weet van hebben. En ook met jou ga ik geen bans van iemand anders besprekenquote:Op dinsdag 6 april 2021 13:14 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Hoe is dat niet waar? Het is toch weldegelijk gebeurd en andere kregen toch geen ban?
Krijg je tijdens je modintroductiedag vooral te horen dat je als argument: 'In jouw beleving blabla...' moet gebruiken? Dat is een favoriet 'argument' van vele crewmembers op FOK! om zijn / haar gelijk te kunnen krijgen.
Allemaal leuk en aardig maar deze methode werkt dus niet zo te lezen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:22 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Strakke richtlijnen en dito moderatie.
Alles volgens een strikt regime waar direct ingegrepen wordt als iets ook maar een beetje afwijkt.
Ik probeer klb zoveel mogelijk leuk te houden voor alle users. Dat betekent dat er soms eens net even iets toegelaten wordt omdat dat leuk gevonden wordt en users daar plezier uit halen en daardoor hier ook graag posten. En soms wat minder als het wat doorslaat en het irritatie opwekt en users daardoor minder graag posten.
Daarin is context en de situatie vaak ook belangrijk. En soms dan zien wij ook niet alles of hebben we het druk of net wat waardoor er niet direct gemodereerd wordt. Wij zijn (muv haags dan) nou eenmaal ook geen bots.
Nouja het is gewoon niet duidelijk, aan andere kant snap ik ook wel dat @Plompzakker en de rest beetje moeten schipperen tussen de regels en wat werkt en leuk is. Maar ik denk dat FA's gewoon slecht bereikbaar zijn en dat is vervelend. Valt me ook op dat er maar weinig FA's zijn en er maar zelden een nieuwe bijkomt. En een FA is gewoon liever bezig met chatten met zijn maatjes in het negersex clubhuis dan dat hij mensen te woord staat blijkbaar.quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:17 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar deze methode werkt dus niet zo te lezen.
Zolang je maar kan doneren.quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:21 schreef Boze_Eend het volgende:
Denk dat er nog weinig transparantie is. Dat je op een ban kan rekenen wanneer je kritiek hebt is best getikt.
Ik snap het dan ook niet, wij moeten FOK! een warm hart toedragen maar buiten dat bans zoals die van @:jochemsjakie niet besproken mogen worden.
Vind ik het raar dat geen enkele FA reageert wanneer hij een bericht stuurt. Dat is wel een schijt constructie. De mods zeggen dan moet je bij de FA's zijn en de FA's reageren gewoonweg niet?
Wat is dat voor een klantvriendelijkheid want FOK! verkoopt wel diensten. En Jochemsjakie heeft een plus abbo dus hij heeft hier wel geld ingezonken. Ik vind het heel ongepast dat je dan geen gehoor krijgt. Terwijl ja een FOK! account toch betekend dat je een dienst afneemt en FOK! een warm hart toedraagt.
Ik vraag mij af waar het misgaat maar ook waarom een mod alsmaar naar een FA moet verwijzen die gewoon gaat negeren. Is FOK! nog wel leuk op die manier? Dat er fouten worden gemaakt snap ik respecteer ik ook. Maar het beleid is gewoon een beetje vreemd.
Als ik voor deze kritiek een ban krijg dan het zij zo, maar ik heb het op een normale manier gebracht.
Ik kan bevestigen dat FAs berichten negeren.quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:21 schreef Boze_Eend het volgende:
Denk dat er nog weinig transparantie is. Dat je op een ban kan rekenen wanneer je kritiek hebt is best getikt.
Ik snap het dan ook niet, wij moeten FOK! een warm hart toedragen maar buiten dat bans zoals die van @:jochemsjakie niet besproken mogen worden.
Vind ik het raar dat geen enkele FA reageert wanneer hij een bericht stuurt. Dat is wel een schijt constructie. De mods zeggen dan moet je bij de FA's zijn en de FA's reageren gewoonweg niet?
Wat is dat voor een klantvriendelijkheid want FOK! verkoopt wel diensten. En Jochemsjakie heeft een plus abbo dus hij heeft hier wel geld ingezonken. Ik vind het heel ongepast dat je dan geen gehoor krijgt. Terwijl ja een FOK! account toch betekend dat je een dienst afneemt en FOK! een warm hart toedraagt.
Ik vraag mij af waar het misgaat maar ook waarom een mod alsmaar naar een FA moet verwijzen die gewoon gaat negeren. Is FOK! nog wel leuk op die manier? Dat er fouten worden gemaakt snap ik respecteer ik ook. Maar het beleid is gewoon een beetje vreemd.
Als ik voor deze kritiek een ban krijg dan het zij zo, maar ik heb het op een normale manier gebracht.
Waar moet je het anders mee vergelijken? De KLB-topics van de toekomst?quote:
We kunnen ook alles weghalen wat niet aan policy voldoet om maar zo voorspelbaar mogelijk te zijn maar dat willen jullie denk ik ook niet. En ik ook nietquote:Op dinsdag 6 april 2021 13:17 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar deze methode werkt dus niet zo te lezen.
En daar is niets mis mee, maar ik zou wel eens van @Danny willen weten hoe dicht hij bij de FA's en zijn team staat. En ik vraag me ook af, van hebben mods ook mogelijkheid tot het geven van nieuwe ideeën of mag dat niet? KLB lijkt mij een van de meest actieve forums. Moet je dat dan willen slopen?quote:
Is wat mij betreft denk ik wel een slechte zaak. Dat je gewoon geen gehoor krijgt. Ik bedoel een forum is toch opgericht voor gebruikers. Als ik kijk naar jouw aantal posts en zo. Dan ben je toch gewoon serieuze deelnemer, en ja natuurlijk breek je eens de regels of zo. Maar als je echt niet weer waarom je geband wordt habibo, vind ik het raar dat er geen reactie komt.quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:25 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat FAs berichten negeren.
Het is dan ook geen persoonlijke aanval richting @Plompzakker maar over het algemeen beleid.quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:27 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
En daar is niets mis mee, maar ik zou wel eens van @:danny willen weten hoe dicht hij bij de FA's en zijn team staat. En ik vraag me ook af, van hebben mods ook mogelijkheid tot het geven van nieuwe ideeën of mag dat niet? KLB lijkt mij een van de meest actieve forums. Moet je dat dan willen slopen?
Kijk dat eens een ban valt okay, maar als mensen het gevoel hebben onterecht geband te worden. Dan vind ik moet iemand je toch te woord staan. Natuurlijk snap ik dat ze vaker lastig gevallen worden door dit soort vragen. Maar je kan toch wel het verschil kennen tussen een @:jochemsjakie of een pieterdegallier anders vraag ik me af of je nog wel een connectie hebt met je userbase of de mensen op fok.
De mods hebben denk ik te weinig rechten maar de mods zijn wel de mensen die weten wie wie is en wat speelt in de forums. Ik neem het @:plompzakke dan ook niet kwalijk maar ik denk dat er structureel in de top wat fout zit.
Maar het zou misschien wel eens helpen een informatieve post te maken daarover?quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:27 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
We kunnen ook alles weghalen wat niet aan policy voldoet om maar zo voorspelbaar mogelijk te zijn maar dat willen jullie denk ik ook niet. En ik ook niet
Plompzakker doet gewoon zijn best. Dat zie ik ook maar ik denk dat de regels voor klaagbak moeten worden aangepast.quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:30 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Het is dan ook geen persoonlijke aanval richting @:Plompzakker maar over het algemeen beleid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |