Nu @Kluun1985 nogquote:Op maandag 5 april 2021 19:48 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
ErasmusGOD is eindelijk #free.
Oh wa danquote:Op maandag 5 april 2021 21:16 schreef Modus het volgende:
Doek dat hele KLB gewoon op joh, met al die mongolen en 85 miljard kloontjes die met elkaar lullen.
Flikker op, idiootquote:Op maandag 5 april 2021 21:16 schreef Modus het volgende:
Doek dat hele KLB gewoon op joh, met al die mongolen en 85 miljard kloontjes die met elkaar lullen.
hahaha leuke kloon weer braddie!quote:Op maandag 5 april 2021 21:16 schreef Modus het volgende:
85 miljardquote:Op maandag 5 april 2021 21:16 schreef Modus het volgende:
Niks mis met uber!quote:Op maandag 5 april 2021 21:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Ah de uberkneus komt ook weer ff langsfietsen.
Nee dat kun je niet concluderenquote:Op dinsdag 6 april 2021 10:36 schreef Boze_Eend het volgende:
KLB / Fugue
Kan ik hieruit concluderen dat naamtopics vanaf nu mogen?
Kan jij als mod ook eens gewoon iemand fatsoenlijk te woord staan. Want een beetje tekst en uitleg waarom jij wel tegen de policy mag ingaan en andere niet lijkt mij wel op zijn plek.quote:
Dat kan ik.quote:Op dinsdag 6 april 2021 10:41 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Kan jij als mod ook eens gewoon iemand fatsoenlijk te woord staan. Want een beetje tekst en uitleg waarom jij wel tegen de policy mag ingaan en andere niet lijkt mij wel op zijn plek.
Ik vind dit onzin. Op deze manier krijg je juist kritiek op de crew door extreem onduidelijk beleid, en de kritiekgever kan daar gewoon een ban voor krijgen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 10:53 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat kan ik.
In klb is er soms net wat meer ruimte binnen de grenzen van de policy. Het is alleen niet de bedoeling dat continu hetzelfde gebagger oid de overhand krijgt, daar zit een bepaalde balans in. Daarom is het modden in klb vaak voor een gedeelte ook context en situatie afhankelijk. Gisteren was er een spontane baggeraanval/ontgroening, wat moet kunnen en hoort ook bij klb, en daar was het fugue topic onderdeel van.
Nu is dat topic gisteren toevallig niet gesloten. Maar dat wil niet zeggen dat dit betekent dat naamtopics, waarvan de hoofdzakelijke reden dat dit over het algemeen niet mag is dat deze vaker negatief dan positief zijn, opeens mogen.
Het fugue topic kan ook wel dicht, dat is het probleem niet. Ik vond het eigenlijk alleen meer een klusje voor erasmus of fugue, gezien de context waarbinnen dat topic was gemaakt.
Zo onduidelijk is het allemaal niet.quote:Op dinsdag 6 april 2021 11:21 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik vind dit onzin. Op deze manier krijg je juist kritiek op de crew door extreem onduidelijk beleid, en de kritiekgever kan daar gewoon een ban voor krijgen.
Bedreigingen uiten, dat mag dan schijnbaar weer wel.
Vandaar dat ik een paar weken geleden een ban kreeg (zondef uitleg) voor toen ik hier kritiek uitte.quote:Op dinsdag 6 april 2021 11:45 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zo onduidelijk is het allemaal niet.
En niemand krijgt ook een ban voor kritiek geven mits dat op een normale manier gebeurt
Ik denk dat je de modjes op een verkeerd moment trof. Bijv. tijdens een ongesteldheid of tijdens een verlieswedstrijd van PSV (het zijn allemaal PSV-ers hier he)quote:Op dinsdag 6 april 2021 11:56 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Vandaar dat ik een paar weken geleden een ban kreeg (zondef uitleg) voor toen ik hier kritiek uitte.
Hoe is dit duidelijk? Je hebt regels maar dan heb je weer uitzonderingen op bepaalde regels maar alleen tijdens een bepaalde context en het moet bepaalde inhoudt bevatten + de juiste mod moet online zijn en je moet een bepaalde user zijn VOORDAT je een bepaald topic mag openen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 11:45 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zo onduidelijk is het allemaal niet.
En niemand krijgt ook een ban voor kritiek geven mits dat op een normale manier gebeurt
Quoted for waarheidquote:Op dinsdag 6 april 2021 12:07 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Hoe is dit duidelijk? Je hebt regels maar dan heb je weer uitzonderingen op bepaalde regels maar alleen tijdens een bepaalde context en het moet bepaalde inhoudt bevatten + de juiste mod moet online zijn en je moet een bepaalde user zijn VOORDAT je een bepaald topic mag openen.
Prima, maar ban en geef dan geen notes de volgende keer of wees wat duidelijk zonder dat je een @:handleiding door moet lezen om überhaupt te mogen posten, ik mij nog herinneren dat een spontane baggeraanval (een maand geleden?) bans heeft gegeven.
Ten eerste weet je heel goed dat we bans niet op het forum besproken worden.quote:Op dinsdag 6 april 2021 11:56 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Vandaar dat ik een paar weken geleden een ban kreeg (zondef uitleg) voor toen ik hier kritiek uitte.
Klb is geen tweakers en dat willen we er ook niet van maken.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:07 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Hoe is dit duidelijk? Je hebt regels maar dan heb je weer uitzonderingen op bepaalde regels maar alleen tijdens een bepaalde context en het moet bepaalde inhoudt bevatten + de juiste mod moet online zijn en je moet een bepaalde user zijn VOORDAT je een bepaald topic mag openen.
Prima, maar ban en geef dan geen notes de volgende keer of wees wat duidelijk zonder dat je een @:handleiding door moet lezen om überhaupt te mogen posten, ik mij nog herinneren dat een spontane baggeraanval (een maand geleden?) bans heeft gegeven.
Geen idee wat dat moet betekenen, ik kom niet op Tweakers.quote:Op dinsdag 6 april 2021 12:13 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Klb is geen tweakers en dat willen we er ook niet van maken.
Ik had hier toen kritiek in deze thread geuit, en 5 minuten later een ban... zonder enkele uitlegquote:Op dinsdag 6 april 2021 12:12 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ten eerste weet je heel goed dat we bans niet op het forum besproken worden.
Voor precieze uitleg moet je bij de FA's zijn maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat het vanwege kritiek geven was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |