Hoezo nou weer misplaatst?quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:15 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ja het zal vast geen reactie op je eigen vervelende misplaatste narcistische gedrag zijn joh
Of hij was het gewoon zelf zodat hij dit topic vervolgens kon openen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:15 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ja het zal vast geen reactie op je eigen vervelende misplaatste narcistische gedrag zijn joh
Geef je rekeningnummer, je pincode en je pasnummer maar.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik wil ook wel geld ontvangen van mensen van hier
Ja als dit gebeurd, dan weet je dat het voorbij is. Je hele opgebouwde reputatie is per direct een grote hoax. De almachtige heeft gesproken. Wat heb je hier eigenlijk nog te zoeken, vraag je je af. Huilend kruip je je bed in.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:12 schreef phoenyx het volgende:
Zit er een anoniem persoon direct te zeggen van 'is niet waar:'
Ik ook, maar ik heb daar een heel businessmodel achter zitten.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik wil ook wel geld ontvangen van mensen van hier
Nou ja eigenlijk zou ik wel iets moeten overwegen, misschien het gewoon in feedback melden dat ze er iets mee doen ofzo. Het is dagenlang stil, ik typ iets en dan gaan anderen hetzelfde doen en direct daarna ook nog weer free-erasmus gedoe etc erbij. Word compleet ondergesneeuwd door mensen die anders niet spontaan zouden doneren maar alleen maar om te etteren en te pestenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:27 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik zou serieus overwegen aangifte te doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |