Hoezo nou weer misplaatst?quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:15 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ja het zal vast geen reactie op je eigen vervelende misplaatste narcistische gedrag zijn joh
Of hij was het gewoon zelf zodat hij dit topic vervolgens kon openen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:15 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ja het zal vast geen reactie op je eigen vervelende misplaatste narcistische gedrag zijn joh
Geef je rekeningnummer, je pincode en je pasnummer maar.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik wil ook wel geld ontvangen van mensen van hier
Ja als dit gebeurd, dan weet je dat het voorbij is. Je hele opgebouwde reputatie is per direct een grote hoax. De almachtige heeft gesproken. Wat heb je hier eigenlijk nog te zoeken, vraag je je af. Huilend kruip je je bed in.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:12 schreef phoenyx het volgende:
Zit er een anoniem persoon direct te zeggen van 'is niet waar:'
Ik ook, maar ik heb daar een heel businessmodel achter zitten.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik wil ook wel geld ontvangen van mensen van hier
Nou ja eigenlijk zou ik wel iets moeten overwegen, misschien het gewoon in feedback melden dat ze er iets mee doen ofzo. Het is dagenlang stil, ik typ iets en dan gaan anderen hetzelfde doen en direct daarna ook nog weer free-erasmus gedoe etc erbij. Word compleet ondergesneeuwd door mensen die anders niet spontaan zouden doneren maar alleen maar om te etteren en te pestenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:27 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik zou serieus overwegen aangifte te doen
Misschien moet jij gewoon een keer een dikke piemel in je reet laten drukken zodat je niet steeds van die diarree produceert.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:36 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk zou ik wel iets moeten overwegen, misschien het gewoon in feedback melden dat ze er iets mee doen ofzo. Het is dagenlang stil, ik typ iets en dan gaan anderen hetzelfde doen en direct daarna ook nog weer free-erasmus gedoe etc erbij. Word compleet ondergesneeuwd door mensen die anders niet spontaan zouden doneren maar alleen maar om te etteren en te pesten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2021 18:43:28 ]
Ja zo zie ik het ook denk ook wel dat het smaad en laster is gewoon of iig cyberbullyingquote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:36 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk zou ik wel iets moeten overwegen, misschien het gewoon in feedback melden dat ze er iets mee doen ofzo. Het is dagenlang stil, ik typ iets en dan gaan anderen hetzelfde doen en direct daarna ook nog weer free-erasmus gedoe etc erbij. Word compleet ondergesneeuwd door mensen die anders niet spontaan zouden doneren maar alleen maar om te etteren en te pesten
Zo zie jij het helemaal niet, maar deze reactie leek je wel leuk om je act in stand te houden.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja zo zie ik het ook denk ook wel dat het smaad en laster is gewoon of iig cyberbullying
Wat loop jij nou weer te bemoeien joh rare palingquote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:43 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zo zie jij het helemaal niet, maar deze reactie leek je wel leuk om je act in stand te houden.
Helaas.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat loop jij nou weer te bemoeien joh rare paling
Ga lekker je moeder neuken of zo
Naaaajaaaaa weer aandacht tekort zekerquote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]_______________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*aandachtstekortquote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Naaaajaaaaa weer aandacht tekort zeker
Geen Nederlands kunnenquote:
Vervelend voor je dat je hierin faalt inderdaad. Je zit nog steeds in vmbo-2 begrijp ik hieruit?quote:
Phoenyx en ik hebben wel gewoon een deftige baan wij hoeven niet ter compensatie moderator te worden op een halfdood forumquote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Vervelend voor je dat je hierin faalt inderdaad. Je zit nog steeds in vmbo-2 begrijp ik hieruit?
Interpunctie, gebruik het.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Phoenyx en ik hebben wel gewoon een deftige baan wij hoeven niet ter compensatie moderator te worden op een halfdood forum
Ik zal jou eens gebruikenquote:
quote:
Wil je mij eens niet meer stalken mannetjequote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]_______________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
misschien is die boos op je witte wormpje. hihihihihihihquote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wil je mij eens niet meer stalken mannetje
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wil je mij eens niet meer stalken mannetje
quote:Stalking, ook wel uitgesproken als stolking, is het stelselmatig lastigvallen van een persoon, door die persoon te achtervolgen, steeds op hinderlijke wijze contact op te nemen en soms ook te bedreigen. Het woord stalking komt van het Engelse woord to stalk, wat besluipen (meestal van wild) betekent.
Ja ik duw die toch niet in zijn gezicht of zoquote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:55 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
misschien is die boos op je witte wormpje. hihihihihihih
Tl;drquote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Vervelend voor je dat je hierin faalt inderdaad. Je zit nog steeds in vmbo-2 begrijp ik hieruit?
open en bloot @Nine.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ik duw die toch niet in zijn gezicht of zo
Vind het echt een beetje ongemakkelijk zo'n discussie open en bloot
Mandquote:
Fyiquote:
oeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Fyi
Ik heb aangifte tegen je gedaan in fb
Wil je even kalm doen papoeaatje?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Fyi
Ik heb aangifte tegen je gedaan in fb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |