Waarom is de terechte vraag van @Solotovski verwijderd?quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:05 schreef Haags het volgende:
Jongens doe dit aub in een SC maar niet hier. Dank!
topic is sticky gemacht.
Die TT is niet iets om je druk om te maken.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:11 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Waarom is de terechte vraag van @:Solotovski verwijderd?
Doe eens een normale TT joh.
Als @:phoenyx er op geilt om dit soort onzin te verspreiden dan kan dat wel via de donatieticker of zo.
Respect dat je deze suggestie hebt opgevolgd @phoenyx kneusquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:11 schreef spinazieruiker het volgende:
Als @:phoenyx er op geilt om dit soort onzin te verspreiden dan kan dat wel via de donatieticker of zo.
Het is goed duidelijk dat de policy niet toelaat. Dus laten we ermee stoppen voordat hij wat volgelingen gaat krijgenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:33 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Waarom wordt er niet gepost waarom Erasmus een ban heeft? Nogal raar dat een mod (en een geliefde) een ban heeft gekregen. Wij eisen uitleg!
Bij deze meld ik mij aan als volgeling van Erasmus.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:34 schreef Plompzakker het volgende:
Dus laten we ermee stoppen voordat hij wat volgelingen gaat krijgen
Leuke dreiging weer en stop aub met berichten verwijderen wat volgens jouw spam is terwijl je zelf net zo goed loop te spammen, en dat als crew zijnde.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:34 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het is goed duidelijk dat de policy niet toelaat. Dus laten we ermee stoppen voordat hij wat volgelingen gaat krijgen
Daadwerkelijke feedback wordt niet verwijderd.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:35 schreef JochemSjakie het volgende:
Bij wie kan ik klagen dat feedback-berichten hier onbeantwoord verwijderd worden?
Als jij stopt met posts waarvan je weet dat ze verwijderd worden dan hoef ik niks te verwijderenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:36 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Leuke dreiging weer en stop aub met berichten verwijderen wat volgens jouw spam is terwijl je zelf net zo goed loop te spammen, en dat als crew zijnde.
De vraag waarom bepaalde mensen hier de boel kunnen blijven verzieken is een terechte vraag. Ik heb geen namen genoemd, en heb geen antwoord gehad.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:37 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Daadwerkelijke feedback wordt niet verwijderd.
Continu gezuig en het zoeken naar een grens wel
Nogal logisch dat mensen pissig zijn als een mod een ban krijgt zonder uitleg.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:38 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Als jij stopt met posts waarvan je weet dat ze verwijderd worden dan hoef ik niks te verwijderen
De post die ik verwijderde had een andere strekking, maargoed.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:39 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
De vraag waarom bepaalde mensen hier de boel kunnen blijven verzieken is een terechte vraag. Ik heb geen namen genoemd, en heb geen antwoord gehad.
het kan natuurlijk ook zijn dat de beste man zelf een tijdelijke vakantie heeft aangevraagd omdat hij de uitlogknop niet kon vindenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:40 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Nogal logisch dat mensen pissig zijn als een mod een ban krijgt zonder uitleg.
Waarschijnlijk heeft de persoon in kwestie wel een uitleg gehad.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:40 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Nogal logisch dat mensen pissig zijn als een mod een ban krijgt zonder uitleg.
Er zijn er twee verwijderd, eentje die er al sinds gisteravond stond.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:42 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
De post die ik verwijderde had een andere strekking, maargoed.
Als wij vinden dat iemand hier de boel verziekt dan modereren we daarop.
We modereren er daarnaast ook op als users continu de confrontatie met andere users blijven opzoeken.
Het is ook echt niet dat hier helemaal niks mag, hou het alleen een beetje in balans
Dat klopt. Mijn antwoord staat hierbovenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:43 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Er zijn er twee verwijderd, eentje die er al sinds gisteravond stond.
Op het Vivaforum is een openbaar banmeld topic waarin de lengte en reden van iemands ban staat vermeld. Ik zal eens navragen wat hun beweegredenen zijn en het daarna met je delen, zodat je in het vervolg wel weet waarom uitleg aan andere users nuttig zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:43 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft de persoon in kwestie wel een uitleg gehad.
Waarom andere users recht op een uitleg zouden moeten hebben dat zou ik niet weten
Omdat niet iedereen hier een robot / botte lul is en leden elkaar ook DMen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:43 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft de persoon in kwestie wel een uitleg gehad.
Waarom andere users recht op een uitleg zouden moeten hebben dat zou ik niet weten
Dat is het viva forum. Hier geldt een andere policyquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:46 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Op het Vivaforum is een openbaar banmeld topic waarin de lengte en reden van iemands ban staat vermeld. Ik zal eens navragen wat hun beweegredenen zijn en het daarna met je delen, zodat je in het vervolg wel weet waarom uitleg aan andere users nuttig zou kunnen zijn.
Dat is mijn punt niet. Jij geeft aan bepaalde kennis te ontberen, ik bied aan die leemte op te vullen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:51 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat is het viva forum. Hier geldt een andere policy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |