Waarom is de terechte vraag van @Solotovski verwijderd?quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:05 schreef Haags het volgende:
Jongens doe dit aub in een SC maar niet hier. Dank!
topic is sticky gemacht.
Die TT is niet iets om je druk om te maken.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:11 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Waarom is de terechte vraag van @:Solotovski verwijderd?
Doe eens een normale TT joh.
Als @:phoenyx er op geilt om dit soort onzin te verspreiden dan kan dat wel via de donatieticker of zo.
Respect dat je deze suggestie hebt opgevolgd @phoenyx kneusquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:11 schreef spinazieruiker het volgende:
Als @:phoenyx er op geilt om dit soort onzin te verspreiden dan kan dat wel via de donatieticker of zo.
Het is goed duidelijk dat de policy niet toelaat. Dus laten we ermee stoppen voordat hij wat volgelingen gaat krijgenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:33 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Waarom wordt er niet gepost waarom Erasmus een ban heeft? Nogal raar dat een mod (en een geliefde) een ban heeft gekregen. Wij eisen uitleg!
Bij deze meld ik mij aan als volgeling van Erasmus.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:34 schreef Plompzakker het volgende:
Dus laten we ermee stoppen voordat hij wat volgelingen gaat krijgen
Leuke dreiging weer en stop aub met berichten verwijderen wat volgens jouw spam is terwijl je zelf net zo goed loop te spammen, en dat als crew zijnde.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:34 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het is goed duidelijk dat de policy niet toelaat. Dus laten we ermee stoppen voordat hij wat volgelingen gaat krijgen
Daadwerkelijke feedback wordt niet verwijderd.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:35 schreef JochemSjakie het volgende:
Bij wie kan ik klagen dat feedback-berichten hier onbeantwoord verwijderd worden?
Als jij stopt met posts waarvan je weet dat ze verwijderd worden dan hoef ik niks te verwijderenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:36 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Leuke dreiging weer en stop aub met berichten verwijderen wat volgens jouw spam is terwijl je zelf net zo goed loop te spammen, en dat als crew zijnde.
De vraag waarom bepaalde mensen hier de boel kunnen blijven verzieken is een terechte vraag. Ik heb geen namen genoemd, en heb geen antwoord gehad.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:37 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Daadwerkelijke feedback wordt niet verwijderd.
Continu gezuig en het zoeken naar een grens wel
Nogal logisch dat mensen pissig zijn als een mod een ban krijgt zonder uitleg.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:38 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Als jij stopt met posts waarvan je weet dat ze verwijderd worden dan hoef ik niks te verwijderen
De post die ik verwijderde had een andere strekking, maargoed.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:39 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
De vraag waarom bepaalde mensen hier de boel kunnen blijven verzieken is een terechte vraag. Ik heb geen namen genoemd, en heb geen antwoord gehad.
het kan natuurlijk ook zijn dat de beste man zelf een tijdelijke vakantie heeft aangevraagd omdat hij de uitlogknop niet kon vindenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:40 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Nogal logisch dat mensen pissig zijn als een mod een ban krijgt zonder uitleg.
Waarschijnlijk heeft de persoon in kwestie wel een uitleg gehad.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:40 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Er zijn er twee verwijderd, eentje die er al sinds gisteravond stond.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:42 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
De post die ik verwijderde had een andere strekking, maargoed.
Als wij vinden dat iemand hier de boel verziekt dan modereren we daarop.
We modereren er daarnaast ook op als users continu de confrontatie met andere users blijven opzoeken.
Het is ook echt niet dat hier helemaal niks mag, hou het alleen een beetje in balans
Dat klopt. Mijn antwoord staat hierbovenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:43 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Er zijn er twee verwijderd, eentje die er al sinds gisteravond stond.
Op het Vivaforum is een openbaar banmeld topic waarin de lengte en reden van iemands ban staat vermeld. Ik zal eens navragen wat hun beweegredenen zijn en het daarna met je delen, zodat je in het vervolg wel weet waarom uitleg aan andere users nuttig zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:43 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft de persoon in kwestie wel een uitleg gehad.
Waarom andere users recht op een uitleg zouden moeten hebben dat zou ik niet weten
Omdat niet iedereen hier een robot / botte lul is en leden elkaar ook DMen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:43 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft de persoon in kwestie wel een uitleg gehad.
Waarom andere users recht op een uitleg zouden moeten hebben dat zou ik niet weten
Dat is het viva forum. Hier geldt een andere policyquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:46 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Op het Vivaforum is een openbaar banmeld topic waarin de lengte en reden van iemands ban staat vermeld. Ik zal eens navragen wat hun beweegredenen zijn en het daarna met je delen, zodat je in het vervolg wel weet waarom uitleg aan andere users nuttig zou kunnen zijn.
Dat is mijn punt niet. Jij geeft aan bepaalde kennis te ontberen, ik bied aan die leemte op te vullen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:51 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat is het viva forum. Hier geldt een andere policy
Ik volg de forumpolicy. Het is verder niet aan mij om mijn eigen policy te makenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:52 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Dat is mijn punt niet. Jij geeft aan bepaalde kennis te ontberen, ik bied aan die leemte op te vullen.
Maar dan is het toch ook niet relevant te vermelden wat je wel of niet weet qua redenen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:54 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik volg de forumpolicy. Het is verder niet aan mij om mijn eigen policy te maken
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:54 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik volg de forumpolicy. Het is verder niet aan mij om mijn eigen policy te maken
Graag antwoord waarom mijn eerste bericht van mij verwijderd is, zonder antwoord op die legitieme vraag die daarin gesteld werd.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:44 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat klopt. Mijn antwoord staat hierboven
Terechte ban.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:40 schreef Verbruikersnaam het volgende:
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:43 schreef Pharkus het volgende:
Erasmus is bezig met zijn afstudeeronderzoek en komt over een maandje terug, gewoon weer als moderator. Dawast.Oh en dan moeten jullie hem vast met een moeilijke titel aanspreken, meneer en u zeggen, jeweetzelf.
Vroegah was er trouwens wel een ban-meldingstopic topic.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:51 schreef Plompzakker het volgende:
Dat is het viva forum. Hier geldt een andere policy
Dat was altijd wel leuk om te volgen ja. Alleen is besloten om dat niet meer te doenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:45 schreef Nine. het volgende:
[..]
Vroegah was er trouwens wel een ban-meldingstopic topic.
had iets met AVG te maken oid.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:51 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat was altijd wel leuk om te volgen ja. Alleen is besloten om dat niet meer te doen
Seker omdat hij dan ineens eens of andere school hep gedaan waar wij allemaal voor moete betalen is hij ineens helemaal eletair enzo en praat hij met een aardappel in ze keel denk maar niet dat ik meewerk aan dat gezeik groetenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:43 schreef Pharkus het volgende:
Erasmus is bezig met zijn afstudeeronderzoek en komt over een maandje terug, gewoon weer als moderator. Dawast.Oh en dan moeten jullie hem vast met een moeilijke titel aanspreken, meneer en u zeggen, jeweetzelf.
Was toch al veel eerder dat dat niet meer gedaan werd? Ik dacht dat het was omdat het dan een sport werd om in het banmeldtopic te komen en mensen dus extra gingen kloten.quote:
Einde van het prachtige banmeldtopic is al meer dan 10 jaar geleden.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:20 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Was toch al veel eerder dat dat niet meer gedaan werd? Ik dacht dat het was omdat het dan een sport werd om in het banmeldtopic te komen en mensen dus extra gingen kloten.
Ik mis het vooral rond sinterklaas, wanneer de banmeldingen op rijm gedaan werden.
En hoe heb jij hier last van?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:00 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja niet om het eoa maar ik word ernstig lastiggevallen door een reptiel dat bij jullie werkzaam zou zijn
KLB / God tering wat een pech
Graag actie ondernemen
@Plompzakkerquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:06 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Graag antwoord waarom mijn eerste bericht van mij verwijderd is, zonder antwoord op die legitieme vraag die daarin gesteld werd.
Met het verwijderen van mijn tweede bericht ben ik het eens. Nu graag antwoord op mijn vraag. Daar heb je nu geen antwoord op gegeven.
quote:
Ten eerste stond er niet eens een vraag in het verwijderde bericht.quote:
Oh niet gezien.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:43 schreef Pharkus het volgende:
Ten eerste heb je twee berichten van mij verwijderd, waarvan er één een vraag was.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:45 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
[..]
Ten eerste stond er niet eens een vraag in het verwijderde bericht.
Ten tweede heb ik inmiddels wel duidelijk gemaakt wat ik duidelijk te maken heb
Bans worden niet besproken maar heiligschennisquote:
Dit inderdaad. Hij heeft Abid beledigdquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken maar heiligschennis
Daarom krijgt hij tijdelijk een ban om dat aan te geven?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:43 schreef Pharkus het volgende:
Het is dat hij niet naar de klaagmuur mag reizen....quote:
Gebeurt wel vaker op verzoek. Normaal valt het dan ook minder op.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:51 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Daarom krijgt hij tijdelijk een ban om dat aan te geven?
Thug life, Pharkiequote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het is dat hij niet naar de klaagmuur mag reizen....
Is het heel gek dat ik het raar vind als een moderator weigert een antwoord te geven op de vraag waarom een feedback-vraag verwijderd wordt? Ik heb al aangegeven dat ik de verwijdering van mijn tweede post terecht vond, maar dat ik nog steeds geen antwoord gekregen heb op de vraag (waar ik nu nog steeds geen antwoord op gekregen heb) waarom mijn eerste post verwijderd isquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het is dat hij niet naar de klaagmuur mag reizen....
Mensen kunnen wel van allerlei onzindingen vragen maar dat betekent niet dat een ander daar altijd zijn tijd in hoeft te stekenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:26 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Is het heel gek dat ik het raar vind als een moderator weigert een antwoord te geven op de vraag waarom een feedback-vraag verwijderd wordt? Ik heb al aangegeven dat ik de verwijdering van mijn tweede post terecht vond, maar dat ik nog steeds geen antwoord gekregen heb op de vraag (waar ik nu nog steeds geen antwoord op gekregen heb) waarom mijn eerste post verwijderd is
Is dat niet de bedoeling van dit hele topic? Om feedback te geven en om onduidelijkheden uit de wereld te helpen?
Ik las een sneer en geen vraag.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:26 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Is het heel gek dat ik het raar vind als een moderator weigert een antwoord te geven op de vraag waarom een feedback-vraag verwijderd wordt? Ik heb al aangegeven dat ik de verwijdering van mijn tweede post terecht vond, maar dat ik nog steeds geen antwoord gekregen heb op de vraag (waar ik nu nog steeds geen antwoord op gekregen heb) waarom mijn eerste post verwijderd is
Is dat niet de bedoeling van dit hele topic? Om feedback te geven en om onduidelijkheden uit de wereld te helpen?
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik las een sneer en geen vraag.
Terecht verwijderd. Verder is er geen regel dat er tegen narcisten anders moet worden opgetreden.
Is dat ook waarom een zekere bekende fokker en youtuber om de haverklap een ban heeft?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker op verzoek. Normaal valt het dan ook minder op.
Daar mag ik dan weer niks over zeggen, mocht hij ooit wederkeren moet je hem zelf dat vragen. Van Erasmus had ik toestemming.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:45 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Is dat ook waarom een zekere bekende fokker en youtuber om de haverklap een ban heeft?
Interessant, “narcisten” is nu geen sneer maar een op DSM-FOK gebaseerde analyse door een gekwalificeerd persoon? Indrukwekkend, daar moet zeker niet tegen worden opgetreden maar worden beloond.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik las een sneer en geen vraag.
Terecht verwijderd. Verder is er geen regel dat er tegen narcisten anders moet worden opgetreden.
Jij leest wel vaker dingen half met een mislukte interpretatie als gevolg. Volgende keer beter.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:51 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Interessant, “narcisten” is nu geen sneer maar een op DSM-FOK gebaseerde analyse door een gekwalificeerd persoon? Indrukwekkend, daar moet zeker niet tegen worden opgetreden maar worden beloond.
Wat een indrukwekkende interpretatie weer, ik vergeet soms dat jij alles weet!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 07:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jij leest wel vaker dingen half met een mislukte interpretatie als gevolg. Volgende keer beter.
Ik van jouw uiquote:Op maandag 8 maart 2021 15:55 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Kan iemand de tt wijzigen? Ik krijg braakneigingen van narcisme.
Ik wou je post liken maar hij was verwijdert.quote:
Achterlijkquote:Op maandag 8 maart 2021 19:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik wou je post liken maar hij was verwijdert.
-stop eens met continu bemoeien/pseudomodden in fb-quote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:37 schreef okselzweet het volgende:
Beste moderators, een stukje serieuze feedback. Waarom is het toegestaan om een titel als ''PhoenyxGod'' te hebben in een neutraal topic, bestemd voor feedback? Dat dit in ONZ gebeurt snap ik, aangezien feedback daar alleen maar kontlikken is, hier niet.
Zo heel groot probleem is het allemaal ook weer niet tochquote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:37 schreef okselzweet het volgende:
Beste moderators, een stukje serieuze feedback. Waarom is het toegestaan om een titel als ''PhoenyxGod'' te hebben in een neutraal topic, bestemd voor feedback? Dat dit in ONZ gebeurt snap ik, aangezien feedback daar alleen maar kontlikken is, hier niet.
Nouuuu, vind het allemaal maar een beetje vreemd. Neutrale titel lijkt me toch wat geschikter.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:10 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zo heel groot probleem is het allemaal ook weer niet toch
Eens.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:37 schreef okselzweet het volgende:
Er is al lang antwoord op gegeven. En dat hield in dat het allemaal niet zo wereldschokkend is. Accepteer dat eens en laat het rusten in plaats van continu door te blijven drammen om het drammenquote:
Drammen om het drammen?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:01 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Er is al lang antwoord op gegeven. En dat hield in dat het allemaal niet zo wereldschokkend is. Accepteer dat eens en laat het rusten in plaats van continu door te blijven drammen om het drammen
Drammen om het drammen ja.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:09 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Drammen om het drammen?_____!
Modwaardige opmerking, wel.
Jullie scheppen op deze manier een precedent, waar je niet meer vanaf komt.
Je kunt er nu al vanuit gaan dat er een lapo-hunt komt, en dat de volgende TT nog triester is. Maar goed, er is hiermee een precedent geschept en dus moeten jullie die ook goedkeuren.
Yep, alles is mijn schuld. Altijd makkelijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:13 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Drammen om het drammen ja.
Het halve fb topic is ongeveer gevuld met discussies waarin jij door blijft gaan op selectieve details waarop je eerder al een antwoord hebt gekregen wat je niet beviel.
Laten we daarmee ophouden
Mooi. Dan verklaren we hierbij het onderwerp TT voor geslotenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:17 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Yep, alles is mijn schuld. Altijd makkelijk.
Ik heb het niet eerder over de TT gehad, maar goed.
Nou, zet die note maar neer, dan kunnen we weer verder
miemiemiemiemiemiequote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:17 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Yep, alles is mijn schuld. Altijd makkelijk.
Nee.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:06 schreef pferdfahrer het volgende:
Kan er iets gedaan worden aan de TT? Erasmus had dit tenminste sportief opgepakt.
Bans worden niet besprokenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:18 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Nogal raar dat ik (en een paar andere) een ban had(den) gekregen terwijl de desbetreffende user steeds aan het zuigen was (en nog steeds is) en mij notabene nog uitschold ook, en daar wordt dan weer niets aan gedaan... Walgelijke taferelen, wees er maar trots op. Ik dacht dat zulk hypocriet gedrag alleen voorkwam op de FP maar hier wordt ook duidelijk met 2 maten gemeten.
Het is wel duidelijk dat bepaalde users een voorkeursbehandeling krijgen en/of in bescherming worden genomenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:18 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Nogal raar dat ik (en een paar andere) een ban had(den) gekregen terwijl de desbetreffende user steeds aan het zuigen was (en nog steeds is) en mij notabene nog uitschold ook, en daar wordt dan weer niets aan gedaan... Walgelijke taferelen, wees er maar trots op. Ik dacht dat zulk hypocriet gedrag alleen voorkwam op de FP maar hier wordt ook duidelijk met 2 maten gemeten.
Belachelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:52 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat bepaalde users een voorkeursbehandeling krijgen en/of in bescherming worden genomen
De reden wat er werd gegeven is ronduit belachelijk en niet banwaardig zoals Okselzweet al zei, sommige krijgen een voorkeursbehandeling, ik heb na de 'uitleg' van mijn ban geen antwoorden meer gekregen op mijn vragen. Op sommige users mag je niet terug reageren als ze je zomaar uitschelden.quote:
Als er dan ook gekapt wordt met die schijnheilige act dat dat niet zo is wen ik er prima aan. Tot die tijd zal ik van me laten horen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:16 schreef Solotovski het volgende:
Het is gewoon selectief en natte vinger werk
Wen er maar aan jongens
En je verwacht dat we in de klb fb je wel uitleg gaan geven over bans die niet besproken worden?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:00 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
De reden wat er werd gegeven is ronduit belachelijk en niet banwaardig zoals Okselzweet al zei, sommige krijgen een voorkeursbehandeling, ik heb na de 'uitleg' van mijn ban geen antwoorden meer gekregen op mijn vragen. Op sommige users mag je niet terug reageren als ze je zomaar uitschelden.![]()
Op zijn minst een vervolgreactie via PM... Dat is wel zo netjes.quote:Op woensdag 10 maart 2021 08:11 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
En je verwacht dat we in de klb fb je wel uitleg gaan geven over bans die niet besproken worden?
Ik heb geen pm van je gezienquote:Op woensdag 10 maart 2021 08:57 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Op zijn minst een vervolgreactie via PM... Dat is wel zo netjes.
Ik denk dat je voor jouw vraag beter een mail naar forum@fok.nl kunt sturen.quote:
Daar krijg ik ook geen reactie daarom post ik in dit topic.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:34 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik denk dat je voor jouw vraag beter een mail naar forum@fok.nl kunt sturen.
Hier kunnen we je in ieder geval ook niet helpenquote:Op woensdag 10 maart 2021 11:35 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Daar krijg ik ook geen reactie daarom post ik in dit topic.
Als diegene mij hier kan bannen om onzin dingen kan die ook zo vriendelijk zijn om terug te reageren.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:38 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Hier kunnen we je in ieder geval ook niet helpen
Dan zul je de rest van de avond wel druk zijn met de rest van soortgelijke topics te sluiten aangezien KLB er vol mee staat.quote:
Ligt eraan wie de TS is.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dan zul je de rest van de avond wel druk zijn met de rest van soortgelijke topics te sluiten aangezien KLB er vol mee staat.
Hoezo is dit een trolltopic? Ik vind het belachelijk dat uberhaupt al dit idee wordt gewekt. Het gaat hier om een serieuse kandidaatquote:Op zondag 14 maart 2021 21:17 schreef Pharkus het volgende:
Probeer in vkz maar een niet troll topic te openen.
Als je bijvoorbeeld alleen haar naam in de titel had gezet ipv haar huidskleur, geloof en handicap te benoemen.quote:Op zondag 14 maart 2021 21:18 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Hoezo is dit een trolltopic? Ik vind het belachelijk dat uberhaupt al dit idee wordt gewekt. Het gaat hier om een serieuse kandidaat
https://bij1.org/kandidaten/jeanette-chedda/
Dit komt letterlijk uit de beschrijving die BIJ1 bij haar op de site heeft gezet en dit zegt waarschijnlijk meer dan haar naam, aangezien de meeste haar naam niet zullen kennenquote:Op zondag 14 maart 2021 21:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld alleen haar naam in de titel had gezet ipv haar huidskleur, geloof en handicap te benoemen.
Wil je een discussie over de persoon of over bijzaken?quote:Op zondag 14 maart 2021 21:25 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Dit komt letterlijk uit de beschrijving die BIJ1 bij haar op de site heeft gezet en dit zegt waarschijnlijk meer dan haar naam, aangezien de meeste haar naam niet zullen kennen
Over of het nodig is om ervaringsdeskundigen in de kamer te hebben. Het is makkelijk om over een bepaalde groep te praten dan metquote:Op zondag 14 maart 2021 21:32 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wil je een discussie over de persoon of over bijzaken?
Nee jij bent een aanwinstquote:Op maandag 15 maart 2021 20:10 schreef Solotovski het volgende:
Janken als een bitch omdat een mod een mikey topic sluit
Achterlijke mongool
quote:Op maandag 15 maart 2021 20:10 schreef Solotovski het volgende:
Janken als een bitch omdat een mod een mikey topic sluit
Achterlijke mongool
Zet tr danquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:07 schreef Domme_Gans het volgende:
Die ranzige foto's van pieterdegallier, gaan die nog verwijderd worden
Dit neem ik terug trouwensquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:05 schreef Solotovski het volgende:
@:Chevycaprice
Ontzettend bedankt, wat een topmod ben jij. Snel en adequaat handelen is jou niet vreemd.
Bedankt voor dit sympathieke complimentquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:05 schreef Solotovski het volgende:
@:Chevycaprice
Ontzettend bedankt, wat een topmod ben jij. Snel en adequaat handelen is jou niet vreemd.
Is nu weg als het goed is, als ergens nog iets staat zet dan even een TR.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:07 schreef Domme_Gans het volgende:
Die ranzige foto's van pieterdegallier, gaan die nog verwijderd worden
TR gezetquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is nu weg als het goed is, als ergens nog iets staat zet dan even een TR.
Thanks!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is nu weg als het goed is, als ergens nog iets staat zet dan even een TR.
Dat ligt eraan of je wel of geen dm ban hebtquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:32 schreef JochemSjakie het volgende:
@:plompzakker Kan ik een DM sturen?
Waarom moet die dicht danquote:
quote:Desondanks permitteren de JFVD-leden zich veel. Eén lid pleit voor 'nazi-achtige rechten' en financiële bijstand voor moeders om het Nederlandse geboortecijfer op te krikken. 'Als God links was zouden we overal ter wereld armoede hebben', schrijft een ander. 'Dan zou iedereen een homoseksuele, kreupele, transgender neger zijn. Want dat is divers.'
Is dit het beleid? Gewoon mensen negeren? Als ik niet krijg te horen waarom deze topics zijn gesloten behalve dan dat het 'kuttopics' zijn hoe moet ik dan weten hoe ik het beter moet doen habibos. Die rotzooi van MikeyTT blijft gewoon open de hele tijd.quote:Op zondag 14 maart 2021 21:56 schreef Boze_Eend het volgende:
KLB / Niet opgegroeid tussen TsjetsjenenSerieus? Je zet dat neer als kuttopic? Wat is deze.
Dat hele nazivergelijk steeds voegt niet veel toequote:Op woensdag 17 maart 2021 22:14 schreef Boze_Eend het volgende:
Het valt me op dat @:Plompzakker altijd topics sluit met een hele kort sluiting als okay of kuttopic maar vervolgens wanneer je vragen stelt je gewoon glashard doet negeren.
[..]
Is dit het beleid? Gewoon mensen negeren? Als ik niet krijg te horen waarom deze topics zijn gesloten behalve dan dat het 'kuttopics' zijn hoe moet ik dan weten hoe ik het beter moet doen habibos. Die rotzooi van MikeyTT blijft gewoon open de hele tijd.
En Plompzakker reageert gewoon niet.
Maar is dat zo moeilijk om dat even te laten weten? Tsjetsjenen topic heb je ook nooit op gereageerd. Valt mij gewoon op dat je wel graag slotjes zet met een korte kut opmerking maar als je dan vragen krijgt ben je niet thuis.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:21 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat hele nazivergelijk steeds voegt niet veel toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |