Daarom krijgt hij tijdelijk een ban om dat aan te geven?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:43 schreef Pharkus het volgende:
Erasmus is bezig met zijn afstudeeronderzoek en komt over een maandje terug, gewoon weer als moderator. Dawast.Oh en dan moeten jullie hem vast met een moeilijke titel aanspreken, meneer en u zeggen, jeweetzelf.
Het is dat hij niet naar de klaagmuur mag reizen....quote:
Gebeurt wel vaker op verzoek. Normaal valt het dan ook minder op.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:51 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Daarom krijgt hij tijdelijk een ban om dat aan te geven?
Thug life, Pharkiequote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het is dat hij niet naar de klaagmuur mag reizen....
Is het heel gek dat ik het raar vind als een moderator weigert een antwoord te geven op de vraag waarom een feedback-vraag verwijderd wordt? Ik heb al aangegeven dat ik de verwijdering van mijn tweede post terecht vond, maar dat ik nog steeds geen antwoord gekregen heb op de vraag (waar ik nu nog steeds geen antwoord op gekregen heb) waarom mijn eerste post verwijderd isquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het is dat hij niet naar de klaagmuur mag reizen....
Mensen kunnen wel van allerlei onzindingen vragen maar dat betekent niet dat een ander daar altijd zijn tijd in hoeft te stekenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:26 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Is het heel gek dat ik het raar vind als een moderator weigert een antwoord te geven op de vraag waarom een feedback-vraag verwijderd wordt? Ik heb al aangegeven dat ik de verwijdering van mijn tweede post terecht vond, maar dat ik nog steeds geen antwoord gekregen heb op de vraag (waar ik nu nog steeds geen antwoord op gekregen heb) waarom mijn eerste post verwijderd is
Is dat niet de bedoeling van dit hele topic? Om feedback te geven en om onduidelijkheden uit de wereld te helpen?
Ik las een sneer en geen vraag.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:26 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Is het heel gek dat ik het raar vind als een moderator weigert een antwoord te geven op de vraag waarom een feedback-vraag verwijderd wordt? Ik heb al aangegeven dat ik de verwijdering van mijn tweede post terecht vond, maar dat ik nog steeds geen antwoord gekregen heb op de vraag (waar ik nu nog steeds geen antwoord op gekregen heb) waarom mijn eerste post verwijderd is
Is dat niet de bedoeling van dit hele topic? Om feedback te geven en om onduidelijkheden uit de wereld te helpen?
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik las een sneer en geen vraag.
Terecht verwijderd. Verder is er geen regel dat er tegen narcisten anders moet worden opgetreden.
Is dat ook waarom een zekere bekende fokker en youtuber om de haverklap een ban heeft?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker op verzoek. Normaal valt het dan ook minder op.
Daar mag ik dan weer niks over zeggen, mocht hij ooit wederkeren moet je hem zelf dat vragen. Van Erasmus had ik toestemming.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:45 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Is dat ook waarom een zekere bekende fokker en youtuber om de haverklap een ban heeft?
Interessant, “narcisten” is nu geen sneer maar een op DSM-FOK gebaseerde analyse door een gekwalificeerd persoon? Indrukwekkend, daar moet zeker niet tegen worden opgetreden maar worden beloond.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik las een sneer en geen vraag.
Terecht verwijderd. Verder is er geen regel dat er tegen narcisten anders moet worden opgetreden.
Jij leest wel vaker dingen half met een mislukte interpretatie als gevolg. Volgende keer beter.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:51 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Interessant, “narcisten” is nu geen sneer maar een op DSM-FOK gebaseerde analyse door een gekwalificeerd persoon? Indrukwekkend, daar moet zeker niet tegen worden opgetreden maar worden beloond.
Wat een indrukwekkende interpretatie weer, ik vergeet soms dat jij alles weet!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 07:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jij leest wel vaker dingen half met een mislukte interpretatie als gevolg. Volgende keer beter.
Ik van jouw uiquote:Op maandag 8 maart 2021 15:55 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Kan iemand de tt wijzigen? Ik krijg braakneigingen van narcisme.
Ik wou je post liken maar hij was verwijdert.quote:
Achterlijkquote:Op maandag 8 maart 2021 19:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik wou je post liken maar hij was verwijdert.
-stop eens met continu bemoeien/pseudomodden in fb-quote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:37 schreef okselzweet het volgende:
Beste moderators, een stukje serieuze feedback. Waarom is het toegestaan om een titel als ''PhoenyxGod'' te hebben in een neutraal topic, bestemd voor feedback? Dat dit in ONZ gebeurt snap ik, aangezien feedback daar alleen maar kontlikken is, hier niet.
Zo heel groot probleem is het allemaal ook weer niet tochquote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:37 schreef okselzweet het volgende:
Beste moderators, een stukje serieuze feedback. Waarom is het toegestaan om een titel als ''PhoenyxGod'' te hebben in een neutraal topic, bestemd voor feedback? Dat dit in ONZ gebeurt snap ik, aangezien feedback daar alleen maar kontlikken is, hier niet.
Nouuuu, vind het allemaal maar een beetje vreemd. Neutrale titel lijkt me toch wat geschikter.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:10 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zo heel groot probleem is het allemaal ook weer niet toch
Eens.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:37 schreef okselzweet het volgende:
Er is al lang antwoord op gegeven. En dat hield in dat het allemaal niet zo wereldschokkend is. Accepteer dat eens en laat het rusten in plaats van continu door te blijven drammen om het drammenquote:
Drammen om het drammen?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:01 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Er is al lang antwoord op gegeven. En dat hield in dat het allemaal niet zo wereldschokkend is. Accepteer dat eens en laat het rusten in plaats van continu door te blijven drammen om het drammen
Drammen om het drammen ja.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:09 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Drammen om het drammen?_____!
Modwaardige opmerking, wel.
Jullie scheppen op deze manier een precedent, waar je niet meer vanaf komt.
Je kunt er nu al vanuit gaan dat er een lapo-hunt komt, en dat de volgende TT nog triester is. Maar goed, er is hiermee een precedent geschept en dus moeten jullie die ook goedkeuren.
Yep, alles is mijn schuld. Altijd makkelijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:13 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Drammen om het drammen ja.
Het halve fb topic is ongeveer gevuld met discussies waarin jij door blijft gaan op selectieve details waarop je eerder al een antwoord hebt gekregen wat je niet beviel.
Laten we daarmee ophouden
Mooi. Dan verklaren we hierbij het onderwerp TT voor geslotenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:17 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Yep, alles is mijn schuld. Altijd makkelijk.
Ik heb het niet eerder over de TT gehad, maar goed.
Nou, zet die note maar neer, dan kunnen we weer verder
miemiemiemiemiemiequote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:17 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Yep, alles is mijn schuld. Altijd makkelijk.
Nee.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:06 schreef pferdfahrer het volgende:
Kan er iets gedaan worden aan de TT? Erasmus had dit tenminste sportief opgepakt.
Bans worden niet besprokenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:18 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Nogal raar dat ik (en een paar andere) een ban had(den) gekregen terwijl de desbetreffende user steeds aan het zuigen was (en nog steeds is) en mij notabene nog uitschold ook, en daar wordt dan weer niets aan gedaan... Walgelijke taferelen, wees er maar trots op. Ik dacht dat zulk hypocriet gedrag alleen voorkwam op de FP maar hier wordt ook duidelijk met 2 maten gemeten.
Het is wel duidelijk dat bepaalde users een voorkeursbehandeling krijgen en/of in bescherming worden genomenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:18 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Nogal raar dat ik (en een paar andere) een ban had(den) gekregen terwijl de desbetreffende user steeds aan het zuigen was (en nog steeds is) en mij notabene nog uitschold ook, en daar wordt dan weer niets aan gedaan... Walgelijke taferelen, wees er maar trots op. Ik dacht dat zulk hypocriet gedrag alleen voorkwam op de FP maar hier wordt ook duidelijk met 2 maten gemeten.
Belachelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:52 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat bepaalde users een voorkeursbehandeling krijgen en/of in bescherming worden genomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |