Ik volg de forumpolicy. Het is verder niet aan mij om mijn eigen policy te makenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:52 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Dat is mijn punt niet. Jij geeft aan bepaalde kennis te ontberen, ik bied aan die leemte op te vullen.
Maar dan is het toch ook niet relevant te vermelden wat je wel of niet weet qua redenen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:54 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik volg de forumpolicy. Het is verder niet aan mij om mijn eigen policy te maken
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:54 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik volg de forumpolicy. Het is verder niet aan mij om mijn eigen policy te maken
Graag antwoord waarom mijn eerste bericht van mij verwijderd is, zonder antwoord op die legitieme vraag die daarin gesteld werd.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:44 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat klopt. Mijn antwoord staat hierboven
Terechte ban.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:40 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Nogal logisch dat mensen pissig zijn als een mod een ban krijgt zonder uitleg.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:43 schreef Pharkus het volgende:
Erasmus is bezig met zijn afstudeeronderzoek en komt over een maandje terug, gewoon weer als moderator. Dawast.Oh en dan moeten jullie hem vast met een moeilijke titel aanspreken, meneer en u zeggen, jeweetzelf.
Vroegah was er trouwens wel een ban-meldingstopic topic.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:51 schreef Plompzakker het volgende:
Dat is het viva forum. Hier geldt een andere policy
Dat was altijd wel leuk om te volgen ja. Alleen is besloten om dat niet meer te doenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:45 schreef Nine. het volgende:
[..]
Vroegah was er trouwens wel een ban-meldingstopic topic.
had iets met AVG te maken oid.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:51 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat was altijd wel leuk om te volgen ja. Alleen is besloten om dat niet meer te doen
Seker omdat hij dan ineens eens of andere school hep gedaan waar wij allemaal voor moete betalen is hij ineens helemaal eletair enzo en praat hij met een aardappel in ze keel denk maar niet dat ik meewerk aan dat gezeik groetenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:43 schreef Pharkus het volgende:
Erasmus is bezig met zijn afstudeeronderzoek en komt over een maandje terug, gewoon weer als moderator. Dawast.Oh en dan moeten jullie hem vast met een moeilijke titel aanspreken, meneer en u zeggen, jeweetzelf.
Was toch al veel eerder dat dat niet meer gedaan werd? Ik dacht dat het was omdat het dan een sport werd om in het banmeldtopic te komen en mensen dus extra gingen kloten.quote:
Einde van het prachtige banmeldtopic is al meer dan 10 jaar geleden.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:20 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Was toch al veel eerder dat dat niet meer gedaan werd? Ik dacht dat het was omdat het dan een sport werd om in het banmeldtopic te komen en mensen dus extra gingen kloten.
Ik mis het vooral rond sinterklaas, wanneer de banmeldingen op rijm gedaan werden.
En hoe heb jij hier last van?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:00 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja niet om het eoa maar ik word ernstig lastiggevallen door een reptiel dat bij jullie werkzaam zou zijn
KLB / God tering wat een pech
Graag actie ondernemen
@Plompzakkerquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:06 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Graag antwoord waarom mijn eerste bericht van mij verwijderd is, zonder antwoord op die legitieme vraag die daarin gesteld werd.
Met het verwijderen van mijn tweede bericht ben ik het eens. Nu graag antwoord op mijn vraag. Daar heb je nu geen antwoord op gegeven.
quote:
Ten eerste stond er niet eens een vraag in het verwijderde bericht.quote:
Oh niet gezien.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:43 schreef Pharkus het volgende:
Ten eerste heb je twee berichten van mij verwijderd, waarvan er één een vraag was.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:45 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
[..]
Ten eerste stond er niet eens een vraag in het verwijderde bericht.
Ten tweede heb ik inmiddels wel duidelijk gemaakt wat ik duidelijk te maken heb
Bans worden niet besproken maar heiligschennisquote:
Dit inderdaad. Hij heeft Abid beledigdquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken maar heiligschennis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |