Zet tr danquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:07 schreef Domme_Gans het volgende:
Die ranzige foto's van pieterdegallier, gaan die nog verwijderd worden
Dit neem ik terug trouwensquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:05 schreef Solotovski het volgende:
@:Chevycaprice
Ontzettend bedankt, wat een topmod ben jij. Snel en adequaat handelen is jou niet vreemd.
Bedankt voor dit sympathieke complimentquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:05 schreef Solotovski het volgende:
@:Chevycaprice
Ontzettend bedankt, wat een topmod ben jij. Snel en adequaat handelen is jou niet vreemd.
Is nu weg als het goed is, als ergens nog iets staat zet dan even een TR.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:07 schreef Domme_Gans het volgende:
Die ranzige foto's van pieterdegallier, gaan die nog verwijderd worden
TR gezetquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is nu weg als het goed is, als ergens nog iets staat zet dan even een TR.
Thanks!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is nu weg als het goed is, als ergens nog iets staat zet dan even een TR.
Dat ligt eraan of je wel of geen dm ban hebtquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:32 schreef JochemSjakie het volgende:
@:plompzakker Kan ik een DM sturen?
Waarom moet die dicht danquote:
quote:Desondanks permitteren de JFVD-leden zich veel. Eén lid pleit voor 'nazi-achtige rechten' en financiële bijstand voor moeders om het Nederlandse geboortecijfer op te krikken. 'Als God links was zouden we overal ter wereld armoede hebben', schrijft een ander. 'Dan zou iedereen een homoseksuele, kreupele, transgender neger zijn. Want dat is divers.'
Is dit het beleid? Gewoon mensen negeren? Als ik niet krijg te horen waarom deze topics zijn gesloten behalve dan dat het 'kuttopics' zijn hoe moet ik dan weten hoe ik het beter moet doen habibos. Die rotzooi van MikeyTT blijft gewoon open de hele tijd.quote:Op zondag 14 maart 2021 21:56 schreef Boze_Eend het volgende:
KLB / Niet opgegroeid tussen TsjetsjenenSerieus? Je zet dat neer als kuttopic? Wat is deze.
Dat hele nazivergelijk steeds voegt niet veel toequote:Op woensdag 17 maart 2021 22:14 schreef Boze_Eend het volgende:
Het valt me op dat @:Plompzakker altijd topics sluit met een hele kort sluiting als okay of kuttopic maar vervolgens wanneer je vragen stelt je gewoon glashard doet negeren.
[..]
Is dit het beleid? Gewoon mensen negeren? Als ik niet krijg te horen waarom deze topics zijn gesloten behalve dan dat het 'kuttopics' zijn hoe moet ik dan weten hoe ik het beter moet doen habibos. Die rotzooi van MikeyTT blijft gewoon open de hele tijd.
En Plompzakker reageert gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |