Ja, en Willemijn is er ook flink mee genaaid.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:56 schreef AgnesGru het volgende:
Bij Sylvia komt het echt door het nummer wat ze moest zingen.
Yes, maar die heeft iets vervelends over zichquote:Op zondag 21 februari 2021 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, en Willemijn is er ook flink mee genaaid.
Sylvia kan mooi terug knokken de komende weken.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:58 schreef Guanabana het volgende:
Niet Sylvia eruit.
Had ze dan ook een beetje een normaal nummer gegeven.
Ik mis nu Willem met zijn dictie-prekenquote:Op zondag 21 februari 2021 21:59 schreef H_T het volgende:
Willemijn zingt de T niet op het eind van een woord
Misschien is ze Limburgs?quote:Op zondag 21 februari 2021 21:59 schreef H_T het volgende:
Willemijn zingt de T niet op het eind van een woord
Die laatste deden ze in het VK ooit wel op die manierquote:Op zondag 21 februari 2021 22:00 schreef Cee het volgende:
Zou het afscheidslied Climb every mountain of So long, farewell zijn? Ik hoop het laatste.
Laatste is het leukstequote:Op zondag 21 februari 2021 22:00 schreef Cee het volgende:
Zou het afscheidslied Climb every mountain of So long, farewell zijn? Ik hoop het laatste.
Dat tweede deel lijkt in elk geval te kloppenquote:Op zondag 21 februari 2021 21:59 schreef Peter het volgende:
Jeetje, Pia kijkt weer alsof d'r string scheef zit en ze elk moment kan huilen..
Ik hoop ook so longquote:Op zondag 21 februari 2021 22:00 schreef Cee het volgende:
Dit zou ik oprecht een leuke toevoeging aan het afscheidsnummer vinden. Habijt om, exit stage left.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:03 schreef Peter het volgende:
[..]
Nee, ze krijgt straks een habijt en moet het klooster in.
Dat was echt zo tof.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:04 schreef Aoibhin het volgende:
Britse afscheidslied destijds:
Vond ik toch een leuker idee
Dit zei ik net ook op de groepsapp ja.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:05 schreef H_T het volgende:
Ik ben er volgende week denk ik wel weer bijHopelijk met wat meer musicalnummers
Evita: die met 'blijf bij mij' en 'huil niet om mij Argentina'; afgevallen Evita kreeg een koffertje meequote:Op zondag 21 februari 2021 22:04 schreef Guanabana het volgende:
Wat was afscheidsliedje ook alweer bij Evita en Mary Poppins?
Prima gezongen jaquote:Op zondag 21 februari 2021 22:05 schreef Meke het volgende:
Nou dit was wel een goede revange van Sylvia
Ojaquote:Op zondag 21 februari 2021 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Evita: die met 'blijf bij mij' en 'huil niet om mij Argentina'; afgevallen Evita kreeg een koffertje mee
Mary Poppins: 'klein schepje suiker' en 'alles kan als jij het laat gebeuren'; jas en paraplu werden afgenomen
Een beetje griep voor 2 dagen houdt je niet weg bij de TV en FOK! toch?quote:Op zondag 21 februari 2021 22:07 schreef AgnesGru het volgende:
Lieve mensen, hopelijk tot volgende week. Aangezien ik komende week mijn eerste corona vaccinatie krijg. Voordat ik muteer in een alien of ineens eigendom van Bill Gates ben
Ik ga opletten of je ineens heel positief bent over Edge of Bingquote:Op zondag 21 februari 2021 22:07 schreef AgnesGru het volgende:
Lieve mensen, hopelijk tot volgende week. Aangezien ik komende week mijn eerste corona vaccinatie krijg. Voordat ik muteer in een alien of ineens eigendom van Bill Gates ben
Succes met je vaccinatie!quote:Op zondag 21 februari 2021 22:07 schreef AgnesGru het volgende:
Dat ook, en ik kijk niet naar een musicaltalentenjacht voor een nummer als Duurt te langquote:Op zondag 21 februari 2021 22:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit zei ik net ook op de groepsapp ja.
Vond het dit keer een allegaartje.
Oh, komt vast wel goed. Maar als ik sommige mensen op social media moet gelovenquote:Op zondag 21 februari 2021 22:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Succes met je vaccinatie!Hopelijk lukt het je erbij te zijn
Vast niet. Misschien word ik wel ineens Willemijn fanquote:Op zondag 21 februari 2021 22:07 schreef Peter het volgende:
[..]
Een beetje griep voor 2 dagen houdt je niet weg bij de TV en FOK! toch?
Op zich heeft Op Zoek Naar da altijd gehad natuurlijk; mix van musical en pop. Maar de nadruk mag van mij in de komende weken ook wel meer op het eerste liggenquote:Op zondag 21 februari 2021 22:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat ook, en ik kijk niet naar een musicaltalentenjacht voor een nummer als Duurt te lang
Ohhh je krijgt je chip.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:07 schreef AgnesGru het volgende:
Daar heb ik geen last van en ik heb m'n 1e prik 10 dagen terug gehad... dus er is hoop!quote:Op zondag 21 februari 2021 22:12 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Vast niet. Misschien word ik wel ineens Willemijn fan
Ik hoop dat ik ie snel voor iedereen beschikbaar komt.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ohhh je krijgt je chip.![]()
(Nee geintje, ben oprecht jaloers)
quote:Op zondag 21 februari 2021 22:19 schreef Peter het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van en ik heb m'n 1e prik 10 dagen terug gehad... dus er is hoop!
Ik heb een grote fobie voor naalden en de prik is hetgeen waar ik het meest naar uitkijk dit jaar.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:22 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik ie snel voor iedereen beschikbaar komt.
Kijk de andere kant uit en het zijn zulke kleine naalden dat je de prik nauwelijks voelt.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb een grote fobie voor naalden en de prik is hetgeen waar ik het meest naar uitkijk dit jaar.
Ik ben ondertussen ook veel angstiger voor een eventuele test dan voor de prik, dus komt goed.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:25 schreef Peter het volgende:
[..]
Kijk de andere kant uit en het zijn zulke kleine naalden dat je de prik nauwelijks voelt.
Hooguit de vloeistof die kort iets brandend voelt.
Ik vond de test wel meevallen. Is even vervelend, maar is daarna wel klaar.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen ook veel angstiger voor een eventuele test dan voor de prik, dus komt goed.
quote:On-topic?
De Von Trapps waren ook niet bang voor vaccinazis.
quote:Op zondag 21 februari 2021 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen ook veel angstiger voor een eventuele test dan voor de prik, dus komt goed.
On-topic?
De Von Trapps waren ook niet bang voor vaccinazis.
Jaaaa zo leukquote:Op maandag 22 februari 2021 20:43 schreef Guanabana het volgende:
Leuk voor de Op Zoek Naar-fans; de oud-winnaars die reageren op oude beelden van zichzelf en elkaar
En terecht, met je break en opeens een 'nieuw' programma.quote:Commissariaat voor de Media stelt onderzoek in naar Op zoek naar Maria
Het Commissariaat voor de Media heeft zich vandaag flink het hoofd gebroken over het AvroTros-programma Op zoek naar Maria. Eerder was er al kritiek van columnist Angela de Jong over de reclamebreak in het programma en de samenwerking met Stage Entertainment. Na een hele dag overleg is nu besloten een onderzoek in te stellen. Dat meldt RTL Boulevard.
[..]
Bing is geweldig!! ❤quote:Op zondag 21 februari 2021 22:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga opletten of je ineens heel positief bent over Edge of Bing
Dat je Bing promoot is nog tot daar aan toe, maar zo positief over Willemijn is wel heel verdacht!quote:Op zondag 28 februari 2021 20:29 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Bing is geweldig!! ❤
En Willemijn ook
Moet zeggen dat dit vorige week ook al wel een kritiekpuntje van me was. Er mag iets meer The Sound of Music in. In tussenstukjes dat ze ermee bezig zijn, filmpjes tussendoor over de musical, Maria-achtige kostuums als standaardjurkjes (ze hebben wel de kleuren gehouden, maar dat is het ook).quote:Op zondag 28 februari 2021 20:28 schreef Guanabana het volgende:
Ik krijg er steeds meer een gewoon talentenjacht idee bij dan dat het iets met The Sound of Music te maken heeft![]()
Echt nog letterlijk niets van gezien, of ik vergeet nu iets. Vorige week toch ook al niks?quote:Op zondag 28 februari 2021 20:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Moet zeggen dat dit vorige week ook al wel een kritiekpuntje van me was. Er mag iets meer The Sound of Music in. In tussenstukjes dat ze ermee bezig zijn, filmpjes tussendoor over de musical, Maria-achtige kostuums als standaardjurkjes (ze hebben wel de kleuren gehouden, maar dat is het ook).
Bij de vorige vier series was de link naar de musical wat groter. Maar misschien moet het nog wat meer komen.
Nee inderdaad ook niet echt. Wel het eindliedje, maar dat was het ook. Dat mag echt oprecht van mij wel meer. Uiteindelijk auditeren ze voor een bepaalde rol in een bepaalde musical; dat wil ik wel meer zienquote:Op zondag 28 februari 2021 20:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Echt nog letterlijk niets van gezien, of ik vergeet nu iets. Vorige week toch ook al niks?
Plaatje doet het nietquote:
Zou het de chip zijn?quote:Op zondag 28 februari 2021 20:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat je Bing promoot is nog tot daar aan toe, maar zo positief over Willemijn is wel heel verdacht!
Ah! Zij draagt die combinatie primaquote:
De keuze van de nummers waren vorige week iets teveel pop naar mijn smaak, maar op zich was de formule altijd al wel dat heen mix wasquote:Op zondag 28 februari 2021 20:34 schreef Guanabana het volgende:
En ik vind ook dat ze meer Nederlands moeten zingen, want dat vind ik een stuk representatiever.
Verder wil ik helemaal niet zo negatief zijn en zeuren, want blijft leuk en alles
Ja inderdaad, en ik vind haar ook wel een Maria-typequote:Op zondag 28 februari 2021 20:35 schreef Peter het volgende:
Nandi zing mooi, niet te theatraal, maar wel mooi vertellend. Goed nummer voor haar stem ook.
Ik ben benieuwd wie 'diep in de zee' gaat zingenquote:Op zondag 28 februari 2021 20:35 schreef Meke het volgende:
Je zou dit bijna als musical meetellen bij gebrek aan beterMaar het is in elk geval al beter dan een willekeurig popliedje
Disneymusicals zijn ook musicals Meke!quote:Op zondag 28 februari 2021 20:35 schreef Meke het volgende:
Je zou dit bijna als musical meetellen bij gebrek aan beterMaar het is in elk geval al beter dan een willekeurig popliedje
Ik vind het gewoon tellenquote:Op zondag 28 februari 2021 20:35 schreef Meke het volgende:
Tessa heeft die al wel goed geoefendquote:Op zondag 28 februari 2021 20:36 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie 'diep in de zee' gaat zingen
Beetje wel hequote:
Mr Disney is present!quote:Op zondag 28 februari 2021 20:37 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Disneymusicals zijn ook musicals Meke!
Is ook zo, maar tochquote:Op zondag 28 februari 2021 20:37 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Disneymusicals zijn ook musicals Meke!
Subtiele verwijzing naar de dame die je quote?quote:Op zondag 28 februari 2021 20:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Beetje wel heMaar ik zie hier ook weer mensen die ik al even niet in ESF heb gezien
Mijn favoriet van vorige week, en deze week vond ik haar ook gewoon weer goedquote:
Komt de komende maanden hopelijk wel weer.. en ik hoop op toch wat publiek dij de shows uiteindelijk..quote:Op zondag 28 februari 2021 20:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Beetje wel heMaar ik zie hier ook weer mensen die ik al even niet in ESF heb gezien
Cinderelladreamer en Peter zie ik er ook niet veel posten de laatste tijd. Guana heeft nog haar mening gegeven over een paar inzendingen, en ik zou het van alledrie leuk vinden ze weer vaker te zien in een topicquote:Op zondag 28 februari 2021 20:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Subtiele verwijzing naar de dame die je quote?
En @:Peter
Oh ja @Cinderelladreamer zou leuk zijn als je ook weer eens langs komtquote:Op zondag 28 februari 2021 20:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Cinderelladreamer en Peter zie ik er ook niet veel posten de laatste tijd. Guana heeft nog haar mening gegeven over een paar inzendingen, en ik zou het van alledrie leuk vinden ze weer vaker te zien in een topic
Eens wel. Gewoon niet echt de uitstraling/stem voor de rol. Verder wel gewoon goedquote:Op zondag 28 februari 2021 20:45 schreef Guanabana het volgende:
Ja ik vind Tessa hartstikke leuk en goed hoor, maar ik vind haar echt geen Maria.
Dat dusquote:Op zondag 28 februari 2021 20:45 schreef Peter het volgende:
Ik hoor gelijk Simone Kleinsma dit zingen en besef me dat ik die veel beter vind.
Een Nederlandstalige vertaling is doorgaans toch een onsamenhangende verzameling van kernwoorden en rijmwoorden, dat is vaak op zich al een drama...quote:Op zondag 28 februari 2021 20:47 schreef H_T het volgende:
Ik vond Tessa maar moeilijk te verstaan een groot deel van de tijd
Qua liedkeuze en choreo dan hèquote:Op zondag 28 februari 2021 20:45 schreef Meke het volgende:
Jaaaa dit is echt alles waar ik voor kijk![]()
Precies dit riep mijn moeder ook netquote:
Ik las dat jij ook a.s. donderdag een afspraak hebt?quote:Op zondag 28 februari 2021 20:53 schreef Meke het volgende:
Pia zal ook wel blij zijn dat de kappers weer open mogenWat is dit voor haar
1 van de heksen uit Wicked/Wizard of Oz?quote:Op zondag 28 februari 2021 20:53 schreef Meke het volgende:
Pia zal ook wel blij zijn dat de kappers weer open mogenWat is dit voor haar
De vertalingen van Martine Bijlquote:Op zondag 28 februari 2021 20:52 schreef Peter het volgende:
Maar dan wel een beetje goed vertaald.. sommige vertalers kunnen wel het verhaal vertellen, maar verliezen emotie.
Donderdag pas? ik ga woensdagmiddag alquote:Op zondag 28 februari 2021 20:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik las dat jij ook a.s. donderdag een afspraak hebt?
Ik kan echt niet wachten.
Joehoe! Ben fan van Jolijn al weet ik nog niet of ze een Maria kan zijn.....verder vind ik dit een heel verrassend seizoenquote:Op zondag 28 februari 2021 20:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja @:Cinderelladreamer zou leuk zijn als je ook weer eens langs komt
Dit. Ik tipte haar van tevoren echt als een van de kanshebbers, omdat ze al zoveel ervaring heeft als understudy.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:56 schreef MadMaster het volgende:
Hoe kan die Wilemijn al allerlei understudies van hoofdrollen hebben gedaan?
Ze zingt vals en schreeuwt (belting) te veel...
Maar wel pas als ze niet meer onder bewind staat, kan ze zelf cashen..quote:Op zondag 28 februari 2021 20:56 schreef Aoibhin het volgende:
Over Britney kun je onderhand ook wel een musical maken
Haha jaquote:Op zondag 28 februari 2021 20:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik las dat jij ook a.s. donderdag een afspraak hebt?
Ik kan echt niet wachten.
Hoe kan ze nog in deze aflevering zitten?quote:Op zondag 28 februari 2021 20:56 schreef MadMaster het volgende:
Hoe kan die Wilemijn al allerlei understudies van hoofdrollen hebben gedaan?
Ze zingt vals en schreeuwt (belting) te veel...
Op basis van haar uitstraling en look tijdens de openingssong vorige week tipte ik haar als kanshebster.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit. Ik tipte haar van tevoren echt als een van de kanshebbers, omdat ze al zoveel ervaring heeft als understudy.
Maar vervelende stem vind ik
Maar wel goed gezongenquote:
Haha ja Door de Wind verdiende toen wel een iets leukere/betere zangeresquote:Op zondag 28 februari 2021 20:59 schreef Meke het volgende:
Oh gelukkig dat rauwe randje van Sanne blijft er wel opzitten. Ze klonk in het begin even als een brave Ingeborg![]()
Ik had verwacht dat ik hem heel cringe zou vinden, maar hij valt me zo meequote:
quote:Op zondag 28 februari 2021 21:02 schreef superniger het volgende:
Jamai
Step right up.
Walk right in.
Vorig jaar nog live gehoord gezongen door Jim, bij een karaokeshowquote:Op zondag 28 februari 2021 21:02 schreef superniger het volgende:
Jamai
Step right up.
Walk right in.
Nek gebroken. Inmiddels hersteld, maar wel nog onzeker om te zingen omdat haar stem natuurlijk ook uit dat gebied komtquote:Op zondag 28 februari 2021 21:05 schreef Amsel het volgende:
Ik heb even gemist wat voor zieligs er met Sanne was?
Ik ook, dus ik ben blij dat je er naar vraagtquote:Op zondag 28 februari 2021 21:05 schreef Amsel het volgende:
Ik heb even gemist wat voor zieligs er met Sanne was?
Oh jee!quote:Op zondag 28 februari 2021 21:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nek gebroken. Inmiddels hersteld, maar wel nog onzeker om te zingen omdat haar stem natuurlijk ook uit dat gebied komt
wees blij dat ze alleen op de armen zittenquote:Op zondag 28 februari 2021 21:06 schreef H_T het volgende:
Die kleine tattoos op de armen van sommige dames vind ik toch afleiden
Wie zegt dat?quote:Op zondag 28 februari 2021 21:07 schreef just me het volgende:
[..]
wees blij dat ze alleen op de armen zitten
Oh sorry, dat is een aannamequote:
Ik zie het niet!quote:
Hoewel ik de kritiek ergens wel snap, was dit in eerdere Op Zoek Naar series ook al zo. Toen hoorde je er echt niemand over.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:11 schreef Peter het volgende:
Waarom moet er altijd reclame voor een theaterstuk in? En straks de BankGiroLoterij met Albert... en dan een reclamebreak.. pff
Dit is toch op zich al één grote commercial?quote:Op zondag 28 februari 2021 21:11 schreef Peter het volgende:
Waarom moet er altijd reclame voor een theaterstuk in? En straks de BankGiroLoterij met Albert... en dan een reclamebreak.. pff
Ik ben ook een beetje allergisch voor Frits, zelfs in Tussen Kunst en Kitsch.. Net als Ivo Niehe of Tijl beckant.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoewel ik de kritiek ergens wel snap, was dit in eerdere Op Zoek Naar series ook al zo. Toen hoorde je er echt niemand over.
Daar had uw reclame kunnen staan...quote:Op zondag 28 februari 2021 21:17 schreef Peter het volgende:
Wat voegt dat poedermomentje nu toe aan de uitzending?
Valt me nog mee dat de poederkwast geen groot merk er op heeft..quote:Op zondag 28 februari 2021 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar had uw reclame kunnen staan...
quote:Op zondag 28 februari 2021 21:18 schreef Peter het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat de poederkwast geen groot merk er op heeft..
Emoosie en eerste rejaksiequote:Op zondag 28 februari 2021 21:17 schreef Peter het volgende:
Wat voegt dat poedermomentje nu toe aan de uitzending?
Mario!quote:Op zondag 28 februari 2021 21:23 schreef superniger het volgende:
Waarom doen er geen mannen mee?
Tijd voor een genderneutrale Maria.
en Ellie Lust als kapitein von Trappquote:
Samen met Anouk mag ze van mij wel in de Sing Offquote:
Anouk wat mij betreft.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:25 schreef H_T het volgende:
Tegen wie zou Willemijn moeten in de sing off?
En vooral, waarom steeds dat irritante kutdeuntje op radio en TV?quote:Op zondag 28 februari 2021 21:28 schreef H_T het volgende:
Waarom zijn die junglemini's vierkant eigenlijk?
Lidl wil natuurlijk van die troep af en dat snap ik heel goedquote:Op zondag 28 februari 2021 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En vooral, waarom steeds dat irritante kutdeuntje op radio en TV?
Ze zijn stapelbaar en daarom vierkant.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Lidl wil natuurlijk van die troep af en dat snap ik heel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |