Een Nederlandstalige vertaling is doorgaans toch een onsamenhangende verzameling van kernwoorden en rijmwoorden, dat is vaak op zich al een drama...quote:Op zondag 28 februari 2021 20:47 schreef H_T het volgende:
Ik vond Tessa maar moeilijk te verstaan een groot deel van de tijd
Qua liedkeuze en choreo dan hèquote:Op zondag 28 februari 2021 20:45 schreef Meke het volgende:
Jaaaa dit is echt alles waar ik voor kijk![]()
Precies dit riep mijn moeder ook netquote:
Ik las dat jij ook a.s. donderdag een afspraak hebt?quote:Op zondag 28 februari 2021 20:53 schreef Meke het volgende:
Pia zal ook wel blij zijn dat de kappers weer open mogenWat is dit voor haar
1 van de heksen uit Wicked/Wizard of Oz?quote:Op zondag 28 februari 2021 20:53 schreef Meke het volgende:
Pia zal ook wel blij zijn dat de kappers weer open mogenWat is dit voor haar
De vertalingen van Martine Bijlquote:Op zondag 28 februari 2021 20:52 schreef Peter het volgende:
Maar dan wel een beetje goed vertaald.. sommige vertalers kunnen wel het verhaal vertellen, maar verliezen emotie.
Donderdag pas? ik ga woensdagmiddag alquote:Op zondag 28 februari 2021 20:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik las dat jij ook a.s. donderdag een afspraak hebt?
Ik kan echt niet wachten.
Joehoe! Ben fan van Jolijn al weet ik nog niet of ze een Maria kan zijn.....verder vind ik dit een heel verrassend seizoenquote:Op zondag 28 februari 2021 20:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja @:Cinderelladreamer zou leuk zijn als je ook weer eens langs komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |