Beetje wel hequote:
Mr Disney is present!quote:Op zondag 28 februari 2021 20:37 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Disneymusicals zijn ook musicals Meke!
Is ook zo, maar tochquote:Op zondag 28 februari 2021 20:37 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Disneymusicals zijn ook musicals Meke!
Subtiele verwijzing naar de dame die je quote?quote:Op zondag 28 februari 2021 20:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Beetje wel heMaar ik zie hier ook weer mensen die ik al even niet in ESF heb gezien
Mijn favoriet van vorige week, en deze week vond ik haar ook gewoon weer goedquote:
Komt de komende maanden hopelijk wel weer.. en ik hoop op toch wat publiek dij de shows uiteindelijk..quote:Op zondag 28 februari 2021 20:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Beetje wel heMaar ik zie hier ook weer mensen die ik al even niet in ESF heb gezien
Cinderelladreamer en Peter zie ik er ook niet veel posten de laatste tijd. Guana heeft nog haar mening gegeven over een paar inzendingen, en ik zou het van alledrie leuk vinden ze weer vaker te zien in een topicquote:Op zondag 28 februari 2021 20:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Subtiele verwijzing naar de dame die je quote?
En @:Peter
Oh ja @Cinderelladreamer zou leuk zijn als je ook weer eens langs komtquote:Op zondag 28 februari 2021 20:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Cinderelladreamer en Peter zie ik er ook niet veel posten de laatste tijd. Guana heeft nog haar mening gegeven over een paar inzendingen, en ik zou het van alledrie leuk vinden ze weer vaker te zien in een topic
Eens wel. Gewoon niet echt de uitstraling/stem voor de rol. Verder wel gewoon goedquote:Op zondag 28 februari 2021 20:45 schreef Guanabana het volgende:
Ja ik vind Tessa hartstikke leuk en goed hoor, maar ik vind haar echt geen Maria.
Dat dusquote:Op zondag 28 februari 2021 20:45 schreef Peter het volgende:
Ik hoor gelijk Simone Kleinsma dit zingen en besef me dat ik die veel beter vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |