Jaaaa zo leukquote:Op maandag 22 februari 2021 20:43 schreef Guanabana het volgende:
Leuk voor de Op Zoek Naar-fans; de oud-winnaars die reageren op oude beelden van zichzelf en elkaar
En terecht, met je break en opeens een 'nieuw' programma.quote:Commissariaat voor de Media stelt onderzoek in naar Op zoek naar Maria
Het Commissariaat voor de Media heeft zich vandaag flink het hoofd gebroken over het AvroTros-programma Op zoek naar Maria. Eerder was er al kritiek van columnist Angela de Jong over de reclamebreak in het programma en de samenwerking met Stage Entertainment. Na een hele dag overleg is nu besloten een onderzoek in te stellen. Dat meldt RTL Boulevard.
[..]
Bing is geweldig!! ❤quote:Op zondag 21 februari 2021 22:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga opletten of je ineens heel positief bent over Edge of Bing
Dat je Bing promoot is nog tot daar aan toe, maar zo positief over Willemijn is wel heel verdacht!quote:Op zondag 28 februari 2021 20:29 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Bing is geweldig!! ❤
En Willemijn ook
Moet zeggen dat dit vorige week ook al wel een kritiekpuntje van me was. Er mag iets meer The Sound of Music in. In tussenstukjes dat ze ermee bezig zijn, filmpjes tussendoor over de musical, Maria-achtige kostuums als standaardjurkjes (ze hebben wel de kleuren gehouden, maar dat is het ook).quote:Op zondag 28 februari 2021 20:28 schreef Guanabana het volgende:
Ik krijg er steeds meer een gewoon talentenjacht idee bij dan dat het iets met The Sound of Music te maken heeft![]()
Echt nog letterlijk niets van gezien, of ik vergeet nu iets. Vorige week toch ook al niks?quote:Op zondag 28 februari 2021 20:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Moet zeggen dat dit vorige week ook al wel een kritiekpuntje van me was. Er mag iets meer The Sound of Music in. In tussenstukjes dat ze ermee bezig zijn, filmpjes tussendoor over de musical, Maria-achtige kostuums als standaardjurkjes (ze hebben wel de kleuren gehouden, maar dat is het ook).
Bij de vorige vier series was de link naar de musical wat groter. Maar misschien moet het nog wat meer komen.
Nee inderdaad ook niet echt. Wel het eindliedje, maar dat was het ook. Dat mag echt oprecht van mij wel meer. Uiteindelijk auditeren ze voor een bepaalde rol in een bepaalde musical; dat wil ik wel meer zienquote:Op zondag 28 februari 2021 20:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Echt nog letterlijk niets van gezien, of ik vergeet nu iets. Vorige week toch ook al niks?
Plaatje doet het nietquote:
Zou het de chip zijn?quote:Op zondag 28 februari 2021 20:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat je Bing promoot is nog tot daar aan toe, maar zo positief over Willemijn is wel heel verdacht!
Ah! Zij draagt die combinatie primaquote:
De keuze van de nummers waren vorige week iets teveel pop naar mijn smaak, maar op zich was de formule altijd al wel dat heen mix wasquote:Op zondag 28 februari 2021 20:34 schreef Guanabana het volgende:
En ik vind ook dat ze meer Nederlands moeten zingen, want dat vind ik een stuk representatiever.
Verder wil ik helemaal niet zo negatief zijn en zeuren, want blijft leuk en alles
Ja inderdaad, en ik vind haar ook wel een Maria-typequote:Op zondag 28 februari 2021 20:35 schreef Peter het volgende:
Nandi zing mooi, niet te theatraal, maar wel mooi vertellend. Goed nummer voor haar stem ook.
Ik ben benieuwd wie 'diep in de zee' gaat zingenquote:Op zondag 28 februari 2021 20:35 schreef Meke het volgende:
Je zou dit bijna als musical meetellen bij gebrek aan beterMaar het is in elk geval al beter dan een willekeurig popliedje
Disneymusicals zijn ook musicals Meke!quote:Op zondag 28 februari 2021 20:35 schreef Meke het volgende:
Je zou dit bijna als musical meetellen bij gebrek aan beterMaar het is in elk geval al beter dan een willekeurig popliedje
Ik vind het gewoon tellenquote:Op zondag 28 februari 2021 20:35 schreef Meke het volgende:
Tessa heeft die al wel goed geoefendquote:Op zondag 28 februari 2021 20:36 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie 'diep in de zee' gaat zingen
Beetje wel hequote:
Mr Disney is present!quote:Op zondag 28 februari 2021 20:37 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Disneymusicals zijn ook musicals Meke!
Is ook zo, maar tochquote:Op zondag 28 februari 2021 20:37 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Disneymusicals zijn ook musicals Meke!
Subtiele verwijzing naar de dame die je quote?quote:Op zondag 28 februari 2021 20:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Beetje wel heMaar ik zie hier ook weer mensen die ik al even niet in ESF heb gezien
Mijn favoriet van vorige week, en deze week vond ik haar ook gewoon weer goedquote:
Komt de komende maanden hopelijk wel weer.. en ik hoop op toch wat publiek dij de shows uiteindelijk..quote:Op zondag 28 februari 2021 20:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Beetje wel heMaar ik zie hier ook weer mensen die ik al even niet in ESF heb gezien
Cinderelladreamer en Peter zie ik er ook niet veel posten de laatste tijd. Guana heeft nog haar mening gegeven over een paar inzendingen, en ik zou het van alledrie leuk vinden ze weer vaker te zien in een topicquote:Op zondag 28 februari 2021 20:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Subtiele verwijzing naar de dame die je quote?
En @:Peter
Oh ja @Cinderelladreamer zou leuk zijn als je ook weer eens langs komtquote:Op zondag 28 februari 2021 20:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Cinderelladreamer en Peter zie ik er ook niet veel posten de laatste tijd. Guana heeft nog haar mening gegeven over een paar inzendingen, en ik zou het van alledrie leuk vinden ze weer vaker te zien in een topic
Eens wel. Gewoon niet echt de uitstraling/stem voor de rol. Verder wel gewoon goedquote:Op zondag 28 februari 2021 20:45 schreef Guanabana het volgende:
Ja ik vind Tessa hartstikke leuk en goed hoor, maar ik vind haar echt geen Maria.
Dat dusquote:Op zondag 28 februari 2021 20:45 schreef Peter het volgende:
Ik hoor gelijk Simone Kleinsma dit zingen en besef me dat ik die veel beter vind.
Een Nederlandstalige vertaling is doorgaans toch een onsamenhangende verzameling van kernwoorden en rijmwoorden, dat is vaak op zich al een drama...quote:Op zondag 28 februari 2021 20:47 schreef H_T het volgende:
Ik vond Tessa maar moeilijk te verstaan een groot deel van de tijd
Qua liedkeuze en choreo dan hèquote:Op zondag 28 februari 2021 20:45 schreef Meke het volgende:
Jaaaa dit is echt alles waar ik voor kijk![]()
Precies dit riep mijn moeder ook netquote:
Ik las dat jij ook a.s. donderdag een afspraak hebt?quote:Op zondag 28 februari 2021 20:53 schreef Meke het volgende:
Pia zal ook wel blij zijn dat de kappers weer open mogenWat is dit voor haar
1 van de heksen uit Wicked/Wizard of Oz?quote:Op zondag 28 februari 2021 20:53 schreef Meke het volgende:
Pia zal ook wel blij zijn dat de kappers weer open mogenWat is dit voor haar
De vertalingen van Martine Bijlquote:Op zondag 28 februari 2021 20:52 schreef Peter het volgende:
Maar dan wel een beetje goed vertaald.. sommige vertalers kunnen wel het verhaal vertellen, maar verliezen emotie.
Donderdag pas? ik ga woensdagmiddag alquote:Op zondag 28 februari 2021 20:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik las dat jij ook a.s. donderdag een afspraak hebt?
Ik kan echt niet wachten.
Joehoe! Ben fan van Jolijn al weet ik nog niet of ze een Maria kan zijn.....verder vind ik dit een heel verrassend seizoenquote:Op zondag 28 februari 2021 20:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja @:Cinderelladreamer zou leuk zijn als je ook weer eens langs komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |