Echt nog letterlijk niets van gezien, of ik vergeet nu iets. Vorige week toch ook al niks?quote:Op zondag 28 februari 2021 20:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Moet zeggen dat dit vorige week ook al wel een kritiekpuntje van me was. Er mag iets meer The Sound of Music in. In tussenstukjes dat ze ermee bezig zijn, filmpjes tussendoor over de musical, Maria-achtige kostuums als standaardjurkjes (ze hebben wel de kleuren gehouden, maar dat is het ook).
Bij de vorige vier series was de link naar de musical wat groter. Maar misschien moet het nog wat meer komen.
Nee inderdaad ook niet echt. Wel het eindliedje, maar dat was het ook. Dat mag echt oprecht van mij wel meer. Uiteindelijk auditeren ze voor een bepaalde rol in een bepaalde musical; dat wil ik wel meer zienquote:Op zondag 28 februari 2021 20:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Echt nog letterlijk niets van gezien, of ik vergeet nu iets. Vorige week toch ook al niks?
Plaatje doet het nietquote:
Zou het de chip zijn?quote:Op zondag 28 februari 2021 20:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat je Bing promoot is nog tot daar aan toe, maar zo positief over Willemijn is wel heel verdacht!
Ah! Zij draagt die combinatie primaquote:
De keuze van de nummers waren vorige week iets teveel pop naar mijn smaak, maar op zich was de formule altijd al wel dat heen mix wasquote:Op zondag 28 februari 2021 20:34 schreef Guanabana het volgende:
En ik vind ook dat ze meer Nederlands moeten zingen, want dat vind ik een stuk representatiever.
Verder wil ik helemaal niet zo negatief zijn en zeuren, want blijft leuk en alles
Ja inderdaad, en ik vind haar ook wel een Maria-typequote:Op zondag 28 februari 2021 20:35 schreef Peter het volgende:
Nandi zing mooi, niet te theatraal, maar wel mooi vertellend. Goed nummer voor haar stem ook.
Ik ben benieuwd wie 'diep in de zee' gaat zingenquote:Op zondag 28 februari 2021 20:35 schreef Meke het volgende:
Je zou dit bijna als musical meetellen bij gebrek aan beterMaar het is in elk geval al beter dan een willekeurig popliedje
Disneymusicals zijn ook musicals Meke!quote:Op zondag 28 februari 2021 20:35 schreef Meke het volgende:
Je zou dit bijna als musical meetellen bij gebrek aan beterMaar het is in elk geval al beter dan een willekeurig popliedje
Ik vind het gewoon tellenquote:Op zondag 28 februari 2021 20:35 schreef Meke het volgende:
Tessa heeft die al wel goed geoefendquote:Op zondag 28 februari 2021 20:36 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie 'diep in de zee' gaat zingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |