quote:Op zondag 21 februari 2021 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen ook veel angstiger voor een eventuele test dan voor de prik, dus komt goed.
On-topic?
De Von Trapps waren ook niet bang voor vaccinazis.
Jaaaa zo leukquote:Op maandag 22 februari 2021 20:43 schreef Guanabana het volgende:
Leuk voor de Op Zoek Naar-fans; de oud-winnaars die reageren op oude beelden van zichzelf en elkaar
En terecht, met je break en opeens een 'nieuw' programma.quote:Commissariaat voor de Media stelt onderzoek in naar Op zoek naar Maria
Het Commissariaat voor de Media heeft zich vandaag flink het hoofd gebroken over het AvroTros-programma Op zoek naar Maria. Eerder was er al kritiek van columnist Angela de Jong over de reclamebreak in het programma en de samenwerking met Stage Entertainment. Na een hele dag overleg is nu besloten een onderzoek in te stellen. Dat meldt RTL Boulevard.
[..]
Bing is geweldig!! ❤quote:Op zondag 21 februari 2021 22:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga opletten of je ineens heel positief bent over Edge of Bing
Dat je Bing promoot is nog tot daar aan toe, maar zo positief over Willemijn is wel heel verdacht!quote:Op zondag 28 februari 2021 20:29 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Bing is geweldig!! ❤
En Willemijn ook
Moet zeggen dat dit vorige week ook al wel een kritiekpuntje van me was. Er mag iets meer The Sound of Music in. In tussenstukjes dat ze ermee bezig zijn, filmpjes tussendoor over de musical, Maria-achtige kostuums als standaardjurkjes (ze hebben wel de kleuren gehouden, maar dat is het ook).quote:Op zondag 28 februari 2021 20:28 schreef Guanabana het volgende:
Ik krijg er steeds meer een gewoon talentenjacht idee bij dan dat het iets met The Sound of Music te maken heeft![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |