Ik zie het niet!quote:
Hoewel ik de kritiek ergens wel snap, was dit in eerdere Op Zoek Naar series ook al zo. Toen hoorde je er echt niemand over.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:11 schreef Peter het volgende:
Waarom moet er altijd reclame voor een theaterstuk in? En straks de BankGiroLoterij met Albert... en dan een reclamebreak.. pff
Dit is toch op zich al één grote commercial?quote:Op zondag 28 februari 2021 21:11 schreef Peter het volgende:
Waarom moet er altijd reclame voor een theaterstuk in? En straks de BankGiroLoterij met Albert... en dan een reclamebreak.. pff
Ik ben ook een beetje allergisch voor Frits, zelfs in Tussen Kunst en Kitsch.. Net als Ivo Niehe of Tijl beckant.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoewel ik de kritiek ergens wel snap, was dit in eerdere Op Zoek Naar series ook al zo. Toen hoorde je er echt niemand over.
Daar had uw reclame kunnen staan...quote:Op zondag 28 februari 2021 21:17 schreef Peter het volgende:
Wat voegt dat poedermomentje nu toe aan de uitzending?
Valt me nog mee dat de poederkwast geen groot merk er op heeft..quote:Op zondag 28 februari 2021 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar had uw reclame kunnen staan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |