Ja, en Willemijn is er ook flink mee genaaid.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:56 schreef AgnesGru het volgende:
Bij Sylvia komt het echt door het nummer wat ze moest zingen.
Yes, maar die heeft iets vervelends over zichquote:Op zondag 21 februari 2021 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, en Willemijn is er ook flink mee genaaid.
Sylvia kan mooi terug knokken de komende weken.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:58 schreef Guanabana het volgende:
Niet Sylvia eruit.
Had ze dan ook een beetje een normaal nummer gegeven.
Ik mis nu Willem met zijn dictie-prekenquote:Op zondag 21 februari 2021 21:59 schreef H_T het volgende:
Willemijn zingt de T niet op het eind van een woord
Misschien is ze Limburgs?quote:Op zondag 21 februari 2021 21:59 schreef H_T het volgende:
Willemijn zingt de T niet op het eind van een woord
Die laatste deden ze in het VK ooit wel op die manierquote:Op zondag 21 februari 2021 22:00 schreef Cee het volgende:
Zou het afscheidslied Climb every mountain of So long, farewell zijn? Ik hoop het laatste.
Laatste is het leukstequote:Op zondag 21 februari 2021 22:00 schreef Cee het volgende:
Zou het afscheidslied Climb every mountain of So long, farewell zijn? Ik hoop het laatste.
Dat tweede deel lijkt in elk geval te kloppenquote:Op zondag 21 februari 2021 21:59 schreef Peter het volgende:
Jeetje, Pia kijkt weer alsof d'r string scheef zit en ze elk moment kan huilen..
Ik hoop ook so longquote:Op zondag 21 februari 2021 22:00 schreef Cee het volgende:
Dit zou ik oprecht een leuke toevoeging aan het afscheidsnummer vinden. Habijt om, exit stage left.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:03 schreef Peter het volgende:
[..]
Nee, ze krijgt straks een habijt en moet het klooster in.
Dat was echt zo tof.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:04 schreef Aoibhin het volgende:
Britse afscheidslied destijds:
Vond ik toch een leuker idee
Dit zei ik net ook op de groepsapp ja.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:05 schreef H_T het volgende:
Ik ben er volgende week denk ik wel weer bijHopelijk met wat meer musicalnummers
Evita: die met 'blijf bij mij' en 'huil niet om mij Argentina'; afgevallen Evita kreeg een koffertje meequote:Op zondag 21 februari 2021 22:04 schreef Guanabana het volgende:
Wat was afscheidsliedje ook alweer bij Evita en Mary Poppins?
Prima gezongen jaquote:Op zondag 21 februari 2021 22:05 schreef Meke het volgende:
Nou dit was wel een goede revange van Sylvia
Ojaquote:Op zondag 21 februari 2021 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Evita: die met 'blijf bij mij' en 'huil niet om mij Argentina'; afgevallen Evita kreeg een koffertje mee
Mary Poppins: 'klein schepje suiker' en 'alles kan als jij het laat gebeuren'; jas en paraplu werden afgenomen
Een beetje griep voor 2 dagen houdt je niet weg bij de TV en FOK! toch?quote:Op zondag 21 februari 2021 22:07 schreef AgnesGru het volgende:
Lieve mensen, hopelijk tot volgende week. Aangezien ik komende week mijn eerste corona vaccinatie krijg. Voordat ik muteer in een alien of ineens eigendom van Bill Gates ben
Ik ga opletten of je ineens heel positief bent over Edge of Bingquote:Op zondag 21 februari 2021 22:07 schreef AgnesGru het volgende:
Lieve mensen, hopelijk tot volgende week. Aangezien ik komende week mijn eerste corona vaccinatie krijg. Voordat ik muteer in een alien of ineens eigendom van Bill Gates ben
Succes met je vaccinatie!quote:Op zondag 21 februari 2021 22:07 schreef AgnesGru het volgende:
Dat ook, en ik kijk niet naar een musicaltalentenjacht voor een nummer als Duurt te langquote:Op zondag 21 februari 2021 22:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit zei ik net ook op de groepsapp ja.
Vond het dit keer een allegaartje.
Oh, komt vast wel goed. Maar als ik sommige mensen op social media moet gelovenquote:Op zondag 21 februari 2021 22:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Succes met je vaccinatie!Hopelijk lukt het je erbij te zijn
Vast niet. Misschien word ik wel ineens Willemijn fanquote:Op zondag 21 februari 2021 22:07 schreef Peter het volgende:
[..]
Een beetje griep voor 2 dagen houdt je niet weg bij de TV en FOK! toch?
Op zich heeft Op Zoek Naar da altijd gehad natuurlijk; mix van musical en pop. Maar de nadruk mag van mij in de komende weken ook wel meer op het eerste liggenquote:Op zondag 21 februari 2021 22:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat ook, en ik kijk niet naar een musicaltalentenjacht voor een nummer als Duurt te lang
Ohhh je krijgt je chip.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:07 schreef AgnesGru het volgende:
Daar heb ik geen last van en ik heb m'n 1e prik 10 dagen terug gehad... dus er is hoop!quote:Op zondag 21 februari 2021 22:12 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Vast niet. Misschien word ik wel ineens Willemijn fan
Ik hoop dat ik ie snel voor iedereen beschikbaar komt.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ohhh je krijgt je chip.![]()
(Nee geintje, ben oprecht jaloers)
quote:Op zondag 21 februari 2021 22:19 schreef Peter het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van en ik heb m'n 1e prik 10 dagen terug gehad... dus er is hoop!
Ik heb een grote fobie voor naalden en de prik is hetgeen waar ik het meest naar uitkijk dit jaar.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:22 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik ie snel voor iedereen beschikbaar komt.
Kijk de andere kant uit en het zijn zulke kleine naalden dat je de prik nauwelijks voelt.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb een grote fobie voor naalden en de prik is hetgeen waar ik het meest naar uitkijk dit jaar.
Ik ben ondertussen ook veel angstiger voor een eventuele test dan voor de prik, dus komt goed.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:25 schreef Peter het volgende:
[..]
Kijk de andere kant uit en het zijn zulke kleine naalden dat je de prik nauwelijks voelt.
Hooguit de vloeistof die kort iets brandend voelt.
Ik vond de test wel meevallen. Is even vervelend, maar is daarna wel klaar.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen ook veel angstiger voor een eventuele test dan voor de prik, dus komt goed.
quote:On-topic?
De Von Trapps waren ook niet bang voor vaccinazis.
quote:Op zondag 21 februari 2021 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen ook veel angstiger voor een eventuele test dan voor de prik, dus komt goed.
On-topic?
De Von Trapps waren ook niet bang voor vaccinazis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |