Dit. Ik tipte haar van tevoren echt als een van de kanshebbers, omdat ze al zoveel ervaring heeft als understudy.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:56 schreef MadMaster het volgende:
Hoe kan die Wilemijn al allerlei understudies van hoofdrollen hebben gedaan?
Ze zingt vals en schreeuwt (belting) te veel...
Maar wel pas als ze niet meer onder bewind staat, kan ze zelf cashen..quote:Op zondag 28 februari 2021 20:56 schreef Aoibhin het volgende:
Over Britney kun je onderhand ook wel een musical maken
Haha jaquote:Op zondag 28 februari 2021 20:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik las dat jij ook a.s. donderdag een afspraak hebt?
Ik kan echt niet wachten.
Hoe kan ze nog in deze aflevering zitten?quote:Op zondag 28 februari 2021 20:56 schreef MadMaster het volgende:
Hoe kan die Wilemijn al allerlei understudies van hoofdrollen hebben gedaan?
Ze zingt vals en schreeuwt (belting) te veel...
Op basis van haar uitstraling en look tijdens de openingssong vorige week tipte ik haar als kanshebster.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit. Ik tipte haar van tevoren echt als een van de kanshebbers, omdat ze al zoveel ervaring heeft als understudy.
Maar vervelende stem vind ik
Maar wel goed gezongenquote:
Haha ja Door de Wind verdiende toen wel een iets leukere/betere zangeresquote:Op zondag 28 februari 2021 20:59 schreef Meke het volgende:
Oh gelukkig dat rauwe randje van Sanne blijft er wel opzitten. Ze klonk in het begin even als een brave Ingeborg![]()
Ik had verwacht dat ik hem heel cringe zou vinden, maar hij valt me zo meequote:
quote:Op zondag 28 februari 2021 21:02 schreef superniger het volgende:
Jamai
Step right up.
Walk right in.
Vorig jaar nog live gehoord gezongen door Jim, bij een karaokeshowquote:Op zondag 28 februari 2021 21:02 schreef superniger het volgende:
Jamai
Step right up.
Walk right in.
Nek gebroken. Inmiddels hersteld, maar wel nog onzeker om te zingen omdat haar stem natuurlijk ook uit dat gebied komtquote:Op zondag 28 februari 2021 21:05 schreef Amsel het volgende:
Ik heb even gemist wat voor zieligs er met Sanne was?
Ik ook, dus ik ben blij dat je er naar vraagtquote:Op zondag 28 februari 2021 21:05 schreef Amsel het volgende:
Ik heb even gemist wat voor zieligs er met Sanne was?
Oh jee!quote:Op zondag 28 februari 2021 21:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nek gebroken. Inmiddels hersteld, maar wel nog onzeker om te zingen omdat haar stem natuurlijk ook uit dat gebied komt
wees blij dat ze alleen op de armen zittenquote:Op zondag 28 februari 2021 21:06 schreef H_T het volgende:
Die kleine tattoos op de armen van sommige dames vind ik toch afleiden
Wie zegt dat?quote:Op zondag 28 februari 2021 21:07 schreef just me het volgende:
[..]
wees blij dat ze alleen op de armen zitten
Oh sorry, dat is een aannamequote:
Ik zie het niet!quote:
Hoewel ik de kritiek ergens wel snap, was dit in eerdere Op Zoek Naar series ook al zo. Toen hoorde je er echt niemand over.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:11 schreef Peter het volgende:
Waarom moet er altijd reclame voor een theaterstuk in? En straks de BankGiroLoterij met Albert... en dan een reclamebreak.. pff
Dit is toch op zich al één grote commercial?quote:Op zondag 28 februari 2021 21:11 schreef Peter het volgende:
Waarom moet er altijd reclame voor een theaterstuk in? En straks de BankGiroLoterij met Albert... en dan een reclamebreak.. pff
Ik ben ook een beetje allergisch voor Frits, zelfs in Tussen Kunst en Kitsch.. Net als Ivo Niehe of Tijl beckant.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoewel ik de kritiek ergens wel snap, was dit in eerdere Op Zoek Naar series ook al zo. Toen hoorde je er echt niemand over.
Daar had uw reclame kunnen staan...quote:Op zondag 28 februari 2021 21:17 schreef Peter het volgende:
Wat voegt dat poedermomentje nu toe aan de uitzending?
Valt me nog mee dat de poederkwast geen groot merk er op heeft..quote:Op zondag 28 februari 2021 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar had uw reclame kunnen staan...
quote:Op zondag 28 februari 2021 21:18 schreef Peter het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat de poederkwast geen groot merk er op heeft..
Emoosie en eerste rejaksiequote:Op zondag 28 februari 2021 21:17 schreef Peter het volgende:
Wat voegt dat poedermomentje nu toe aan de uitzending?
Mario!quote:Op zondag 28 februari 2021 21:23 schreef superniger het volgende:
Waarom doen er geen mannen mee?
Tijd voor een genderneutrale Maria.
en Ellie Lust als kapitein von Trappquote:
Samen met Anouk mag ze van mij wel in de Sing Offquote:
Anouk wat mij betreft.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:25 schreef H_T het volgende:
Tegen wie zou Willemijn moeten in de sing off?
En vooral, waarom steeds dat irritante kutdeuntje op radio en TV?quote:Op zondag 28 februari 2021 21:28 schreef H_T het volgende:
Waarom zijn die junglemini's vierkant eigenlijk?
Lidl wil natuurlijk van die troep af en dat snap ik heel goedquote:Op zondag 28 februari 2021 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En vooral, waarom steeds dat irritante kutdeuntje op radio en TV?
Ze zijn stapelbaar en daarom vierkant.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Lidl wil natuurlijk van die troep af en dat snap ik heel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |