Moeten hunnie weten.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:00 schreef Scrummie het volgende:
Zou Caland al over het ijs aan het glijden zijn? En Gurley?
jij ook een fijne jaarwisseling vriendquote:
ik gun ze wel een wakquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:00 schreef Scrummie het volgende:
wel slijpen hequote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:39 schreef fetX het volgende:
Zometeen schaatsengenot.
@:caland
@:gurneyisbestoke
Jij ook, kerel.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:39 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Goedemorgen, en een fijne zaterdag gewenst.
Je moeder maakte 1 keer een neukfoutje.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:55 schreef KingRoland het volgende:
leuk ik maak 1 keer een typefoutje
nou nouquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je moeder maakte 1 keer een neukfoutje.
En nu zitten wij met de gebakken peren.
Vergeet je mondkapje niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:57 schreef KingRoland het volgende:
boys ik ga boodschappen doen ik spreek jullie zometeen weer
Ik vergat gister mijn mondkapje op te doen op het station. Voelde mij echt slecht daardoorquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Vergeet je mondkapje niet.
ik heb er 9 over kan ik wel een paar maanden meequote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Vergeet je mondkapje niet.
En over die niet noodzakelijke reis, hoe voelde je je daar bij?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vergat gister mijn mondkapje op te doen op het station. Voelde mij echt slecht daardoor
Zal toch naar huis moetenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
En over die niet noodzakelijke reis, hoe voelde je je daar bij?
Gisteren geschaatst met mijn nieuwe schaatsen maar geen succes dus (ik heb veel te rotte enkels voor leren kuntsschaatsen blijkbaar). Nu maar geruild met mijn vader, zijn wel iets te botte noren maar achquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:00 schreef Scrummie het volgende:
Een hele week dat geouwehoer over die schaatsen en dan deze anti-climax.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gisteren geschaatst met mijn nieuwe schaatsen maar geen succes dus (ik heb veel te rotte enkels voor leren kuntsschaatsen blijkbaar). Nu maar geruild met mijn vader, zijn wel iets te botte noren maar ach
Ja, matig einde van de storylinequote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Een hele week dat geouwehoer over die schaatsen en dan deze anti-climax.
Ik snap echt niet wat nou de kick is om je eigen vriendin door een andere man te laten neuken (en ernaar kijken). Is toch helemaal tegennatuurlijk. Is dit artikel ook 'getimed' voor de verkiezingen? Het rijtje af FVD, PVV. In sommige zinnen lees je iig flink de linkse NRC haat.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 09:13 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Goedemorgen
Iedereen die tijd heeft zou dit stuk moeten lezen. Hardop gelachen.
Nee, Henn en Arthur, in het artikel geblurde foto'squote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Zou Grauss Marokkaanse beveiligers hebben?
Jammer, ik hoorde zijn vrouw al 'meer, meer, meer' schreeuwen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, Henn en Arthur, in het artikel geblurde foto's
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jammer, ik hoorde zijn vrouw al 'meer, meer, meer' schreeuwen.
quote:Te horen is hoe hij de beveiligers aanmoedigt. „Ik hou haar benen goed uit elkaar.”
Tied voor koffie.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Mention werkte niet.
En dat met een abo!
Jammer dat jij er gelijk weer vunzigheden achter zoekt. Nobele ridder Dion had natuurlijk het allerbeste met zijn vriendin voor!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat nou de kick is om je eigen vriendin door een andere man te laten neuken (en ernaar kijken). Is toch helemaal tegennatuurlijk. Is dit artikel ook 'getimed' voor de verkiezingen? Het rijtje af FVD, PVV. In sommige zinnen lees je iig flink de linkse NRC haat.
quote:En ja, juist vanwege die enzymen is veel seks voor vrouwen héél gezond
Zelf kon hij er niet genoeg aanmaken?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jammer dat jij er gelijk weer vunzigheden achter zoekt. Nobele ridder Dion had natuurlijk het allerbeste met zijn vriendin voor!
[..]
Blijkbaar, al ben ik niet exact op de hoogte hoe het met de eiwitsplitsende enzymen van Dion Graus zit.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zelf kon hij er niet genoeg aanmaken?
Tot morgen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe macaroni (met plakjes kaas).
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Trump is vrijgesproken @:scrummie
Volkomen terecht natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:
Goh.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is gewoon dat stukje want bij de samenvatting op gewoon de NOS site is het beeld ook zo en daar kan je wel 720 selecterenquote:Op zondag 14 februari 2021 00:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
540p zelfs
[ afbeelding ]
Maar had hem dus op automatisch staan dat was dus zelfs 360pff op 540p gezet en hij is nu beter
Ja zag ik net ook.quote:Op zondag 14 februari 2021 00:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is gewoon dat stukje want bij de samenvatting op gewoon de NOS site is het beeld ook zo en daar kan je wel 720 selecteren
https://nos.nl/artikel/23(...)omhaal-voor-2-2.html
boefjequote:Op zondag 14 februari 2021 01:28 schreef Caland het volgende:
Zojuist naar huis gelopen, stukje binnendoor
MEN VATTE ZE NIE
@:lenny_leonard
quote:
Ja die post ik net, Henk.quote:
Ja godver, niet gezienquote:
Levensgevaarlijk, tand door de lip. Dat is geen lolletje.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:34 schreef Zipportal het volgende:
Laatste ijsdag. Hopelijk verzuipen er nog wat mensen.
In ieder geval een auto.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:34 schreef Zipportal het volgende:
Wordt vanaf maandag nog leuk met al die sneeuwbergen die gaan wegsmeltenquote:Op zondag 14 februari 2021 11:34 schreef Zipportal het volgende:
Ik hoorde dat het volgend weekend al zo mooi moet worden dat je buiten kan zitten.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Wordt vanaf maandag nog leuk met al die sneeuwbergen die gaan wegsmelten
Lekker man. Bbqtje aanquote:Op zondag 14 februari 2021 12:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het volgend weekend al zo mooi moet worden dat je buiten kan zitten.
Eten, eten, eten.quote:
Ik zou eerst Oeroeg nog eens lezen als ik jou was.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ga zo beginnen aan Berichten van het Blauwe Huis van Hella S. Haasse.
Dit wordt genieten.
FOK! zakt door het ijs.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:37 schreef Zipportal het volgende:
Iedereen is buiten aan het schaatsen en nog is FOK traag.
WOEDEND. @:Coco
Broodmaaltijd. Niet te gek vandaag.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik warm zometeen wat bruine bonensoep op.
Ga je toch lekker een uurtje in de Bijbel lezen, ouwe keuterboer.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:16 schreef De_Kraam het volgende:
Stroom uitgevallen hier. Tijdens Feyenoord en nu nog niet opgelost.
IK BEN ZIEDEND.
De ergste kou is gelukkig voor je voorbij. Dan is een powerbank voor je telefoon wel handig.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:16 schreef De_Kraam het volgende:
Stroom uitgevallen hier. Tijdens Feyenoord en nu nog niet opgelost.
IK BEN ZIEDEND.
Big 4?quote:Op zondag 14 februari 2021 19:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Kolere, die hummus had ik niet naar binnen moeten werken.
Ik zit te schijten gelijk een overspannen big.
Lucillewerner.jpgquote:Op zondag 14 februari 2021 19:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik zit te schijten gelijk een overspannen big.
quote:Op zondag 14 februari 2021 20:26 schreef Caland het volgende:
Dat clubhouse is best wel een geinig concept als het goed gebruikt wordt
Ter info
Marketingtechnisch ijzersterk heb ik gehoord.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:26 schreef Caland het volgende:
Dat clubhouse is best wel een geinig concept als het goed gebruikt wordt
Ter info
De zeer gewaardeerde voormalig user @JanCees heeft hier vast een gepeperde mening over.quote:Op zondag 14 februari 2021 21:05 schreef Caland het volgende:
Ik zit Inter half te kijken en daar hebben ze vandaag de spelersnamen op het shirt in het Chinees
Walgelijk
je moet wat om juve bij te kunnen benen op termijnquote:Op zondag 14 februari 2021 21:05 schreef Caland het volgende:
Ik zit Inter half te kijken en daar hebben ze vandaag de spelersnamen op het shirt in het Chinees
Walgelijk
@Scrummie jij moet hier wel van genieten.quote:De AVROTROS verwijdert een fragment uit het spelprogramma Wie is de Mol? van zaterdagavond. Meerdere kijkers noemden het op sociale media racistisch dat kandidaten van hun ogen spleten maakten om het Zuid-Koreaanse nummer Gangnam Style uit te beelden. De omroep laat zondag in een reactie op Instagram weten zich te schamen voor het fragment en heeft excuses aangeboden.
Ze kunnen natuurlijk ook gewoon wat minder tegen de zon in kijkenquote:Op zondag 14 februari 2021 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:scrummie jij moet hier wel van genieten.
Edit: https://www.nu.nl/media/6(...)vanwege-racisme.html
Al is het excuus van de vrouw in kwestie eigenlijk beter. Alsof ze zojuist een genocide heeft gepleegd
MediaMarkt eigen merk GODEN.quote:
Kunnen we nu binnenkort reviews van magnetronhamburgers verwachten?quote:
#foryourhealthquote:Op maandag 15 februari 2021 09:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Van het ijs af. En geen flauwekulletjes.
Zeker weten. Zit alleen al het hele weekend vol (tot 21:00).quote:Op maandag 15 februari 2021 09:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gm.
Dit weekend uitstekend 'sport'weer
Illegale raves?quote:Op maandag 15 februari 2021 09:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker weten. Zit alleen al het hele weekend vol (tot 21:00).
MEN VATTE ZE NIE
@:Caland @:Lenny_Leonard
Lekker man.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Net een eerste functioneringsgesprek gehad. Mijn teamleider vooralsnog ontzettend positiefIk ben blij.
Hij heeft bewust niet bij Amazon besteld.quote:
BraddieGod. Alleen proleten bestellen bij Amazon.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft bewust niet bij Amazon besteld.
@:lenny_leonard
Toen ik in Tilburg woonde kocht ik die zooi altijd bij Saturn.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
BraddieGod. Alleen proleten bestellen bij Amazon.
Ik bestel overigens ook niet bij MediaMarkt, maar dat is meer omdat ik het een tyfuszaak vind en ze me een keer probeerde te beflikkeren.
Welke dag? Kijk hem tijdens lunchpauzequote:Op maandag 15 februari 2021 11:12 schreef Caland het volgende:
Ik ben ik vertrek van vorige week aan het kijken
Kan het echt iedereen aanraden
Dinsdagquote:Op maandag 15 februari 2021 11:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welke dag? Kijk hem tijdens lunchpauze
Stel die vraag maar alvast in de chat dan:quote:Op maandag 15 februari 2021 08:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Kunnen we nu binnenkort reviews van magnetronhamburgers verwachten?
Koop fatsoenlijk internetquote:Op maandag 15 februari 2021 11:39 schreef Zipportal het volgende:
Deze pagina werkt nietforum.fok.nl kan dit verzoek momenteel niet verwerken.
HTTP ERROR 500
quote:Op maandag 15 februari 2021 11:12 schreef Caland het volgende:
Sinds @Caland boomer is, kijkt hij allemaal proletenprogramma's.quote:
Collega van mij heeft dat een jaar of 5 terug ook gedaan in Italië. Zouden ook meedoen aan Ik Vertrek, maar na een dag kwamen ze erachter dat het allemaal prima geregeld was met vergunningen en dergelijke dus geen uitzending.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:37 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die een bed and breakfast starten.
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 15 februari 2021 11:43 schreef Buitendam het volgende:
Ik schud even een leuke anekdote in dit topic.
moet hij wetenquote:Op maandag 15 februari 2021 11:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Sinds @:Caland boomer is, kijkt hij allemaal proletenprogramma's.
Ik kijk dat normaal zelden maar ik werd gewezen op deze aflevering, en niet onterecht zo bleekquote:Op maandag 15 februari 2021 11:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Sinds @:Caland boomer is, kijkt hij allemaal proletenprogramma's.
het is je vergeven!quote:Op maandag 15 februari 2021 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kijk dat normaal zelden maar ik werd gewezen op deze aflevering, en niet onterecht zo bleek
Nou vooruit dan.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kijk dat normaal zelden maar ik werd gewezen op deze aflevering, en niet onterecht zo bleek
In een broedmachine?quote:Op maandag 15 februari 2021 12:16 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben een brood aan het maken in de broedmachine. Misschien straks even elitair doen in CUL.
Heb je geen werk ofzo?quote:Op maandag 15 februari 2021 12:16 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben een brood aan het maken in de broodmachine. Misschien straks even elitair doen in CUL.
Je zusje is een broedmachine.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:16 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben een brood aan het maken in de broedmachine. Misschien straks even elitair doen in CUL.
Jeetje, ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op maandag 15 februari 2021 12:20 schreef Buitendam het volgende:
Ik hoop dat user @:coco tevreden terugkijkt op onze vriendschap want die is nu helaas ten einde.
Ik ben alweer kalm. Geen punt.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Jeetje, ik wist niet dat je kwaad werd
Waarom zeg je zovaak stekkerquote:Op maandag 15 februari 2021 12:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Balen als een stekker, Bryan.
Dan maar elders uit je stekker, Bryan.
Had dit bericht even een seconde later gepost.quote:
Doe niet zo bedweterig.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Het is avocado, Roland. Avocado.
Dick Advocado.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Thanks maat.quote:
ik zal het meenemen voor de volgende keerquote:Op maandag 15 februari 2021 12:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet bij de Big 4.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Thanks maat.
[..]
ik zal het meenemen voor de volgende keer
Bedankt. Dit is goud.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dinsdag
Gigantische Brabantse tokkies die een bed and breakfast gaan starten in een bouwval.
Lekker gist op je broodquote:Op maandag 15 februari 2021 11:12 schreef Caland het volgende:
Leek me dan wel weer een prima vent om het eens mee op een zuipen te zetten.quote:
https://bellreguardbb.com/sample-page/quote:Op maandag 15 februari 2021 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Leek me dan wel weer een prima vent om het eens mee op een zuipen te zetten.
een watquote:Op maandag 15 februari 2021 13:42 schreef Buitendam het volgende:
Voor 120.000 euro een MDF huis gekocht.
quote:Op maandag 15 februari 2021 13:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://bellreguardbb.com/sample-page/
Lekker met Zware Van Nelle.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://bellreguardbb.com/sample-page/
Die vrouw zag er zo'n 10-15 jaar ouder uit dan haar werkelijke leeftijdquote:Op maandag 15 februari 2021 14:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Lekker met Zware Van Nelle.
Zijn dit die knakkers die naar Spanje gingen en geen woord Spaans spraken? Ik hoorde dat dat nogal een topshow geweest moet zijn?quote:
Er kwamen wel wat woorden Spaans uit maar ze communiceerden verder in het Engels. Ik vond het lachen.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zijn dit die knakkers die naar Spanje gingen en geen woord Spaans spraken? Ik hoorde dat dat nogal een topshow geweest moet zijn?
Al besproken.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:20 schreef KingRoland het volgende:
nieuwe cor/otter? @:coco @:zipportal @:lenny_leonard
quote:Het kabinet heeft toestemming gegeven voor twee grote proefevenementen in de Ziggo Dome. Daarmee zal worden bekeken of dit soort evenementen veilig kunnen worden georganiseerd. Het gaat om een dancefeest en een concert.
Op naar de Ziggo Dome @Calandquote:Op zaterdagmiddag 6 maart organiseert ID&T een dance-evenement, op zondagmiddag 7 maart organiseert MOJO een concert. Bij beide evenementen zijn 1300 bezoekers welkom
Lekker gecontroleerd pillen slikken.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Op naar de Ziggo Dome @:Caland
quote:Het Sint Elisabeth Verpleeg- en Gasthuis in Amersfoort heeft te maken met een grote corona-uitbraak. Van de 106 bewoners zijn er nu 70 bewoners positief getest.
Op naar het anti-vaxxer topic!quote:De uitbraak in het Sint Elisabeth Verpleeg- en Gasthuis komt op een wrang moment, omdat de bewoners op zaterdag 30 januari hun eerste vaccinatie ontvangen hebben.
Meer dan terecht.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:31 schreef Zipportal het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8074593_8d490199
@:GGMM vindt dit vast leuk.
Eens.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:31 schreef Zipportal het volgende:
Hij gaat er bewust op afquote:Op maandag 15 februari 2021 15:31 schreef Zipportal het volgende:
Tering, wat zijn er domme mensen op deze wereld zeg.quote:
Krijg de tering en een geslachtsziekte.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Tering, wat zijn er domme mensen op deze wereld zeg.
Dan valt @:scrummie nog reuze mee eigenlijk.
Ik geef een compliment en dan krijg ik ditquote:Op maandag 15 februari 2021 15:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Krijg de tering en een geslachtsziekte.
Haha, die hebben hun lesje geleerdquote:
Inderdaad, normaal is het alleen @onlogisch op FOK! maar zo op beeld is het ook best grappig!quote:Op maandag 15 februari 2021 15:44 schreef GGMM het volgende:
Ik kan geen genoeg krijgen van die filmpjes dat mensen door het ijs zakken
Vieze gladde smurrie hier buiten.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:53 schreef Caland het volgende:
Hier is trouwens nog lang niet alle sneeuw weg
Walgelijk
Vanavond Op1. VBL on tour onderwerp.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Vieze gladde smurrie hier buiten.
Daar ga ik zo doorheen lopen naar de winkel.
Je hebt wel eens beter werk afgeleverdquote:Op maandag 15 februari 2021 16:14 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe gif is uit!!!!
[ afbeelding ]
Ik vond hem wel leuk eigenlijk.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt wel eens beter werk afgeleverd
Dit is niet best.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:14 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe gif is uit!!!!
[ afbeelding ]
Dat heb ik net gedaan, het was geen feest.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Vieze gladde smurrie hier buiten.
Daar ga ik zo doorheen lopen naar de winkel.
LEVENSGEVAARLIJK, jurgen zakt finaal door het ijs. Het is nog lang niet veilig! LEVENSGEVAARLIJK. Dit is geen lolletje.quote:
gebeurd heel vaak in de sc hier ik noem geen namenquote:Op maandag 15 februari 2021 16:17 schreef AFCNiels het volgende:
Even flink met likes gestrooid, ik kwam er achter dat ik erg kan genieten van mensen die door het ijs zakken.
gebeurdquote:Op maandag 15 februari 2021 16:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
gebeurd heel vaak in de sc hier ik noem geen namen
ROTTERDAMMEDquote:Op maandag 15 februari 2021 16:53 schreef AFCNiels het volgende:
Dit blijft denk ik wel mijn favoriet van afgelopen weekend.
[ twitter ]
0 likes.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad, normaal is het alleen @:onlogisch op FOK! maar zo op beeld is het ook best grappig!
BLACKEDquote:Op maandag 15 februari 2021 17:42 schreef AFCNiels het volgende:
Bij de hoogovens hebben ze ook mooie sneeuw.
[ afbeelding ]
Ik vind deze sneeuw precies evenveel waard als witte sneeuwquote:Op maandag 15 februari 2021 17:42 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
bah wat een donkere troep weg ermeequote:Op maandag 15 februari 2021 17:42 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben tegen racismequote:Op maandag 15 februari 2021 17:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
bah wat een donkere troep weg ermee
Wat is daar precies mis mee?quote:Op maandag 15 februari 2021 17:42 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Het maakt niet uit wat de zwarte gemeenschap probeert de blanke man zal het toch vertrappen en opnieuw wit maken.quote:
Zo ging het natuurlijk in de Bijbel alquote:Op maandag 15 februari 2021 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat de zwarte gemeenschap probeert de blanke man zal het toch vertrappen en opnieuw wit maken.
Eigenlijk een prachtig symbolische foto van @AFCNiels in al zijn smerigheid en ongelijkheid.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo ging het natuurlijk in de Bijbel al
smerig watje.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:13 schreef Caland het volgende:
Net naar de supermarkt gelopen
Klein wondertje dat ik niet gevallen ben
Vandaag was bijzonder naar met dat windje, regen en alsnog sneeuw tot aan de enkels. Dat geef ik je mee.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat niet, anders had ik de auto wel gepakt.
Ik ben blij dat er iemand is die de meerdere lagen in deze foto ziet!quote:Op maandag 15 februari 2021 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eigenlijk een prachtig symbolische foto van @:Afcniels in al zijn smerigheid en ongelijkheid.
Het was nu een stuk gladder dan toen er nog gewoon sneeuw lag.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:13 schreef Caland het volgende:
Net naar de supermarkt gelopen
Klein wondertje dat ik niet gevallen ben
Hier lagen alleen nog tot ijs getrapte smeltende plekken.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vandaag was bijzonder naar met dat windje, regen en alsnog sneeuw tot aan de enkels. Dat geef ik je mee.
Weer gelachen!quote:Op maandag 15 februari 2021 16:53 schreef AFCNiels het volgende:
Dit blijft denk ik wel mijn favoriet van afgelopen weekend.
[ twitter ]
https://www.bnnvara.nl/zembla/artikelen/het-gif-van-corusquote:
wiequote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:47 schreef GGMM het volgende:
@:werelgozer gaat onderuit in mijn topic
Heb je een boete gekregen?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:48 schreef maxi-mus het volgende:
Kan ik mijn boete nu ook verscheuren? #dtv
Werelgozer?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:47 schreef GGMM het volgende:
werelgozerquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:47 schreef GGMM het volgende:
Nee dat was een (mislukt) grapje.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb je een boete gekregen?
(Dit is vast uitgebreid besproken, maar ik heb het gemist)
'Straks'quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:05 schreef Zipportal het volgende:
Straks de boomerradio aan. @:onlogisch
Sven nodig hebben.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'Straks'
Sven zal er zo wel mee aan de haal gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |