Lekker gist op je broodquote:Op maandag 15 februari 2021 11:12 schreef Caland het volgende:
Ik ben ik vertrek van vorige week aan het kijken
Kan het echt iedereen aanraden
Leek me dan wel weer een prima vent om het eens mee op een zuipen te zetten.quote:
https://bellreguardbb.com/sample-page/quote:Op maandag 15 februari 2021 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Leek me dan wel weer een prima vent om het eens mee op een zuipen te zetten.
een watquote:Op maandag 15 februari 2021 13:42 schreef Buitendam het volgende:
Voor 120.000 euro een MDF huis gekocht.
quote:Op maandag 15 februari 2021 13:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://bellreguardbb.com/sample-page/
Lekker met Zware Van Nelle.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://bellreguardbb.com/sample-page/
Die vrouw zag er zo'n 10-15 jaar ouder uit dan haar werkelijke leeftijdquote:Op maandag 15 februari 2021 14:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Lekker met Zware Van Nelle.
Zijn dit die knakkers die naar Spanje gingen en geen woord Spaans spraken? Ik hoorde dat dat nogal een topshow geweest moet zijn?quote:
Er kwamen wel wat woorden Spaans uit maar ze communiceerden verder in het Engels. Ik vond het lachen.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zijn dit die knakkers die naar Spanje gingen en geen woord Spaans spraken? Ik hoorde dat dat nogal een topshow geweest moet zijn?
Al besproken.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:20 schreef KingRoland het volgende:
nieuwe cor/otter? @:coco @:zipportal @:lenny_leonard
quote:Het kabinet heeft toestemming gegeven voor twee grote proefevenementen in de Ziggo Dome. Daarmee zal worden bekeken of dit soort evenementen veilig kunnen worden georganiseerd. Het gaat om een dancefeest en een concert.
Op naar de Ziggo Dome @Calandquote:Op zaterdagmiddag 6 maart organiseert ID&T een dance-evenement, op zondagmiddag 7 maart organiseert MOJO een concert. Bij beide evenementen zijn 1300 bezoekers welkom
Lekker gecontroleerd pillen slikken.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Op naar de Ziggo Dome @:Caland
quote:Het Sint Elisabeth Verpleeg- en Gasthuis in Amersfoort heeft te maken met een grote corona-uitbraak. Van de 106 bewoners zijn er nu 70 bewoners positief getest.
Op naar het anti-vaxxer topic!quote:De uitbraak in het Sint Elisabeth Verpleeg- en Gasthuis komt op een wrang moment, omdat de bewoners op zaterdag 30 januari hun eerste vaccinatie ontvangen hebben.
Meer dan terecht.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:31 schreef Zipportal het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8074593_8d490199
@:GGMM vindt dit vast leuk.
Eens.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:31 schreef Zipportal het volgende:
Hij gaat er bewust op afquote:Op maandag 15 februari 2021 15:31 schreef Zipportal het volgende:
Tering, wat zijn er domme mensen op deze wereld zeg.quote:
Krijg de tering en een geslachtsziekte.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Tering, wat zijn er domme mensen op deze wereld zeg.
Dan valt @:scrummie nog reuze mee eigenlijk.
Ik geef een compliment en dan krijg ik ditquote:Op maandag 15 februari 2021 15:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Krijg de tering en een geslachtsziekte.
Haha, die hebben hun lesje geleerdquote:
Inderdaad, normaal is het alleen @onlogisch op FOK! maar zo op beeld is het ook best grappig!quote:Op maandag 15 februari 2021 15:44 schreef GGMM het volgende:
Ik kan geen genoeg krijgen van die filmpjes dat mensen door het ijs zakken
Vieze gladde smurrie hier buiten.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:53 schreef Caland het volgende:
Hier is trouwens nog lang niet alle sneeuw weg
Walgelijk
Vanavond Op1. VBL on tour onderwerp.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Vieze gladde smurrie hier buiten.
Daar ga ik zo doorheen lopen naar de winkel.
Je hebt wel eens beter werk afgeleverdquote:Op maandag 15 februari 2021 16:14 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe gif is uit!!!!
[ afbeelding ]
Ik vond hem wel leuk eigenlijk.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt wel eens beter werk afgeleverd
Dit is niet best.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:14 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe gif is uit!!!!
[ afbeelding ]
Dat heb ik net gedaan, het was geen feest.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Vieze gladde smurrie hier buiten.
Daar ga ik zo doorheen lopen naar de winkel.
LEVENSGEVAARLIJK, jurgen zakt finaal door het ijs. Het is nog lang niet veilig! LEVENSGEVAARLIJK. Dit is geen lolletje.quote:
gebeurd heel vaak in de sc hier ik noem geen namenquote:Op maandag 15 februari 2021 16:17 schreef AFCNiels het volgende:
Even flink met likes gestrooid, ik kwam er achter dat ik erg kan genieten van mensen die door het ijs zakken.
gebeurdquote:Op maandag 15 februari 2021 16:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
gebeurd heel vaak in de sc hier ik noem geen namen
ROTTERDAMMEDquote:Op maandag 15 februari 2021 16:53 schreef AFCNiels het volgende:
Dit blijft denk ik wel mijn favoriet van afgelopen weekend.
[ twitter ]
0 likes.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad, normaal is het alleen @:onlogisch op FOK! maar zo op beeld is het ook best grappig!
BLACKEDquote:Op maandag 15 februari 2021 17:42 schreef AFCNiels het volgende:
Bij de hoogovens hebben ze ook mooie sneeuw.
[ afbeelding ]
Ik vind deze sneeuw precies evenveel waard als witte sneeuwquote:Op maandag 15 februari 2021 17:42 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
bah wat een donkere troep weg ermeequote:Op maandag 15 februari 2021 17:42 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben tegen racismequote:Op maandag 15 februari 2021 17:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
bah wat een donkere troep weg ermee
Wat is daar precies mis mee?quote:Op maandag 15 februari 2021 17:42 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Het maakt niet uit wat de zwarte gemeenschap probeert de blanke man zal het toch vertrappen en opnieuw wit maken.quote:
Zo ging het natuurlijk in de Bijbel alquote:Op maandag 15 februari 2021 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat de zwarte gemeenschap probeert de blanke man zal het toch vertrappen en opnieuw wit maken.
Eigenlijk een prachtig symbolische foto van @AFCNiels in al zijn smerigheid en ongelijkheid.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo ging het natuurlijk in de Bijbel al
smerig watje.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:13 schreef Caland het volgende:
Net naar de supermarkt gelopen
Klein wondertje dat ik niet gevallen ben
Vandaag was bijzonder naar met dat windje, regen en alsnog sneeuw tot aan de enkels. Dat geef ik je mee.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat niet, anders had ik de auto wel gepakt.
Ik ben blij dat er iemand is die de meerdere lagen in deze foto ziet!quote:Op maandag 15 februari 2021 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eigenlijk een prachtig symbolische foto van @:Afcniels in al zijn smerigheid en ongelijkheid.
Het was nu een stuk gladder dan toen er nog gewoon sneeuw lag.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:13 schreef Caland het volgende:
Net naar de supermarkt gelopen
Klein wondertje dat ik niet gevallen ben
Hier lagen alleen nog tot ijs getrapte smeltende plekken.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vandaag was bijzonder naar met dat windje, regen en alsnog sneeuw tot aan de enkels. Dat geef ik je mee.
Weer gelachen!quote:Op maandag 15 februari 2021 16:53 schreef AFCNiels het volgende:
Dit blijft denk ik wel mijn favoriet van afgelopen weekend.
[ twitter ]
https://www.bnnvara.nl/zembla/artikelen/het-gif-van-corusquote:
wiequote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:47 schreef GGMM het volgende:
@:werelgozer gaat onderuit in mijn topic
Heb je een boete gekregen?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:48 schreef maxi-mus het volgende:
Kan ik mijn boete nu ook verscheuren? #dtv
Werelgozer?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:47 schreef GGMM het volgende:
werelgozerquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:47 schreef GGMM het volgende:
Nee dat was een (mislukt) grapje.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb je een boete gekregen?
(Dit is vast uitgebreid besproken, maar ik heb het gemist)
'Straks'quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:05 schreef Zipportal het volgende:
Straks de boomerradio aan. @:onlogisch
Sven nodig hebben.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'Straks'
Sven zal er zo wel mee aan de haal gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |